Autor Wątek: Moduły  (Przeczytany 6622 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Desert Rat

  • Gość
Moduły
« dnia: Marzec 11, 2007, 18:10:10 »
1. Czy jest jakiś moduł który uniemożliwia wrogowi namierzanie celów?? I jak działa??
2. Czy można obronić się jakoś przed webowaniem i ruszyc pełną parą mimo zarzuconej sieci??
3. Czy warp stabilisator chroni całkowicie przed warp disruptorem??
4. Jak sie obronic przed gościem z np.4 nosami w walce 1vs1 -  (nie chodzi o graczy modyfikowanych genetycznie :))

Z góry dzięki za odpowiedź..

Gregorius

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2007, 18:20:58 »
1. ECM (losowo [jakiśtam procent prawdopodobieństwa, że "cel zrzuci locka"])
   do tego można stosować:
 tracking disruptory - wydłużają czas namierzania przez wroga i zmniejszają zasięg działek
 sensor damper - zmniejszają zasięg i prędkość lockowania ciebie przez wroga

2. jedyne wyjście to mwd

3. 1 WCS chroni przed scramblem +1, jeśli wróg stosuje więcej niż 1 scramble o mocy +1 (lub stosuje scramble o mocy +2) to jeden WCS nie wystarczy. Można używać WCSów po kilka sztuk na raz.

4. cap boostery, mwd (i spieprzac poza zasięg nosów), albo mieć własne NOSy

Ellaine

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 11, 2007, 18:26:42 »
4. Jest tez opcja fitu nie wymagajacego capa - pasywny shield tank (stawiasz na duzo shielda i duzy regen shielda zamiast shield boosterow czy reperowania armora), artyleria (dzialka minmatar) lub rakiety (missle, torpedy itd), drony.

Gregorius

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 11, 2007, 18:27:58 »
faktycznie zapomniałem o tym, choć sam jestem Caldari  :buck2:

Dzięki za uzupełnienie :D

Desert Rat

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 11, 2007, 19:48:33 »
Czyli jak sie ma ecm i wrogi statek zrzuci locka to wtedy przestaje webować scramblować i nosować i można spokojnie odlecieć w siną dal..... Pewnie są ecmy lepsze i gorsze i skille do tego tez odbijają się na prawdopodobieństwie zrzucenia locka....

Btw. możecie napisać do czego służy hacking??

Dzięki za odp.
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2007, 20:10:16 wysłana przez XanthiaPL »

Gregorius

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 11, 2007, 20:56:22 »
Teoretycznie z ECMami jest tak, jak mówisz.

Jednak ostanio zostały nerfnięte i już nie można z nimi szaleć na każdej maszynce. No i ta losowość bywa czasami zdradliwa.

Hacking służy do "ootwierania tajemnych puszek" na ukrytych ecounterach. [i chyba jeszcze do czegoś, ale aż tak się nie znam] ^_^

Desert Rat

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 11, 2007, 21:03:50 »
nerfnięte???
nie na każdej maszynce tzn ze są statki lepsze do ecmów i gorsze??

na misjach są czasem jakieś stare bazy, osady górnicze itp. można to jakoś eksplorować??

Voulture

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 11, 2007, 21:47:53 »
1. ECM (losowo [jakiśtam procent prawdopodobieństwa, że "cel zrzuci locka"])[..]
 tracking disruptory - wydłużają czas namierzania przez wroga i zmniejszają zasięg działek...
Jestes pewien? ;]

Ellaine

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 11, 2007, 21:54:01 »
Tracking disruptory wplywaja tylko na dziala. Zmneijszaja tracking i optimal range, dzieki czemu odlegle lub bliskie i szybkie statki staja sie nie do trafienia.
Predkosc i zasieg lockowania zmniejszaja sensor dampenery.

