Autor Wątek: Koniec nanofaq ?  (Przeczytany 72992 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Deaell Portt

  • MNCT
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 475
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Deaell Portt
  • Korporacja: Pandemic Horde Inc.
  • Sojusz: Pandemic Horde
Koniec nanofaq ?
« dnia: Lipiec 25, 2008, 13:21:27 »
I ain't like you!
And I don't want your love.
And I don't need your respect.
I just can't hate enough

If you don't like it you can suck my dick

Venec

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 25, 2008, 13:24:02 »
Już dawno powinieneś sprzedać ten szit i wyskillować coś lepszego  ;D

No ale będzie ciekawie, żałuję jedynie że nie będzie można wpadać do systemu, zlać kilku ratterów i uciec przed blobem bez strat  :-\

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 25, 2008, 13:25:24 »
WTB faction scramble + lachesis :)

Straszny

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 25, 2008, 13:29:12 »
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=574

Moj podsumowanie: WTS Vagabond

w nano trzeba będzie troche więcej zainwestować i tyle (tak naprawde predkosci powyzej 4500/5000  + heat dają już super zabawe, a to sie dalej będzie dało osiągnąć, bo tutaj propozycja dotyczy obniżenia prędkosci bazowej z 2500 na 2000, dramatem toto nie jest, choć kasa będzie na to większa potrzebna....  )

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 25, 2008, 13:34:53 »
Dobrze że już o tym pomyśleli:

# Due to the slight reduction in battleship MWD speed, the radius of the large mobile warp disruptors might get reduced

Eskel

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 25, 2008, 13:44:57 »
Recony matari stana sie jeszcze bardziej popularne : P


"Web drones changed to be in-line with the new webifiers"
ale dronki mogliby zostawic tak jak sa  :buck2:

Deaell Portt

  • MNCT
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 475
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Deaell Portt
  • Korporacja: Pandemic Horde Inc.
  • Sojusz: Pandemic Horde
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 25, 2008, 13:46:54 »
w nano trzeba będzie troche więcej zainwestować i tyle (tak naprawde predkosci powyzej 4500/5000  + heat dają już super zabawe, a to sie dalej będzie dało osiągnąć, bo tutaj propozycja dotyczy obniżenia prędkosci bazowej z 2500 na 2000, dramatem toto nie jest, choć kasa będzie na to większa potrzebna....  )
No chyba nie bo "Warp scramblers (the close range ones), are due for a complete makeover. Our current idea is to have MWD's deactivate as soon as they get hit by their effect, and continue to be disabled until the effect is lifted.

This creates a whole new dynamic for PVP; the choice between fitting an afterburner or a MWD becomes a tricky one. It could also create a scenario where smaller ships would prefer to use an afterburner and scrambler, instead of a MWD, webifier and disruptor. Who knows? We might even see some crazy setups where both afterburners and MWDs are utilized." Tlumaczac na polski, jak zalaczysz scrambla to ci mwd sie wylacza :-).

Poza tym web tez nerfneli "Currently when you’re webbed it’s pretty much game over unless you’re doing more DPS or have a better tank. The 90% speed reduction makes combat too static and predictable when webifiers have been applied. To address this, webifiers in our proposed changes have been reduced in effectiveness down to between -50% and -60%." .  
Nerfneli poly/over/nanofibry to bedzie zupelna inna filozofia walki/obronny po tym patchu.
Wezmy na ten przyklad ravka na cruise. Moj jeden char ma spec. cruise na 4/ caladri bs na 5/pomocnicze na 5 w missile. Dowarpowuje vaga mi na pasek i kladzie mi scrambla. Moje cruise , ktore maja pod 8 km/s zjadaja go jak chca. Jezeli nawet bedzie ich kilku plus jakis dampujacy/ ecmujacy szip to crusie fof zawsze kogos ugryza. Nie musze mowic, ze im mniejsza predkosc szipa tym lepiej wchodza missile. Zeby nie bylo nie porozumien mam 3 chary - 3 ras : gallente, caldari, minmatar wiec wisi mi ten patch. Wiem jednak, ze jak ktos jest matarem i gra na 1 konto to bedzie to dla niego duzy bol.
I ain't like you!
And I don't want your love.
And I don't need your respect.
I just can't hate enough

If you don't like it you can suck my dick

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 25, 2008, 13:59:49 »
od poniedzialku zmiany dostepne na SiSI, wiec trzeba przetestowac

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 25, 2008, 14:57:56 »
Ja proponuje zaczac "whinowac" ze kazdy npc na belcie powinnien byc wart 100m... jak poplaczemy z rok.. to bedzie tyle kosztowac.. imo wiem ze byly przegiecia z nano... oczywiscie. Lecz koszt zrobienia takiego czegos byl olbrzymi - snake sety poli t2 itp.. i bylo logicznie koszty = osiagane predkosci.

Teraz smutek bierze jak widzi sie ze ccp uklada gre pod placzacych ludkow co wiekszosc miala z pvp tyle wspolnego ze ktos im na misje lvl 4 wpadl salvagowac wraki a oni chcieli go zabic... BLOB wins then..... SAAAD

Eskel

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 25, 2008, 15:22:16 »
Ja proponuje zaczac "whinowac" ze kazdy npc na belcie powinnien byc wart 100m... jak poplaczemy z rok.. to bedzie tyle kosztowac.. imo wiem ze byly przegiecia z nano... oczywiscie. Lecz koszt zrobienia takiego czegos byl olbrzymi - snake sety poli t2 itp.. i bylo logicznie koszty = osiagane predkosci.

Teraz smutek bierze jak widzi sie ze ccp uklada gre pod placzacych ludkow co wiekszosc miala z pvp tyle wspolnego ze ktos im na misje lvl 4 wpadl salvagowac wraki a oni chcieli go zabic... BLOB wins then..... SAAAD

e-e, nastepny whine bedzie (jest) o bs'ach matari i projectile. ciekawe czy jak te zmiany wejda w zycie to narzekania na tempesta sie zwieksza : p

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 25, 2008, 15:41:56 »
IMO zmiany bez sensu i zgadzam się w 100% z Beczkosem.
Być może problem był z tym że nie trafiały takiety i drony nie doganiały ale czy oni zapomnieli że nano = włączone MWD? Miesięczny noob w BSie zakładając neuty jest w stanie obronić się przed każdym nanostatkiem - a nanostatek to miesiące skillowania i miliony isków.
Skoro już tak bardzo ich boli że drony i rakiety nie doganiają to niech zwiększą ich prędkość a nie spowalniają nano.
Jedyne co mi się podoba to pomysł na 'uaktywnienie' ABków w pvp bo do tej pory to nie istniało (nie licząc jakiś wyjątkowych fitów na logistyki itp). Wygląda na to że CCP zapomniało także o tym że im bardziej statek jest nano tym mniejszy z niego dps...
Kurwa zamiast naprawiać to co jest spierdolone w tej grze to te pajace chcą zepsuć jedną z fajnejszych rzeczy jaką są nanogangi i nanostatki.
Sorry za język ale mnie poniosło mając w głowie wizje że niedługo najskuteczniejszy roam to będzie 5 ravenów i 2 drejki.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 25, 2008, 16:02:18 »
jako posiadacz 1 accounta matarskiego dziękuję CCP za zachęcenie mnie do wkładania pieniędzy w ich produkt

w zasadzie nie będę komentował
po problematycznym muninie vaga będzie jeszcze mniej przydatna
czyli z HACów ludzie wrócą do BC
Sneer Quen

tempx6

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 25, 2008, 17:30:25 »
Następnym razem gdy zakręca kołem fortuny padnie na dmg z laserków ;) Minimatarzy dostali klapsa, przykra sprawa ...Kto posiada dużo Iskiew niech dobrze zainwestuje  8)

Zabijucha

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 25, 2008, 17:35:33 »
e-e, nastepny whine bedzie (jest) o bs'ach matari i projectile. ciekawe czy jak te zmiany wejda w zycie to narzekania na tempesta sie zwieksza : p

OMFG  :uglystupid2: jakies blizsze info? link?
Nerf speeda to przeboleje jakos ale taki nerf webow to juz ze wiele :nie:. Nerfna vagasa, huggina i rapiera, zostna jeszcze jakies fajne i wyjatkowe statki matarom?

Ellaine

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 25, 2008, 17:48:33 »
Droche dużo dramatyzmu, a nerf jest chyba mały. Główny sens latania mega szybkim nano to być szybszym niż bardzo szybkie nano. Latając koło 4km/s taka Vaga nadal będzie najszybszym HACem i jej szanse wobec innych HACów się nie zmienią jakoś bardzo. Nadal jest to prędkość wystarczająca by przemanewrować BSy i BCki/Commandy. Żeby być skutecznym nano przeciw tym klasom wystarczy jakieś 3-4km/s, nie trzeba koniecznie od razu jechać 12km/s. Jeśli dzisiejszy ścigacz 12km/s będzie leciał 9km/s, a ten co dzisiaj leci 7 poleci 5, tak czy siak zostaną zachowane proporcje, przewagi i magiczna moc i radosne emocje.

No, może trochę pomoże to Ishtarowi i Cerberowi bo drony i rakiety  w nano-vs-nano będą bardziej skuteczne.
Napewno bardzo pomoże cepom bo tanie ich wersje będą łapały nawet bardzo dobre nano HACe. Co nie zmienia faktu że i tak cep odparowuje pod ogniem Vagi.

Nerf webów budzi u mnie mieszane uczucia.

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 25, 2008, 18:08:35 »
Nerf webów to porażka - motywują to zmniejszeniem prędkości statków, ale obecnie w dobrym webie człowiek z 2k spadnie do 200m/s, a po nerfie prędkości z 1500m/s spadłby do 150. Straaaaszliwa różnica, nerf konieczny :idiot2: Przy nerfie prędkości i weba z 1500m/s spadnie na 600m/s... Pokrętna logika
na urlopie od EVE

termos

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 25, 2008, 18:10:17 »
Albi a latałeś kiedyś vagasem?

Przeczytaj jeszcze raz co tam jest napisane i zwróć na przykład uwagę na np. część w której jest napisane o tym że scrambl wyłącza MWD. Jednym słowem bzdury gadasz.

Matarzy byli unikalni dzięki nano właśnie, teraz ostatnie co nadawało się do latania będzie s********* i tyle. Jasne że ludzię będą nimi latać, bo niby czym skoro za plecami 2 lata skilowania pod konkretną rasę.

Przepis na sukces: wykupić dodatkowe 3 konta i na każdym skilować inną rasę, kiedyś któraś się zawsze przyda.

Pozdrawiam

Ellaine

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 25, 2008, 18:12:29 »
Znasz kogoś kto używa scrambla?
Znasz pilota Vagi który walczy w zasięgu scrambla?

Straszny

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 25, 2008, 18:16:06 »
Znasz kogoś kto używa scrambla?
Znasz pilota Vagi który walczy w zasięgu scrambla?

znaczy mam walczyć ZA zasięgiem scrambla? Coś ci sie chyba Albi pomyliło....

Coldim

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 25, 2008, 18:17:25 »
TBH to powinni sie zajac cloakujacymi sie supercapsami a nie nano.
Krotko, bo mnie chce mi sie rozwodzic:
1. Nerf polycarbonow jak najbardziej powinien miec miejsce. Tak zeby byly slabsze niz modul. Taka redukcja speeda wystarczy IMHO.
2. Nerf ecm dronek powinien miec miejsce i kazdy kto nie jest totalnym idiota jest w stanie odpedzic vagasa dzieki neutralizerowi. Jak nie ma nawet neuta to jego problem.

Squigger

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 25, 2008, 18:40:34 »
Recony matari stana sie jeszcze bardziej popularne : P

Podaj mi choć jeden powód dla którego rapier miałby znaleźć się w gangu, błagam. Bo w tej chwili - jeśli te zmiany z insta-wyłączającym MWD scramblem (TAK TAK ŻADNEGO 'OSTATNIEGO CYKLU I DEAKTYWACJI') to arazu i falcon są jedynymi słusznymi reconami (nie licząc curse, który nie ma cloak i podpada imo pod zdeczko inną kategorię shipa :P).

ATM Deimos dostał nerfa mimo że i tak nikt tym nie chce latać (latająca trumna? fuj), fleet BSy będą musiały latać z AB i MWD (chyba że chcecie stać w miejscu w środku wrogiej floty, nara), a połowa CCP to kretyni którzy używają EFT żeby decydować jak zbalansować grę.

K.R.E.T.Y.N.I.

A, mówiłem już że z nerfem nanoshipów znerfowali WSZYSTKO poza nanoshipami?

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 25, 2008, 19:13:35 »
Weby 60%???? LOL
Teraz to chyba bedzie trzeba kogos na lokalu ladnie poprosic zeby do gata nie dobil i nie wyskoczyl bo jak inaczej go zatrzymac to nie wiem.

