Autor Wątek: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy  (Przeczytany 16766 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« dnia: Październik 26, 2008, 11:26:52 »
Prze  ciekawy wątek i każdy może zadawać pytania w wątku obok.

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=905941

Skrótowo - 0.0 local w delay mode być może już w pierwszym kwartale 2009  >:D

Tech 3 - prawdopodobnie będzie zapowiedziane na fan fieście

rozszerzenie 0.0 - CCP mówi że rozszerzy ale nie w sposób o jakim myślą gracze.
Pare pytań niżej jest mowa o planetach.

Zmiany w insurence. Straty shipów t1 będą bardziej bolały.


Fanfiest w tym roku będzie bardzo ciekawy  O0


edit

Linka mi wcięło już poprawiam
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2008, 11:53:32 wysłana przez Yogos »

litestep

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2008, 12:13:28 »
"Black ops:
We're giving them a fuel bay and we want them to be able to jump into and create a bridge to cyno jammed systems"
Jakiego bloba SB  trzeba by było wrzucić żeby ubić cyno jammera? :)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 26, 2008, 12:21:07 »
Dużego.
Jeden SB ma koło 150 dpsa.

Jammer ma 15 mln armora.

obelixus

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2008, 10:12:57 »
Sporo odpowiedzi pozostaje bardzo zagadkowa ze względu na Fanfest.
No i pytanie czy ktoś z was się wybiera ?
Można by stworzyć osobny temat w którym umieszczali byśmy wszelkie przecieki i doniesienia z fanfestu. Bo zapowiada się ciekawie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 27, 2008, 10:28:02 »
Do fanfestu nieco ponad tydzień (9 dni), odrobinka cierpliwości i nie będzie potrzeba przecieków ;)
Przedwieczny.

CoeathalVega

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: coeathal vega
  • Korporacja: Reikoku
  • Sojusz: Pandemic Legion
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 27, 2008, 13:45:02 »
jezeli ktos sie wybiera, please, niech zrobi assault na Oveura Microsoft style, ciastem w ryj... i powie zeby sie lagiem/desynchami zajal

Ellaine

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 27, 2008, 14:09:06 »
Przecież się zajął i jest już bajecznie dobrze, nie?

Narfas

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 11, 2008, 14:01:06 »

rozszerzenie 0.0 - CCP mówi że rozszerzy ale nie w sposób o jakim myślą gracze.


Jest spore prawdopodobieństwo, że "rozszerzenie" 0.0 będzie związane z rewolucją w eksploracji. Chodzi o wyszukiwanie nowych lokacji (najprawdopodobniej czegoś w rodzaju ukrytych systemów, nie będą to zwykłe sygnatury w deadspace), gdzie będzie można się osiedlać i budować struktury.

Przy okazji: witam na forum, bo tu mnie jeszcze nie było. :)

Narfas

Kha Verti

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kha Verti
  • Korporacja: BSI
  • Sojusz: brak
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 11, 2008, 14:34:59 »
Już wiadomo że chodzi im o wormholes. Nie wiem tylko czy faktycznie będzie się można tam osiedlać. Tak czy inaczej ponieważ ma to być źródło komponentów do statków tech3 to będzie tam na pewno gorąco :)
Kha Verti / BSI / Brak sojuszu

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 11, 2008, 14:38:45 »
Już wiadomo że chodzi im o wormholes. Nie wiem tylko czy faktycznie będzie się można tam osiedlać. Tak czy inaczej ponieważ ma to być źródło komponentów do statków tech3 to będzie tam na pewno gorąco :)

Jeśli wormhole ma byc niestabilna - pojawiać się i znikać... to ja mam pytanie... jak już tam skoczę to jak mam wrócić ? :D

Snusmumriken Shamploo

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 11, 2008, 14:52:07 »
Jeśli wormhole ma byc niestabilna - pojawiać się i znikać... to ja mam pytanie... jak już tam skoczę to jak mam wrócić ? :D

self destruct poda :D

Narfas

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 11, 2008, 14:53:14 »
Jak na razie to mam wrażenie, że te sprawy są traktowane oddzielnie, tzn. wormholes to mają być "skróty" między systemami, niekoniecznie nieznanymi/nowo odkrytymi.
Jeżeli miałoby się okazać, że niestabile wormholes prowadziłyby do nowych "systemów", to tak na szybko widzę 3 metody komunikacji:
1) wprowadzenie struktur stabilizujących wormhole
2) wprowadzenie modułów do POSów, które dawałyby stabilne cyno przez cały czas
3) ktoś musiałby tam siedzieć cały czas, żeby móc postawić cyno, a komunikacja przebiegałaby za pomocą capsów i clone jumpów

Narfas

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 11, 2008, 14:58:08 »
Jak na razie to mam wrażenie, że te sprawy są traktowane oddzielnie, tzn. wormholes to mają być "skróty" między systemami, niekoniecznie nieznanymi/nowo odkrytymi.
Jeżeli miałoby się okazać, że niestabile wormholes prowadziłyby do nowych "systemów", to tak na szybko widzę 3 metody komunikacji:
1) wprowadzenie struktur stabilizujących wormhole
2) wprowadzenie modułów do POSów, które dawałyby stabilne cyno przez cały czas
3) ktoś musiałby tam siedzieć cały czas, żeby móc postawić cyno, a komunikacja przebiegałaby za pomocą capsów i clone jumpów

Narfas

Widze czwarta możliwość. Po znalezieniu wormhole miałbyś info jak dlugo jeszcze bedzie zanim nastąpi collapse. A po skoku w nieznane wormhole po tamtej stronie da ci tę samą informację. Ergo będziesz wiedział ile czasu masz na zwiedzanie i kiedy musisz zbierać dupę w troki ;)


Shadhun

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 02, 2008, 21:51:40 »
Cytuj
Skrótowo - 0.0 local w delay mode być może już w pierwszym kwartale 2009

Cieszymy się czy nie ?  :uglystupid2:

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 03, 2008, 06:11:03 »
Cieszymy się czy nie ?  :uglystupid2:

\o/
Przedwieczny.

amra

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 03, 2008, 22:10:50 »
Wszystko co do tej pory pokazano na temat Tech3 wskazuje ze bedzie to nastpna studnia do farmienia ISKow.
A Tech3 bedzie za drogie aby uzywac do pvp..

lukeankarde

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 03, 2008, 23:02:57 »
A co jeśli statki i okręty tech3 będą miały zastąpić obecne. Po prostu następny etap "technologiczny" Być może na początku będą mało dostępne ale potem spotkanie pojazdu t1-2 będzie możliwe jedynie u koneserów. Istnieje taka możliwość czy jest już całkowicie jasne jak i z czego będą budowane?

NeX

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 03, 2008, 23:36:40 »
  Statki T2, czy ewentualne T3 niczego nie zastępują. To taka kosztowna, wyspecjalizowana nagroda za długie opłacanie abonamentu. Z ubezpieczenia nici, ale jak dłużej grasz, to cię stać na lepszy lakier do złomowania. BSy T1 i tak są najfajniejsze w całej EVE  >:D

kaleba

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 03, 2008, 23:47:16 »
fiat 126p tez byl kiedys najfajniejszy bo byl najtanszy  :D

lukeankarde

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 04, 2008, 00:17:44 »
  Statki T2, czy ewentualne T3 niczego nie zastępują. To taka kosztowna, wyspecjalizowana nagroda za długie opłacanie abonamentu. Z ubezpieczenia nici, ale jak dłużej grasz, to cię stać na lepszy lakier do złomowania. BSy T1 i tak są najfajniejsze w całej EVE  >:D

O k....a ! Lecę polerować Golema :D Toż to ja burżuj jestem :P Szkoda że całe Motsu w takim razie to burżuazja a w 0.0 siedzi biedota galaktyki? :P I kto powiedział że w EVE kryminał popłaca ?  ;D

Ale tak poważnie, to moim skromnym zdaniem trochę się CCP "rąbło" w wytycznych. Powinno być raczej tak że Wy panowie i panie, biorący udział w swych codziennych wojnach (czyli, kreując ową EVE legendę, politykę etc) powinniście raczej korzystać z najnowocześniejszych dostępnych środków, czyż nie? Tym czasem, wygląda to tak że okręty buduję się jako "mięsko armatnie" "po kosztach" a zabawki t2 (i przyszłe t3) to dla takich "misiów" jak ja ? Nie powinno być na odwrót? Bo jeśli w realu tworzy się nową broń, zdolną do zadawania większego i szybszego w skutkach bólu bliźniemu to właśnie ONA trafia na front, starsza do szkolenia nowego mięsa (like in Motsu or something)  itd itd. Dziwną to rzeczywistość nam CCP zgotowało.

Pozdrawiam




« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2008, 00:48:19 wysłana przez Luke'an Karde »

NeX

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 04, 2008, 07:22:10 »
  Ależ ludzie wykorzystują drogie statki i to masowo, tyle że tam gdzie mają 100% kontrolę nad tym co się dzieje. Jeśli już masz coś stracić, to przynajmniej wiedząc, że z własnej winy albo w konkretnym celu.

Zresztą na battle masz  HACe, HICe i Recony o drobnicy nie wspomniawszy. Tyle, że T2 mają konkretne zastosowanie i nie robią za mięso do wycięcia, a BSy są dobre "bo są bardzo dobre" a nie tylko tanie  :knuppel2:

P.S. Golem, czy inny Palladin, to nie żaden wypas tylko wyspecjalizowany statek do klepania misji, więc jest tam gdzie powinien - najczęściej w Empire  :crazy2:
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2008, 07:26:22 wysłana przez NeX »

Straszny

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 04, 2008, 08:56:16 »
BSy dobre? LOL... w czym ? BSY są tanie i są tanie... i to tyle co można powiedzieć.

Korzysta sie z nich w bitwach opowych ze względu na duży zasięg dział i bufor tanka, ale ani roamy, ani codzienne gangi  ani na kampy to nie są efektywne statki  - kolega NeX wprawdzie bardzo dużo pisze ale chciałbym zobaczyć jakiś jego KB jak to czesto lata i te swoje crapowate BSy T1 wykorzystuje fajnie (każdy BS jest dla mnie crapowaty, szczególnie teraz po nerfie, przed mógłbym dyskutować)....

przed nerfem fajne motywy można było odstawiać z dużym gangiem RR BSów - teraz po nerfie średnio fajnie bo one dużo słabiej biją sie ze sprzętem med i small i gangi RR bardzo dużo straciły z efektywności .
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2008, 10:34:52 wysłana przez Scaryman »

NeX

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 04, 2008, 09:12:11 »
  BS jest fajny własnie ze względu na duży bufor, zasięg etc. Trudno zadowolić wszystkich, ale powszechna sympatia do BSów bierze się po prostu z wizji dłuższej walki, a nie aby tylo podlecieć, strzelić i spierd... Stąd też antypatia do zwollennków Vagabonda. Inne oczekiwania, a z efektywnością bywa różnie. Więcej straciłem Sacri niż BSów co niczego nie dowodzi pozatym, że HACe są bardziej mobilne, a mnie stać na ich stratę. :'(
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2008, 09:17:29 wysłana przez NeX »

Greyer

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 04, 2008, 10:01:16 »
Scary RR gangi dużo straciły nie tylko na med/small shipach (wystarczy założyć NOS/Neutralizer), ale na tym, że przeskakując przez bramę ląduje się nie na 10-15km od siebie ale czasem na 30-60km od siebie (grid nwych bram jest tak cholernie wielki, że może gang być na 0 do bramy, a być od siebie na 10-15km :/)

Statki Tech3 tak samo jak teraz factionowe będą używane przez ludzi. Będą się  pojawiały jakieś fun fleety w których ludzie będą latać takimi statkami. A w 0.0 to przypuszczam, że będzie po prostu więcej tych wormholi niż np. w empire, więc ten kto rządzi w systemie z wormholem, ten później to farmi i ma kasę na inne statki. W EvE nic nie ginie, nawet jeśli ma się samemu nie latać w tych statkach to będzie można sprzedawać części w Jita za ceny, które pozwolą na latanie takimi statkami.

Co do Insurance to w/w Zulupark wspomina, że trwają zaawansowane prace nad zmianami w insurance, który podobno ma obejmować również t2/t3 statki, jak również ma być zalezny od ludzi (tzn ma być w jakiś sposób wyliczany na podstawie danych o cenach tychże statków w grze), a przynajmniej tak zrozumiałem to co było w tym atku pisane, przez CCP.

Straszny

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 04, 2008, 10:37:44 »
racja, nowe gatey też bardzo utrudniają RR tank, dodatkowo shipy wolniej dużo podbijają do siebie teraz. No i ten tracking + słabiutkie obrażenia small vs duże missile...   Obecnie rozpatrywanie BSa T1 jako alternatywy dla gangu T2 med/small mija sie z celem - one nie mają szans zbliżyć sie efektywnością do takiego gangu .
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2008, 11:14:39 wysłana przez Scaryman »

StellarSheep

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GwiezdnaOfca
  • Korporacja: SzacherMacher!
  • Sojusz: CzeszeBerete!
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 04, 2008, 10:45:56 »
Ooooo local delay po 6 latach .... w koncu na to pacany wpadli ... Szkoda ze jak nie gram i tylko w 0.0 ...




WANT PIE NOW!!!!!

Greyer

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 04, 2008, 11:28:51 »
racja, nowe gatey też bardzo utrudniają RR tank, dodatkowo shipy wolniej dużo podbijają do siebie teraz. No i ten tracking + słabiutkie obrażenia small vs duże missile...   Obecnie rozpatrywanie BSa T1 jako alternatywy dla gangu T2 med/small mija sie z celem - one nie mają szans zbliżyć sie efektywnością do takiego gangu .

A Ty widziałeś nanodominixa co zapierdziela 4-5km/s? ;-)

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 04, 2008, 12:08:36 »
A teraz da sie to zrobić? Ja widziałem to na filmie, ale z 2004, czy 2005 roku :) A to może jeszcze thoraxa z 5 ogrami lub crowa z platką i za dużym mwd? :D

misao

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 04, 2008, 12:45:23 »
rax z 5 ogrami to maly problem, wystarczyze kto w megasie mu da na assist <_<

Ezachiel

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 29, 2008, 13:23:36 »
"Black ops:
We're giving them a fuel bay and we want them to be able to jump into and create a bridge to cyno jammed systems"
Jakiego bloba SB  trzeba by było wrzucić żeby ubić cyno jammera? :)

Ale przecież on ma tam wejść i otwożyć przejście dla innych a nie solo robić cynojammer ... wystarczy że przeżuci np 20-30 SB, tak mi się wydaje przynajmniej

misao

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 29, 2008, 13:28:15 »
ano. 30 sb z bombami, i kampa na gate jest zmieciona/przegoniona na tyle dlugo zeby nasi wskoczyli

Nosum Hseebnrido

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 29, 2008, 14:41:27 »
Statki Tech3 tak samo jak teraz factionowe będą używane przez ludzi. Będą się  pojawiały jakieś fun fleety w których ludzie będą latać takimi statkami. A w 0.0 to przypuszczam, że będzie po prostu więcej tych wormholi niż np. w empire, więc ten kto rządzi w systemie z wormholem, ten później to farmi i ma kasę na inne statki. W EvE nic nie ginie, nawet jeśli ma się samemu nie latać w tych statkach to będzie można sprzedawać części w Jita za ceny, które pozwolą na latanie takimi statkami.
Dlaczego więcej wormholi miało by być w 0.0? Lepsze Deadspeac w 0.0 to rozumiem, system nie jest chroniony przez CONCORD więc jest żerowiskiem pirackich frakcji, ale co mają z tym wormhol'e? To tak jakby mówić że w Empire jest więcej planet, bo kolonizatorom zależało na systemach z ciasno usytuowanymi złożami mineralnymi. 


EDIT(do posta poniżej): to co jedni postrzegają za ryzykowne wcale nie musi takie być dla innych.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2008, 15:05:40 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

Goomich

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 29, 2008, 14:50:00 »
Im wieksze ryzyko, tym większa nagroda. Tak ta gra działa.

Fedajkin

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 30, 2008, 08:22:42 »
Ale przecież on ma tam wejść i otwożyć przejście dla innych a nie solo robić cynojammer ... wystarczy że przeżuci np 20-30 SB, tak mi się wydaje przynajmniej
Źle ci się wydaje... blackops otwiera portal tak samo jak tytan, czyli nie musi wskakiwać do danego systemu... dwa, na skok 20-30 SB raczej mu fuela w ładowni nie styknie, a trzy atak na cynojammer musiałby się odbywać nalotami, pytanie, jak chcesz otworzyć portal w systemie z włączonym cynojammerem, skoro nie postawisz tam jumpbejcona? Pytam całkiem serio - z tego co wiem, a nie sprawdzałem, to navet covops cynogenerator nie pozwala postawić bejcona bo system jest jammowany.