Autor Wątek: Ostatni Live Dev Blog  (Przeczytany 14337 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Ostatni Live Dev Blog
« dnia: Październik 09, 2008, 09:42:49 »
Halo! Czy ktoś słuszał wczorajszego Bloga ? i coś zrozumiał ?  ;) NA forum eve-online piszą o jakichś niesamowitych rzeczach ?!
Matarzy - do likwidacji  ???
Caldari - UberPvP  :o
Missile - najlepsze na wszystko ?!

O co chodzi ? Niech ktoś się podzieli tym co usłyszał, proszę.

litestep

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 09, 2008, 09:56:54 »
Nie było powiedziane raczej nic nowego - to samo co było wiadomo od dawna i co spowodowało takie fale whine na forach. Nie wiem skąd opinia o ubercaldari ? Było mówione, że defendery będą w jakiś sposób boostnięte. Medium dronki trochę oberwą, bo za dobrze sobie radzą z fregatami. Było też powiedziane że cepy mają być faktycznie najszybszymi statkami w grze, ale bronie frytkowe np. light missle mają je trafiać.  IMHO to bez sensu chyba, że usuną/znerfią assult launcher ...
Ogólnie mniej lub bardziej zmieni się całe pvp, więc bez porządnych testów na sisi nie ma co gdybać.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 09, 2008, 09:59:03 »
Tak się plotki rodzą :P
Ktoś czegoś nie usłyszy, dopowie sobie itd, a potem wychodzą takie kwiatki :D
Przedwieczny.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 09, 2008, 10:34:11 »
A ustosunkowali się w jakikolwiek sposób do zarzutów z wątku dot. tego live dev bloga na eve-o?

Są/będą gdzieś w ogóle jakieś zapisy dostępne?

plotki, nie plotki, ale chyba zacznę rakiety skillować ;-)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 09, 2008, 11:24:37 »
Nie podali żadnych statystyk.

Na sisi też jeszcze nie ma chyba patha.

Z rzeczy konkretniejszych no to chcą dołożyć dotatkowy hangar na black opsach na paliwo.
Coś tam z afami będą zmieniąć.
Coś tam z defenderami zminić żeby zaczęły być wreszcie użyteczne.


I ogólenie booscik rakiet i dron żeby wreszcie zabijały te paskudne interceptrory.

Pozwolę sobie tutaj na drobną złośliwość i powiem że jeśli to mają być te same interceptory które mają być najszybszymi statkami w grze(zakładająć że się sfitują na full nano) to ja sie zastanawiam po co nimi latać na nano skoro nie będą miały szansy tankować speedem.

Dobra więcej nie narzekam.
Zobaczymy co ciekawego zmienią w tym speedzie co naprawi ich zmianiy którym skrzywdzili poprzednio balster shipy.

Jako Galente co path to mnie tylko wkurwiają. Blaster shipy, drone shipy (myrnmidion/eos) ,rekony  lachesis/arazu. Non stop kurwa nerfują i ograniczają możliwości. Aż mnei krew zalała i se matarów wyskilowałem.


I co zmiana to widze że Drake będzie omni super pwnzor shipem.  >:(


Aha i potwierdzili że scrambler będzie wyłączał MWD.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2008, 11:32:05 wysłana przez Yogos »

Goomich

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 09, 2008, 11:32:59 »
Achhhh, łzy Gallente...  ;D

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 09, 2008, 11:41:27 »
Achhhh, łzy Gallente...  ;D

Nie masz co sie cieszyć  bo są już też zapowiadane kontent zmianiy.

W związku z napływem niesamowitej ilości populacji Achura nastąpią zmiany w histori New Eden.

Caldari state zostanie przemianowany na Achura State.
Wszyscy rdzenni Cvire i Caldari zostaną podporządkowani Achurom i obłożeni podatkiem 15% od każdego rata i tranzakcji handlowej.

Dodatkowo będą mogli latać max shutlem.


Goomich

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 09, 2008, 12:31:56 »
Dobrze, że 3 moje alty to Achury.  :laugh:

PS.
Słodkie, takie słodkie... 

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 09, 2008, 12:33:08 »
Ja tam bym się nie cieszył :P
Były nerfy gallente i matarów, amarzy są znerfieni od początku, więc chcąc nie chcąc, następni w kolejce są kalmarzy :P
Przedwieczny.

litestep

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 09, 2008, 12:40:20 »
Ja nie wiem jak Gallente mogą narzekać - to przecież głównie matarzy dostaną po 4 literach, a przynajmniej arazu >> rapier po zmianach.
I faktycznie, jak przegną to AF zaczną być użyteczne - bo ceptory przestaną się nadawać do czegokolwiek :)

A co do nerfienia caldarii - nie wiem dlaczego i pomimo sprzeczności z tym co napisałem o light mislach i cepach - to ktoś tam z devów zakłada że speed tank przed mislami będzie się opierać na AB :)

Goomich

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 09, 2008, 12:42:06 »
Ja tam bym się nie cieszył :P
Były nerfy gallente i matarów, amarzy są znerfieni od początku, więc chcąc nie chcąc, następni w kolejce są kalmarzy :P

Nie no jasne, Następny bedzie pewnie Falcon. Ale znając CCP ich nerfy są kompleksowe i po garach dostanie całe EW. MUAHAHAHAHAHAHAHA

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 09, 2008, 12:46:28 »
Ja nie wiem jak Gallente mogą narzekać - to przecież głównie matarzy dostaną po 4 literach, a przynajmniej arazu >> rapier po zmianach.
I faktycznie, jak przegną to AF zaczną być użyteczne - bo ceptory przestaną się nadawać do czegokolwiek :)

A co do nerfienia caldarii - nie wiem dlaczego i pomimo sprzeczności z tym co napisałem o light mislach i cepach - to ktoś tam z devów zakłada że speed tank przed mislami będzie się opierać na AB :)

Bo AB nie zwiększa sygnatury 5x
I dlaczego ja jako Galente jęcze na nerfa speeda ....
Raz że niechce mi się pisać dwa żeby nie było że jestem beksa inni też to testowali.
Na centrali też już ktoś pisał o tym chyba Coathal Vega.

Link do topicu na  eve-online o tym jak nerf speeda wpłynie na blaster boaty

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=834365
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2008, 12:48:17 wysłana przez Yogos »

myst1q

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 09, 2008, 17:49:02 »
defendery maja zdejmowac rakiety ktore nie tylko w nas uderzaja, ale takze oslaniac czlonkow floty.


"Hi, i'm a rock. Scissors are fine, but please nerf paper!"

jesli ktos ma problemy z nano, to moze ktos z was zawiodl...

yogos-> bo pewnie latwo ci sie zdejmowalo nanosy.

co do calego nerfu predkosci- chyba trzeba bedzie zaczac skillowac caldari, bo chyba nawet nie dam rady doleciec do celu.

zastanawiam sie takze... ile graczy zostane z tych 32 000... nie kazdy chce miec znerfiony statek ktory sie trenowalo miesiace, i nie kazdy chce miec znerfional rase, ktora sie trenowalo lata.

pewnie ktos powie, ze mnie to nie tyczy- tyczy, bo spedzilem 3 miechy na graniu.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2008, 18:33:49 wysłana przez myst1q »

ivil

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 09, 2008, 19:19:56 »
Nie pierwsza i nie ostatnia duza zmiana w grze. Bedzie kilka tematow na forum klasy "Anuluje subskrypcje! teraz zostaja mi juz tylko GTC" (pewnie po takim oswiadczeniu CCP wali w pory ze strachu). Wszedzie placze, grozby i oswiadczenia ze nastepnym razem na pewno ludzie odejda. Ktos sprzeda konto matari, ktos inny kupi caldari, za pol roku juz nikt nie bedzie pamietaj o nerfie tak jak bylo juz wiele razy.

myst1q

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 09, 2008, 19:28:07 »
niektorzy nie maja jak kupic takiego konta.

niektorzy nie chca latac matari czy caldari.