Ellaine

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 25, 2008, 19:19:45 »
znaczy mam walczyć ZA zasięgiem scrambla? Coś ci sie chyba Albi pomyliło....
Właściwie każde nano o jakim słyszałem/widziałem/latałem lata poza zasięgiem scrambla, bo to jest dla T2 9 kilometrów czyli poniżej weba czyli kaplica. Jedyny przypadek wyobrażalny dla mnie wlatywania w taki zasięg to wpadnięcie twardszym (według nas) nano na słabszego (według nas) a szybszego nano, by go zwebować i zabić szybciutko. No jeszcze przypadek 2, kiedy z wiemy/wierzymy że przeciwnik nie ma weba, a my mamy. A tak to wszyscy próbują latać w zasięgu disruptora a scramblerów nikt prawie nie używa.

Gacul

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 25, 2008, 19:45:52 »
Nefr webow mi sie podoba, wreszcie walki bsow nie beda takie same jak pew pew dreadow w siege  :coolsmiley:
Z drugiej strony powinni hugginom i rapierom wywalic bonusa do missili i wbic w jego miejsce bonusa do efektywnosci weba. Powiedzy tak ze na lvl 5 recorn ship web na hugginie/rapierze ma -100%.

Pomysl ze scramblem tez jest calkiem ok. Przynajmniej bedzie uzyteczny, wkoncu cep bedize mial mozliwosc zlapania vagi. No bo przeciez heavy neut nie wchodzi  :crazy2: Do tego powinni zwiekszyc boosta na ab t2 powiedzy tak do 250% bo 165% wciaz nie jest interesujace.

No i moze dodatkowy med slot dla vagi  ;)

Sotharr

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 25, 2008, 19:48:16 »
Właściwie każde nano o jakim słyszałem/widziałem/latałem lata poza zasięgiem scrambla, bo to jest dla T2 9 kilometrów czyli poniżej weba czyli kaplica. Jedyny przypadek wyobrażalny dla mnie wlatywania w taki zasięg to wpadnięcie twardszym (według nas) nano na słabszego (według nas) a szybszego nano, by go zwebować i zabić szybciutko. No jeszcze przypadek 2, kiedy z wiemy/wierzymy że przeciwnik nie ma weba, a my mamy. A tak to wszyscy próbują latać w zasięgu disruptora a scramblerów nikt prawie nie używa.

Arazu scrambluje na 18 km, a z frakcyjnym scramblerem nawet dalej. W tym zasięgu będzie lepiej webować niż rapier/huginn, które były dotąd do tego stworzone.
Scramblerów nikt nie używa odkąd CCP znerfiło WCSy, przez co w PvP wystarczy 1 punkt zamiast 2.
Teraz chcą dodać bezsensowną właściwość do bezuzytecznego modułu, który jest taki na ich własne życzenie.
Co ciekawe, teraz to samo robią z webem, bo scrambler ma zasięg 9 km, 2 punkty i 80% praktycznego weba, a webber tylko 50-60% i 1 km więcej zasięgu. Nie ma sensu stosować na interceptorze czy czymkolwiek weba, skoro scrambler doskonale pełni jego rolę.

Squigger

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 25, 2008, 19:52:28 »
stuff

Zapominasz o fakcie że możesz osiągać zawrotne prędkości z AB nie będąc webowanym.

Hah, muszę przyznać że to podsumowuje cały kretynizm tego nerfa wszystkiego co fajne w tej gierce.

MKoll

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 25, 2008, 21:38:22 »
God bless CCP za nerf prędkości, mały, ale przynajmniej w dobrym kierunku. Nerf webów też powinien mieć miejsce, ale ten jest chyba nieproporcjonalnie daleko idący w porównaniu ze speedem.

