Autor Wątek: Interceptory-z czym to sie je  (Przeczytany 5920 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dixx Nabrith

  • Gość
Interceptory-z czym to sie je
« dnia: Styczeń 01, 2008, 09:40:21 »
witam, troche przegladalem to forum i piszecie ze interceptory to dosc przydatne jednostki w gangach i dobry wybor na poczatkowy statek dla mlodego pvp wannabie. Wlasnie, co sprawia ze sa takie fajne, i jak wyglada walka tym?.. i jakie sa alternatywy oprocz HAC na pierwsze do skilowania powazniejsze jednostki?
No i apropo amarow-czy ich cepy do czegos sie nadaja? czy to ze lasery uzywaja capa nie zmniejsza ich przydatnosci w walce?
jakie inne skille sa wazne jesli chce sie dobrze latac i sfitowac amarianski interceptor? pytam do nie chce wywazac otwartych drzwi, tylko wrzucic w evemona

Eskel

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 01, 2008, 10:51:29 »
Sa fajne bo sa male, stosunkowo tanie i szybkie  :laugh:


Co do amarrskich cepow, nie musisz uzywac laserow, Malediction np ma bonusy do dmg rakiet i 3 hardpointy do zamontowania launcherow : ) Tak wiec problem capa z glowy jesli wyskilujesz launcherki

Skile potrzebne.. wszystkie zeby uzywac sprzetu T2? :p po za tym im bardziej rozwiniete Navigation tym lepiej, z zakresu Engineering skile wplywajace na recharge, capacitor capacity itd; long range targeting, spaceship command dla agility, mozesz tez wymaksowac te odpowiadajace za warp distruptor wtedy bedzie jeszcze mniej capa ciagnac ;) mi uzupelnianie skili samo przyszlo gdy zaczalem latac intim

moze cos jeszcze dopisze  :buck2: "dzien po"




Goomich

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 01, 2008, 11:58:28 »
jakie inne skille sa wazne jesli chce sie dobrze latac i sfitowac amarianski interceptor?

Interceptors - oczywiste
energy managment, energy system operations - im więcej capa tym lepiej.
thermodynamics - podkręcanie modułów może uratować czasem życie. A jak nie uratuje, to przynajmnije zmniejszy wartość lootu.
Cała niejumpowa nawigacja (oprócz afterburnerów i fuel control) + spaceship control.
Hull upgrades, Mechanik - do nanofibrów i overdrivów + dają trochę hp.
Propulsion jamming - do łapania
Signature analysing - do szybszego namierzania
Long range targetting - do dalszego namierzania i do sensor boosterów.

Nie ty, tylko szef gangu:
leadership na 5 - jeszcze szybsze namierzanie.
Właściwie, to wszystko z leadership z wyjątkiem mining foremana.

Skeer

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 01, 2008, 13:00:08 »
No i Small .... Specialization (wstawić odpowiedni typ działka w zależności od bonusu cepa) lub skille od wyrzutni rakiet lub light missili t2 (wejdą lighty na caldaryjskie cepy?  ???). No i skille z działu Gunnery/Missile wpływające na dmg/falloff/optimal/tracking/etc.

Dixx Nabrith

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 02, 2008, 04:42:17 »
Cała niejumpowa nawigacja (oprócz afterburnerów i fuel control) + spaceship control.
tego nie rozumiem.. myslalem ze w cepy sie mwd wstawia zeby jeszcze szybciej lataly :P

czyli te cale cepy tylko tyle ze sa szybkie i trudno trafic? a duzy statek smyrac moga godzine zanim zniszcza?
bleh, myslalem ze sa w tym jakies haczyki w stylu: jestem maly, na jedna torpede (jak trafi) ale za to rozwalam wszystko 2 mislami-a moze i dobrze ze nie ma
dzieki

Fedajkin

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 02, 2008, 07:20:21 »
tego nie rozumiem.. myslalem ze w cepy sie mwd wstawia zeby jeszcze szybciej lataly :P
A jednak zrozumiałeś, chodzi poprostu o wszystkie skile z zakładki navigation bez wymienionych przez Mone.

czyli te cale cepy tylko tyle ze sa szybkie i trudno trafic? a duzy statek smyrac moga godzine zanim zniszcza?
Zadaniem ceptora (Intercept ang. przechwytywać) jest dopadnięcie wrogiego statku zanim włączy silniki warp. Zapuszczenie scrmblowania (Warp disturbtora) jego silników warp i jeśli starczy energii webowanie (Stasis webifer), czyli spowolnienie go. Zaletą ceptora jest jego wielkość, czyli trudność trafienia. Nadaje się do niszczenia małych statków klasy fregata, ale większych nie przebije, no chyba, że będzie to cały duży gang.
bleh, myslalem ze sa w tym jakies haczyki w stylu: jestem maly, na jedna torpede (jak trafi) ale za to rozwalam wszystko 2 mislami-a moze i dobrze ze nie ma
dzieki
Fajnie brzmi, ale nie włożysz w niego wyrzutni torped ;) za mało CPU i Power Grid. Co do mocnego dupnięcia, to ma inny statek, zwany papierową fregatą, czyli stealth bomber. Niestety jego dupnięcie nie daje 100% pewności rozwalenia wroga, ale jak się trafi parę innych fregat, to może zrobić niemałe zamieszanie swoją bombą.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 02, 2008, 09:29:47 »
ceptora nie fituje sie inaczej jak na max speed, czyli w low sloty nie wsadzasz zadnych hardnerow, naprawiaczek czy blach...tylko takie moduly ktore zwiekszaja predkosc - czyli
- overdrive (wieksza podstawowa predkosc)
- nanofibre ( zmniejsza mase, stad szybciej latasz przy wlaczonym mwd czy ab)

taki fit nazywa sie speed tankiem...misslami ciezko cie trafic bo latac szybciej od nich...tzn powinienes

przyklad crusadera:
2x nano, 2x overdrive , bez rigow i implantow latam cos ponizej 7000/s
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2008, 09:32:01 wysłana przez Mighty Baz »

korpusz

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2008, 09:45:36 »
Bez MWD nie radzę w ogóle wylatywać ze stacji cepem bo można sobie i innym  krzywdę na zdrowiu psychicznym zrobić.

Podstawowe narzedzia pilota ceptora to: MWD, scrambl, web/sensorbooster, mody do prekosci/capa w lowach. dzialka to cokolwiek wam wejdzie.

Cep nie jest od strzelania tylko od łapania i tego od Ciebie wszyscy oczekują, a działka szczerze powiedziawszy są tylko po to aby na KMa się załapać, no i czasami jakieś jajo albo shuttla ubić.

Trochę teorii latania:
namierzasz podlatujesz na optimala scrambla UWAGA!! ważne aby nie schodzić poniżej 10km bo wtedy możesz zostać zwebowany, a zwebowany cep to martwy cep. Scramblujesz na orbicie automatycznej lub lepiej orbitując ręcznie i czekasz, aż DMG dealerzy go dopadną. Długo to nie trwa.

 WEBowanie czyli spowalnianie wrogiego statku jest trochę niebezpieczniejsze i trzeba to robić z głową ponieważ trzeba zejść poniżej 10km, a wtedy jest się w zasięgu wrogiego weba. Prawda jest taka, że np. na roamach ludzie jak wpadną na twój gang to za bardzo są zajęci spierdzielaniem i rzadko zaczynają do Ciebie strzelać. Ale jeżeli już się zdarzy, że ktoś Ciebie namierza to w większości wypadków on już jest skramblowany przez twojego kumpla i spokojnie możesz odbić na chwilę żeby tego locka stracił. Wszystko jest kwestią wyczucia.

Jeszcze trzeba też pamiętać których statków unikać. Chodzi o shipy które mają bonusy do zasięgu weba bodajże są to  hugin i rapier jeżeli się myle niech mnie ktoś poprawi. Dlaczego ich unikać macie napisane wyżej.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2008, 09:49:13 wysłana przez korpusz »

Goomich

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2008, 10:09:35 »
Trochę teorii latania:
namierzasz podlatujesz na optimala scrambla UWAGA!! ważne aby nie schodzić poniżej 10km

14 teraz.

WEBowanie czyli spowalnianie wrogiego statku jest trochę niebezpieczniejsze i trzeba to robić z głową ponieważ trzeba zejść poniżej 10km, a wtedy jest się w zasięgu wrogiego weba. Prawda jest taka, że np. na roamach ludzie jak wpadną na twój gang to za bardzo są zajęci spierdzielaniem i rzadko zaczynają do Ciebie strzelać. Ale jeżeli już się zdarzy, że ktoś Ciebie namierza to w większości wypadków on już jest skramblowany przez twojego kumpla i spokojnie możesz odbić na chwilę żeby tego locka stracił. Wszystko jest kwestią wyczucia.

A najlepiej, to jak ktoś wpadnie na genialny pomysł, zeby cepy webowały, to przy tworzeniu floty należy drzeć się o to, żeby ktoś zabrał hugina, albo rapiera. Albo 2. :P

Jeszcze trzeba też pamiętać których statków unikać. Chodzi o shipy które mają bonusy do zasięgu weba bodajże są to  hugin i rapier jeżeli się myle niech mnie ktoś poprawi. Dlaczego ich unikać macie napisane wyżej.

Unikamac też trzeba harpii (przy czym unikanie polega na nie podlatywaniu bliżej niż 100km do nich), vagabondów i sabre'ów.

poconick2

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 04, 2008, 04:18:12 »
Najlepszy cep - Crow. Wszystkie inne są gorsze.
W takim statku masz dużo zabawy i nie giniesz tak często jak w innych. Inne cepy bym olał, ewentualnie Taranisa na dmg. Ale jak masz wybierać to wybierz Crow nawet kosztem dodatkowego skillowania.

pticu

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 04, 2008, 07:48:48 »
crow ok, ale tylko jak lata powyzej 10km/s

Fedajkin

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 04, 2008, 08:08:39 »
No na przykład 19km/s... ostatnio jeden BOBek latał takim w I1Y... masakra!

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 04, 2008, 08:39:46 »
Najlepszy cep - Crow. Wszystkie inne są gorsze.
W takim statku masz dużo zabawy i nie giniesz tak często jak w innych. Inne cepy bym olał, ewentualnie Taranisa na dmg. Ale jak masz wybierać to wybierz Crow nawet kosztem dodatkowego skillowania.

Ares i Malediction są dobre po patchu. Na pewno da się je przyspieszyć do ponad 10km/s. Nie wiem jak Claw i Raptor ale nawet one są warte zainteresowania ze względu na duży zasięg scrambla.

Zatem jeśli szukacie tacklera to Crow wcale nie jest najlepszym wyborem.

misao

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 04, 2008, 08:51:18 »
raptor teraz jest lepszy do tackloania ni crow >_>. i 5x tanszy

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 04, 2008, 10:15:24 »
Stiletto

- bonus scrambla
- speed ok 8km (na heat 11-12)
- wchodzi scram, web i sensor booster

Fakt że często ginie (jeśli webuje), ale to najlepszy łapacz w gangu.
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Voulture

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 04, 2008, 11:00:08 »
Fakt, jako lapacz celow np na bramie jest super.
A potrafi zadawac obrazenia latajac te 8km? Wszystko sie sprowadza do tego co sie chce robic tym ceptorkiem.

Crow ma bardzo slaby dps. Tylko, ze pokli nie oberwie webem, to jest to wiele wiecej, niz inne cepy sa w stanie zadac, przy podobnej predkosci. Ogolnie to nie widze go jednak jako close cepa (web/rockets?/plejt?/ekhm), punkt, orbita na 20km i troche manuala jak walczysz z czyms co lata szybciej niz te 2-3km/s.

Dobry pilot cepa, dobrym Crowem z powodu przewagi predkosci wysoluje wiekszosc innych cepow, problemem sa te, ktore moga byc jednak odrobine szybsze i maja weba jak np. Ares, Malediction czy Stiletto bo Raptor smierdzi, nie sluchajcie Riki (pg mod albo gatling raile), nanoTranis to jakis zart a Crusader/Claw ma albo weba albo punkt. W takich walkach wszystko zalezy od pilotow i fitow.

Mamy tez trzeci rodzaj cepow - nazywa sie Taranis. Ma niesamowity dps (nawet i do 250+) na blasterkach, 2 dronki, 1000 struktury (dc t2? :> ) i w przeciwienstwie do Clawa (nie ma zasiegu do scr) i Crusadera, wchodzi web/scr/mwd. Problem jest taki, ze jest wolny, ale jak sie umie, wzglednie trafi na ludzi ktorzy nie maja pojecia co mozna zrobic tym statkiem...

Ja osobiscie uwielbiam ceptorki, do latania solo tylko Taranisem. Do gangu tylko Crowem.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 04, 2008, 11:11:16 »
Najczęstsze przyczyny wtop cepów na roamach to (w kolejności oparte na doświadczeniach opilca Yogosa):
Głupota pilotów
Głupota/Brawura pilotów (powodowana szumami alcohooolowymi)
Lekki lag
Vagasy/Sabre
Hugin/Rapier
Brak capa po dostaniu neutralizera.


Jak nie podlecisz pod weba to raczej zdołasz spierdolić jak tylko zobaczysz że dmg dostawany cie zabije zanim przytrzymasz delikwenta do dolotu gangu. O ile z dronkami/mislami jesteś to w stanie mniej więcej określić o tyle przyturret shipach pojawiają się rozmaite sytuacje. Czasem jak tacklujesz coś małęgo/średniego zamiast zwiać warto podlecieć bliżej żeby tracking zgasł ale to trzeba czuć sytuacje a czasu na ocene mało.

Co do neutralizerków no to też trzeba czuć. Raczej ludzie z tym nie ratują prędzej z nosami ale i tak trzeba uważać szczególnie na kartofle. Jak zobaczysz że ci cap znikł to spierdalaj. Bez MWD to cie zabiją szybciutko.

Obecnie z cepów galente do tacklowania to Aresa polecam tańszy niż Taranis,ma 3 med,bonus do zasięgu distra/scrambla i jest szybszy.

Taranisek z kolei  to dość specyficzny ceptorek. Jeżeli ktoś umie to solo można inne cepy nim łupać -  jak już coś w weba wpadnie to ma wjebane. Ale żeby wpadło to trza troche myśleć a nie tylko  kliknąć approch.

Voulturek dobre akcje taranisem robi i tutaj Baz się zdziwi ale bynajmniej nie fituje mu low slotów samymi speed modam.

EDIT

No jak klepałem posta to sie odezwał  :P

« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2008, 11:13:59 wysłana przez Yogos »

Ellaine

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 04, 2008, 11:23:24 »
Interceptory sa do bani.
Z reguly umiera sie zanim załaduje się grid i klient odwiesi po warpie. Przy odrobinie szczęścia można zacząć podlatywać do celu, ale potem zaczynają się prawdziwe kłopoty. Cel może zginąć i cep jak miał rozkaz orbitować wokół niego, traci punkt zaczepienia i 5 minut stoi w miejscu w samym środku starcia będąc łatwym celem. Jeśli natomiast nawiguje się klikając w kosmosie, 1-2 klatki animacji później jesteśmy już daleko poza polem walki. Dobry statek powinien mieć te parę tysięcy HP zapasu żeby zdążyć aktywować jakiś moduł zanim wybuchnie.

korpusz

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 04, 2008, 12:24:25 »
Albi przesadzasz i to bardzo, skoro latałeś cepem na fleet opy to się nie dziw, ze pękałes jak balonik w czasie orgii jeży. Na fleet opy lepiej mieć dictora który nie przestanie scramblować jak zginie ;)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 04, 2008, 13:02:09 »
Oj Albi minusik do karmy za pisanie bzdur  >:D

Ceptorek to dobry ship, do mniejszych gangów idealny.
We fleetopach fakt że pęka ale on tam ma za zadanie  być scoutem(tam gdzie nie potrzeba coverta) w pierwszej kolejności potem ma dopaść snajpy na pełnym gazie i zrobić warping point dla dykt.

A lag cóż, vage też jest w stanie zabić na fleet opie szybciutko. I co vaga też do bani ?

Ellaine

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 04, 2008, 13:10:29 »
Etam fleet opy, ja mam tak przy starciu na 5 statków. Vaga też mi nie podchodzi, statki bez 1600mm to nie to :)

Voulture

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 10, 2008, 21:37:53 »
Ha, bumpuje temat bo przemyslalem spraw i doszedlem do wniosku ze Taranis do gangow tez nie jest juz taki glupi. Dostal role bonusa i mozna spokojnie latac z wd t2, ha, do solo zas wypada jescze ciekawiej :)

vulor

  • Gość
Odp: Interceptory-z czym to sie je
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 10, 2008, 22:03:46 »
przyklad crusadera:
2x nano, 2x overdrive , bez rigow i implantow latam cos ponizej 7000/s
To tak jak BS na płytach, też coś poniżej 7k/s