Autor Wątek: The way of the Amarr ;)  (Przeczytany 2865 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kha Verti

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kha Verti
  • Korporacja: BSI
  • Sojusz: brak
The way of the Amarr ;)
« dnia: Luty 08, 2008, 15:55:56 »
Witam

Gram w EVE juz od dłuższego czasu, do tej pory głównie misje i handelek. Przyszedł jednak czas na poprawę i wejście w świat PVP. Ze względów ideologicznych wybór rasy padł na Amarr. Jako że nie mam doświadczenia kompletnie w PVP proszę was dobrzy ludzie o wsparcie ;) Może ktoś już przebył podobną drogę i jest w stanie opisać przystępnie w co po kolei inwestować czas skillowania - kolejne statki, moduły tak by w miarę szybko można było polatać i coś upolować, a docelowo być również pomocny we flocie.

Kha'gr Verti
Kha Verti / BSI / Brak sojuszu

Goomich

  • Gość
Odp: The way of the Amarr ;)
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2008, 16:09:15 »
Zdecydowanie nie powinieneś inwestować w nowe imię. Z czymś takim nigdy nie będziesz primary. :)
A jako Amarr powinieneś zainwestować w bicz do niewolników, skille do capa(citora), kajdany, mechanikę, skille do capa, nadzorcę niewolników, a oprócz tego skille do capa i gunnery (głownie w to do capa).

Kha Verti

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kha Verti
  • Korporacja: BSI
  • Sojusz: brak
Odp: The way of the Amarr ;)
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2008, 16:32:34 »
Dzieki za odpowiedz.

Nie wiem co sie tak wszyscy czepiają tego imienia, czyżby chodziło o to nieme h ? ;)

Kha'gr Verti
Kha Verti / BSI / Brak sojuszu

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: The way of the Amarr ;)
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 11, 2008, 13:28:58 »
Nie wiem co sie tak wszyscy czepiają tego imienia, czyżby chodziło o to nieme h ? ;)