Autor Wątek: TNQ - PvE czyli problemy z npcami  (Przeczytany 52372 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #105 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:31:08 »
Hint do ich skutecznego użycia w żadnym razie nie możesz latac semi afk i jesli nie mają celu w optimalu to możesz je sobie wsadzić

no wiadomo ze albo semi afk albo efektywnie nie mozna miec jednego i drugiego.


edit: inna sprawa ze bicie dronami rozni sie od bicia rakietami/dzialami ja np. nie trawie drone shipow.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2010, 10:41:09 wysłana przez Dark Flonoe »

Platfusek

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #106 dnia: Wrzesień 07, 2010, 17:12:38 »
Bardzo cenne rady. Ja nie gram afk ale wiem że podobno statki z bonusem do dron oszczędzają trochę klikania bo wystarczy że strzelają do ciebie npce, wypuszczasz drony i one sobie same strzelają. Z drugiej strony potrzebują one czasu aby dolecieć, a działa strzelają od razu to też się liczy. Tak czy inaczej mam drugie konto i jeszcze minie trochę czasu aż zrobie skile learning oraz podstawowe skile od prądu, procka, capacitora itd.

Skilowanie dział to ciężka sprawa, dużo skili na 5 po drodze, ale pewnie się to zwraca. Będę musiał pomyśleć. Prawdę mówiąc strasznie podobają mi się minmatarskie statki z wyglądu, i działa bo nie biorą capa, można też mieć różne typy damagu. Mach to rozumiem Machariel, na pewno go sobie nie kupie w najbliższym czasie bo mnie nie stać, ale wygląda przepięknie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #107 dnia: Wrzesień 07, 2010, 17:58:46 »
Cytuj
Skilowanie dział to ciężka sprawa, dużo skili na 5 po drodze, ale pewnie się to zwraca. Będę musiał pomyśleć.
Odpowiem Ci tak: do momentu zakończenia projektu skilowania  Nighthawka chlubiłem się tym że mam tylko tyle sp w działach ile dostałem podczas tworzenia postaci. Skończyłem stwierdziłem że jednak nighthawk wcale lepszy nie jest na to na co kinetyka jest kiepska (blood, sansha, droniarstwo), rozejrzałem się po markecie i wypatrzyłem Nightmarę. Wyskilowałem te cholerne działa na t2 i nie żałuję ani jednego sp który przeznaczyłem na t2 pulsy. Doskilowanie do kompletu Tachionów bedzie trwało krótką chwilę jesli uznam je za przydatne i nie mam już problemów typu "za wolno zdycha" kinetyka nie działa? Wyciągam spawarki

Skilowanie dział wygląda strasznie tylko na początku. sporo ze skili które robisz przy tej okazji do jednego typu (chyba więcej niż połowa) to o tyle mniej skilowania przy kolejnym typie dział bo tylko skilujesz small działko -> med działko -> larg działko -> spec small -> spec med -> spec large

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ganiles

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #108 dnia: Wrzesień 07, 2010, 18:56:54 »
￱Moj ziemniak uzywa 5*garde II i 5*350mm rail, fit T2. Mieli sanctumy guristas w tempie okolo 40-50m/h, 30m/h AFK. Zasieg efektywny jakies 15-50 km, maksymalny okolo 70km. Male dronki wyciagam sporadycznie, kiedy cos podleci ponizej tych 15km. Ogolnie daje rade, aczkolwiek Tengu radzi sobie lepiej. Chociaz gdybym tego domiego zaladowal frakcja, dodal implanty, Skonczyl skille na hybrydy - pewnie byloby lepiej.

Sanctumy guristas to jakas misja w hisec z ostatniego dodatku? Sentry sprawdzają sie na anomaliach, ale na misjach gdzie zazwyczaj jest kilka pocketów i troche km między drabinkami to juz nieco inaczej.

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #109 dnia: Wrzesień 07, 2010, 20:39:45 »
Skilowanie dział to ciężka sprawa, dużo skili na 5 po drodze, ale pewnie się to zwraca. Będę musiał pomyśleć. Prawdę mówiąc strasznie podobają mi się minmatarskie statki z wyglądu, i działa bo nie biorą capa, można też mieć różne typy damagu. Mach to rozumiem Machariel, na pewno go sobie nie kupie w najbliższym czasie bo mnie nie stać, ale wygląda przepięknie.

To tylko tak strasznie wyglada ja skillowalem i missile i dziala (projectile) na dwoch kontach efekt jest taki ze dziala mam perf a missili nadal nie moge dociagnac tak jak bym chcial bo "Przeciez ten Guided Missile Precision nie musi byc na V" a w dzialach nie ma ze nie musi jest wymagany i koniec :) Takze nie lam sie tylko skilluj :)

Aha bron generalnie t2 daje taki "wygar" jak malo co np. na missila wydaje sie ze ML4 (arbalesty) to to samo co T2 roznica polega na tym ze mozesz uzyc ammo T2 (i bonus ze specjalizacji dochodzi) co w przypadku missile Ci daje na dzien dobry jakies 20% dps wiecej (liczby pokazuja mniej ale efektywnie - szybciej zabijesz mniej sie z regeneruje), co do dzial (projectile) wiem ze ammo t2 daje konkretny boost do zasiegu. Takze jeszcze raz nie lam sie tylko skilluj mimo ze to strasznie wyglada.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #110 dnia: Wrzesień 25, 2010, 00:59:30 »
Witam
Mam maly problem. Gram z kumplami robie pve 4lv aktualnie i doprowadza mnie do szalu jedna rzecz. Latam hurricane. Kumple graja caldari i siedza na dupie cala walke i wala z rakiet a ja latam ja walniety od statku do statku i zanim dolece(szybkie to to nie jest) i zaczne dpsowac to kumple juz zniszcza statek dwa a ja zaczynam dopiero po prostu zamulam. Nie mam pomyslu na fir artillery czy auto (wszedzie polecane na minimatara). Tylko ze ze rakiety maja wiekszy zasieg niz altyleria moga od razu dpsowac. Jak sie ma sprawa po tych wszystkich paczach? Duuuzo poradnikow jest dosc starych i moga byc przeterminowane. Olac ten statek? Wziasc inny? Jezeli ten to jaki fit? Jakie skille pomocnicze do niego i do uzbojenia. I co zrobic z tym fitem na 3 launchery? Pasuje jak pies do jerza, albo close combat albo nie po prostu mi brakuje wiadomsci i nie mam pomyslu gdzie ich szukac. Dodam ze docelowo bede szedl na carriera ale do tego czasu musze czyms latac wiec nie zalezy mi na akurat na hutticane.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2010, 01:09:20 wysłana przez bartr »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #111 dnia: Wrzesień 25, 2010, 01:25:30 »
Temat rzeka. Hurek jak kazdy tier 2 BC może zostac uzyty jako ubogi substytut snipe haca. Problem z twojego punktu widzenia jest taki że wymaga to skili których pewnie nie masz jeśli w hurka wsiadłeś dopiero co. Najwazniejsze to t2 działa, amunicja t2 long range i suport skile z elektronicks (szybkość i zasięg locka) oraz suportowe skile z gunnery. Jak latać na hurku w towarzystwie caldari? albo masz działka które na t1 amunicji long range wciąż jakis tamzaięg maja, albo karabiny i latasz jak popaprany (coś w rodzaju nano fita) w kierunku wiekszych skupisk wrogich statków których koledzy raczej nie wytłuką zanim do nichj dolecisz (daj im najpier zebrac agro). Obie opcje praktycznie kasują Ci tank, pozostawiając shild bufor, lub armor tank o parametrach tanka ruptura (low sloty ida na tracking enhancery i gyro , lub nano i gyro)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #112 dnia: Wrzesień 25, 2010, 01:55:31 »
A co zrobic ze slotami na launchery? I jaki zasieg moge osiagnac na alty? (ze skillami ofc). Bo latac za mobkami ciezka sprawa:) Dodam ze interesuje mnie max dps
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2010, 09:41:09 wysłana przez bartr »

olaf

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #113 dnia: Wrzesień 25, 2010, 10:53:37 »
Na artach możesz wyciągnąć 60-70km spokojnie, dps o 20-30 mniejszy niż rakiety, na 30 km większy. Nie oszukujmy się Caldari w tym uber Drake są stworzeni do PVE. Draka mieć zawsze jest dobrze, bo jak na razie wszyscy łącznie z blobami i small PVP tym latają.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #114 dnia: Wrzesień 25, 2010, 11:35:11 »
No to teraz nie wiem czy walnac tym hurkiem czy nie jesli tak to co robic innego do carriera jeszcze dlugo droga i kosztowna