Gregorius

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 11, 2007, 22:35:07 »
teraz to ja się pogubiłem :-).... w takim razie źle to musiałem tłumaczyć ^_^.. najmocniej przepraszam.

roofi

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 12, 2007, 01:06:26 »

 tracking disruptory - wydłużają czas namierzania przez wroga
   O0 :2funny: 

na pohybel za takie lekcje  >:D

Gregorius

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 12, 2007, 06:49:45 »
tyle co wziąłem z opisu :P  tego akurat nie używałem :P

swoją drogą Roofi czy ty robisz coś innego na tym forum poza wynajdywaniem "kfiatków" ? :D
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2007, 06:55:08 wysłana przez Gregorius »

Rhovana

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 12, 2007, 06:50:13 »
nerfnięte???
nie na każdej maszynce tzn ze są statki lepsze do ecmów i gorsze??

na misjach są czasem jakieś stare bazy, osady górnicze itp. można to jakoś eksplorować??


nerfnięte=zepsute

Jest pięć statków z bonusami do ecmów: Scorpion, Blackbird, Griffin, Falcon i Rook

takie stacje na misjach można roazwalać:P z niektórych takich stacji wypada fakcyjny loot

Gregorius

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 12, 2007, 06:53:22 »
.. ale to chyba pod warunkiem, że mają "Wanted" w opisie. Bo na misjach często się trafiają "neutralne" obiekty i zawsze przed strzałem dostaniesz komunikat [chyba, że wyłączyłeś]. że spowoduje to jakieś dalsze komplikacje.. (concord?)  :police:

roofi

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 12, 2007, 12:22:00 »
tyle co wziąłem z opisu :P  tego akurat nie używałem :P

swoją drogą Roofi czy ty robisz coś innego na tym forum poza wynajdywaniem "kfiatków" ? :D

ano, odpowiadam na pytania, nie stronie od konstruktywnej krytyki, konflikty wynajduje, czasem rozkręcam i w fajnych biorę aktywny udział => chyba jestem zły  >:D  :knuppel2:

ps. proszę pisać roofi <-- o tak przez małe "er"  o takie => r  dziękuje  8)
ps.2 ktoś dał mi plusika  :smitten:
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2007, 12:24:22 wysłana przez rooofi »

MightyBaz

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 12, 2007, 14:10:33 »
ja ci dalem plusa, za aktywnosc   :crazy2:

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Moduły
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 12, 2007, 14:42:38 »
.. ale to chyba pod warunkiem, że mają "Wanted" w opisie. Bo na misjach często się trafiają "neutralne" obiekty i zawsze przed strzałem dostaniesz komunikat [chyba, że wyłączyłeś]. że spowoduje to jakieś dalsze komplikacje.. (concord?)  :police:
Concord nie przyleci... ale czasem możesz pożegnać się z tą fajną agentką, z którą właśnie zacząłeś rozmawiać 1 misję wstecz. Po prostu masz standing hit do właściciela danego obiektu. Nawet te obiekty co mają "wanted" też dają obniżenie, ale Ciebie pewnie nie interesują misje dla pirackich frakcji.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Desert Rat

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 12, 2007, 15:07:48 »
Wow myślałem że jak jest stara baza to trzeba ją modułem do archeologii potraktować a nie laserami  :o
Jak próbowałem do niej strzelac to miałem ostrzezenie ze jak strzele to concord wpadnie na małe spotkanie....
W takim razie co można zeksplorowac archeologią - taki czerwony modułek??

Używam tez target paintera i on ma taki fajny pasek pod namierzanym celem - pasek jest pełny i staje się pusty i znów jest pełny i tak wkółko - czy on z każdym cyklem paska daje większy bonus?? Przy wyłączaniu TP zauważyłem że pasek ten nie oznacza cyklu pracy urządzenia - pobierania kolejnej dawki CAPA.

Wojak

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 12, 2007, 15:42:21 »
"Używam tez target paintera i on ma taki fajny pasek pod namierzanym celem - pasek jest pełny i staje się pusty i znów jest pełny i tak wkółko - czy on z każdym cyklem paska daje większy bonus?? Przy wyłączaniu TP zauważyłem że pasek ten nie oznacza cyklu pracy urządzenia - pobierania kolejnej dawki CAPA."

