w nano trzeba będzie troche więcej zainwestować i tyle (tak naprawde predkosci powyzej 4500/5000 + heat dają już super zabawe, a to sie dalej będzie dało osiągnąć, bo tutaj propozycja dotyczy obniżenia prędkosci bazowej z 2500 na 2000, dramatem toto nie jest, choć kasa będzie na to większa potrzebna.... )
No chyba nie bo "Warp scramblers (the close range ones), are due for a complete makeover. Our current idea is to have MWD's deactivate as soon as they get hit by their effect, and continue to be disabled until the effect is lifted.
This creates a whole new dynamic for PVP; the choice between fitting an afterburner or a MWD becomes a tricky one. It could also create a scenario where smaller ships would prefer to use an afterburner and scrambler, instead of a MWD, webifier and disruptor. Who knows? We might even see some crazy setups where both afterburners and MWDs are utilized." Tlumaczac na polski, jak zalaczysz scrambla to ci mwd sie wylacza :-).
Poza tym web tez nerfneli "Currently when you’re webbed it’s pretty much game over unless you’re doing more DPS or have a better tank. The 90% speed reduction makes combat too static and predictable when webifiers have been applied. To address this, webifiers in our proposed changes have been reduced in effectiveness down to between -50% and -60%." .
Nerfneli poly/over/nanofibry to bedzie zupelna inna filozofia walki/obronny po tym patchu.
Wezmy na ten przyklad ravka na cruise. Moj jeden char ma spec. cruise na 4/ caladri bs na 5/pomocnicze na 5 w missile. Dowarpowuje vaga mi na pasek i kladzie mi scrambla. Moje cruise , ktore maja pod 8 km/s zjadaja go jak chca. Jezeli nawet bedzie ich kilku plus jakis dampujacy/ ecmujacy szip to crusie fof zawsze kogos ugryza. Nie musze mowic, ze im mniejsza predkosc szipa tym lepiej wchodza missile. Zeby nie bylo nie porozumien mam 3 chary - 3 ras : gallente, caldari, minmatar wiec wisi mi ten patch. Wiem jednak, ze jak ktos jest matarem i gra na 1 konto to bedzie to dla niego duzy bol.