Eve Online > Patche i dodatki

DevBlog: Zmiany w statkach

(1/7) > >>

Voulture:
planned ship balancing changes


Wiele nowych zmian na sisi:

- Apoc, 7,5% per lvl do optimala, 7500 capa bazowo, dodano 1000 pg
- Zealot, 5 dzialko, tracking taki, ze trafia cel orbitujac na 20km przy 5kms, lepszy niz vaga znaczy
- Ferox, 6 dzialek
- Moa, 5 dzialek
- Eagle, 5 dzialek
- Deimos, +1 med, -1 low, stracil bonus do capa, dostal 7,5% do repaira per cruz lvl (wtf?)

Dodatkowo: Tracing disrupty dziala i na optimal i na fallof na dobrym skrypcie ( \o/ ).

regis:
Co oni kuuuuuurwa z deimosem robia :(

Loc0:
Zmiana na deimosie w slotach ok ale zmiana bonusow lol? I co bez 2xmarII + cap booster nie polatasz.

kaleba:

--- Cytat: Loc0 w Luty 02, 2008, 12:09:16 ---Zmiana na deimosie w slotach ok ale zmiana bonusow lol? I co bez 2xmarII + cap booster nie polatasz.

--- Koniec cytatu ---
Tracisz 1 low slot wiec masz do wywalenia albo mag staba albo jakas harda. Strata 1 low będzie bardzo bolesna dla tego dd. Med slota moga mi  dać ale kosztem 1 hi (6 hi i tak zadko wykorzystuje bo malo pg na nosa)
zmiana bonusów jest na + bo i tak nie latasz szybko deimosem wiec nie musisz miec caly czas mwd wlaczone a dostaniesz 250 capa.
Ale zobaczymy co będzie

Voulture:
O tym vzy zealot i apok nie beda teraz za silne:


--- Cytat: Marn Prestoc @ Scrapheap Challenge ---For your viewing, hopefully the setups are to everyones agreement but won't be far wrong hopefully.

Firstly Apoc without reload times taken into account: http://eve-files.com/dl/147011
And with reload times (reducing dps of the other 3 ships): http://eve-files.com/dl/147012


Next the Zealots sniper changes, firstly with t2 ammo without reload: http://eve-files.com/dl/147013
And with reload times (reducing dps of eagle and muninn): http://eve-files.com/dl/147014


Finally the Zealot with long range t1 ammo, doesn't make the Muninn look that bad due to minnies long range t1 ammo having more damage than hybrids/lasers: http://eve-files.com/dl/147015
And with reload: http://eve-files.com/dl/147016
--- Koniec cytatu ---

Taki wyliczenia widzialem juz dawo, w czasie jakiejstam rozmowy na temat roli apoka. Wszyscy zgodzili sie, ze Apok powinienen miec bonus i neutralizerow i do dronek. Bo tak to wszystkie bsy Amarr bylyby takie same. Dostali zasieg, gdzie nawet 5% per lvl powoduje, ze Apoc zadaje po prostu za duzo obrazen. Wiem, ze Rokh ma 10%, ale roznice widac na wykresach. Argument, ze laserki biora wiecej capa jest pozbawiony sensu, Apok ma zdecydowanie lepszy capacitor niz reszta bsow. W sumie dobrze, ze poprawiaja Amarrow, ale kiedunek zmian mi sie nie podoba.

Wykresy tworzone tym: http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=248724

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej