Autor Wątek: Staty shipów  (Przeczytany 6733 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kaira Voux

  • Gość
Staty shipów
« dnia: Wrzesień 19, 2007, 14:13:53 »
Map pytanie - wsiadłem ostatnio w afke (retri)  i moje staty armor resów nie różnią sie od zrepakowanego shipa... Jak to jest, czy bonus 15% na explo i 10% na kinetic na lvl cruza jest już od razu doliczany?? I jeśli tak to czy bonus takich shipów jak sacri i absolution (5% resu na lvl) też już jest uwzględniony czy sie doda 25%??


 

Voulture

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 19, 2007, 15:53:07 »
CCP juz nieraz obiecywalo naprawic bonusy af'om. Takm tylko afy sa zepsute u innych statkow bous dziala dobrze.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 19, 2007, 16:54:58 »
CCP juz nieraz obiecywalo naprawic bonusy af'om. Takm tylko afy sa zepsute u innych statkow bous dziala dobrze.

Gdzie masz ten zepsuty bonus ?
Retribution:
Amarr Frigate Skill Bonus: 10% reduction in Small Energy Turret cap use, 15% bonus to Shield and Armor Explosive resistance and 10% bonus to Shield and Armor Kinetic resistance per level
Assault Ships Skill Bonus: 10% bonus to Small Energy Turret optimal range and 5% bonus to Small Energy Turret damage per level

Powyższe w połączeniu z wymogiem: Amarr Frigate V oznacza, że wsiadając w statek od razu masz maksymalny możliwy do osiągnięcia bonus (nie zależy on bezpośrednio od poziomu skilla Assault Ships !).

Możliwości są dwie:
- show info pokazuje już statsy po dodaniu bonusu i jedynie opis może być niejasny
- show info pokazuje statsy przed dodaniem bonusu i bonus nie jest doliczany - wówczas należy napisać petycję o wykrytym bug'u

Wg mnie jest tak jak napisał Ireul - bonus jest wliczony.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ellaine

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 19, 2007, 17:27:20 »
Z petycjami o wykrytym bugu jest o tyle do bani, ze GMowie przyjmujacy petycje odsylaja do specjalnego mechanizmu raportowania bugów, ktory jest na stronach i jest dosyc wymagajacy wobec raportujacego.

Kaira Voux

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 20, 2007, 01:50:43 »
Dormio niby masz racje tylko że w innych t2 shipach jak masz np. 5% do resu na lvl bazowego skila (np. 5% za bc lvl w commandach) to dolicza 25% do resów podanych w shipie jak na niego wsiądziesz....
Moim zdaniem z opisu wynika że powinno doliczyc te bonusy więc jeśli nie resy to powinni naprawić opis.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 20, 2007, 09:47:19 »
Dormio niby masz racje tylko że w innych t2 shipach jak masz np. 5% do resu na lvl bazowego skila (np. 5% za bc lvl w commandach) to dolicza 25% do resów podanych w shipie jak na niego wsiądziesz....
Moim zdaniem z opisu wynika że powinno doliczyc te bonusy więc jeśli nie resy to powinni naprawić opis.
Jeśli masz za lvl to masz za lvl. Jeśli wsiadając do AFa masz lvl5 w racial frigate to bonus masz applied.
Jak dla mnie opis jest tak samo niejasny jak kiedyś był dla SB - wszyscy się podniecali zmianami w bomberach bo dostają nowy bonus:
Cytuj
Gallente Frigate Skill Bonus: 5% bonus to Cruise Missile damage and -16.66% reduction in Explosion Radius of Cruise Missiles per level
Covert Ops Skill Bonus: 5% bonus to Cruise Missile and bomb thermal damage and 25% bonus to cloaked velocity per level
Role Bonus: -99% reduction in Cruise Launcher powergrid needs, -99% reduction in Bomb Launcher CPU use and -100% targeting delay after decloaking
A to gówno prawda. Bonus istniał odkąd się SB pojawiły tylko nie był umieszczony w opisie.
Zmieniono w nich również opis do bonusu do prędkości i teraz każdemu się wydaje, że przy lvl5 będzie mu ship leciał o 25% szybciej niż bez cloaku. I dobrze mu się wydaje chociaż jeśliby policzyć to okaże się, że wcale i nieprawda :D
Policzmy...
A. Prototype cloak = -90%
B. Improved cloak = -75%
Nemesis = 205m/s
- prędkość przy A = 20,5m/s (bez bonusu)
- prędkość przy B = 51,25m/s (bez bonusu)
Teraz jeśli mamy lvl4 to bonus daje nam 100% prędkości... ale jakiej ? Tej jaką powinniśmy mieć w cloaku (czyli 20 lub 51m/s) ? A może daje jakąś inną prędkość ?

Ja odpowiedź znam z EVE, z praktyki... a wszystkim proponuję się zastanowić nad tym opisem bonusu, czy rzeczywiście jest lepszy niż stary (mówił o redukcji penalty cloaka).

Takich smaczków jest mnóstwo w EVE i fakt, że w kruzach coś jest inaczej działające, a opis ma ten sam nie oznacza, że to należy przekładać na inne statki. Wszystko się sprowadza do tego, że CCP ma i miało kilku ludzi do tworzenia opisów i podobnie ma i miało kilku ludzi do tworzenia algorytmów liczących bonus.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Voulture

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 20, 2007, 10:34:34 »
Nie dormio, to są dwie zupełnie rózne sprawy - i w afach i w hacach (sacri, eagle) i w commandach (damnation, abso, nighthawk, vulture) bonus do resow wynika ze skilla do odpowiedniego "hulla", odpowiednio z fregaty dla afow, z cruiza dla hacy i battlecruza dla cbc. Ale tylko w przypadku afow, choc we wszystkich wypadkach wymagany jest lvl 5, bonus ten jest juz wliczony w bazowe dane statku. To jest blad, ccp o nim mowilo i poki co nic w danym kierunku sie nie dzieje.

Dlaczego to jest blad? Juz wyjasniam.

Zobacz bazowe resy afa z "bonusem" i prownaj np z hacem danej resy i bez bonusu. Przyjrzyj sie dokladnie - ten bonus w afach to standardowy bonus do resow dla statkow t2 dla danej resy (dokladniej dla hacow i commandow), taki sam bonus, choc nie pokazany, posiadaja hace, commandy, nowe logistyki a nawet deep space transportery (blackage runnerzy maja zmniejszone). Tylko w przypadku afow jest on dalej tam wypisany marnujac przy okazji jeden z bonusow, mialo byc zmienione, dalej czekamy.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 20, 2007, 11:28:35 »
Hmmm a istnieje coś takiego jak standard ?
Popatrz na resy fregat T2:
- ceptory - widzisz gdzieś tam standard w resach ?
- coverty - widzisz gdzieś tam standard w resach ?
Na pewno masz rację, że opis jest błędny, ale ja również o tym napisałem - uważam, że to najprostsze i najbardziej prawdopodobne wyjaśnienie patrząc na to co CCP potrafi czasem zrobić jeśli chodzi o opisy.

Kwestii tego co CCP obiecuje w ogóle nie poruszam. Jedynie do czego się odnosiłem to stwierdzenia:
(...)naprawic bonusy af'om. Takm tylko afy sa zepsute (...)
Po prostu nie uważam, że bonusy są zepsute.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Voulture

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 20, 2007, 11:40:29 »
Cepy czy coverty to inna klasa statkow, odchodzaca od standardowej lini rozwoju. Zauwaz, ze do hac'ow potrzebne sa af'y a do cbc field wlasnie hac'e. Z drugiej strony do cbc fleet wymagane sa logistki. Te linie bralem pod uwage i tylko o nich pisalem. Sciezka zaleznosci jest bardzo dobrze widoczna i tylko do nich sie odnosilem.

Swoja droga, zbaczajac troche z tematu, uwazam, ze brakuje tutaj fregaty t2 nakierowanej wybitnie na wsparcie. Wymaganej takze  do logistyka.

Moze faktycznie nie do konca jasno sie wyrazilem, ale afy jako jedyne z tej lini maja ten bonus wpisany jako wynikajacy ze skilla odnoszacego sie do hulla przez co traca miejsce w ktorym mogly dostac cos ciekawszego.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 20, 2007, 11:44:36 »
To inna rzecz. Przydałoby się mieć tutaj coś bardziej sensownego.

Edit:
Postanowiłem sprawdzić to o czym piszesz...
Cytat: Enyo
Gallente Frigate Skill Bonus: 5% bonus to Small Hybrid Turret damage, 15% bonus to Shield and Armor Kinetic resistance and 10% bonus to Shield and Armor Thermal resistance per level
Assault Ships Skill Bonus: 10% bonus to Small Hybrid Turret optimal range and 7.5% bonus to Small Hybrid Turret Tracking Speed per level
Cytat: Deimos
Gallente Cruiser Skill Bonus: 5% bonus to Medium Hybrid Turret damage and 5% less penalty to max capacitor capacity for Microwarpdrive usage per level
Heavy Assault Ship Skill Bonus: 10% bonus to Medium Hybrid Turret falloff and 5% bonus to Medium Hybrid Turret damage per level
Cytat: Astarte
Battlecruiser Skill Bonus: 5% bonus to Medium Hybrid Turret damage and 7.5% bonus to Armor Repairer effectiveness per level
Command Ships Skill Bonus: 5% bonus to Medium Hybrid Turret damage and 10% bonus to Medium Hybrid turret falloff per level
Role Bonus: 99% reduction in Warfare Link module CPU need

(...)bonus do resow wynika ze skilla do odpowiedniego "hulla", odpowiednio z fregaty dla afow, z cruiza dla hacy i battlecruza dla cbc.
No i nie znalazałem bonusu do resów...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2007, 13:15:10 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Michieru

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 20, 2007, 14:02:19 »
To sprawdź bonus Sacrilege, ewentualnie Vulture'a (Damnation chyba też ma bonus do resistów). A ceptora z bonusem do resistów mamy od niedawna - Malediction.

Tak na marginesie, Vengeance jako pierwszy AF ma właściwie działające bonusy do resistów. Może kiedyś te skopane AFowe bonusy zostaną wreszcie naprawione, pierwszy krok w tym kierunku CCP jak widać już zrobiło.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 20, 2007, 14:33:26 »
Dzięki. To tylko jeszcze bardziej podkreśla, że ciężko obecnie mówić o ogólnej zasadzie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Michieru

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 20, 2007, 14:55:19 »
Chodziło mi o linie typu: Ferox -> Vulture, Prophecy -> Absolution/Damnation, Maller -> Sacrilege. Z wymienionych przez Ciebie, ani hull Incursusa, ani Brutixa, ani Thoraxa nie ma w żadnej wersji bonusów do resistów. Proponuję za to porównać inne bonusy. Pierwszy bonus (z fregaty/cruisera/BCta) jest "dziedziczony" przez hulla. Wyjątkiem są tu AFki. Vengeance dostał zaś bonus Punishera, ale za poziomy AFów.

Voulture

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 20, 2007, 15:36:45 »
Postanowiłem sprawdzić to o czym piszesz...
Cytat: Enyo
...
Cytat: Deimos
...
Cytat: Astarte
...
(...)bonus do resow wynika ze skilla do odpowiedniego "hulla", odpowiednio z fregaty dla afow, z cruiza dla hacy i battlecruza dla cbc.
No i nie znalazałem bonusu do resów...
Hmm moze dlatego, ze ich tam nie ma? Znaczy statkow ktore nam wkleiles, w nawiasach przy ktorych podawalem przyklady (i to wcale nie dlatego, ze gallente smierdzi :P ). Tam, jesli przeczytasz to jeszcze raz, zauwazysz, ze mowilem o statkach, ktory bonus do resow posiadaja i z ktorych skilli on wynika i jak dziala. I jak to sie ma do bonusow afow.

Dziekuje Michieru.

Dormio, zasada ogolna jest widoczna, afy jako jedyna istniejace statki maja bonusy do resow, ktore wpisane sa juz w "show info". Zadne inne statki, procz nich, nawet jesli posiadaja dokladnie takie same resy jak one, nie maja tego bonusa wpisanego w danych a co wiecej w zamian posiadaja dodatkowe.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2007, 15:40:19 wysłana przez Voulture »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 20, 2007, 15:42:37 »
Zatem pytanie czy w przypadku Gallente w ogóle można mówić o ciągłości bonusów ? Pomimo, że ciąg Incursus->Thorax->Brutix jest spójny, o tyle Enyo->Deimos->Astarte już nie, bo właśnie Enyo się wyłamuje z konwencji.

Hmm moze dlatego, ze ich tam nie ma? Znaczy statkow ktore nam wkleiles, w nawiasach przy ktorych podawalem przyklady (i to wcale nie dlatego, ze gallente smierdzi :P ). Tam, jesli przeczytasz to jeszcze raz, zauwazysz, ze mowilem o statkach, ktory bonus do resow posiadaja i z ktorych skilli on wynika i jak dziala. I jak to sie ma do bonusow afow.
Czytaj poniżej wyliczankę...

Proponuję za to porównać inne bonusy. Pierwszy bonus (z fregaty/cruisera/BCta) jest "dziedziczony" przez hulla.
Deimos i Astarte - dziedziczą OBA bonusy, a nie jeden.

Chcecie na siłę generalizować, ale o ile u jednej rasy a nawet dwóch da się, to zawsze jest coś co zaciemnia taki obraz...
 - Munin/Vagabond - brak bonusu do resistów
 - Deimos/Ishtar - brak bonusu do resistów
 - Zealot - brak bonusu do resistów
 - Cerberus - brak bonusu do resistów
Na 8 HACów 6 nie ma w ogóle bonusu do resistów.
 - Astarte/Eos
 - Sleipnir/Claimore
Na 8 CBC 4 nie ma w ogóle bonusu do resistów.

W AFach wszystkie mają wpisany - podejrzewam, że zamiast wymyślać bonus wpisano bonus do resistów, a nawet może kiedyś był on "przeliczany". Potem po prostu zmieniono podejście i bonus do resistów uznano za "podstawę" T2 i zapomniano o "nieaktywnym" bonusie. Jednak z tego, że podejścia, że T2 mają bazowo lepsze resisty  wyłamują się ceptory i coverty.

Wg mnie CCP powinno w końcu zrobić z tym porządek i jasno napisać:
- fregaty T2 - 3 bonusy zależne od skilli + role bonus
- cruzy T2 - 4 bonusy zależne od skilli + role bonus
- BC T2 - 5 bonusów zależnych od skilli + role bonus
Albo wręcz wszystkie ujednolicić - 4 bonusy od skilli (z role bonusem lub bez).

Często jednka w EVE przyjmowane są pewne rzeczy za pewniki co niestety przy CCP niekoniecznie jest uzasadnione  ;D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2007, 15:48:30 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Michieru

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 20, 2007, 17:24:04 »
Tech2 statki mają podwyższone BAZOWE resisty, nie wynikające z bonusów do statków. Bonusy do resistów są dodatkowo doliczane do resistów bazowych, a te występują zwykle w "liniach" statków, których tech1 odpowiedniki posiadają bonusy do resistów.

A ciąg incursus>thorax>brutix nie jest w żaden sposób spójny. Ciągi incursus>enyo, thorax>deimos, brutix>astarte są, jak najbardziej.

Hall Underley

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 20, 2007, 18:00:36 »
Zatem pytanie czy w przypadku Gallente w ogóle można mówić o ciągłości bonusów ? Pomimo, że ciąg Incursus->Thorax->Brutix jest spójny, o tyle Enyo->Deimos->Astarte już nie, bo właśnie Enyo się wyłamuje z konwencji.

Wytłumaczenie jest proste - Enyo to Roden, Deimos to Duvolle, a Astarte - CreDron. Skoro statki zostały opracowane w różnych korporacjach, to są różne i mają zupełnie różne właściwości.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 21, 2007, 09:52:07 »
Tech2 statki mają podwyższone BAZOWE resisty, nie wynikające z bonusów do statków.
Co oczywiście nie jest do końca prawdą... ale kto by się czepiał ceptorów, covertów i interdictorów, bo to takie jakby T1 i 1/2 - prawda ? Wyłączenie z zasady 3 klas okrętów (w sumie 12 modeli) przestaje mieć znamiona wyjątku.

Wytłumaczenie jest proste - Enyo to Roden, Deimos to Duvolle, a Astarte - CreDron. Skoro statki zostały opracowane w różnych korporacjach, to są różne i mają zupełnie różne właściwości.
Bardzo dobre wytłumaczenie. Byłoby dużo zdrowsze dla EVE gdyby częściej takie rzeczy miały miejsce i różnice pomiędzy producentami były dużo bardziej zaznaczone. Idea Khanid Mk2 bardzo ładnie tu pasuje.
Ja osobiście jestem zdania, że różnorodność jest najważniejsza jeśli chodzi o grywalność. Unifikacja systemów (postulowane ostatnio wprowadzenie tego samego modelu działania dampenerów jaki jest wprowadzony dla ECMu) jest wg mnie zła. Zgadzam się jednak z tymi którzy mówią, że po prostu łatwiej takim systemem zarządzać i go kontrolować. Fajnie by było jakby dało się jeszcze bardziej zróżnicować działa.