NeX

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 09, 2008, 19:39:53 »
  Dlatego oprócz zmian w gameplay odświerzających grę wprowadzane są zmiany balansujące wszystkie rasy po poprzednich patchach nazywane przez frustratów, którzy akurat tym razem odrobinę stracą - nerfem  :D
Koniec końców wszystkim da się grać, więc wszyscy dalej grają.

Tak na marginesie myst1q - 30k graczy to masz zalogowanych równocześnie prawie przez całą dobę. Aktywnych kont w grze jest około 250 tysięcy.

Voulture

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 09, 2008, 20:21:43 »
Zastanawiam sie takze... ile graczy zostane z tych 32 000... nie kazdy chce miec znerfiony statek ktory sie trenowalo miesiace, i nie kazdy chce miec znerfional rase, ktora sie trenowalo lata.

pewnie ktos powie, ze mnie to nie tyczy- tyczy, bo spedzilem 3 miechy na graniu.
Masz tuaj calkiem spory blad logiczny. Pokazujesz tutaj taki ciag myslowy:
Trenuje do super ststaku -> CCp nerfuje super statek ktory staje sie normalny -> Zmarnowalem czas na trening

Ktory po prostu nie odzwierciedla sprawy, ktory ksztaltuje sie mniej wiecej tak:
CCP popsulo balns gry tworzac statek zdecydowanie wybijajacy sie ponad poziom -> Trenuje by latac super statkiem -> CCp nerfuje super statek ktory staje sie normalny -> Zmarnowalem czas na trening

 Juz wiesz co jest tutaj problemem? Realia wygladaja tak, ze wiekszosc skilli z roznych statkow podobnej klasy sie powtarza. Kazda rasa umozliwia szybkie przejscie na 2 sasiednie rasy bo wiekszosc skilli  sie pokrywa. Trenujesz na statek X 3 miesiace, na statey Y, tej samej klasy ale innej rasy musisz doskillowac... miesiac.

 To jest wlasnie balans, nazywany pzrez ludzi kolem nerftuny, polegajacy na dywersyfikacji rol i taktyk. To jest balans ktory nigdy nie bedzie pelny. Ktory jest 100 razy lepszym rozwiazaniem niz stworzenie identycznych statkow dla kazdej rasy.

 Tak naprawde wiekszosc graczy na wiesc o nowych nerfach / boostach powinno zacierac raczki z radosc. Maja kolejny cel, kolejny rodzaj walki do pzretestowania, kolejny sposob wygrywania z wrogiem, kolejne dosiwdczenie i kolejna zabawa. To jest wprowadzanie swiezosci do tej gry.

 To jest cos, co CCP powinno robic jeszce czesciej i czemu przyklaskuje. Chociaz moja nanoishtarka bedzie zdecydowanie slabsza niz pzred nerfem.

PS. Prosze nie staraj obalac sie moich argumentow wytykajac mi literowki i braki przecinkow jak to juz sie zdarzalo  ::)

~~

TL:DR: Kazda zmiana w balansie gry jest dobra! Chocby byla naprawde zla.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2008, 20:23:27 wysłana przez Voulture »

ivil

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 09, 2008, 21:13:37 »
Mysle ze nad dywersyfikacja mozna by jeszcze popracowac i przykladowo wprowadzic dla kazdej rasy jedna czy dwie ekskuzywne klasy statkow.

Konta kupuja tylko najwieksze placzki i lenie eve :P

myst1q

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 10, 2008, 00:21:54 »
megas nie byl mega statkiem. nie bylo takiego w grze, ale nie powiesz mi, ze skillowanie np. projectili na large t2 i robienie bs'ow zajmie mi miesiac.... zajmie mi ze 2-3 ;|.

ja np. chce latac gallente. i tylko gallente. zadna inna rasa mi sie nie podoba. np. minmatarzy- wole juz latac wrakiem. albo caldari- nie podobaja mi sie missle, a ich statki sa brzydkie. ammarzy, jeszcze jeszcze, jesli nie gallente to pewnie nimi ;p.

250 000 kont != 250 000 graczy. znam ludzi, ktorzy maja po 5kont i wiecej. a tam dwoch trzech minerow, tam cos do pvp, tam cos do kapitali, etc.

