Autor Wątek: Cruisers Gallente  (Przeczytany 2008 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

voytex77

  • Gość
Cruisers Gallente
« dnia: Czerwiec 15, 2008, 13:40:58 »
Mam małą prośbę do bardziej zaawansowanych graczy, jestem początkującym graczem i skiluje na razie postać do krążownika.
Obecnie latam Tristanem i zejdzie mi się jeszcze kilka dni zanim do zbieram kaski na tyle by coś kupić i doładować skilla  na level 4.
Ale już teraz mam problem z wybraniem statku na początek chciałem wybrać Celestis z względu na  możliwość zamontowania wieżyczek rakietowych, do używania ich przyzwyczaiłem się na Tristanie.
Znowu na forum każdy opisuje jak fitować Vexora.
Zacząłem tez zastanawiać się nad Thoraxem i czym więcej czytam i i kombinuje co wybrać to to już niczego nie jestem pewny.
I jak na razie plan który miałem czyli szybko kupić coś mocniejszego od fregaty w miarę uniwersalnego i zabrac sie za zbieranie kasy i robienie skilli na Gunnery, Mechanic, Engineering, Learning i missiles. Dopiero później wejść na całego w grę.
 Każde info na temat statków i ich późniejszego ulepszania jak i skilowania pod nie mile widziane.
Dziękuje z góry i pozdr.

A i jeszcze coś taniego bez większych nakładów do kopania ( podczas filmu można i  tak troszkę dorobić) jak na razie do tego używam Imicusa plus dwa miner I i powiększonym cargo do 440.
 

ivil

  • Gość
Odp: Cruisers Gallente
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 15, 2008, 15:14:17 »

Vexor to solidna pozycja.
Statek uniwersalny, łatwy w prowadzeniu i wymagający o wiele mniej skilli od Thoraxa.
Celestis to w zasadzie cruiser e-war i poza tym średnio się nadaje do czegokolwiek innego.
Skillowanie "Gunnery, Mechanic, Engineering, Learning i missiles" zajmie ci jakiś rok czy dwa wiec nie ograniczaj sie i jeśli tylko masz ochotę na pvp to najlepiej znajdź sobie ekipę i lataj od samego początku (albo zapisz sie do milicji)
Vexor to tez dobry wybór na pvp dla gracza z małą ilością SP.

 

NeX

  • Gość
Odp: Cruisers Gallente