Autor Wątek: Pare pytanek noobka co do startu  (Przeczytany 5515 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

anerian

  • Gość
Pare pytanek noobka co do startu
« dnia: Sierpień 15, 2008, 21:41:41 »
Mam parę pytań początkowego gracza.
1) W eve na 1 koncie mogę mieć więcej postaci na 1 koncie?? Jeśli tak to istnieje możliwość przesyłania surowców z postaci na postać?
2) Za cel mam dobicie do battleshipów, po drodze ciągnąc przez inne statki raczej czysto bojowe. Jakby ktoś mógł podać dobry rozkład skilli, aby dobić do battleshipa, chce aby to było raczej pvp, może jeszcze skille do skanowania. Wiem że battleshipy są cieżkimi i wolnymi statkami, jednak która frakcja ma najszybsze??
3) Ile ogólnie czasu zajmuje dojście do battleshipa?? (skille i materiały).
4) Ogólnie rasa, "blood lines" etc. które byłyby najlepsze do moich planów.
5) Jeśli chcecie dokładniejsze dane to pytajcie ja postaram się dać odpowiedź.
6) Jak patrzyłem to podobają mi się 2 battleshipy, abaddon i maelstorm, której frakcji lepszy do moich preferencji?
7) Jakie statki będzie dobrze wybrać w drodze do gwiazd ;)
8) Chcę latać szybkimi statkami fajnie radzącymi sobie w solo,  radząc sobie także w bitwach. Później chciałbym tę koncepcję zamienić na szybsze niż normalnie statki które byłyby dobrymi platformami bojowymi (koniec na battleshipach). W późniejszych etapach podobałoby mi się ulepszenia w "skakaniu" statkiem.
9) Co do dronów to w pierwszej kolejności bojowe, a jak jeszcze się zmieści to nawigacyjne.
Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.
10) Koniec końców chciałbym aby moje statki mogły robić szybkie wypady na tereny wroga, niebezpieczne tereny, zrobić tam sporą masakre i sie ulotnić, a także żeby w bitwie były czymś troche więcej niż latającym kawałkiem złomu na odstrzał.
11) Jakimi statkami latać po drodze do battleshipów?
More coming soon... ;)

Cytuj
5 milionów sp w Dronach, 2 w Elektronice, 4 w Inzynierii, 10 w gunnery, 1 do 3 w mechanice, 3,5 w nawigacji, 2,5 w spaceship command.

Hmm a jakaś rozpiska skilli do wszystkich moich wymagań i wsadzania ich w jakiej kolejności, żeby wygodnie było podrodze grać. Ile będzie trwać robienie samych skilli na maelstorma?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2008, 22:24:08 wysłana przez Paweł Alan »

Goomich

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 15, 2008, 22:13:02 »
1) W eve na 1 koncie mogę mieć więcej postaci na 1 koncie?? Jeśli tak to istnieje możliwość przesyłania surowców z postaci na postać?

Tak, za pomocą kontraktów.

2) Za cel mam dobicie do battleshipów, po drodze ciągnąc przez inne statki raczej czysto bojowe. Jakby ktoś mógł podać dobry rozkład skilli, aby dobić do battleshipa,

5 milionów sp w Dronach, 2 w Elektronice, 4 w Inzynierii, 10 w gunnery, 1 do 3 w mechanice, 3,5 w nawigacji, 2,5 w spaceship command.

chce aby to było raczej pvp, może jeszcze skille do skanowania.

Survey, Astrometric pinpointing, Astrometric triangulation, Astrometrics, Signal Acquisition, covert ops.

Wiem że battleshipy są cieżkimi i wolnymi statkami, jednak która frakcja ma najszybsze??

Chwilowo matarskie.

3) Ile ogólnie czasu zajmuje dojście do battleshipa?? (skille i materiały).

Od dwóch tygodni do paru lat.

Zanthar

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 15, 2008, 22:30:14 »
Cześć.

ad1) Możesz mieć 3 postacie na jednym koncie, z tym, że tylko jedna może skillować w danym czasie. Istnieje możliwość przesłania surowców między postaciami na jednym koncie, pod warunkiem, że nie jest to konto trial, na którym, o ile dobrze pamiętam, nie można wystawiać kontraktów.

ad2) Spróbuj samemu ułożyć sobie skillplan np. za pomocą programu EVE Mon. Po co mam Ci odbierać tę przyjemność ? Przy okazji sporo się dowiesz :) Ogólnie powinieneś wylatać sporo czasu każdą z klas statków jakie są po drodze do bs'a, czyli fregat'y, destroyer'y, cruiser'y, battlecruiser'y potem battleship'y.

ad3) Dojście do samego bs'a może zająć Ci tylko 3 tygodnie ale po co Ci statek, z którym nic nie możesz zrobić ? Jest cała masa skilli pobocznych, które poprawią Twoje umiejętności w wykorzystaniu tego sprzętu. Nie masz co się spieszyć z bs'ami.
Minmatarzy z założenia mają najszybszy sprzęt, także battleship'y. Jednak szybkość nie jest czynnikiem, który decyduje czy bs jest dobry,czy nie. Sprawa rozbija się o odpowiedni tank ( naprawianie armora albo tarczy ) i wykorzystanie bonusów indywidualnych dla każdego rodzaju bs'a.
Minmatarskie bs'y nie są najlepiej tankującymi jednak dobre skille zdecydowanie im pomagają, zresztą tak samo jak bs'om innych ras.

ad4) Wszystkie rasy mają swoje '+' i '-'. Nie ma najlepszej i nie ma najgorszej. Generalnie, postaraj się, żeby przy tworzeniu, postać miała w miarę równomiernie rozłożone bazowe atrybuty ( czyli takie jakie masz przy braku skilli z grupy learning). Jeśli chcesz zrobić postać pvp to możesz ewentualnie poświęcić charyzmę na rzecz perception i willpower ale bez przesady. Pokombinuj sam z tworzeniem postaci ( jak dla mnie, to fajna zabawa ). Każda rasa ma bloodlines pozwalające na równomierne rozłożenie atrybutów.

ad5) Narazie nie potrzebuję dokładniejszych danych.

cd.

ad6) Oba są bardzo dobre. Mael ma troszkę słabszego tanka, Abb - trochę lepszego. Mael jest ciut szybszy, Abb jest dość ociężały (wynurzenia co do szybkości bs'ów - patrz pkt3 :P) Mael z kolei nie potrzebuje capacitora do strzelania, Abb tak, i to dużo. Jeśli capacitor się skończy to Abb nie będzie mógł strzelać a Mael tak. Jednak dobre skille do capacitora sporo pomagają i w sumie nie powinieneś mocno się tym przejmować.

ad7) Polecam poczytać to forum a wszystkiego się dowiesz
ad8, ad11) Patrz pkt 7 :P

Pozdro
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2008, 22:41:05 wysłana przez Zanthar »

pticu

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 15, 2008, 22:39:10 »

1) W eve na 1 koncie mogę mieć więcej postaci na 1 koncie?? Jeśli tak to istnieje możliwość przesyłania surowców z postaci na postać?

tak, mozesz miec 3 postacie, ale tylko jedna mozesz szkolic-skilowac, chcac szkolic inna postac przerywasz szkolenie pierwszej.

2) Za cel mam dobicie do battleshipów, po drodze ciągnąc przez inne statki raczej czysto bojowe. Jakby ktoś mógł podać dobry rozkład skilli, aby dobić do battleshipa, chce aby to było raczej pvp, może jeszcze skille do skanowania. Wiem że battleshipy są cieżkimi i wolnymi statkami, jednak która frakcja ma najszybsze??
frigate, assault frigate, covert ops frigate,  destroyer, cruzer, heavy assault cruzer, recon ships, battleships...
3) Ile ogólnie czasu zajmuje dojście do battleshipa?? (skille i materiały).
niektorzy wogole tym nie lataja :) latac a latac to jest roznica, latac mozesz w 2 tygodnie, ale latac efektywnie to juz kilka miesiecy
8) Chcę latać szybkimi statkami fajnie radzącymi sobie w solo,  radząc sobie także w bitwach. Później chciałbym tę koncepcję zamienić na szybsze niż normalnie statki które byłyby dobrymi platformami bojowymi (koniec na battleshipach). W późniejszych etapach podobałoby mi się ulepszenia w "skakaniu" statkiem.
vagabond
9) Co do dronów to w pierwszej kolejności bojowe, a jak jeszcze się zmieści to nawigacyjne.
Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.
10) Koniec końców chciałbym aby moje statki mogły robić szybkie wypady na tereny wroga, niebezpieczne tereny, zrobić tam sporą masakre i sie ulotnić, a także żeby w bitwie były czymś troche więcej niż latającym kawałkiem złomu na odstrzał.
vagabond, rapier, huginn, pilgrim, sacrilige
11) Jakimi statkami latać po drodze do battleshipów?
vagabondem :)
Hmm a jakaś rozpiska skilli do wszystkich moich wymagań i wsadzania ich w jakiej kolejności, żeby wygodnie było podrodze grać. Ile będzie trwać robienie samych skilli na maelstorma?

to moze byc trudne z powodu duzo skili :)

anerian

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 16, 2008, 07:57:41 »
Ty za all odpowiedzi, myślę że mnie już w dużej części satysfakcjonują. Zostało mi już ostatnie pytanko. Na wikipedii znalazłem ciekawą klasę statków:
"Black Ops - Battleshipy Tech 2, które mogą poruszać się bez użycia systemu bram, przez co stanowią groźną broń"

Jednakże na stronie eve nie mogę ich znaleść.

Chyba już wiem dokładnie jaki zamierzam zrobić statek. Wezme maelstorma, wpakuje na niego cloacka i sensory + drony bojowe, reszte raczej w szybkość i uzbrozojenie. Będę mógł sobie robić wypady za linię wroga a potem zorbić małe zamieszanko i zwiać. A w czasie bitew teżą nie będę kompletnie bezużyteczny. Co myślicie o takim planie? Tylko jeszcze wszystkie skille rozplanować. Ale najpierw będę celował w vagabonda, czym jeszcze przed vagą latać?

Ps. Która z minmatarskich postaci byłaby najlepsza do moich planów?
Ps2. Wolałbym narazie jakiś skill plan póki co do ustosunkowania sie do niego, wiem tylko że chce w nim wymagania do maelstorma, cloacka, dronów bojowych, mocnej broni i dużej szybkości a także w miarę tanka. Statek z tego wynika będzie pancernikiem do ukrytych wypadów i sinowania z paroma innymi funkcjami. Później jak już zaczne się lepiej orientować sam dokonam zmian.
Ps3. Nie wiem czy maelstorm jest najlepszy do moich planów, z tego coi czytałem kiepski z niego solo statek, jakieś rady??

@down: Wiem, ale póki co w tą właśnie konfiguracje będę celował.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2008, 09:38:35 wysłana przez Paweł Alan »

Ellaine

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 16, 2008, 09:10:53 »
Piękny plan. Zanim do tego dojdziesz, a i potem, jak dojdziesz dalej, będziesz latał dziesiątkami różnych statków i ich konfiguracji, zależnie od potrzeb, i co z etgo stanie się Twoim ulubionym sprzętem a co nie, wyjdzie w praniu.

Zanthar

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 16, 2008, 10:27:42 »
Mael do takich akcji to raczej średni, jeśli nie kiepski pomysł. :P
Jest to bs, który jest przystosowany do prowadzenia ognia na bliską odległość. Ma bardzo dobrego tanka, duży dps, który może dostarczyć na jakieś 40km, przy odpowiednim rodzaju ammo i przy bardzo dobrych skillach w gunnery. Drony raczej supportujące, np warrior'y t2 do odganiania się od taclerów albo hornety ec-300 do zakłócania przeciwnika.
W każdym razie mael to nie statek, na którego zakłada się cloaka i leci szukać solo dymu. Do takich akcji, czyli wypadów na tereny wroga doskonale nadają się różnego cruiser'y. Już takim stabber'kiem próbować swoich sił. Vagabond - czyli stabber tech 2, jest bardzo szybki i ma niezly dps. Rapier może warpować w cloaku, doskonale nadaje się do siania zamętu na tyłach wroga. Jednak dojście do tych ship'ów to dużo skillowania, więc narazie lataj w tym na co Cię stać i na co masz skill'e.

Jeśli chodzi o bloodline minmatarów, to zarówno sebiestor jak i brutor są całkiem dobre. Z tego co się orientują to obie powinny umożliwić Ci równomierne rozłożenie atrybutów.

Mutant

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 16, 2008, 10:41:28 »

anerian

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 16, 2008, 10:43:52 »
2up: A jakaś nacja ma bs'a dobrego do tego typu akcji?? Chodzi o to że w takich grach wole przemycać słonia za linię wroga żeby zrobić tam spore zamieszanie, co do vagabonda to i tak najpierw w niego bedę szedł.
up: wielkie dzięki, właśnie tego szukałem.
Chciałbym zrobić połączenie bs'a, covert ops i statku do eksploracji galaktyki. Wszystko na bazie bs'a do solo pvp. To jest mój ideał.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2008, 10:52:12 wysłana przez Paweł Alan »

Goomich

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 16, 2008, 10:53:21 »
Typhoon Minmatarów.

Straszny

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 16, 2008, 11:21:03 »
Typhoon matarski faktycznie będzie najlepszy z BSów... ale ze statków to Sleipnir jednak - zrobiony na damage + zwrotność/speed (zeby do gate podbić jak go przykempią ;)

Zalety Slepka:
1. większy dps
2. większy speed i zwrotnosc (po nerfie bardzo wyraźnie bedzie widać)
3. wyraźnie mniejsza sygnatura, dużo lepsza Scan resolution (to bardzo ważne!)
4. medium guny - co oznacza o klase lepszy tracking (z bonusami jeszcze wyjechanymi) i mniejszy rozzrzut trafiania w małe cele (i vaga, i munnin i slepek fantastycznie ściągają ceptorki/freje ew/dictory/afy)
5. mozliwosc sfitowania go pod najbardziej wyjechany tank, który ustępuje Damnation i nie wiele już komu innemu (z zachowaniem pełnych właściwości bojowych do piratki)
6. swietne resisty (w koncu command)

Zalety Syfona:
1. możliwosc fitowania large neutralizerow i nosów
2. troche wieksza siła sensorow
3. duzo większy dronebay (wiec kombinacje dron heavy t2 i ecm)
4. niski relatywnie koszt straty (ubezpieczenie masz)

Obydwa statki są ciekawe ale nadchodzący nerf bardzo ogranicza manewrowość Syfonów, podbijając im mase i ograniczają speed. Do tego Slepek wymaga chyba jednak mniej skilli (!), bo w typhoonie trzeba miec i drony t2 heavy, i specjalizacje rakietowe pokończone i large AC pokończone, i BS l5... w Slepku większosc skilli pokrywa sie z lataniem wcześniej Hurricanem i Vagabondem.

Sam latam właśnie "po tyłach wroga" w akcjach solo i póki co Vagabond (i Hurricane, choc wielu go jako T1 bc nie docenia...  ; ) ) są do tego niezastąpione,  ale nerf niesie ograniczenia, które powodują ze przesiadam sie Sleipnira właśnie. Matari w pirackich akcjach medium shipow (z wyjątkiem reconow) uzywają dron ECM - wbij sobie ich wyskilowanie w miare szybko bo jest to doskonała broń, ratująca regularnie dupsko gracza z najbardziej dziwnych akcji.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2008, 12:18:01 wysłana przez Scaryman »

anerian

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 16, 2008, 12:16:28 »
Szkoda że vaga będzie gorszy, chyba też pójde na slepka, akcje na tyłach wroga roox :knuppel2:
Vaga będzie wiele gorszy od slepka?? A jaki statek najlepszy z matarskich do otwartej bitwy dużo vs dużo?
I jeszcze dobry matarski do eksploracji kosmosu, dobre skanera, dobre maskowanie, szybki i jako tako uzbrojony (coś na styl USS Enterprise).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2008, 12:27:17 wysłana przez Paweł Alan »

Straszny

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 16, 2008, 12:30:09 »
IMO - rapier jako cloaker, a do otwartej bitwy ... to matari mają chyba troche słabsze BSy niż inne rasy. Tempest zasadniczo. I  tak i tak musisz pograć i zrobić najpierw specjalizacje podstawowe...za 3-4 miesiące sam sobie na te pytania odpowiesz najlepiej.

No i najważniejsze - za 1-2 miesiące rozglądnij sie za korpem w którym bedziesz mogl swoje plany realizować - bo mieć za wroga jeden powerblock to spoko sprawa, ale mieć wszystkich to juz tak nie teges troche ;)

anerian

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 16, 2008, 19:44:57 »
Ok, jeszcze jedno nurtujące mnie pytanko. Otóż jeśli mam 14 dni triala, a po tym zakupie subskrypcje jednak jej nie zaktualizuje i dopiero zrobie to np 2-4 miesiące po końcu tamtej to czy muszę zakładać nowe konto czy tamto się ostanie i będę mógł dalej na nim grać?
Hmm, długo trwa dojście do sleipnira, dobrze upniętego?? Czy jest to statek lekki czy już ciężki? Prawde mówiąc jest to świetny statek, tylko czy idzie w niego w sadzić na raz narzędzia do eksploracji kosmosu, kamuflarze, podpake do prędkości i coś do boju?? Nie wiem czy 5 low, 5 med i 8 high starcza.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2008, 19:55:14 wysłana przez Paweł Alan »

pticu

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 16, 2008, 19:52:01 »
bedziesz mogl dalej grac, poprostu zaktywujesz zawieszone konto trial i bedziesz mial juz pelne konto

Zanthar

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 17, 2008, 00:10:03 »
Pogrzebałem chwilę przy tworzeniu postaci minmatarskiej. Celem był taki dobór atrybutów aby ich podstawowy rozkład był równomierny.
Oto wyniki.
Sebiestor: +0, +1, +2, +1, +1 (char, int, mem, perc, will), anchestry - rebels, dają bazowe 6, 8, 8, 9, 8 (char, int, mem, perc, will)
Brutor: +0, +3, +0, +0, +2 (char, int, mem, perc, will), anchestry - workers, wychodzi 6, 7, 8, 9, 9 (char, int, mem, perc, will)
Vherokior: +0, +0, +0, +3, +2 (char, int, mem, perc, will), anchestry - mistics dadzą 8, 8, 8, 7, 8 (char, int, mem, perc, will)

Dalsze wybory co do kariery i specjalizacji są w sumie nieistotne, przy założeniu, że wszystkie skille z grupy learning zostaną wyciągnięte na ten sam poziom, np basic learning'i na V lvl a advanced na IV, no i oczywiście sam skill learning na V. Jeśli chcesz na początku trochę szybciej skillować skille bojowe (grupy: spaceship command, gunnery, missile launcher operation) to wybierz karierę military i specjalizację solider.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 17, 2008, 00:15:59 wysłana przez Zanthar »

anerian

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 17, 2008, 18:59:22 »
Dzięki, przynajmniej co do buildu postaci mam pewność. Tera pozostaje pytanie czy na ślepka wejdzie moduł kamuflarzu, moduły potrzebjne do eksploracji i jeszcze do tego moduły do speeda i do boju (plus jeszcze cosik)??
Co myślicie o takim rozkładzie statków.
Noobship > jakiś cruiser > battlecruiser > vagabond > sleipnir > a po co mi xD??

Czy jeśli chodzi o wybór broni to biore 1 typ działka i skille do niego skilluje na maxa czy tutaj jest się bardziej uniwersalnym?? Czy tak samo jest z rakietami?? Czy generator kamuflarzu i dobry speed i eksploracyjne cóśka do statku to dobry wybór na moje plany co do statku? I ponawiam pytanie czy z tym wystarczy jeszcze jakaś dopaka do ofensywy i defensywy statku??
@down: Wywalamy eksploracje, ok, ale wejdzie kamuflarz (do akcji na tyłach wroga to sie może raczej przydać xD) i czy reszta też jakoś się zmieści?
@edit: Co do skilli, to robimy cruisera i battlecruisera na odpowiednie statki, potem skille na vage, a na koniec skille na slepka. Oprócz tego oczywiście gunnery, missiles, skille do dron ECM. I tu się pojawia problem, otóż mamy mniej więce baze skillową + te drony, a żeby statek był dobry trzeba coś więcej. Jakiego typu broni używać najlepiej w slepku (i statkach po drodze) do akcji na tyłach wroga, w jaki typ broni wsadzic skille i ile?? To samo tyczy się rakiet. Dodatkowo czy opyla sie dawać w skille w kamuflarz (i przy okazji elektronike, tarcze, sensory itp.). Czy kamuflarz robi na takim statku jaką kolwiek róznice? Ogólnie przydałaby sie jakies rady w co wsadzić skille na początku (wiem jest taki poradnik ale jak na mój gust troche w nim mało). A i w co wsadzać później żeby zrobić statki do misji typu commando.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 17, 2008, 20:53:14 wysłana przez Paweł Alan »

Straszny

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 17, 2008, 19:28:39 »
Dzięki, przynajmniej co do buildu postaci mam pewność. Tera pozostaje pytanie czy na ślepka wejdzie moduł kamuflarzu, moduły potrzebjne do eksploracji i jeszcze do tego moduły do speeda i do boju (plus jeszcze cosik)??

Na Sleipnira taki moduł wejdzie, teoretycznie, ale nikt normalny go tam nie włoży. Do eksploracji użyj sobie alta w heliosie czy rapierze, do pure pvp - lataj sleipnirem. Nie ma w grze statku do wsadzenia ALL IN ONE.

aha - ja tam osobiście wcale nie szukałem zrownoważonych statystyk- wrecz przeciwnie - budowałem postać matara pod PVP - i wyjechałem mu na maxa z percepcją i willpower i po roku gry jestem z takiej nierównej budowy statystyk bardzo zadowolony :)

Zanthar

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 17, 2008, 23:28:06 »
Pojawiło się zapotrzebowanie na postać o wyważonych atrybutach więc coś tam wyprodukowałem. Dobrym rozwiązaniem byłoby w przypadku sebiestorów wywalenie po jednym punkcie z int oraz mem i przerzucenie ich do percep i will.

A tak naprawdę, na dłuższą metę to nie ma znaczenia. Ja, na przykład mam za dużo int i mem a i tak gunnery i spaceship command to grupy, w których mam najwięcej sp. Po jakimś okresie grania człowiek przestaje zwracać uwagę na to czy jest 2400sp/h czy 2000. Imo, ważniejsza jest dbałość o to, żeby nie było przestojów w skillowaniu.

Paweł, proponuje Ci pokombinować trochę z Eve Mon (taki program do układania skill planu). Przekonasz się, że wsiąść w vagasa to nie takie hop siup a tym bardziej w sleipnir'a.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 17, 2008, 23:35:10 wysłana przez Zanthar »

Skeer

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 18, 2008, 00:16:13 »
No i generalnie pograć w Eve i poznać realia świata.

Bo ja tu widzę pytania, na które da się tylko powiedzieć: "NIE! TAK SIĘ NIE ROBI / NIE DA / TO BEZ SENSU" etc  ;)

Gdybym ja na megasa wsadził cloaka, scan probera, eccm, mwd, shield, armor i speed tank  etc etc, w chęci bycia uniwersalnym (jak wynika z Twoich pytań) to byłbym w Coven skończony bardzo szybko  :)

To nie WoW.

Całe szczęście  :)

anerian

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 18, 2008, 07:35:19 »
Nigdy w WoWa nie grałem ;p. W vagasa to jeszcze jeszcze co do slepka masz racje. Już wiem jak mam iść co do matar (jest wkońcu znalazłem dobry temat na forum ^^), ale jeszcze nikt mi nie powiedział jaka broń jest najlepsza do gry pvp matarami statkami do solo pvp typu vaga etc. Wiem już że muszę robić matara pod speed tanka. Ale ciągle proszę o jakiś dobry fit do którego mógłbym się ustosunkować.
@down: dzięki tego mi było trzeba, a co do info to klikam na wszystko co znajde, ale tyle tego że połapanie się we wszystkim to kwestia tygodnii :P.
Ps. Jaki typ wyposażenia jest dobry do ammarskich statków i w jakich ilościach?? Tzn. procki, speed bustery etc.?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2008, 10:22:36 wysłana przez Paweł Alan »

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 18, 2008, 09:22:58 »
google -> eft (eve fitting tool)  i milej zabawy :)

poza tym czytaj dokladnie opisy modulow (right click -> show info).

Matarskie dziala, to dziala typu projectile, czyli artyleria i autocannony.

Ja niestety nie powiem ci, czego uzywac. Mysle, ze bedziesz mial wiecej radosci jak sam sie tego dowiesz :)
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

White_Haven

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 18, 2008, 12:26:34 »
Hastrabull ma rację. Zacznij grać a czas przyniesie ci odpowiedzi, bo pytanie się z kontem trialowym jak sfitować Vagę jest takie trochę nie w te mańkie  ;). Zanim ty do tej Vagi swojej (a tym bardziej Sleipa) doskillujesz to CCCP zdąży dorzucić jeszcze ze 2 patche po których i tak trzeba będzie na nowo wymyślać :).

NeX

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 18, 2008, 23:22:38 »
  Prostym narzędziem do pomocy w fitowaniu dla zaczynającego grę jest EVEMon (nie tylko skllplany potrafi pokazać), a konkretnie umieszczony przy każdym opisie skila statku link do fitów umieszczonych na forum i killboardzie BattleClinic.com

  Fity wyświtlają się w okienku EVEMona i nie trzeba nawet czytać samego anglojęzycznego forum. Zawierają oceny z głosowania czytelników i generalnie te oceniane najwyżej są dobre. Trzeba tylko brać poprawkę na datę wystawienia fitu, bo zasady gry ulegają modyfikacji, a więc i fit z 2006 może być mniej funkcjonalny. Np vampiry zamiast aktualnie powszechnych neutów itp. W nazwie fitu jest zazwyczaj napisane, czy to PVE, PVP, solo etc. Szczegóły i komentarze są na forum. Link także z EVEMona.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2008, 23:26:14 wysłana przez NeX »

Voulture

  • Gość
Odp: Pare pytanek noobka co do startu
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 19, 2008, 09:49:06 »
Nie ma co patrzec po fitach poki nie wie sie co sie tym statkiem robi i jak. Znam osobe ktora wdupila jednego dnia 3 super sfitowane vagi, wszystko t2 itd. Wszyscy sie dziwili, ze ta vaga spadla a dopiero przy 3 kmie koles napisal: "nie wiem co wy widzicie w tej vadze, szybko podlatuje do wroga ale ani dpsa nie ma ani nie tankuje" okazalo sie, ze do kazdego wroga podbijal na 0 i walil z haili.