Trenuje do super ststakustatku ;p
Ktory po prostu nie odzwierciedla sprawy, ktory ksztaltuje sie mniej wiecej tak:ktora.

Trenujesz na statek X 3 miesiace, na statey Ystatek. pozatym... zrobienie command shipa innej rasy nie zajmie ci miesiaca. samego command shipa. haca moze bys zmiescil, ale i tak bys nie mial skilli do dzialekk t2.

To jest balans ktory nigdy nie bedzie pelny. Ktory jestnie zaczyna sie od 'lacznika'- powinien tam byc przecinek.

tobie tam odpowiada, ty masz wiele skillow z innych dziedzin niz gunnery i space ship command na 5. ja np. nie nie mam- i boli mnie to. najlepiej... zaje*ac 'podatnika" i ch*j. kara smierci i ch*j. XD





misao

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 10, 2008, 02:57:39 »
chcesz latac galente? tez latam galente. widzisz sprawa jest taka. wyskilujesz hybrydki masz caldari/galente, wyskilujesz misle, masz caldari/ammar jedynie kiepskawo jest z laserami/projectilami, ale tu tez skile pomocnicze z gunery sie uzupelniajalarge dziala t2 to jest miesiac( ktorego mi i tak szkoda bo large dziala ssa ale to imnna dyskusja) a pozatym jak ci nerfia megasa . ze scramble scina MWD? mwd na megasie to i tak 1 cykl zeby dobic do ofiary, jak musisz leciec dluzej niz 1 cykl to znaczy ze ofiara ci i tak spierdzieli <_<, albo zapomniales zalozyc weba >_>akurat nerf nano to boost galente jest. latwiej bedzie zlapac cos szybkiego, Arazu/lachesis stana sie pozadanymi shipami w gangu

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 10, 2008, 10:31:36 »
megas nie byl mega statkiem. nie bylo takiego w grze, ale nie powiesz mi, ze skillowanie np. projectili na large t2 i robienie bs'ow zajmie mi miesiac.... zajmie mi ze 2-3 ;|.
Megas był, jest i będzie mega statkiem - choćby poprzez "mega" w nazwie  :P

ja np. chce latac gallente. i tylko gallente. zadna inna rasa mi sie nie podoba. np. minmatarzy- wole juz latac wrakiem. albo caldari- nie podobaja mi sie missle, a ich statki sa brzydkie. ammarzy, jeszcze jeszcze, jesli nie gallente to pewnie nimi ;p.
No i co Ciebie powstrzymuje ? Mając skille pod Gallente możesz z niewielkim nakładem czasu i SP przesiąść się na prawie połowę statków Caldari (nie musisz drugi raz skillować hybryd), jedynie czego (być może) braknie to odpowiednich skilli dotyczących tarcz. Przesiadając się na Amarr musisz doskillować tylko lasery, więc w czym problem ? Zrozum, że będąc na czubku jednej piramidy żeby przejść na drugą musisz zejść na sam dół, w EVE nie masz jednak do czynienia z piramidami, a co najwyżej grzbietami górskimi podlegającymi ciągłej erozji (vide nerf) gdzie żeby wejść na nowy szczyt nie musisz zejść na sam dół.

250 000 kont != 250 000 graczy. znam ludzi, ktorzy maja po 5kont i wiecej. a tam dwoch trzech minerow, tam cos do pvp, tam cos do kapitali, etc.
Ilu znasz takich co mają 5 kont i jaki to % wszystkich graczy jakich znasz ? Ja na ten przykład nie znam nikogo kto ma 5 kont.

A może chodzi nie o konta, a o chary ? Każdy może mieć po 3 chary na konto, co oznacza, że może mieć 3 wąsko wyspecjalizowane postacie. Nie wiem po co komu 5 kont, bo już 2 w zasadzie wyczerpują możliwości jeśli chodzi o specjalizacje.

Ktory po prostu nie odzwierciedla sprawy, ktory ksztaltuje sie mniej wiecej tak:ktora.
Błąd => który. Nie chodziło o sprawę, a błąd.
Z braku argumentów chwytasz się argumentu błędów ortograficznych i gramatycznych ? Sam ich nie popełniasz ? No chyba, że lubisz wytykać innym, a skoro tak to patrz poniżej.

zrobienie command shipa innej rasy nie zajmie ci miesiaca. samego command shipa. haca moze bys zmiescil, ale i tak bys nie mial skilli do dzialekk t2.
W powyższym zdaniu sam popełniłeś błędy interpunkcyjne. Nie będę wskazywać gdzie, bo skoro jesteś tak dobry z pisowni to sam jesteś w stanie je znaleźć i poprawić.

Jeśli postępujesz jak sam powyżej napisałeś (o braku skilli do działek T2, co swoją drogą nie jest KONIECZNE by latać statkiem T2), to chyba jesteś ewenementem co robi najpierw skille na statki, a dopiero potem rozwija skille pozostałe potrzebne do latania nimi. Chyba wszyscy mi znani gracze w EVE skillują mniej więcej równolegle (do lvl3-4 żaden problem czasowy) i na statki i na broń i na skille pomocnicze.

tobie tam odpowiada, ty masz wiele skillow z innych dziedzin niz gunnery i space ship command na 5. ja np. nie nie mam- i boli mnie to.
Za 2-3 lata sam będziesz miał wiele skilli z innych dziedzin, a zatem to żaden argument.

najlepiej... zaje*ac 'podatnika" i ch*j. kara smierci i ch*j. XD
A możesz wytłumaczyć, co EVE ma do podatnika i kary śmierci ?
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2008, 10:33:31 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Gav

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 10, 2008, 10:36:31 »
hehe jednak z dobrze bylo xpic na wszystkie 4 rasy, nie ma sie problemow z nerfami :P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 10, 2008, 10:39:50 »
myst1q, Ty sobie jaja robisz, czy rzeczywiście jesteś tak ograniczony?
Bo to już kolejny temat, gdzie robisz z siebie kompletnego idiotę... (o pmkach nawet nie wspomnę).
Przedwieczny.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 10, 2008, 10:43:15 »
co topic w którym się myst1q wypowie to flejm jak na forum onetu :)

ty masz jakiś kumpli myst1q? czy w twoim korpie same twoje alty?

Some Men Just Want to Watch the World Burn

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 10, 2008, 10:50:48 »
On pewnie celowo tak robi, by nie wyjść z wprawy.  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

ivil

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 10, 2008, 11:08:54 »
Jego pierwszy duzy nerf wiec oczywiste jest ze zachowuje sie jak dziewczyna w czasie pierwszej miesiaczki :P

Jak sie ma pomysł to mozna sie dobrze bawic statkami kazdej rasy a jak nie to sie zyje od i-win shipa do i-win shipa i placze co zmiany i rebalans (nerf).

myst1q

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 10, 2008, 11:43:59 »
jak mi ktos scramblerem wylaczy mwd gdy wpadne megasem w campe, to nawet do gate spowrotem nie dobije.

dzisiaj tak sobie myslalem, i caldari tez zostana ZAJEBI*CIE znerfienie. biedne raveny. spotka jednego shipa z 8 defenderami i nawet 1 dmg nie zada ^^.

dormio-> no wlasnie nie. wyrobienie missli pod takiego ravena nie zajmie mi miesiac. no chyba ze t1, to tak, ale t2 to juz nie. shield tank tez nie bedzie krotki.

i nie mow, mi,ze mam wyskillowane missle, bo uzywam blasterow... tylko ich- nie mam slotow by inne wsadzac ^^.

dormio-> znam goscia, ktory ma 6 konta, nie postaci, 6 kont. ma minery+producenci, chara do malych statkow [do BS'a] i jakis jeszcze.

Cytuj
zrobienie command shipa innej rasy nie zajmie ci miesiaca. samego command shipa. haca moze bys zmiescil, ale i tak bys nie mial skilli do dzialek t2.
W powyższym zdaniu sam popełniłeś błędy interpunkcyjne. Nie będę wskazywać gdzie, bo skoro jesteś tak dobry z pisowni to sam jesteś w stanie je znaleźć i poprawić.
to moze ci to przepisze jeszcze raz....
zrobienie command shipa innej rasy nie zajmie ci miesciaca. zrobiebie SAMEGO command shipa. haca moze bys zmiescil, ale i tka bys nie mial skilli do dziajek t2.

teraz lepiej? 'samego command shipa' bylo rownowaznikiem zdania .

pozatym... jesli latam maruauderem gallente to nie wystarczy mi zrobic laserow by latac marauderem ammarow, i co jak co, nie zajmie mnie to miesiaca.

Cytuj
Jeśli postępujesz jak sam powyżej napisałeś (o braku skilli do działek T2, co swoją drogą nie jest KONIECZNE by latać statkiem T2), to chyba jesteś ewenementem co robi najpierw skille na statki, a dopiero potem rozwija skille pozostałe potrzebne do latania nimi. Chyba wszyscy mi znani gracze w EVE skillują mniej więcej równolegle (do lvl3-4 żaden problem czasowy) i na statki i na broń i na skille pomocnicze.
akurat nie. najpierw wole wyskillowac dziala t2. ale TY i inni mi mowicie, ze prrzesiadka na shipy innej rasy to miesiac. owszem. ale jak tymi statkami bede latac.

ktos tam mowil, ze nano nerf to dla mnie lepiej. otoz nie. bo na mojej lodce mam tylko kilka km zasiegu [optimala] i trzeba jeszcze doleciec.

choc cos mi sie wydaje, ze caldari najbardziej ucierpi na nadchodzacych zmianach, jak juz pisalem, nie beda w stanie zadac zadnego dmg'u.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2008, 15:19:23 wysłana przez Hastrabull »

horax

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 10, 2008, 11:54:46 »
Horax, ja rozumiem, ze chcesz dobrze, ale to totalny offtop i flame wiec ciach.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2008, 15:21:29 wysłana przez Hastrabull »

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 10, 2008, 12:00:38 »
jak mi ktos scramblerem wylaczy mwd gdy wpadne megasem w campe, to nawet do gate spowrotem nie dobije.


Jak wpadniesz w campe to z miejsca dostaniesz kilka webów i też nie dolecisz więc  w czym problem? I gadasz jakby to tylko megasowi wyłączało mwd.

A co do rakietek i defenderów, to ja mam sp tylko w rakietki i jakoś mnie te defendery nie przerażają. Zgadnij dlaczego.
na urlopie od EVE

myst1q

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 10, 2008, 12:22:52 »
Jak wpadniesz w campe to z miejsca dostaniesz kilka webów i też nie dolecisz więc  w czym problem? I gadasz jakby to tylko megasowi wyłączało mwd.

A co do rakietek i defenderów, to ja mam sp tylko w rakietki i jakoś mnie te defendery nie przerażają. Zgadnij dlaczego.

nie wiem, ale jak bedzie siedzial sobie w ravenie i ci kestrel zje caly dps to cie zbrechtam.
mwd wylaczy wszystkim tylko wiesz... zanim mnie zlockuja WSZYSCY to mam kilka sekund. a zlockuje mnie frajka, zarzuci scrambla i sie bede turlac do gejta z 130km/s [nie liczac weba] zamiast z 800km/s+.

pozatym... kilka razy walenie na mwd to gate w brutixie uratowalo mi dupe, nawet jak mialem na sobie trzy-cztery weby- zanim mnie zlockowali to juz mialem predkosc wystarczajaca by sie doturlac do gejta, a jak bedzie mozliwosc wylaczenia mwd to nie bedzie mozliwosci ucieczki, proste.

