Autor Wątek: Total Noob Questions 2  (Przeczytany 106047 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #210 dnia: Styczeń 07, 2008, 13:53:20 »
Z faction ratow, mozna je spotkac nawet i w lowsecu.

Oraz highsecu. Tyle, że w highsecu widziałem tylko fregaty, w lowsec cruisery, w nullsec także BSy.

Goomich

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #211 dnia: Styczeń 07, 2008, 13:55:39 »
Z faction ratow, mozna je spotkac nawet i w lowsecu.

W hisecu też się zadarzają.  :2funny:

Z niektorych misji - np z doatkowych stage'ow z Extravaganz. Tutaj chyba faction loot wypada zawsze.

Nie zawsze niestety.

Ezrael

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #212 dnia: Styczeń 13, 2008, 10:31:29 »
Witam wszystkich!

Ostatnio chcialem sobie zrobic alta do research / miningu i produkcji ale jak chcialem sobie zrobic research na BPO to wszystkie labolatoria do ME sa zajete .... podobno tak jest w calym imperium, da sie cos  z tym zrobic. Moze cos zle robie ? jedynym rozwiazaniem jest postawienie POSa z labolatorium ?

Edit1:
Jak bede mial personal standing powiedzmy 7.0 do Minmatar republic i zaloze corpa to corp tez bedzie mial taki standing jak ja ?

Pozdrawiam,
Ezrael.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 13, 2008, 10:52:07 wysłana przez Ezrael »

Ellaine

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #213 dnia: Styczeń 13, 2008, 11:38:49 »
Mozesz tez
-korzystac z czyjegos posa z laboratorium, sa specjalne sojusz zajmujace sie tylko tym, w 3 dni na glownym koncie robisz alta ktory w takim sojuszu ma korporacje i prowadzi badania nigdy w zyciu sie nie wydokowujac.
-poczekac, niektore laby zwalniaja sie juz po 20 dniach

rogaty666

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #214 dnia: Styczeń 14, 2008, 16:26:47 »
Witam,
Moj pierwszy post na forum a zaraz zapewne ktos mnie opierdzieli.
(jedno z pytan ktore jest czesto zadawane i wkurza innych ludzi obecnych na forum)
Wiec tak poki co mam bardzo male pojecie o grze EVE (zadne), czytalem conieco i chcialem to zweryfikowac.
1) Czytalem ze nie warto wybierac rasy ktora jest we wszystkim srednia ze juz na opczatku nalezy sie specjalizowac. Prawda czy nie?? :)
2) W przyszlosci chce zajmowac sie walka a na poczatek walka z piratami. Czytalem ze najwazniejsze cechy dla mnie to w kolejnosci percepcja/inteligencja/memory. Co o tym myslicie.
Poprostu chce sie dowiedziec jaka rasa najlepiej nadaje sie na "wojownika". A zarazem nie chcialbym grac Amarr(Khanid) mimo to ze wydaja sie rasa najabrdziej odpowiednia, poprostu nie pasuje mi ich Historia ktora przeczytalem.
Najbardziej bylbym zadowolony gdybym dostal nazwe konkretnej rasy(podrasy) ogolnie co mam wybierac przy tworzeniu postaci. Cechy.... itd.
Oczywiscie link do jakies wiekszej dysputy ktora sie wydarzyla na tym forum tez by mi sie przydal... szukalem za pomoc google i search ale jakos kiepsko mi idzie, nigdy nie posiadlem do konca tej umiejetnosci :).

W kazdym razie prosze o wyrozumialosc... Dzieki.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #215 dnia: Styczeń 14, 2008, 16:44:09 »
Zrób sobie Minmatar/Brutor lub Gallente/Gallente lub w ostateczności Caldari/Achura (wybierz po fluffie).
Co do cech to są dwie szkoły. Albo (od największej) Perc, Int, will, mem albo perc, will, int, mem. W obu przypadkach minimum charyzmy.
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #216 dnia: Styczeń 14, 2008, 17:16:56 »
Warto mieć raczej wyrównane atrubuty, oprócz niskiej charyzmy, bo na początku nie wiesz co Ci się spodoba. Warto poznać i zobaczyć różne aspekty gry i zająć się ostatecznie tymi które się spodobają. No chyba że jesteś na 100% pewnien jeszcze przed instalacją Eve, że chcesz zajmować się wyłącznie pruciem z dział.