Pokazuję tylko, że mówienie o jakichkolwiek ogólnych zasadach wraz z upływem czasu w EVE przestaje mieć znaczenie. Albo powinienem raczej powiedzieć wraz z kolejnymi zmianami celem osiągnięcia balansu.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 21, 2007, 11:38:56 »
Tech2 statki mają podwyższone BAZOWE resisty, nie wynikające z bonusów do statków.
Co oczywiście nie jest do końca prawdą... ale kto by się czepiał ceptorów, covertów i interdictorów,

Exumerów.

Bardzo dobre wytłumaczenie. Byłoby dużo zdrowsze dla EVE gdyby częściej takie rzeczy miały miejsce i różnice pomiędzy producentami były dużo bardziej zaznaczone.

Nie po to wyrównują rasy, żeby byly różnice wewnątrz tych ras. :P

Michieru

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 21, 2007, 16:24:45 »
Tech2 statki mają podwyższone BAZOWE resisty, nie wynikające z bonusów do statków.
Co oczywiście nie jest do końca prawdą... ale kto by się czepiał ceptorów, covertów i interdictorów, bo to takie jakby T1 i 1/2 - prawda ? Wyłączenie z zasady 3 klas okrętów (w sumie 12 modeli) przestaje mieć znamiona wyjątku.

Eh... tech2 "role shipy" nie mają podwyższonych resistów, bo wysoka wytrzymałość nie ma być ich głównym atutem. To się nazywa balans, proszę pana.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 21, 2007, 17:08:41 »
Eh... tech2 "role shipy" nie mają podwyższonych resistów, bo wysoka wytrzymałość nie ma być ich głównym atutem. To się nazywa balans, proszę pana.
Uważasz, że T2 są zbalansowane ?
Dla mnie wszystkie T2 to role ships... bez wyjątku. Dlatego fregaty szturmowe mają w nazwie Assault, dlatego krążowniki szturmowe mają w nazwie Assault.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Michieru

  • Gość
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 21, 2007, 17:23:34 »
I z racji bycia szturmowymi, mają podwyższone resisty. Masz rację, to też jest rola. Chodziło mi te bardziej finezyjne role, które w połączeniu z podwyższonymi bazowymi resistami byłyby ubarpwnzmobilami co do jednego.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Staty shipów
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 21, 2007, 19:46:26 »
I z racji bycia szturmowymi, mają podwyższone resisty. Masz rację, to też jest rola. Chodziło mi te bardziej finezyjne role, które w połączeniu z podwyższonymi bazowymi resistami byłyby ubarpwnzmobilami co do jednego.
A recon i logistyk to uberpwnzmobile są ?
Daj spokój... po prostu wg mnie w pewnym momencie CCP zmieniło koncepcję użycia i stosowania T2 statków. Zuważ, że "nowoczesne" T2 mają role bonus (CBC, Recon, Interdictor - chociaż tu ona akurat nazywa się special  ablity - kolejny dowód na straszny bałagan w opisach), stare T2 czyli oba Assault i Interceptor są tego bonusu pozbawione. Widać jednak, że to się zmienia na przykładzie covertow - bombery już mają role bonus chociaż były go początkowo pozbawione.

Być może jest tak, że CCP wciąż nie ma koncepcji jak ten role bonus mógłby wyglądać. Wystarczającym dowodem mogą być tu cepy, które swój role bonus mają wpisany jako podstawowy - sig reduction - w końcu one powinny być uberszybkie ale również i ciężkie do namierzenia...

Poza tym dawanie bonusów też u CCP nie jest konsekwentne... weźmy na przykład tankowanie - Amarr jest rasą, której statki są przeznaczone do tankowania, bo to wynika z ich doktryny - mają być projekcją siły (tylko z tym dmg jakoś kiepskawo), czyli ich statki powinny sporo wytrzymać. Z drugiej strony mamy Gallente, której statki NIE powinny być nastawione na tankowanie (bo blastery są krótkozasięgowe - czyli im powinno zależeć by jak najszybciej dolecieć do przeciwnika, a tank to ciężar). Najlepiej chyba dostosowane do swojej doktryny są chyba Minmatarzy i Caldari (choć i tu mam wątpliwości). Wiadomo, że doktryna Matar to hit'n'run (chociaż ja bym ich zrobił odrobinkę szybszymi lub jeszcze zmniejszył im siga). Caldari zaś są nastawieni na trzymanie dystansu (stąd tank na shield - tracisz shield to warp-out i bonus do range dla dział), ale tu znów przydałoby się mieć jednak te statki nieco lżejsze (w końcu mają tego pancerza nieco mniej nie ?).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2007, 19:49:03 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...