A był jakiś specjalny problem dla XP? :laugh:
Ja niby gram, ale wiele błędów mnie wkurza. Ikonki głupieją. Na modułach w Fittingu pojawiają się symbole ammo/script chociaż ich tam nie powinno być, a znikają z innych aby się później znów pojawić tam gdzie trzeba. Drony nie regenerują shielda natychmiast po zadokowaniu. Myślałem, ze to nowa zasada, ale inni gracze twierdzą, że u nich działa na starym kliencie tak jak dawniej. No i samo XP dziwaczy z grafiką. Na wersji zupdejtowanej windowsa mogę ustawić w Trynity wyłącznie cienie extreme, bo jak dam mniej, to całą grafe w grze szlag trafia. Obiekty i teksury są totalnie rozjechane. Na czystym sp2 działa natomiast OK.
Sama grafika, to chmmm... Ładne szegółowe obiekty. HDR dla lepszego rozłożenia światłocienia może być, ale już ustawienie bloom mnie wqr... Paskudne konsolowe rozmycia psujące precyzję obiektów. Jak się leci na jasnym tle pod jakieś swiatło, to zostaja niemal same plamy idiotycznych refleksów. W dodatku bloom powoduje nieuzasadnione spowolnienie w stacjach chociaż in space pomimo wielu obiektów jest kilka razy więcej fps.
Generalnie silnik Trinity jest wydajniejszy. Na takim samym sprzęcie przy wyłączonych cieniach działa dwa razy szybciej niż stary klient i wyglądając o wiele lepiej.
Jak dla mnie to optimum są cienie + HDR z wyłączonym bloom.