rogaty666

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #217 dnia: Styczeń 14, 2008, 18:58:03 »
(wybierz po fluffie)

Tego nie rozumiem :)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #218 dnia: Styczeń 14, 2008, 19:44:16 »
Fluff = otoczka fabularna etc zwana również backgroundem :)
Przedwieczny.

rogaty666

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #219 dnia: Styczeń 14, 2008, 20:22:25 »
Stworzylem postac:
 Minmatar/Brutor
Statystyki
percepcja 16
Sila Woli 11
int 7
charyzma 6
memory 5
(wszystkie bonusy)
career: Military
Spec. Solider
Ancestry: Slave Child

Co myslicie oczywiscie w oparciu o to co pisalem wczesniej. Warto lekko wyrownac cechy czy nie?(poprostu czy cechy nie sa zabardzo przegiete ) Prosze o komentarz. Z gory dziekuje

P.S. Topic nazywa sie Pytania noobow dlatego korzystam.

Skeer

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #220 dnia: Styczeń 14, 2008, 22:55:27 »
I pomyśleć, że ja głupi mam percepcję bazową 4...  :P

PS skilluj lerningi - basic do 5, advanced do 4. Charyzmę możesz sobie odpuścić (jakieś lvl4 basic i adv na 2-3 starczy)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #221 dnia: Styczeń 15, 2008, 09:16:21 »
percepcja 16
Sila Woli 11
int 7
charyzma 6
memory 5
Generalnie to im niższa charyzma tym lepiej. IMHO masz zbyt niskie int i mem, ale to wyjdzie dopiero później. Statki i działa/rakiety rzeczywiście będziesz szybko skillować, ale już problem będzie ze skillami do capa/pancerza/tarcz/etc.

W grupach gunnery i spaceship command masz oczywiście sporo skilli (na początek pewnie będziesz zainteresowany około 30-ma), ale niestety to co tam zyskasz stracisz na skillach z grupy electronics, engineering i mechanics, odrobinę słabiej może się to odbić na navigation (jakieś 60 skilli w sumie).

Przemyśl... może warto jednak podciągnąć int i mem o 1-2 pkt.

Atrybuty początkowe nie są dane na zawsze, bo masz skille którymi możesz zmodyfikować o max 10 pkt i kolejne 5 pkt możesz uzyskać z implantów. Modyfikowanie skillami to około 3-4 miesiące (licząc adv. na 4) przy Twoich początkowych atrybutach i skillując w tym samym czasie tylko najpotrzebniejsze Ci skille (np. statki). Na implanty +5 pewnie jeszcze przez jakiś czas nie będzie Ciebie stać bazując na zarobkach ingame, ale +1-3 powinny być w Twoim zasięgu w tym samym czasie. Więc za 4 miesiące powinieneś mieć atrybuty początkowe podniesione o 10-12 pkt. Czyli będziesz skillować średnio licząc 2x szybciej.
Zakładając, że skupisz się jedynie na skillach w learning w ciągu miesiąca powinieneś wyskillować basic (+5) i zacząć adv.
Ja dopiero w tym momencie zaczynałbym skillowanie innych skilli (użytkowych). No ale co robić przez ten miesiąc poza tym, to już zostawiam Tobie do przemyślenia.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2008, 09:18:34 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

rogaty666

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #222 dnia: Styczeń 15, 2008, 09:58:57 »
Zrobilem postac Minmatar/Brutor dajac 3 pkt w inta i 2 w memory(Rasa ta zaczyna z 4 i 4)... wiecej nie moge bo nie ma. Charyzmy mam 6 bo taka jest poaczatkowa dla mojej rasy. Czy moge to jakos zmienic?
Bo faktycznie skoro z grup skilli opartych na mem/int jest dwa razy wiecej to wydaje sie ze statystyki powinny wygladac zupelnie inaczej.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #223 dnia: Styczeń 15, 2008, 10:03:08 »
Sam sobie odpowiedziałeś dlaczego sugerowałem zmianę. :)
Skoro dla tej rasy się nie da to może spróbuj inną ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

ivil

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #224 dnia: Styczeń 15, 2008, 10:07:33 »
z matarow chyba najlepiej da sie poskladac sobiestorow. poczatkowe statsy to

cha 6
int 8
pe 10
mem 8
will 7

learningi przy zachowaniu odpowiedniej kolejnosci skillowania i implantach +3 to gora dwa miesiace nawet wliczajac to ze po drodze bedziesz skillowal cos aby nie pasc z nudow.

rogaty666

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #225 dnia: Styczeń 15, 2008, 11:35:39 »
z matarow chyba najlepiej da sie poskladac sobiestorow. poczatkowe statsy to

cha 6
int 8
pe 10
mem 8
will 7

learningi przy zachowaniu odpowiedniej kolejnosci skillowania i implantach +3 to gora dwa miesiace nawet wliczajac to ze po drodze bedziesz skillowal cos aby nie pasc z nudow.
memory faktycznie na 8 sie da z wykorzystaniem pochodzenia (+4 mem)
ale od rasy mamy tylko 4 inta wiec max (+3) to 7.
cha 6
int 7 (+3)
pe 10 (+1)
mem 8 (+4 od pochodzenia)
will 8  (+1)
(*w nawaisach rozdane cechy + pochodzenia)

To jaka inna rase byscie polecali ? I od razu jak cechy ewentualnie rozdac... Xarthias polecil mi jeszcze Gallente/Gallente  Caldari/Achura


KomB

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #226 dnia: Styczeń 15, 2008, 11:44:00 »

rogaty666

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #227 dnia: Styczeń 15, 2008, 12:01:17 »
Kariery do wglądu
http://eve.idefix.net/career/

Propozycja na Minmatar - Military - Soldier (Sebiestor)
to cechy ( z paroma skillami) to:
char 6
int 13
memory 6
percepcja 8
willpower 6

hehe czyli zupelnie co innego niz udalo mi sie uskladac do tej pory...

termos

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #228 dnia: Styczeń 15, 2008, 12:11:26 »
Tutaj masz znowu zbyt wysokie int.

Według mnie powinieneś jedynie zachować kolejność atrybutów : perc/int/will/mem/char przy czym ten ostatni w idealnej sytuacji powinien być wyraźnie niższy ( Caldari/Achura - 3 ). Pozostałymi sprawami się nie przejmuj, tak naprawdę rasa to już prywatne preferencje co do tła fabularnego i avatarów. Oczywiście wybór rasy będzie miał wpływ na czas skilowania ale i tak, wiem to z autopsji, nie uda ci sie wykorzystać maksymalnie tego co będziesz miał. Po prostu wcześniej czy później zapomnisz o skillu złapie cię długie DT czy  skończy ci się tc a ty zapomnisz ustawić long skilla.

p.s. Na każdym swoim charze straciłem około miesiąca skilowania

Ezrael

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #229 dnia: Styczeń 15, 2008, 13:46:42 »
Mam pytanko co do misji, prawda jest ze jak robie misje na terenie np guristasow to mam misje glownie wlasnie na nich?

jak chcialbym robic sobie misje dla zupelnie innego corpa to musze znowu zaczynac od poczatku czyli od misji lvl1 czy jest jakis patent na przeskoczenie do agenta z innego corpa ?

Pozdrawiam,
Ezrael.

Zaafiel

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #230 dnia: Styczeń 15, 2008, 13:57:13 »
ja zrobiłem gallente gallente i nie zaluje ;p po prostu zakochalem sie w backgroundzie,avatarku i odgłosie hybrydowych działek elektronowych i to wystarczyło ;)
gallente - gallente - immigrant
char - 8
mem - 7
int - 7
perc - 10
will - 7

mozna jeszcze pokabinowac z opcja +4 do mem z ktoregos ancestry o ile dobrze pamietam

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #231 dnia: Styczeń 15, 2008, 14:02:12 »
To dwa pytanka  ;)
Mam pytanko co do misji, prawda jest ze jak robie misje na terenie np guristasow to mam misje glownie wlasnie na nich?
Nie. Misje zależą od tego do jakiej frakcji należy agent. Dla przykładu robiąc misje w przestrzeni Amarr, dla agenta z korporacji minmatarskiej będziesz dostawać misje w których masz zwalczać statki:
- Sansha
- Amarr
- i inne w mniejszym stopniu (np. Angels, Blood)
Oczywiście na tym terenie NPCe to nie są Sansha, a Blood Raiders. Z kolei jak będziesz robić dla Amarr to spodziewaj się:
- Blood
- Minmatar
- i inne (np. Gallente, Sansha, Angels)
To akurat wynika z otoczki RPG tworzonej na potrzeby konkretnej rasy.

jak chcialbym robic sobie misje dla zupelnie innego corpa to musze znowu zaczynac od poczatku czyli od misji lvl1 czy jest jakis patent na przeskoczenie do agenta z innego corpa ?
I tak i nie. Jeśli zrobisz skille w grupie social to powinieneś móc zaczynać od agentów lvl2 (o ile nie nabroiłeś i nie narobiłeś sobie ujemnego standingu u danej frakcji). Chodzi o Diplomacy i Criminal Connections.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ezrael

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #232 dnia: Styczeń 15, 2008, 14:18:13 »
To dwa pytanka  ;)Nie. Misje zależą od tego do jakiej frakcji należy agent. Dla przykładu robiąc misje w przestrzeni Amarr, dla agenta z korporacji minmatarskiej będziesz dostawać misje w których masz zwalczać statki:
- Sansha
- Amarr
- i inne w mniejszym stopniu (np. Angels, Blood)
Oczywiście na tym terenie NPCe to nie są Sansha, a Blood Raiders. Z kolei jak będziesz robić dla Amarr to spodziewaj się:
- Blood
- Minmatar
- i inne (np. Gallente, Sansha, Angels)
To akurat wynika z otoczki RPG tworzonej na potrzeby konkretnej rasy.

wiec gdzie(minmatar republic?) musze znalesc sobie agenta minmatarskiego zeby klepac glownie angelsow ?:)
(z tego co widze to najlepiej sie na nich zarabia ...)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #233 dnia: Styczeń 15, 2008, 14:29:25 »
Poczytaj historię Angelsów i zobacz kogo są głównym wrogiem.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

ivil

  • Gość
Odp: Total Noob Questions 2
« Odpowiedź #234 dnia: Styczeń 15, 2008, 22:27:56 »
memory faktycznie na 8 sie da z wykorzystaniem pochodzenia (+4 mem)
ale od rasy mamy tylko 4 inta wiec max (+3) to 7.

u mnie sobiestor zaczynaja z

cha 6
int 7
mem 6
pe 5
will 6

bardzo zrownowazona i elastyczna rasa imho, 6 charyzmy to tez nie taka tragedia, przydaje sie przy leadership na przyklad

Sobierstor/Rebel z freebies +1 int, +1mem, +2 pe i +1 will daje

cha 6
mem 7
int/will 8
pe 10

Patrycjusz

  • Gość
Rats ??
« Odpowiedź #235 dnia: Styczeń 18, 2008, 08:47:41 »
Witam...

Ostatnio obija mi się co raz częściej o uszy zabjanie tzw. "rats" czyli tak mi się wydaje pirackich/wrogich statków NPS.. czy dobrze rozumiem?? Dotychczas wykonywałem tylko agentowe misje i interesuje mnie na czym to polega. Czy takie stateczki są też w hi-secach?? Przydał by się poradnik ;) z czym to się je.
Poprawcie mnie jeśli źle rozumuje. Wylatuje ze stacji, włączam skanowanie i szukam statków. Przy "odrobinie" szczęścia znajduję jakieś lokalizacje w ktorych są wrogie NPC, lece, niszcze i zgarniam bouty + salvage? Jeśli tak to wygląda to mam dodatkowe pytanie pomocnicze.. przypuśćmy że znalazłem taką lokalizację, czy mogę ją zapisać wrócić do bazy, zmienić statek i tym nowym polecieć i rozprawić się ze stateczkami? Nie chce zużywać slotów na urządzenia do skanowania i później lecieć takim kombajnem (statkiem do wszystkiego czyli niczego) i niszczyć. Wiem że dla wielu to okrutnie noobowe pytania ale nigdy tego nie robiłem a w ten sposób uprzyjemniłbym sobie czasami czas w Eve pomiędzy misjami.. jeśli nie chce się wam odpowiadać, poproszę o jakieś linki bo kompletnie nie umiem nic znaleźć na ten temat (anglojęzyczne nie przeszkadzają).
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam..

