Autor Wątek: Kilka pytań i GTC za ISK  (Przeczytany 4049 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zap

  • Gość
Kilka pytań i GTC za ISK
« dnia: Czerwiec 29, 2008, 10:43:46 »
Witam.
Jestem nowym graczem EvE online. Jako, że gra wciągnęła mnie ogromnie mam zamiar dłużej w niej zabawic.
Otóż mam w związku z tym kilka pytań.

1. Jeśli chodzi o GTC za ISK (walutę w grze?) Na jakim etapie gry można się na tyle dorobic, aby móc kupywac miesiąc gry za kasę w grzę? I jaka profesja do tego jest najlepsza? Chodzi mi o to, że pierwsze 3 miesiące wykupiłbym sobie za kasę a potem aby nie tracic chciałbym na tyle zarabiac, żeby móc wydawac kasę z gry i jeszcze żeby6 mi coś zostało do życia... Tak optymalnie. Myślałem nad górnictwem ale  sumie sam nie wiem. Jestem kompletnie zielony dlatego występuję z zapytaniem: co polecacie?

2. Czy różne rasy mogą wstępowac w jedną korporację? czy jedna korporacja = jedna rasa?

3. Czy jeżeli zdecyduję się na górnictwo a w przyszłości chciałbym działac na PvP mam jakieś szanse? muszę obrac drugą drogę rozwoju czy?

W sumie na razie to tyle, jak mi się coś nasunie to dam znac. Dopiero zacząłem grac ale sporo się naczytałem a gra ma takie możliwości że szok... w dodatku ten kosmos jest cudowny.

Pozdrawiam.

Captain

  • Gość
Odp: Kilka pytań i GTC za ISK
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 29, 2008, 11:04:19 »
Witam.
Jestem nowym graczem EvE online. Jako, że gra wciągnęła mnie ogromnie mam zamiar dłużej w niej zabawic.
Otóż mam w związku z tym kilka pytań.

1. Jeśli chodzi o GTC za ISK (walutę w grze?) Na jakim etapie gry można się na tyle dorobic, aby móc kupywac miesiąc gry za kasę w grzę? I jaka profesja do tego jest najlepsza? Chodzi mi o to, że pierwsze 3 miesiące