Cytat:  horax
tutaj bazgroly horaxa o tym czego uzywac

horax- nie chce mi sie uzywac quote ;p. code sie szybiej pisze i nie czyta sie tego ciezko. specjalnie dla ciebie zrobilem teraz wyjatek i uzylem quoty ^^.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2008, 14:24:22 wysłana przez myst1q »

Striker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
    • www.war-masters.org
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0ven
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 10, 2008, 12:27:54 »
Rzadko sie wpisuje ale sie skusze. Mystiq no off ale

Obrazek zabawny moze i, ale brzydkich slow nie lubimy
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2008, 14:57:30 wysłana przez Hastrabull »
I-DEA / C0ven

MightyBaz

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 10, 2008, 12:37:31 »
Rzadko sie wpisuje ale sie skusze. Mystiq no off ale



dobre !!!

myst1q

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 10, 2008, 13:02:58 »
Rzadko sie wpisuje ale sie skusze. Mystiq no off ale


whatever...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 10, 2008, 13:26:01 »
Jeżuuuu... faktycznie zaczynasz przypominać trolla.

jak mi ktos scramblerem wylaczy mwd gdy wpadne megasem w campe, to nawet do gate spowrotem nie dobije.
A w Ravenie to wówczas uciekniesz, nie ? Zejdź na ziemię - sytuacji, w których żaden statek nie pomoże można mnożyć (i.e. brak energii), ale to nie oznacza, że dany model jest be, bo w tej i tej sytuacji to dupa.

dzisiaj tak sobie myslalem, i caldari tez zostana ZAJEBI*CIE znerfienie. biedne raveny. spotka jednego shipa z 8 defenderami i nawet 1 dmg nie zada ^^.
A może przestań myśleć - to czasem boli jak widać.
Żeby mieć 8 defenderów potrzeba 8 slotów na launchery. Znam tylko 1 model z 8-ma slotami: Raven State Issue (RNI ma 7). Poza tym po co defendery, wystarczy zablokować mu lock'a (co już jest możliwe: ECM i dampener). Naprawdę, zastanów się co chcesz nam tu udowodnić, albo może nie, bo Ciebie jeszcze głowa rozboli.

dormio-> no wlasnie nie. wyrobienie missli pod takiego ravena nie zajmie mi miesiac. no chyba ze t1, to tak, ale t2 to juz nie. shield tank tez nie bedzie krotki.
Missili czyli co ? Cruise ? Spec na lvl4 zajmuje 37d (przy atrybutach 23/20/20/20/23), dla torped odpowiednio 31d. Jeśli masz na myśli skille towarzyszące (np. rapid launch) to jest to 6 odrębnych skilli i w sumie 19d (dla lvl4). Dla porównania wyskillowanie Large Blaster Spec (lvl4) zajmie 85d.
Shield tank czyli co ? Te 10 skilli powiązanych bezpośrednio z tarczami (w tym kompensacje) ? Na lvl4 zajmie to 42d (char nówka po wyjściu z caldaryjskiej akademii: 10/12/10/3/10).

Podawane atrybuty w kolejności: int/per/wil/cha/mem

i nie mow, mi,ze mam wyskillowane missle, bo uzywam blasterow... tylko ich- nie mam slotow by inne wsadzac ^^.
Nie, ale mówię - wyskilluj missile bo CHCESZ latać statkami rakietowymi. Natomiast mówiłem - zrobiłeś hybrydy to już masz broń na połowę statków caldari zrobioną (co prawda wciąż brak tanka na shield).


dormio-> znam goscia, ktory ma 6 konta, nie postaci, 6 kont. ma minery+producenci, chara do malych statkow [do BS'a] i jakis jeszcze.
A ilu znasz graczy w EVE w ogóle ? Ta jedna osoba to będzie chociaż 1% wszystkich jakich znasz ?

teraz lepiej? 'samego command shipa' bylo rownowaznikiem zdania .
Nie lepiej. Gorzej, bo nie piłem do składni zdania, czy w ogóle błędów a do tego, że NIKT i NIC nie zmusza Ciebie byś na statek T2 wsadzał broń T2. W dodatku CBC przeznaczeniem są niekoniecznie działa/wyrzutnie. Dobrze wyskillowany CBC daje w gangu do 37% bonusu. Do czego to już sam dojdź.