PS i jeszcze jedno pytanko.. czy mogę natrafić w ten sposób na jakieś więksiejsze wrogie statki typu BS, BC ??

DaBlades

  • Gość
Odp: Rats ??
« Odpowiedź #236 dnia: Styczeń 18, 2008, 09:04:11 »
ratty = npc  znjdziesz je między innymi na paskach asteroidów w systemach chyba od 0.7 w dół. Im mniejszy ss systemu tym lepsze ratty. Choć naprawde liczy się realny ss systemu (niech ktoś da linka do mapki z real ss)
Znajdziesz je również na anomaliach (wykrywasz scanerem), czasami na bramach.
dostajesz za nie bounty, lootujesz wrak i salvage, czasami z lootu + salvage masz znacznie więcej kasy niż z bounty i takie tam

BSy trafisz jedynie w 0.0, max tochyba 1,85M bounty za ratta (a może 2,1M?)

Qwicol

  • Gość
Witam. Garść pytań chyba nowego gracza
« Odpowiedź #237 dnia: Styczeń 18, 2008, 18:59:06 »
Witam wszystkich. Kilka lat temu awanturowałem się tutaj o płatność Eve Online ale wygląda na to że dorosłem ;)
Mam zamiar zacząć grać na serio [w bliższej przyszłości, prawdopodobnie po maturze]. Parę razy grałem na koncie Trial, więc podstawowe podstawy znam, ale mam mnóstwo pytań o chyba wszystko, mam nadzieję że mi pomożecie.

Ad ovo:
1. Jakie są różnice pomiędzy poszczegółnymi rasami i czym różni się gameplay?
2. O czym decydują poszczególne statystyki postaci?
3. Jak działa system klonów? [czyli co się ze mną dzieje po rozbiciu jaja?]
4. Jak powinna wyglądać [mniej więcej] kariera młodego pilota?
5. Jakie są możliwe ścieżki rozwoju?
           a teraz pytania bardziej szczegółowe:
6. Czym różnią się Transport Ships, Freighters i Industrial Ships?
7. Jak wygląda własna produkcja i wynalazki [tak w skrócie]
8. Na jaki największy statek do walki mogę sobie pozwolić w pojedynkę? [kupić nie niszczyć]
9. Czym różnią się poszczególne rodzaje uzbrojenia?
10. Ile jest obecnie Titanów w grze? No i gdzie można sobie zrobić przy nim pamiątkową fotkę? xD
11. Jak bezpieczny jest kosmos Eve [czy wylatując w kosmos np: Barką muszę się zastanawiać czy wrócę w całości]?
12. Czy jest jakaś rasa "polecana" dla początkujących graczy? [Mnie osobiście bardzo spodobał się Minmatar ze względu na wygląd statków i stacji]

Jeśli myślicie że to koniec to muszę was rozczarować, pewnie zasypię was jeszcze kilkoma pytaniami ;)

A na razie cicho czekam na odpowiedzi, z góry dzięki. :)