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #115 dnia: Wrzesień 25, 2010, 16:27:21 »
Na poczatek załóż Afterburnera na tego hurka.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #116 dnia: Wrzesień 25, 2010, 16:37:21 »
Mam zalozony bez niego to wogole byla by masakra. Narazie zalozylem altylerie M long range ammo tylko dalej nie wiem co zrobic z slotami na lanchury rakietki slabo mam rozwinieta maly zasieg. Jakies moze propozycje?

olaf

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #117 dnia: Wrzesień 25, 2010, 17:29:43 »
Wkładasz 6x 720, 2x assaulty, w midy AB, LSE, 2x hardy w zależności od potrzeb, w lowy 3x gyro, 2 shield power relay i power diagnostic system. Im więcej t2 tym lepiej. Jeśli nie zbierasz agro, możesz wywalić SPR i dać tracking enhancery. Wtedy na t2 long ammo walisz na ok 100km a t1 dps na 50-60. Oczywiście w zależności od skili.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #118 dnia: Wrzesień 25, 2010, 18:06:25 »
Dzieki wszystkim za pomoc. JUz wiem co i jak.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #119 dnia: Wrzesień 27, 2010, 00:12:14 »
Jeszcze jedno male pytanko jak wyciagnac 100km zasiegu rozumiem amunicja +60% ze skilli pare procent ale 720 maja optimal 24km? to jak wyciagnac mam 500%?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #120 dnia: Wrzesień 27, 2010, 00:21:36 »
np tak:
[Hurricane, New Setup 2]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
[empty low slot]

Sensor Booster II, Targeting Range
[empty med slot]
[empty med slot]
[empty med slot]

720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
[empty high slot]
[empty high slot]

Przedmówcom nie chodziło o zasięg optimal tylko o efektywny zasięg który masz na odległość optimal + ~fallof. Większy problem w strzelaniu na tą odległość dla tego statku stanowi max targeting range który kończy się poniżej 60 km jeśli nie zastosujesz np sensor boostra ze skryptem (jeden na pewno nie wystarczy żeby lokować cele na 100km)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #121 dnia: Wrzesień 27, 2010, 01:12:30 »
O widzisz thx wielkie:) i wszystko jasne:)

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #122 dnia: Wrzesień 27, 2010, 19:20:45 »
A jeszcze jedno pytanko z innej beczki jaka bron kreci najwiecej dpsu nie mowie o jakis broniach majacych 2mln dmg tylko pytam jaki rodzaj. Turrety, lasery, lanchery?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #123 dnia: Wrzesień 27, 2010, 19:48:11 »
Blastery.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #124 dnia: Wrzesień 28, 2010, 01:33:29 »
Ale tylko z przyłożenia.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #125 dnia: Wrzesień 28, 2010, 11:28:50 »
mialem na mysli dps (damage per second)

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #126 dnia: Wrzesień 28, 2010, 11:44:16 »
mialem na mysli dps (damage per second)

to mona ci dobrze odpisal blastery maja najwyzszy dps w grze, a najwieksza alphe ma artyleria

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #127 dnia: Wrzesień 28, 2010, 14:44:24 »
CZy mozna kupic na markecie statki ktore sie dostaje za LP?. Bo bije z kumplami w caldari, a latam minimaterem wiec stakow za LP pod swoje skille raczej nie kupie. CZy jak bede mial odpowiednia ilosc
LP i kupie jakis caldari statek bede go mogl przedac albo wymienic za statek ktory sie dostaje za LP u minimatarow? I czy statki za LP sa warte zachodu?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2010, 14:55:18 wysłana przez bartr »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #128 dnia: Wrzesień 28, 2010, 14:55:39 »
Na markecie faction shipów kupić nie można. Na kontraktach jak najbardziej. Cena zależna jest od popularnosci modelu ale zazwyczaj to przedział między 300 a 700kk.

Odradzam tez robienie błedu i wyciąganie z lp stora statku cięższego niż fregata cruzer w ostateczności. Przelicznik isk <> lp jest strasznie nie korzystny w tym wypadku.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #129 dnia: Wrzesień 28, 2010, 15:04:42 »
Bo mam mozliwoasc taka gram tym minimater bo kilka lat temu gralem ta postacia i nabilem juz na nim 3.6mln skill pointa mam tez caldari i mam 1.8mln skill pointa. Czy oplaca mi sie zmieniac postac(cofnac sie) aby miec staki z frakcji?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #130 dnia: Wrzesień 28, 2010, 15:08:10 »
Cofać się nie musisz. Zawsze możesz matarowi doskilować caldari co zalecam, bo w przeciwieństwie do nowej postaci tutaj masz już trochę podstawowych skili wyrobionych. A frakcja matarska zła nie jest. Tempest taki sobie ale typhoon bardzo przyjemny.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #131 dnia: Wrzesień 28, 2010, 15:38:34 »
ale typhoon bardzo przyjemny.

Taki trochę slabszy raven. :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #132 dnia: Wrzesień 28, 2010, 16:54:16 »
Dyskutowałbym ravek 6 rur + 2 działa + 5 med dron, typhon 5 rur, 3 działa 5 heavy / sentry (i wciąż ma sety na mniejsze paskudztwa)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #133 dnia: Wrzesień 28, 2010, 17:11:44 »
Nie patrzysz na to jak Caldari, który przesiada się z Ravena.

Raven: 6 rur, 2 komplety dron, tractor, salvager, 6 medów.
Typhoon: 5 rur, duzo dron, 2 tractory, salvager, 4 medy, 2/3 zasięgu ravka.

A działa? Sentry/Heavy? Ło jezu, tyyyyyyyyyle skillowania (i tylko 4 medy).

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #134 dnia: Wrzesień 28, 2010, 17:15:41 »
Nie patrzysz na to jak Caldari, który przesiada się z Ravena.

Raven: 6 rur, 2 komplety dron, tractor, salvager, 6 medów.
Typhoon: 5 rur, duzo dron, 2 tractory, salvager, 4 medy, 2/3 zasięgu ravka.
Patrze na to jak pisałem wyżej. Do zbierania złomu - JEŚLI coś warto zbierać (może 3 misje) - mam dedykowany ship, a pomniejsze zbieram maruderem. Jak ktoś lubi tracić czas to niech leci 100km do wraku bs'a.
BTW bartr patrzy na to z punktu matara przesiadającego soe z hurka na bs'a :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #135 dnia: Wrzesień 28, 2010, 17:34:14 »
CZy mozna kupic na markecie statki ktore sie dostaje za LP?. Bo bije z kumplami w caldari, a latam minimaterem wiec stakow za LP pod swoje skille raczej nie kupie. CZy jak bede mial odpowiednia ilosc
LP i kupie jakis caldari statek bede go mogl przedac albo wymienic za statek ktory sie dostaje za LP u minimatarow? I czy statki za LP sa warte zachodu?
Nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło, ale 1.5 roku temu statki były przedostatnią rzeczą którą warto kupować za LP. Jeśli chcesz sprawdzić to dokładnie, czeka Cię trochę żmudnego liczenia - dla każdego przedmiotu w LP store możesz sobie policzyć:

(<cena tego co się dostaje> - <cena rzeczy dodatkowych które się oddaje w LP store>) / <ilość LP>

Wynikiem jest wartość isk / LP czyli ile dostajesz kasiory z jednego LP. W oczywisty sposób warto brać to co ma najwięcej ISK/LP.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #136 dnia: Wrzesień 28, 2010, 18:45:27 »
A Maelstrom? same turrety moge wlozyc? Jak on sie ma do inncyh?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #137 dnia: Wrzesień 28, 2010, 18:59:43 »
Tak że nie polecam go młodym postaciom. Podobnie jak pozostałych tier 3 bsów. Ponadto tankuje shildem (całkiem poteznie tak btw)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #138 dnia: Wrzesień 28, 2010, 19:37:02 »
ok dzieki:)

bartr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #139 dnia: Wrzesień 29, 2010, 22:29:54 »
Latam tym hurkiem i tam jest polecany armor tanking jest jakis sposob na powiedzy zrobienie cos w rodzaju passiva tanka na armor?