pozatym... jesli latam maruauderem gallente to nie wystarczy mi zrobic laserow by latac marauderem ammarow, i co jak co, nie zajmie mnie to miesiaca.
Uparty  ;D
A koniecznie musisz latać marauderem amarrów, nie ? Żeby wsiąść od zera w maraudera Amarr potrzeba 208 dni (postać Achura), uwzględniając wszystkie prerequsite (EGU na 5, WU na 5 i AWU na 5), przy atrybutach: 10/12/10/3/10 (robiąc dodatkowo wcześniej learningi zaoszczędzisz 58d !).

akurat nie. najpierw wole wyskillowac dziala t2. ale TY i inni mi mowicie, ze prrzesiadka na shipy innej rasy to miesiac. owszem. ale jak tymi statkami bede latac.
A jak obecnymi latasz ? Co Ty oczekujesz, że jak pójdziesz w prawo na rozstaju dróg i przejdziesz 2d, a potem się zorientujesz, że powinieneś iść w lewo to wystarczy skręcić w bok by być na tym samym poziomie ? Najpierw trzeba albo się wrócić (zaczynasz od zera) albo po skręceniu dojść do drugiej drogi (co teoretycznie powinno zająć mniej czasu, ale na pewno nie zajmie więcej jak zaczynać od zera). W EVE robiąc skille na hybrydy i jeśli robisz towarzyszące (np. surgical strike) to NIE musisz tych towarzyszących zaczynać od nowa jeśli zechcesz skillować lasery (to ta droga na skróty), ale jeśli zechcesz zrobić rakiety, to musisz zacząć od zera (cofnąć do rozstaju).

ktos tam mowil, ze nano nerf to dla mnie lepiej. otoz nie. bo na mojej lodce mam tylko kilka km zasiegu [optimala] i trzeba jeszcze doleciec.

choc cos mi sie wydaje, ze caldari najbardziej ucierpi na nadchodzacych zmianach, jak juz pisalem, nie beda w stanie zadac zadnego dmg'u.
Oj to mała ta łódka jak tylko kilka km, albo niewłaściwie masz skillowaną postać, albo masz źle wyfitowany ship, albo statek jest WYSPECJALIZOWANY (fit nastawiony) na short range. CCP przez ciągłe zmiany chce wyeliminować statki które są właśnie takimi UBERPWNMACHINE od wszystkiego. Albo short, albo range - musisz wybrać.

PS
Nie poprawiaj innych, bo sam będziesz poprawiony:
"spowrotem" poprawnie jest "z powrotem"
" tylko ich- nie mam slotow by inne wsadzac" - chyba powinno być: "tylko nie mam slotów by inne rodzaje broni wsadzać"
"ma 6 konta" poprawnie jest "ma 6 kont"
"nie zajmie mnie to miesiaca" poprawnie jest "nie zajmie mi to miesiąca"
Więcej mi się nie chce szukać.

PS2
Tak wiem, że sam również popełniam błędy, ale w dyskusji merytorycznej nie używam argumentów: nie masz racji, bo napisałeś z błędami ortograficznymi/składniowymi/interpunkcyjnymi.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2008, 13:28:18 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

myst1q

  • Gość
Odp: Ostatni Live Dev Blog
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 10, 2008, 13:43:46 »
ja takze nie bralem bledow org jako argumentow, ale jak juz wspomnial, to mu je wypisalem.

to wez sobie dwa kestrel'e i bedziesz mial 8 luncherow.

niby mozna zjammowac, ale czasem mozna wziasc dwa kertrel'e i niedosc, ze moc walic dmg to jeszcze komus go zbijac.

i nie chodzi o to co mozna bo roznie dobrze mowzesz powiedziec, ze moga podwoic ilosc capa neutralizowanego przez neut bo i tak bedzie lepiej zjammowac przecinika niz uzywac nos'ow.

jak sam widziesz, zajmie to wiecej niz miesiac.

103dni jak dla mnie.
to juz mnie zajmie 103 dni achura z lerningami na l4. fail ;p

ja nie chce latac statkami 'rakietowymi'. statkami strzelajacymi rakietami tez nie chce latac.
szczerze to nieco mniej niz 1% ktoch mam w buddy list. ludzi z centali i polisha nie mam w buddy list. %_%.


jesli chce latac HAC'em to juz wypada miec bronie t2.