Vermian

  • Gość
Odp: Witam. Garść pytań chyba nowego gracza
« Odpowiedź #238 dnia: Styczeń 18, 2008, 19:29:30 »
1. Roznia sie wygladem avatarka i kompletem startowych statow i  skillow.
2. Decyduja o szybkosci treningu i o niczym wiecej. Priorytety dla pvp pilota to przede wszystkim percepcja i intelligence. Dla przemyslowca (nie jestem pewien) memory i intelligence. Charyzma uchodzi za najgorsza state, przydajaca sie w sumie tylko wtedy jak idziesz mocno w handel albo w "buffera" floty.
3. Przy smierci "odradzasz sie" w stacji w ktorej miales klona. Trzeba pamietac zawsze o updatowaniu, bo mozna stracic wytrenowane skillpointy, a to bardzo boli. Mawiaja ze o updacie zapomina sie tylko raz :D.
4. Klepanie misjii na poczatku. Na produkcji i handlu raczej kasy nie zrobisz bo nie masz kapitalu poczatkowego na rozkrecenie sie.
5. -PvP ktore w pewnych specjalizacjach da sie zgrabnie polaczyc z PvE; i tu jest wiele specjalizacji, mozna isc w battleshipy, hac-e, czy zrobic pilota typowo na capital shipy, ale to juz raczej nie sciezka na noobowa postac.
-Mining i zwiazana czesto z nim produkcja
-Handel - z regoly zwiazany z posiadaniem transportowca
Generalnie masz pelna swobode wyboru i nie musisz sie wiazac z jedna sciezka.
6. Wszystkie transportuja. Podstawowe transportowce to industrial ships. Reszta albo moze wiecej wziasc, albo jest wytrzymalsza i ma "wbudowanego" WCS-a (warp core stablizer cos co utrudnia innym "scramblowanie" - czyli zapobieganie twojej ucieczce w warp)
7. Niech ktos kompetentny sie wypowie, ja nie kerbirze az tyle ;).
8. Wszystko zalezy jak dobrze zarabiasz. Moja zasada jest nie latanie na pvp czy po ryzykownych terenach czyms na co musze zarabiac dluzej niz kilka godzin. Dla newbie bedzie to fregata, dla zaawansowanego gracza co potrafi uklepac 20 mln na godzine to bedzie pancernik.
9.-Rakiety sa idealne do pve, specjalizacja statkow Caldari.
-Hybrydy maja 2 wersje, railgun na dlugi zasieg, blaster na krotki. Podstawowy wybor do statkow Caldari i Gallente.
-Projectile maja to samo co hybrydy i maja duza zalete, ze nie zuzywaja capacitora. Specjalizacja Minmatarow.
-Lasery mawiaja ze sa do kitu, miedzy innymi dla tego zuzywaja duzo capa. Specjalizacja Amarrian
10. Nie zdziwilbym sie gdyby bylo ich w obencej chwili ponad 20. Kilkanascie na pewno. Fotki pamiatkowej sobie nie zrobisz bo kazdy sojusz pilnuje ich jak oka w glowie i bardzo ostroznie uzywa na polu bitwy.
11. W systemach 0.5- do 1.0 security w sumie nie masz czego sie obawiac. Kazdy kto Cie zaatakuje jest niszczony przez CONCORD. Oczywiscie zdazaja sie samobojcze ataki ale o ile nie bedziesz wiezc czegos bardzo drogiego co potencjalnemu atakujacemu zrekompensowaloby strate wlasnego statku to nie masz sie czego obawiac. W security 0.4 i ponizej juz potrafi byc paskudnie.
12. Ciezko mi to przechodzi przez gardlo ale: Caldari - Achura  ::) . Kwadratowe wstretne mordy z wielkimi nochalami, ale staty wypas. Niska charyzma, cala reszta bardzo dobrze zbalansowana. Achura - Monk - Soldier z wpakowanym 3 percepcji i 2 inteligencji to dobry wybor na poczatkowa postac jak masz zamiar do czegos sobie postrzelac, i przy okazji calkiem niezle staty na bawienie sie w kariere przemyslowca. Zmien Monka na stargazera i wpakuj zamiast percpecji memory jesli chcesz sie bawic w przemysl i mining.

Qwicol

  • Gość
Odp: Witam. Garść pytań chyba nowego gracza
« Odpowiedź #239 dnia: Styczeń 18, 2008, 19:50:47 »
Wielkie dzięki za wyczerpujące odpowiedzi :)

Przeglądam właśnie statki na stronie Eve, i mam parę pytań co do ich danych:
co to jest:
inertia modifier
calibration
rig slots
signature radius
 i podobne do broni:
meta level
signature resolution

I dziwne pytanie:

Czy warto płacić około 50zł miesięcznie aby móc wcielić się w pilota statku kosmicznego?

Vermian

  • Gość
Odp: Witam. Garść pytań chyba nowego gracza
« Odpowiedź #240 dnia: Styczeń 18, 2008, 20:18:29 »
interia modifier - ogolna zwrotnosc i szybkosc przyspieszania oraz zwalniania statku (chyba)
calibration - hm.. cos w stylu cpu i powergrid dla zwyklych modulow, tylko odnoszace sie do rig slotow.
rig slots - modyfikacje dodatkowe statku, z regoly dosc drogie i dajace jakies minusy. Dodatkowo zmiana rig slotu na inny konczy sie zniszczeniem starego rigu.
signature radius - gabaryty, czy jak kto woli wielkosc statku. Im wieksze tym wiekszy statek i co za tym idzie latwiejszy do trafienia.

meta level -  im wyzsze tym bardziej zaawansowana i z regoly lepsza bron.
signature resolution - w przypadku dzialek im mniejsze tym lepiej, bo mniejsze statki moze komfortowo trafiac.

Na ostatnie pytanie to sam musisz sobie odpowiedziec. Ulatwic ci moze gra w trial. Ci co graja najwyrazniej uwazaja ze warto :P.
Tak wogole polecam czytanie poradnikow zawartych na centrali, jak i tych na glownej stronie EvE, oraz czeste korzystanie z funkcji "search". W taki sposob znajdziesz odpowiedzi udzielone w bardzo wyczerpujacy sposob na wszelkie pytania.

termos

  • Gość
Odp: Witam. Garść pytań chyba nowego gracza
« Odpowiedź #241 dnia: Styczeń 18, 2008, 23:42:55 »
płacić 50 zeta za wcielenie się w pilota - to chyba nie jest opłacalne ale w EVE wcielasz się w sam statek a to już się opłaca. Poza tym jeśli się ogarniesz to na pewnym etapie i przy pewnym poznaniu tego świata będziesz w stanie trochę przy okazji gry zarabiać na tą zabawę w walucie in-game za którą całkiem legalnie i przy wsparciu developera ktoś doładuje ci konto.

Pozdrawiam witam w świecie i życzę powodzenia

p.s. Jeśli będziesz miał pytania w stylu "co to jest nanofiber" staraj się czytać fora pytać ludzi in-game pytanie o takie duperele na forum może być lekko męczące i zniechęcające a to wszystko dlatego że spotkasz się jeszcze z setką innych modułów i tysiącem pojęć. No i przede wszystkim angielski bez niego nie ruszysz

Zaafiel

  • Gość
Odp: Witam. Garść pytań chyba nowego gracza
« Odpowiedź #242 dnia: Styczeń 19, 2008, 02:14:35 »
Czy warto płacić około 50zł miesięcznie aby móc wcielić się w pilota statku kosmicznego?

ostatnio przy kupnie TC na 90 dni i obecnym kursie dolara cala zabawa kosztuje mnie zdaje sie kolo 32 PLN miesiecznie :) a czy warto musisz odpowiedziec sobie sam ;)

Piotr1966

  • Gość
Wrak statku
« Odpowiedź #243 dnia: Styczeń 19, 2008, 16:09:28 »
Witam wszystkich graczy i proszę o pomoc w pewnej kwestii. Jakie warunki trzeba spełnić żeby móc ściągnąć wrak statku, tzn. jakie skille trzeba opracować i ewentualnie w jaki sprzęt się zaopatrzyć. Dziękuje za pomoc i życzę wszystkim powodzenia w grze.

Gregorius

  • Gość
Odp: Wrak statku
« Odpowiedź #244 dnia: Styczeń 19, 2008, 16:27:34 »
1) Salvager ( jeśli chodzi Tobie o recykling sprzętu z wraku :D)  Electronics Level I, Survey Level III, Mechanic Level III, Salvaging Level I (tego ostatniego wypadałoby zrobić na 4 lvl)
2) Tractor Beam (jeśli nie chcesz co chwila podlatywać do wraków)  Science Level IV
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2008, 16:40:52 wysłana przez Gregorius »