Straszny

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 25, 2008, 21:49:14 »
Właściwie każde nano o jakim słyszałem/widziałem/latałem lata poza zasięgiem scrambla, bo to jest dla T2 9 kilometrów czyli poniżej weba czyli kaplica. Jedyny przypadek wyobrażalny dla mnie wlatywania w taki zasięg to wpadnięcie twardszym (według nas) nano na słabszego (według nas) a szybszego nano, by go zwebować i zabić szybciutko. No jeszcze przypadek 2, kiedy z wiemy/wierzymy że przeciwnik nie ma weba, a my mamy. A tak to wszyscy próbują latać w zasięgu disruptora a scramblerów nikt prawie nie używa.

otóż nie Panie Marianie....

statki rakietowe - Drake, Raven, Cerberus itd daje sie na orbita koło kilometra, walisz EMP frakcją na optimalu +heat - ma zejsc szybciej on niż ty. Po pewnym czasie, czasem szybciej czasem wolniej, gość dostaje jama od dronek ECM (więc jak plan nie dudu to wtedy akurat mnówisz papa ;)  ) . Proste, skuteczne. Bardzo zajeb&* skuteczne. Polecam spróbować, regularnie teraz tak strącam BSy w 0.0. Wcześniej sam latałem na orbicie "za webem", lejąc falloffem nie optimalem , ale to porażka jest - bicie statków na za dużej orbicie, nie używających transversala do obliczeń zadawanego przez siebie damageu no nie ma sensu (oczywiście można znaleść przypadki odwrotne, wyjątki itd... ale chodzi mi o najczęstszą zasade).

(ps. Morgo i Coldim przekonali mnie do tego lania caldarskich rakietiorów z bliska - długo im bede za to wdzięczny  :))
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2008, 21:54:58 wysłana przez Scaryman »

tempx6

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 25, 2008, 21:55:04 »
Śledząc zmiany jakie wprowadza CCP, można doszukać się pewnej tendencji sprowadzania mechaniki gry do jakości, którą uzyskujemy po kompresji pliku. Skrajności są ryzykowne i niepewne. Można wymienić sporo takich zmian, po których gracze nie zajmujący się pvp czują się dzisiaj bezpieczniej. Po części dlatego, że to oni stanowią trzon gospodarczy w tej grze, a nie pirackie nano gangi. Poczucie bezpieczeństwa w takiej społeczności = $. Za mody typu full loot zapłaci 5% fanów mmorpg.  

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 25, 2008, 22:31:09 »


(ps. Morgo i Coldim przekonali mnie do tego lania caldarskich rakietiorów z bliska - długo im bede za to wdzięczny  :))

ostatnio jak chciałem tak podejść do drake'a to nieoczekiwanie dostałem full tackle  i na strukturze uciekałem -
różne wynalazki można na paskach znaleźć
i czasami po łapach dostać
raven z 2 neutami na pasku też widziałem ...

p.s. jak się lata w venal ?
Sneer Quen

Loc0

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 25, 2008, 23:58:24 »
Cytat z forum Unseen Chimera - nieco wyrwany z kontekstu ale rozmowa tyczyla nerfa webow i tego jak w dupe dostana dzieki niemu close rng shipy ... nie chodzi o to  :2funny:
by Gajowy
"no blastery będą miały przejebke z łapaniem gnojstwa w zasięg, ale z drugiej strony jak już się znajdzie w tych 10km to wyłączenie mwd + web powinny styknąć... no a tak obok to ccp to banda tępych chujojadów, a w następnym patchu będą lvle, ja będe latał w świecącym na fioletowo megathronie +5. Moją profesją będzie elf łucznik."

Kay-kun

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 26, 2008, 00:10:23 »
Nie moge sie doczekac tego patcha w obecnej formie.

BTW: I love you all.

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 26, 2008, 00:12:20 »
Spoko tak na zimno.

Nerf nano zobaczymy jak bardzo zwolnia statki.

Nerf webow.. jesli maja mi nerfnac o 30% ucinanie predkosci to ja prosze zeby bylo to INSTANT.. leci arazu daje weba i w sekunde hamulec z 3k na 300m jesli tak to ma wygladac dlamnie ok

Scramble.. idiotyzm .. hym idiotyzm.. czy ja mowilem juz to hym IDIOTYZM.. jesli one beda robili ze instaa off moda MWD .. nie do konca cyklu itp to ja poprosze zeby rapier mial bonus 60% zasiegu do scrambla.. bo to lepsze niz weby bedzie....

misao

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 26, 2008, 01:17:44 »
niwe wim mi sie to podoba >_>, mze nerf webow za mocn, ale reszta zmioan jest ok >_>

Qreg

  • Gość
Odp: Koniec nanofaq ?
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 26, 2008, 01:28:57 »
no jak do tego dojdzie to gallente recony sie do czegos beda nadawac ze scramblem (+ wylaczenie mwd)