Ten pasek to właśnie oznacza, przy wyłączaniu tego nie stwierdziłeś bo każde z takich urządzonek ma swój delay time, czyli czas deaktywacji i pewnie to cie zmyliło, nie nie daje większego bonusu chba prawie zawsze ( bonusy od impów, gangu itp. duperele? tyle ile masz w opisie eksplorować tych baz chyba nie można a strzelać tylko jeśli w opisie strukury masz "wanted". Z jakiegoś ( małego ale jednak ) doświadczenia wiem że nie wypada z tego nic jeśli z tendencja do czegokolwiek to do wypadania śmieci.

Pozdrawiam

Gregorius

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 12, 2007, 18:10:52 »
Cytuj
proszę pisać roofi <-- o tak przez małe "er"  o takie => r  dziękuje 
no skoro lubisz małe rzeczy ;D niech będzie małe "er" panie roofi :-) [ w sumie to pamiętam czasy jak byłeś przez 3xo :D]


Desert Rat

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 12, 2007, 20:05:28 »
no dobra misie puszyste w takim razie do czego służy archeologia i jej modułek??

Czy moze ktoś podać jakiś fajny ECM bo jest ich od .... i czytając ich opisy się pogubiłem.

Rhovana

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 12, 2007, 21:47:11 »
Jest w sumie pięć rodzajów ECM'ów. Cztery na poszczególe sensory i jeden na wszystkie rodzaje sensorów.  Statki każdej rasy używają innych sensorów. Poniżej opisane są rodzaje sensorów, rasa która ich używa i najlepszy t1 model ECM'a. Wszystkie one mają siłę 3.6 na poszczególny rodzaj sensorów oraz dużo słabszą na pozostałe rodzaje.

Gravimetric  -  Caldari - BZ-5 Neutralizing Spatial Destabilizer ECM
Ladar - Minmatar - Enfeebling Phase Inversion ECM I
Radar -  Amarr - 'Umbra' I White Noise ECM
Magnetometric -  Gallente - 'Hypnos' Ion Field ECM I


'Hypnos' Multispectral ECM I  ma siłę 2,4 na każdy rodzaj sensorów czyli równie efektywnie da sie nim jammować wszystkie rasy. Siła ECMów się nie sumuje!  Każdy następny uruchomiony moduł zwieksza szansę na wejście jammu więc jeśli próbujesz jammować kogoś dwoma multispectralami "Hypnos" to nie bedziesz mieć siły 4,8 tylko dwa podejścia z użyciem siły 2,4. 

Poza tym istnieją nowe moduły na low slot zwiększające wydajność ecmów:
'Hypnos' Signal Distortion Amplifier I - Najlepszy t1 zwiększa siłę twoich jammów o 20% jednak nie ma sensu zbytnio używać więcej niż trzech modółów ze względu na karę

"Penalty: Using more than one type of this module or similar modules that affect the same attribute on the ship will be penalized."

Mam nadzieję że trochę rozjaśniłem temat ;)

Ellaine

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 12, 2007, 21:55:24 »
Natomiast archeologia i hacking to dwie umiejetnosci przydatne w misjach cosmos i eksploracji. Sprowadza sie to do tego, ze w znalezionych eksploracja lub nadanych misja cosmos miejscach znajdziesz puszki ktore da sie otworzyc hacking lub archeologia.

Desert Rat

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 13, 2007, 12:05:36 »
eeeee to archeologia mi sie na razie nie przyda. Dzięki za odpowiedzi.
A co do ECMów fakt ze jestem amarem wymaga ecmka Radar, czy po prostu radar jest najlepszy na zbijanie locka założonego przez amarski ship i np na statki caldari powinienem założyć Gravimetric??


btw. Rhovana widzę że trochę siedzisz w tym temacie. Poćwiczę z hypnosami jak zrobie skile na jakaś afke.
Myślę że jak dodam do tego tracking disruptor i ws to bedzie możliwe przezycie gate kampów  ;D
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2007, 12:11:08 wysłana przez XanthiaPL »

roofi

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 13, 2007, 12:13:10 »
eeeee to archeologia mi sie na razie nie przyda. Dzięki za odpowiedzi.
A co do ECMów fakt ze jestem amarem wymaga ecmka Radar, czy po prostu radar jest najlepszy na zbijanie locka założonego przez amarski ship i np na statki caldari powinienem założyć Gravimetric??

dokładnie

jeśli chcesz zjamować amarra to zakładasz ecm radar, jeśli sam nie chcesz być zjamowany będąc amarrem to powinieneś zamontować eccm radar
dla formalności masz taką szanse że ten eccm ci pomoże jak ta że ecm cie zjamuje czy też jak ta że tobie uda się cokolwiek zjamować - niewiadomą  :buck2:

powodzenia

Ellaine

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 13, 2007, 12:19:00 »
A nie poprostu szansa = sila ECM / sila sensora?
Jak masz ECM z sila 3 na radar i wroga amara z raderem 9 to masz 33% na jam.  Jak masz 3 ECMy z sila 3 to masz 3 "rzuty" 33% w kazdym cyklu. Jak on sobie zalozy ECCM ktory mu podniesie sile radaru do 12 to masz 25%. Sile sensora i jego rodzaj zobaczysz w showinfo statku. (aczkolwiek na wrogu nie zobaczysz jego bonusow ze skilli i ECCM).

roofi

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 13, 2007, 12:20:59 »
Ellaine sprawdź swoje wyliczenia w praktyce a zobaczysz co ci wyjdzie  :)

Rhovana

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 13, 2007, 12:46:19 »
Poćwiczę z hypnosami jak zrobie skile na jakaś afke.
Myślę że jak dodam do tego tracking disruptor i ws to bedzie możliwe przezycie gate kampów  ;D

Olej zakładanie tego na AFa bo zabierasz sobie przydatne med sloty, ecm'y są strasznie capożerne a przed kampą to może cie uratować speed a nie ecmy więc proponowałbym używanie mwd. Do tracking distruptorów amarrskie shipy z kolei mają bonusy. Przeglądaj market i zobacz bonusy amarrskich shipów ja sie na amarrach nie znam wcale :D

Generalnie wygląda to tak że każda rasa ma statki stworzone do EW:
Gallente: dampnery 
Caldari: ECM'y
Minmatar: Target Paintery
Amarr: Tracking Distruptory

Voulture

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 13, 2007, 14:06:49 »
Generalnie wygląda to tak że każda rasa ma statki stworzone do EW:
Gallente: dampnery 
Caldari: ECM'y
Minmatar: Target Paintery
Amarr: Tracking Distruptory
Patrz na recony:

Gallente: Dampendery + Warp Disrupty
Minmatar: Stasis Webifier + Target Painter
Amarr: ESS (Nosy + Neutralizery) + Tracking Disrupty
Caldari:  ECM (tylko albo aż)

Ezachiel

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 13, 2007, 15:21:56 »
Kiedyś liczyłem szansę na założenie blokady z Gryfina ( fregata lv 5 + 50% ecm str ) + Skille do tego na lv 4, wyszło mi że bez wzacniaczy na wrogim statku można jammowac wszystko poza BS, przy BS i silniejszych sensorach niz ten BS szansa na udany jamming spada do ok 30%. Nie brałem poprawki na moduł dodajcy 16% jamming str.
ECM to w chwili obecnej po pierwsze skille, po drugie statek, po trzecie moduły ECM.
Różnica pomiędzy bazowym t1 str 3 i wypasionym rarowym z 3,6 czy też t2 jest nieduza, róznica pomiedzy skillem lv 4 a lv 5 jest już widoczna.

Voulture

  • Gość
Odp: Moduły
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 13, 2007, 16:46:08 »
Warto tez spojrzeć na siłe sensorów konkretych bsów - od razu rzuca się w oczy że Caldari zjamować najtrudniej a najłtawiej.... ^^