Eve Online > Patche i dodatki

Patch Notes: Boost Patch

<< < (6/15) > >>

Dormio:
Dziwna dyskusja...

CCP rozróżnia kilka typów patchy:
1. serwer side - nic o nich nie wiemy, klient nie jest modyfikowany
2. client side - tu jest kilka wariantów oczywiście, ale 2 największe to:
a) content patch - CCP zawsze twierdziło, że przygotowuje dla swoich klientów 2 content patche rocznie, zwyczajowo były publikowane na koniec 2 i 4 kwartału, zawsze wymaga przedłużonego DT
b) fix patch - zmiany klienta mające naprawiać lub udoskonalać obecny content, są zawsze publikowane we wtorki, czasem tylko w czasie DT (nie ma przedłużonego), CCP twierdzi, że stara się o co najmniej 1 na miesiąc.

Od czasu związania się z EVE "przeżyłem" 6 content patchy (pojawiłem się kilka tygodni po exodusie) i sam nawet nie wiem ile fix patchy. Z mojego doświadczenia najwięcej problemów przysparzają fix patche. I wcale nie dlatego, że są znacznie częściej, ale dlatego, że w ramach zmian przez nich wprowadzanych zmieniane jest sporo różnych rzeczy (popatrzcie na to co wprowadza obecny Boost Patch).
Z mojego punktu widzenia nie ma znaczenia po którym patchu serwer pada (bywały akcje, że padał po tym aplikowanym serwerom), bo i tak nie można grać. Był taki okres, że serwer miał czkawkę po każdym DT przez 2-3h (albo dłużej) i taka sytuacja utrzymywała się ponad miesiąc (tak ja to pamiętam)... obecnie IMHO jest gorzej, bo już zaczynają nazywać fix patche (np. Boost Patch), a co oznacza, że albo są na tyle ważne, że wymagają nazwy (znaczy się należy czytać - klient jest tak spieprzony, że trzeba w nim dużo zmienić), albo po prostu chcą "odwlec" moment wystawienia kolejnego content patcha. W każdym razie pamiętam chyba jedynie 2 akcje z patchami po których serwer pracował bez problemu i dodatkowych restartów. Oby taka sytuacja miała miejsce i dzisiaj.

P.S.
Ktoś pamięta, że Kali miało być podzielone na 3 części ? Ktoś pamięta, że potem część 2 podzielili na dwie z czego drugą nazwali Trinity (wydane wersje Kali to Revelations I i II) ?

P.S. II
Fix patche często zmieniają balans w grze. Z mojego punktu widzenia oznacza to konieczność uczenia się pewnych rzeczy od nowa  ::)

Kalressin:
Ja nawet pamietam nawet ze o wejsciu Kali ( w calosci) mowilo sie ze nastapi w czerwcu roku w ktorym moj char powstal. :D A tak na serio najwieksze cyrki byly chyba w okolicy bloodlines (moge sie mylic co do tego czy to akurat ten konkretny patch byl) gdzie server byl wylaczony 2 dni zamiast 12h a potem 2 tyg patchowanie patcha byly i nie dawalo sie sensownie podgrac. Co do wczesniejszych to nie wiem bo ich nie przezylem

Yogos:
Fleet Invitations
Waging war in deep space is dangerous enough without logistical hurdles getting in the way. Trinity Patch 1.1 will remove the need for direct fleet invites by offering an "open fleet" option. Pilots will be able to join open fleets within their alliance or corporation at the push of a button.  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:



Exiting Stations on a Velocity
In an effort to reduce congestion outside of busy stations, ships will now exit stations with their velocity set to max. Ships will now start off at 700 m/s and fire out of stations in a 0 � 15 % angle to end vessel entanglement.

END OF JITA UNDOCK HELL  >:D >:D  :uglystupid2:

Goomich:
No more "X".  :'(

Ellaine:
Kto ma fleet BSa niech postawi X!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej