Autor Wątek: Automatyczny orbit i target  (Przeczytany 2908 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lahess

  • Gość
Automatyczny orbit i target
« dnia: Listopad 19, 2008, 11:47:33 »
Witam
Mam pytanie. Jak mozna przy pomocy skrotow klawiszowych ( lub innej automatyzacji ) wybrac orbite wokol kliknietego obiektu (np statku )oraz ustawic go jako cel ?
Gram w ten sposob ze orbituje w okol celu i ostrzeliwuje go. Uzywanie menu kontekstowego jest uciazliwe i traci sie cenne sekundy na wybor celu.
Prosze o pomoc

pozdrawiam  :)

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: Automatyczny orbit i target
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 19, 2008, 12:02:06 »
Pomoc brzmi,
"Gram w ten sposob ze orbituje w okol celu i ostrzeliwuje go. Uzywanie menu kontekstowego jest uciazliwe i traci sie cenne sekundy na wybor celu." ;)

nie ma skrotu do orbity i namierzania celu (afaik)
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Mosiek

  • Gość
Odp: Automatyczny orbit i target
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 19, 2008, 12:10:46 »
Do namierzania akurat jest (klik z ctrl). Orbitę musisz sobie ustawić i klikać z menu.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Automatyczny orbit i target
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 19, 2008, 12:36:40 »
Lockowanie: ctrl + click (jak napisał przedmówca)
orbita: prawy na guzik orbity na selected item, set default orbit distance i potem jak masz cel zaznaczony to tylko klikasz w tego buttona.

myst1q

  • Gość
Odp: Automatyczny orbit i target
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 19, 2008, 14:07:08 »
mozna jeszcze szybciej. umiesz sobie okno 'selected items' na ov i potem w ov klikasz przeciwnika, potem 'locka' w 'selected items' a potem 'orbit'. zeby ustawic odleglosc na jakiej ma orbitowac to prawy click na ikonce orbitowania i ustawisz tam.

lukeankarde

  • Gość
Odp: Automatyczny orbit i target
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 20, 2008, 14:47:55 »
Hm? Można łopatologicznie? Mogę umieścić coś takiego na overwiev?


Goomich

  • Gość
Odp: Automatyczny orbit i target
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 20, 2008, 15:20:19 »
Powinieneś mieć w standardzie nad Overwiev.

Skeer

  • Gość
Odp: Automatyczny orbit i target
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 20, 2008, 15:32:42 »
Jest takie okno, domyślnie nad overview. Nazywa się selected item.

Jeśli wybierzesz dany obiekt z overview albo z przestrzeni, to masz w tym oknie parę opcji interakcji z tym obiektem, np align, approach, warp, jump, orbit, keep distance, show info (zależnie od tego, co to za obiekt). Czasem przyciski są nieklikalne, bo np jesteś za daleko od bramy na jump lub za blisko stacji, żeby do niej podwarpować.

Megaprzydatna rzecz, jak bijesz się w pvp.

PS lockować na szybko możesz na 2 sposoby:

1. Ctrl + click na overview (łatwiej trafić niż w przestrzeni, ale uważaj, bo tam pozycje czasem szybko się zmieniają i możesz niechcący co innego zalockować).

2. wybierasz dowolny moduł ofensywny (broń, scrambl, elektronika, ale też transfery energii, remotki) i masz jakby ruchomy układ współrzędnych na kursorze - wtedy możesz kliknąć na danym celu i zacznie się lockowanie z insta (teoretycznie) odpaleniem modułów po locku. To się nazywa metoda na gorące moduły. Ma te wady, że możesz niechcący ostrzelać swojego kumpla, jak źle klikniesz w cel, ale oszczędzasz czas, jaki upływa między końcem lockowania, a ręcznym odpalaniu modułów po locku.

Oczywiście to teoria, w grze różnie bywa - swoje robi lag, swoje robią umiejętności pilota.