Eve Online > Patche i dodatki

Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???

<< < (3/14) > >>

Pol Kent:

--- Cytat: Devious Sphere w Wrzesień 01, 2008, 08:42:57 ---nawet jesli drogie transporty nie beda calkowicie bezpieczne to jednak ich gankowanie bedzie mniej oplacalne niz teraz (do rozwalenia frachta potrzeba jednak troche bsow), mniej oplcalne = mniej ludzi bedzie to robic = wieksze bezpieczenstwo transportu w empire


--- Koniec cytatu ---

To i tak delikatne posunięcie. Prosta sprawa - atak w hi-secu - dostajesz od razu stand -10.0 a z walleta corpa w którym jesteś znika 1mld ISK  ;D a jak jesteś w NPC corpie to masz na wallecie -1mld ISK  ;D i cały następny zarobiony przez ciebie mld idzie najpierw na pokrycie debetu  :2funny: proste, szybkie, łatwe i przyjemne. Pufff.... gankowanie w hi-secu znika jak ręką odjął. A nie jakieś tam cackanie się jak z jajkiem  :knuppel2:

Ellaine:
W ogóle może kasować konto i banować IP za griefing i psucie biednym ludkom gry?
Nie chodzi o to że samobójcze ataki w highsecu są złe (bo są dobre) albo że należy je wyeliminować (bo nie należy). Poprostu nie powinny być aż tak tanie i bezkarne. Usunięcie odszkodowania to IMHO już przesada. Powinien natomiast być duży duży spadek security statusu pirata.

Pol Kent:

--- Cytat: Albi w Wrzesień 01, 2008, 09:36:59 ---natomiast być duży duży spadek security statusu pirata.

--- Koniec cytatu ---

No to jeden atak i stand na -10.0 ląduje i mamy kolegę na kilka-kilskanaście dni z głowy zanim na ratach stand nabije.

Khobba:

--- Cytat: Pol Kent w Wrzesień 01, 2008, 10:51:27 ---No to jeden atak i stand na -10.0 ląduje i mamy kolegę na kilka-kilskanaście dni z głowy zanim na ratach stand nabije.

--- Koniec cytatu ---

Ale dlaczego? czym uzasadnisz tak ostre sankcje? Procentowy system przyjęty w tej chwili jest moim zdaniem bardzo dobry. Rzeczywiście, współczynniki może i warto zmienić i uzależnić od SSu systemu, ale po co od razu -10? Zresztą wydobyć z -10.0 chyba już teoretycznie się nie da, bo wzrosty procentowe SSu pomnożone przez różnicę między -10.0, a -10.0 będą dokładnie zerowe, o ile się nie mylę :)

Straszny:
kerbirowi przeszkadza wszelkie zagrozenie - on niczym nie uzasadni bo jemu pewnie ogólnie nie pasuje wszelkie niebezpieczeństwo - dla żyjących sobie w highsecu misjonarzy/hadlarzy to zbędne utrudnienie misji/przewozu. Dla nich pvp to przykry dodatek w tej grze  :D :2funny:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej