Eve Online > Patche i dodatki
GATE warfare
Ellaine:
Duża kasa z kopania wymaga zmiany mechanizmu spawnu asteroidów, czy to na paskach czy to z eksploracji. Powinna być bardzo ograniczona ilość rewelacyjnych roidów oraz ogromna masa naprawdę beznadziejnych.
W ten sposób;
-jeśli zajmujesz duże tereny, i masz dobrze zorganizowane lotne watahy koparek, czerpiesz z tego korzyści.
-ninja mining albo opanowywanie jakiegoś terenu na parę godzin na wykopki, ma sens.
-magiczna moc dana przez boty, czyli zdolność kopania cierpliwie przez 20 godzin dziennie daje niewiele bo żresz najgorsze roidy.
-jest dobry powód by udać się tam gdzie nic nie kopie, między innymi do lowsec.
Trzeba by też potężnie znerfować nie-górnicze źródła minerałów.
Częściowo to dziś zrobiono - NPCe nie sprzedają już shuttli. Nadal jednak przemiał lootu wydaje się wielokrotnie większym źródłem minerałów niż koparki. Kłopotem są dronki w dronkowie, nie można ich znerfować bo te regiony totalnie straciłyby sens. Mogłoby jednak zabraknąć im jakiegoś jednego minerału albo dwóch w zamian za jakieś dodatkowe zabawki, choćby specjalne itemki budowane bezpośrednio z alloys.
Zresztą CCP już się do tego wszystkiego przymierza od pół roku.
Jeśli chodzi o wycięcie locala, to wymaga najpierw przepisania mechanizmu skanowania i zwiadu na 5 razy lepszy i wygodniejszy. Klikanie co sekundę "scan" nie jest zabawne. Przydałyby się automatyczne skanery, różne parametry skanera na różnych statkach (czemu pod ma taki sam skaner jak recon???), różna szybkość/szansa/zasięg wykrywania statków zależnie od różnych parametrów (jak sig), podobnie jak mają proby ino lepiej ;) Do tego POSowe i tymczasowo anchorowane instalacje szpiegowskie i kontrszpiegowskie. I można się bawić w łodzie podwodne, porządne a nie takie kulawe.
Wszystkie statki skaczące jak żabki mi się nie podobają. Sam w sobie mechanizm skakania capitali już rozbija sporą część strategii - nie trzeba wiele finezji, planowania ani przełamywania oporu by flota capitali objęła efektywnym zasięgiem ogromny obszar.
Goomich:
--- Cytat: Albi w Kwiecień 16, 2008, 10:51:23 ---Powinna być bardzo ograniczona ilość rewelacyjnych roidów oraz ogromna masa naprawdę beznadziejnych.
-magiczna moc dana przez boty, czyli zdolność kopania cierpliwie przez 20 godzin dziennie daje niewiele bo żresz najgorsze roidy.
-jest dobry powód by udać się tam gdzie nic nie kopie, między innymi do lowsec.
Trzeba by też potężnie znerfować nie-górnicze źródła minerałów.
Częściowo to dziś zrobiono - NPCe nie sprzedają już shuttli.
--- Koniec cytatu ---
No, cena tryta poszybuje teraz w górę i cały twój plan na temat kopania przez 20h dziennie wziął w łeb.
Ellaine:
Ta, bo w imperium powinno być zawsze po parę roidów Velda normalnego i masa roidów Velda -75% yield. Przy dzisiejszym respawnie asteroidów, kopanie to branie zasobów łatwo dostępnych i równomiernie rozłożonych. Jedynym czynnikiem wpływającym na zarobek jest czas kopania - nic dziwnego że jest nudno. Droga górnika do bogactwa powinna polegać na znalezieniu dobrych roidów zanim zrobią to inni i szybkiego ich skopania. A nie na wyjściu na najbliższe podwórko i ryciu tam cały dzień.
WolfSimon:
Przy takim rozwiązaniu i obecnych wymaganiach minsów na statki wzrost cen statków zabiłby evkę. Mozna sobie wyobrazić co by się stało jakby skończył by się w miarę tani veld i pyre bo nie byłoby go można sensnie wydobyć, a teraz i tak jest to pożądny cierń w dupie uczciwie kopiących :D.
Trzeba by było się sporo nagimnastykować by kupić sobie takiego BSa, co kompletnie zabiłoby i tak już mocno zachowawcze PVP.
Według mnie czas wydobywania każdego jednego minerału na dany statek powinna być taka sama, różnica byłaby jedynie w dostępności. Skończyłyby się makro mining opy bo na cholere komu tyle low endowego minerału? Np. na freję załóżmy że trzeba 3 minerały, każdy z nich trzeba kopać załóżmy pięć minut by nazbierać wymaganą ilość, tyle że jeden z nich dostępny jest w systemie o niższym SS. Jak dla mnie to kompletna głupota konieczność rycia "10 godzin" by zbudować BSa, bo tylko ludzie tracą czas na to zamiast robić coś kreatywnego, a tak naprawdę zarabiają na tym farmerzy, nikt inny. I jeśli przez to ceny statków by spadły to tylko dobrze, bo można by więcej ich tracić :D
Ellaine:
Zachowawcze pvp? Za drogie minerały? Ludzie beztrosko szarżują lotniskami i dredami, bo mają jeszcze po 2 w zapasie. Strata BSa nie robi większego wrażenia nawet na słabo zarabiających noobach. Codziennie tysiące statków robią boom w samobójczych atakach bo koszt takiej akcji jest bliski zera. 2/3 ludzi i tak lata cruzami T2 bo bezproblematycznie stać ich na wtopienie tych 50-100 baniek.
Napewno nie zabiłoby Evki ani nie powstrzymało ludzi przed pvp, gdyby BSy tier 2 kosztowały 100 zamiast 80 milionów. Co najwyżej budowanoby trochę mniej supercapsów, bo byłoby trochę mniej ludzi którzy mają pół miliarda tryta gdzieś w 0.0 i nie mają pomysłu co z nim zrobić.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej