Jak na nich zarobić?. A no bardzo prosto i przyjemnie, bowiem po uruchomieniu programu badawczego u jednego z agentów latamy do niego tylko i zabieramy datacory. Możemy je sprzedawać lub używać do inventowania blueprintów tech2.
Zaczynając grę mamy możliwość skorzystania tylko z jednego agenta r&d.
a) potrzebne są skile:
-science (wymagany poziom 5) ,
-mechanic, electronics lub engineering (wymagany poziom 5)
-potrzebujemy także tego samego skila co wybrany agent (skilujemy do poziomu jaki wymaga agent) . Lista skili poniżej:
Ammarian Starship Engineering
Astronautic Engineering
Caldari Starship Engineering
Electromagnetic Physics
Electronic Engineering
Gallentian Starship Engineering
Graviton Physics
High Energy Physics
Hydromagnetic Physics
Laser Physics
Mechanical Engineering
Minmatar Starship Engineering
Molecular Engineering
Nanite Engineering
Nuclear Physics
Plasma Physics
Quantum Physics
Rocket Science
Agenci r&d lvl 1 wymagają skila na lvl1, agenci r&d lvl2 wymagaja skila na poziomie 2 ....itd.
b) potrzebujemy teraz agenta.Lista korporacji mająca w swych szeregach agentów r&d jest następująca:
- Amarr
* Carthum Conglomerate
* Viziam
* Khanid Innovations
-Caldari
* Ishukone Corporation
* Kaalakiota Corporation
* Lai Dai Corporation
-Gallante
* Creodron
* Duvolle Laboratories
* Roden Shipyards
-Minmatar
* Boundless Creation
* Core Complexion
* Thukker Mix
Po wyborze agenta lecimy do jego stacji i rozpoczynamy badania. jeśli wszystko przebiegło bez problemu to w zakładce journal-> zakładka Research mamy info o ilości RP/day. To info podaje ilość reserch point na dobę.
Jakby były problemy z agentami to tu znajdziecie rozwiązanie ( u Dormia - mi pomógł:-) ):
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=5234.0Wybór agentów możemy zrobić także przez stronki:
http://eve-agents.comhttp://www.battleclinic.com/eve_online/agents.phphttp://eveinfo.com/agents/------------------------------------------------------------------------------------
trochę matematyki. Ten wzór podaje ilosc RP/day jaki mamy z agentów:
RP/day = Field multiplier*(1+EQ of agent/100)*((My skill+Agentlvl)^2)
-field multiplier: Jest to wartość stała zależna od dziedziny jaką badamy.
Ammarian Starship Engineering (field multiplier = 3)
Astronautic Engineering (field multiplier = 1)
Caldari Starship Engineering (field multiplier = 3)
Electromagnetic Physics (field multiplier = 1)
Electronic Engineering (field multiplier = 1)
Gallentian Starship Engineering (field multiplier = 3)
Graviton Physics (field multiplier = 2)
High Energy Physics (field multiplier = 1)
Hydromagnetic Physics (field multiplier = 1)
Laser Physics (field multiplier = 2)
Mechanical Engineering (field multiplier = 1)
Minmatar Starship Engineering (field multiplier = 3)
Molecular Engineering (field multiplier = 1)
Nanite Engineering (field multiplier = 1)
Nuclear Physics (field multiplier = 1)
Plasma Physics (field multiplier = 1)
Quantum Physics (field multiplier = 1)
Rocket Science (field multiplier = 2)
-EQ(Effective Quality) of agent: efektywna jakość u agenta. Sprawdzamy ja sobie w zakładce info interesującego nas agenta. Trzeba sie postarać aby ta jakość była jak największa dlatego:
skilujemy skile z działu socjal: Negotiations i Connections. Jest to jedyny sposób aby zwiększyć efektywną jakość u agenta.Jeszcze można implantami-jakie? - mógłby ktoś to podać , bo ja sie w tym nie orientuje.
- My skil: lvl skila pozwalającego prowadzić nam badania. Np. jesli Graviton Physics mamy na lvl 2 to będzie to 2.
- Agentlvl - poziom agenta.Sprawdzamy go sobie w zakładce info interesującego nas agenta.
- * mnożenie, /dzielenie, +dodawanie, ^ potęgowanie
Przykład pokazujący o ile więcej będziemy mieli reserch pointów na dobę w zależności od levelu agenta:
-field multiplier= 1
-EQ of agent= 7
-My skill =3
-agentlvl=2
RP/day = 1(1+7/100)*((3+2)^2)=26.75
Przykład 2:
-field multiplier= 1
-EQ of agent= 7
-My skill =3
-agentlvl=3
RP/day = 1(1+7/100)*((3+3)^2)=38,52
Przykład 2:
-field multiplier= 1
-EQ of agent= 7
-My skill =3
-agentlvl=4
RP/day = 1(1+7/100)*((3+4)^2)= 52,43
Podsumowując wszystkie składniki tego wzoru powinny mieć jak najwyższe wartości.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Za prace u agenta otrzymujemy datacory (datacore)?
Udajemy sie do agenta i odbieramy. Nie możemy ich odebrać zdalnie!. Jeden datacore to koszt:
Ammarian Starship Engineering 150 RP
Astronautic Engineering ?
Caldari Starship Engineering 150 RP
Electromagnetic Physics 50 RP
Electronic Engineering 50 RP
Gallentian Starship Engineering 150 RP
Graviton Physics 100 RP
High Energy Physics 50 RP
Hydromagnetic Physics 50 RP
Laser Physics 100 RP
Mechanical Engineering 50 RP
Minmatar Starship Engineering 150 RP
Molecular Engineering 50 RP
Nanite Engineering 50 RP
Nuclear Physics 100 RP
Plasma Physics 100 RP
Quantum Physics 50 RP
Rocket Science 50 RP
------------------------------------------------------------------------------------------------
Następny krok to praca dla wielu agentów. Abyśmy mogli robić badania u kilku z nich jednocześnie potrzebujemy skila Research Project Management.Aby go skilowć potrzebujemy skili:
- Laboratory Operation (wymagany poziom 5)
- Research (wymagany poziom 5)
Skil ten po podniesieniu na lvl 5 umożliwi nam prace dla 6 agentów na raz (1 agent-"ten początkowy" +5 za skil Research Project Management).
I jeszcze parę zasad:
- u jednego agenta możemy robić tylko jeden research . Jeśli u danego agenta mamy możliwość robienia np
Graviton Physics
Electronic Engineering
to musimy wybrać jedną dziedzinę
- jeśli chcemy zmienić agenta (znaleźliśmy lepszego lub całkowicie zakończyć badania w co nie wierzę :-) ) to tracimy wszystkie punkty RP. Dlatego najpierw odbieramy wszystkie dostępne datacory a dopiero potem rezygnujemy z pracy dla niego.
- Np dla Graviton Physics mozemy pracować dla wszystkich 6 agentów na raz
-możemy robić misję dla agentów r&d (JEDNA NA DZIEŃ)- otrzymamy dzienną równowartość w RP. Przykład:
agent daje nam 47,87 RP/day. Po zrobieniu misji otrzymamy od niego właśnie te 47,87RP.
- agenci nie gryzą a dodatkowe iski się przydadzą.
Pewnie to wszyscy wiedzą, ale pisałem dla naprawdę nowych osób