Autor Wątek: PvP dla opornych  (Przeczytany 20821 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
PvP dla opornych
« dnia: Marzec 07, 2007, 13:24:33 »
Zapraszam do komentowania, dyskutowania nad i zadawania pytań dotyczących poradnika PvP autorstwa Rhovana.
Przedwieczny.

MightyBaz

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 07, 2007, 13:39:58 »
dodalbym jeszcze moze role jak moze pelnic niekoniecznie rifter, ale wogole fregata - takler, czyli taki misio co ma przytrzymac zdobycz, najlepiej jak najdluzej , czyli srednio 30s.

Zeby przezyc jako takler dluzej niz 30s,  lepiej latac ceptorem, wtedy dochodzi inne wyraznie speed tank - im szybciej latamy tym trudniej nam zrobic krzywde, nawet misslami. Czyli na low dajecie nanofibry albo overdrive, najlepiej mieszane. A na med ew - web, warp disp oraz mwd.

osobiscie wole dac warp disprutor na 20km niz na 7.5km, bo friga (ceptor , assault) bo te min 30s staje sie teoria. W praktyce bedzie to kilka sec

Pamietam raz kiedy na zlosc wszystkim wsadzilem plates tylko i czekalem na gejcie, latajac wokol. Koles w zealocie , ktory wypadl z bramy strasznie sie dziwil na localu, ze tak dlugo tam stoje pomimo ze walil do mnie jakby mial biegunke , a reszta gangu miala czas i klepnela misia. Nie polecam , ale ...


nuggerath

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2007, 08:31:27 »
Noob pytanka do tematu PvP :

Jak mocno (pi razy drzwi) walą sentry guny na 0,4 (czy jest jakaś różnica pomiędzy tymi na 0,1-0,4) ?
O ile leci Sec Status po zestrzeleniu kogoś (0,4) ?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2007, 10:24:34 »
Noob pytanka do tematu PvP :

Jak mocno (pi razy drzwi) walą sentry guny na 0,4 (czy jest jakaś różnica pomiędzy tymi na 0,1-0,4) ?
O ile leci Sec Status po zestrzeleniu kogoś (0,4) ?
Różnicy między działkami nie ma, jedynie w ilości. Działka walą dosyć mocno, ale czymś ciężkim daje się to tankować przez dłuższą chwilę.
Status leci o 0,5% za statek i 2% za jajko... Chyba... W każdym razie spada szybciej niż rośnie :)
Przedwieczny.

nuggerath

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 08, 2007, 10:42:59 »
Mógłłbyś sprecyzować pojęcie "dosyć mocno" :D, bo dla kogoś to może być 100 a dla innego 1000 :D

A jak wygląda sprawa ze "zmuszeniem" do zaatakowania(czyli jak zaggrowac cel na siebie), czy wogóle jest to możliwe? Chodzi np o to, żeby osoba posiadająca najcięższy statek mogła zaggrowac ogień NPC`a, Sentry guna czy innego badziewia na siebie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2007, 11:16:07 wysłana przez Peter Levys »

Goomich

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 08, 2007, 11:02:16 »
Mógłłbyś sprecyzować pojęcie "dosyć mocno" :D, bo dla kogoś to może być 100 a dla innego 1000 :D

Caralucha straciłem po drugiej (czy trzeciej?) salwie.

Michieru

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 08, 2007, 11:10:17 »
LINK

W linku powyzej znajdziesz dokladne statystyki wszystkich sentry gunow. Jak widac, wszystkie zadaja ten sam damage w tych samych wartosciach. Battleshipem tankujesz sentry bez wiekszych problemow, przy zalozeniu ze nie musisz jeszcze tankowac tego, kogo probowales zestrzelic :]

Skróciłem link, który i tak nie działa. X.
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2007, 11:13:54 wysłana przez Xarthias »

Michieru

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 08, 2007, 11:23:21 »
Hm dziwne. Wlasnie patrze na ta strone.

Ok, ten powinien dzialac:

http://www.eve-tanking.com/articles/sentry.html

Do tego garsc informacji n/t tankowania sentry gunow. Link, ktory zamieszczony tu bezposrednio nie dzialal, dziala z powyzszej strony.

nuggerath

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 08, 2007, 11:41:30 »
@ Michieru - dzięki, link działał dopóki go nie zmieniłeś na formę krótką :D

@Xarthias

No czymś będzie się trzeba zająć :D.

Czyli w Drake`u z tego co widzę może być różnie (Medium: 2xLSE t2, Web, Warp Di, INV, +coś :D, LOW: 2xSPR,BCU (named), PDS.

Póki co mam raptem 1,5mln SP (z czego 0,5mln w learningach), robie sobie misje (lvl3), tyle, że powoli stają sie po prostu nudne (sam sobie zafundowałem easy-mode poprzez fita :D). Więc szukam sobie jakiegoś dodatkowego zajęcia (kopanie i latanie z cargo to raczej nie dla mnie).

Rhovana

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 08, 2007, 12:14:55 »
Co za ludzie, znowu oftop  ;D w planach jest dodanie działu o security status i efektach tego. Proszę o odrobinkę cierpliwości jeszcze ostatnio troche zalatany jestem. Mam nadzieję zrobić soon :)

Skasowałem 3 posty bez sensu i nie na temat. Sorry panowie.
X.
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2007, 14:49:18 wysłana przez Xarthias »

Sotharr

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 08, 2007, 13:29:52 »
Czyli w Drake`u z tego co widzę może być różnie (Medium: 2xLSE t2, Web, Warp Di, INV, +coś :D, LOW: 2xSPR,BCU (named), PDS.

Taki fit dla Drake'a stosuje tiller (znany pirat) do tankowania sentry solo:

High: 7 * Limos Heavy with Scourge, 1 * Med Dim Nos
Mid: 4 * 20km disrupt, 1 * invun II, 1 * Large shield booster II
Low: 2 * Sensor Amp, 1 * PDU II, 1 * DCU II
Rigs: 1 * em, 1 * kin, 1 * therm
Implants: low grade crystals but not needed

Jest w stanie tankować sentry w low sec przez 4,5 minuty. Niestety fit jest drogi i wymaga dobrych skilli, ale chyba można go przerobić na coś tańszego :).

Co do poradnika, to Concord w hi-secu nie tyle reaguje na agresję, ile po prostu rozwala statek agresora. Trzeba to jasno napisać, w hi-secu można atakować tylko tych, z którymi mamy wojnę lub którzy mają criminal flag. Za wszelkie inne ataki płaci sie strata statku i nie można tego uniknąć. Zasady criminal flag warto szczegółowo opisać, bo one czesto sprawiają ludziom problemy.

Szczegółowo jest opisany fit Riftera, ale nie ma słowa o tym, do czego ten Rifter ma służyć. Są przecież różne rodzaje PvP, można latać solo, w małym gangu lub we flocie. Każde zastosowanie różni sie fitem.
Dodam tylko, że na Riftera zakłada się raczej rocket launcher, a nie missile launcher. Zamiast DC na low można założyć Capacitor Power Relay (jeśli są kłopoty z capem) lub Gyrostabilizer (żeby zwiększyć mizerne DPS). Ze scramblerem lepiej zakładać MWD, a z AB - disruptor. Inaczej można nie zdążyć wejść w zasięg.

Rhovana

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 08, 2007, 14:49:50 »
To nie miał być topic o fitach na drake'a bo na to jest miejsce osobne.


Mid: 4 * 20km disrupt,


?????????? 4 x na co? poza tym ten tank miekki jest jak cholera, mojego tanku na draku sentry w 0,4 nie zjadą, nie ma takiej opcji po prostu
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2007, 15:48:21 wysłana przez Rhovana »

Goomich

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 08, 2007, 14:56:48 »
To nie miał być topic o fitach na drake'a bo na to jest miejsce osobne.

To było o pasywny tanku na drejku.  >:D

Ezachiel

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 12, 2007, 23:09:18 »
Strasznie sie meczycie z tym tematem :D

Zasady fitowania małych statków wspierajacych operacje dużych statków, i grup bojowych. 

Do it, or don't do. No Try ! - Mistrz Yoda :)


;D ;D ;D
UWAGA ! Tekst przeznaczony dla osob nie majacych pojęcia o PvP głownie, a mogących coś jednak zdziałać pomimo braku skilli na bardziej mordercze kombinacje. Nie przeznaczony jako poradnik do solo-!

Kolor czerwony zarezerwowany jest dla adminów/ moderatorów. F.

Małe grupy operacyjne lekkich jednostek bojowych często są nazywane wilczymi stadami, i działaja podobnie do watahy wilków osaczajacej samotnego przeciwnika aby go pokonać :)
Taktykę wilczych stad w dalszym ciągu stosują RaGoons, Najemnicy i rózne inne jednostki operujace w Deep Space. Wymaga to jednak zgrania i taktyki ktorej się trzeba nauczyć,i nie o tym chciałem napisać :)

Nie będę się rozwodzić nad taktyką i zastosowaniem grup bojowych złożonych fregat, destorjerów, interceptorów af, i interdictorów, ale postaram się napisać kilka słów o tym jak należało by fitować małe jednoski aby były w stanie działać efektywnie jako wsparcie dla cięzkich statków.

0. Start
Potrzebne skille :

1. Absolutne minimum
    *  Propulsion Jamming 1+
    * Afterburner 1+
    * Caldari, Amarr, Gallente or Minmatar Frigate 3+
    * Warp Drive Operation 3+
    * Energy Emission Systems 1+

2. Optymlanie
    *  Propulsion Jamming 3+
    * Afterburner 3+
    * Caldari Frigate 3+ or Gallente Frigate 3+ or Minmatar Frigate 3+ or Ammar Frigate 3+
    * Warp Drive Operation 3+
    * Small Hybrid Turret 3+ or Small Projectile Turret 3+
    * Standard Missiles 3+ lub Rocket 3+  ( Caldari )
    * Weapon Upgrades 3+
    * Engineering 3+
    * Electronics 3+
    * Long Range Targeting 3+
    * Navigation 3+

3. Specjalne :
Minmatar
    * Target Painting 4+
    * Signature Focusing 4+
Ammar   
    * Weapon Disruption 4+
    * Tturret Destabilization 4+
Caldari   
    * Electronic Warfare 4+
    * Signal Dispersion 4+
Gallente
    * Sensor Linking 4+
    * Signal Suppression 4+

4. Implanty :
- Zestaw +1, +2 lub wcale, jesli mamy komplecik +3 lub lepiej to potrzebny bedzie JC  ( Jump Clone )


I. Wybór  statku.

1. Według mojej oceny fregaty dostępne w EvE możmy podzilić na lekkie ( np Kondor, Executioner ), ciężkie ( np Tristan, Rifter ) i specjalne ( np Gryffin, Malaus ). W dalszej części tekstu bede się posługiwał tym własnie podziałem  ;D

2. Wyboru statku dokonujemy w oparciu o posiadane skille i specjalizację, nie zalecam używania statków typu "specjalne" bez odpowiednio wysokich skilli w ich zastosowaniu praktycznym  ;D

3. Głownym kryterium wyboru statku jest ... ilość slotów medium, każdy slot medium jest ważny ! Dlatego praktycznie do wyboru pozostają nam tylko fregaty ciężkie  i specjalne ::)
I tak, od najlepszych do najgorszych dla zastosowań standardowych  :
- Merlin 4 sloty medium
- Kestrel 3 sloty medium
- Tristan 3 sloty medium
- Incurus 3 sloty medium
- Rifter 3 sloty medium
- Vigil 3 sloty medium ( specjalna frejka ale też może być :D )
- Punisher 2 sloty medium
- Tormentor 2 sloty medium

Dla zastosowań specjalnych :
- Gryffin - Sensor Jammer
- Malaus - Sensor Dampering
- Crucifer  - Tracking disruptor
- Vigil - Target painter

II. Wybór fitu.
Nasza rola w grupie polega na wsparciu dla innych statków grupy, z tego wynika ze nie jestesmy ukierunkowani na zadawanie dmg, my mamy wesprzec i tylko tyle albo az tyle. Życie fregaty T1 na polu walki jest kórtkie, postarajmy się wykożystać nasze 20 sekund walki aby coś zdziałać !
Jeśli brakuje CPU lub PG aby zamontować jakiś moduł z tych które umieszczamy na medium i low slocie, nalezy zdemontować działko lub wyżutnie, nasza walka i nasz rola to co mamy na med slocie !
Podstawą planowania fitu jest jego cena, walka w EVE to walka ekonomiczna. Im mniej wydamy tym mniej stracimy, ale są oczywiście pewne granice :D Preferujmy raczej tanie i dobre moduły rarowe ( takie z dropu ) niż T1 lub basic :D Cały fit z cena statku nie powinien przekroczyć sumy ok 1 mil isk, nasze zadanie to  ułatwić zadanie strat finansowych przeciwnikowi a nie bankructwo :P

1. Podstawowe moduły które powinnismy mieć bezwzględnie w hangarze.

Standard :
- Afterburner, najlepiej rarowy typu Monopropelant, nie jest drogi a dobry.
- Stasis webifiers, najlepiej X5, ale jak cena bedzie wysoka moze być 'langour'  lub fleeting. Interesuje nas % obniżenia predkosci, więc im wyzszy tym lepiej.
- Warp Jammery : Są dwa rodzaje - 20km zasiegu i sile 1 pkt i 7,5 km zasiegu o sile 2 pkt. Zasadniczo róznia się tylko ilością żużywanej energi na cykl pracy i potrzebnym CPU ( ilość energi jest bradzo ważna dla tych 20 km ) I znów wybieramy takie rarowe za w miare rozsądne pieniądze :D
- NOS - wersja small, i znów rarowe są lepsze niż T1, ale bez szaleństw finansowych.
- Broń rasowa, czyli projectile dla minmaterów, rocket/standart missile / cladari / hybrydy caldari itp .. ważniejszy zasięg niź dmg więc raczej ammo na zasięg i raile niż blasterki :) Potrzebny zasięg ok 8-11 km. :D

Specjal  :
Te same zasady co wyzej, lepsze rarowe za rozsadne pieniadze.
- Sensor Booster ( caldari - merlin )
- Target Painter ( Minmatarzy )
- ECM racial , nie multi !!! ( Caldari )
- Sensor dampers ( Gallente )
-  Tracking Disruptors ( Ammar )

3. Przykładowe fity dla fregat, czyli to co tygrysy lubią najbardziej.

Merlin - Fast Blocker
Zadanie : Szybko zlockować przeciwnika i zablokowac mu warp. Bardzo dobry do lapania szybkich statków np ceptorów, interdictorów itp :D
HI : 2 x rocket lub standar launcher / 2 x 125 lub 75 mm hybrid rail
MED : AB, Sensor booster, disruptor 20 km, web
LOW : PDU + nanofibre/ overdrive lub 2 x nano/ overdrive

Tristan - Tackler
Zadanie : złapać i zatrzymać przeciwnika typu cruiser, industrial, batteship, battlecrusier
HI  : 2 x 125 hybrid rails/rocket launcher + 2 x NOS
MED : AB, warp 7,5km, web
LOW : Nanofibre/Overdrive + PDU / RCU wg potrzeb

Rifter - posokowiec :P
Zadanie : szybko dotrzeć do przeciwnika np stojacego w cloaku po wyjsciu z gate i go zatrzymać.
HI : 2 x rocket laucher, 2 x NOS
MED : AB/MWD, web, warpscrabler 7,5 km
LOW : Nano/ Overdrive / PDU / RCU wg potrzeb

Specjalne :

Gryffin - Caldaryjski wkurwiacz :P
Zadanie : uniemożliwić przeciwnikowi namierzanie celu
HI : NOS x 1-3, Rocket launcher 1x-2x
MED :  Sensor Booster, 2-3 x Racial ECM - Ammar/ Caldari/ Gallente/Minmatar wg uznania i przypuszczalnego przeciwnika, opcjonalnie AB
LOW : AUX, lub PDU lub co tam wejdzie :D

Crucifer - Ammarski negatyw :D
Zadanie : Obniżyć trackin działek przeciwnika - najlepszy przeciw minamtarskim gunship.
HI : NOs ... y same, ile wejdzie :P
MED : Sensor booster, 1-2xTracking disruptor, AB opcjonalnie
LOW : Wg potrzeb PDU, RCU itp.

Vigil - Minmatarska Trybuna Ludu hehehe
Zadanie : Podświetlić małe jednoski ułatwiajac namierzanie i przyspieszając namierzanie przez gang
HI : Nos ...
MED : Sensor booster, 1-2xTarget Painters, opcjonalnie AB
LOw : według uznania, nano. ovedrive, pdu, rcu itd :)

III. Rola w gangu.
Pozwole sobie zacytować, bo to bardzo dokładna definicja "pracy" jaką mamy wykonać:

Po prostu tackler we fregacie to jest robota samobujcza wiec nie ma co inwestowac w przezywalnosc.
Po pierwsze masz doleciec do celu, zarzucic scrambla i weba utrzymac orbita a dopiero na koncu ewentualnie przezyc :}Jak cie zestrzela misslami albo dronami to  trudno, padles, ale dales czas ciezszemu supportowi na zalozenie celowi EW i wlasnie od tego tu  jestes.

Zadanie tacklera to  DOGONIC i ZATRZYMAC przeciwnika na wystarczający czas aby cięższe statki zdązyły właczyć się do walki i przejeły cel.
Nie mamy zdobywać KM, nie mamy robic dmg, mamy ZATRZYMAC na 20-30 sec przeciwnika. To tylko tyle albo aż tyle. Dlatego nie używamy implantów, dlatego nasz statek i fit do niego to głownie tani i łatwo dostepny drop, tanie statki których powinnismy mieć w hangarze kilka gotowych do użytku. Dlatego np. fit dla tackerów najlepiej jak by kupowany był przez korporację w dużych ilosciach np po 30 web'ow itp ...

Zadanie jednostek specjalnych to ... baw sie dobrze kiedy przeciwnik dostaje piany hehehe ...
Trzymamy się blisko duzych wolnych okretow naszej floty, podpinamy sie pod nie NOS-ami i kozystajac ze zwiekszonego zasiegu utrudniamy życie wrogowi !
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2007, 03:02:08 wysłana przez Future »

Ronin

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 13, 2007, 06:24:59 »
Edmund PRAWIE dobrze :) moze cos jeszcze z Ciebie bedzie ;) Tu kilka poprawek:
Cytuj
- Warp Jammery : Są dwa rodzaje - 20km zasiegu i sile 1 pkt i 7,5 km zasiegu o sile 2 pkt. Zasadniczo róznia się tylko ilością żużywanej energi na cykl pracy i potrzebnym CPU ( ilość energi jest bradzo ważna dla tych 20 km ) I znów wybieramy takie rarowe za w miare rozsądne pieniądze Cheesy
Blad blad blad!! Tylko i wylacznie 20km a najlepiej 24km warp disturptory t2 ktore pojawily sie niedawno na rynku. 7.5km to strata czasu no chyba ze chcesz upolowac indyka na wcesach wtedy 4 takie trzeba zalozyc :P
Cytuj
- Afterburner, najlepiej rarowy typu Monopropelant, nie jest drogi a dobry.
Kolejny tym razem duzo powazniejszy blad. Podczas taklowania predkosc jest naistotniejsza sprawa czyli tylko i wylacznie MWD.
Cytuj
Crucifer - Ammarski negatyw Cheesy
Zadanie : Obniżyć trackin działek przeciwnika - najlepszy przeciw minamtarskim gunship.
Sprawdz to najpierw w praktyce potem napisz :P
Cytuj
- NOS - wersja small, i znów rarowe są lepsze niż T1, ale bez szaleństw finansowych.
Strata slotu jesli przeciwnik podejdzie na te 4-5km to znaczy ze jestes juz trupem no chyba ze to inna fregata albo cep/af ale i tak zazwyczaj jestes trupem.

To tyle z mojej strony (czytalem tylko pobieznie wiec moze cos tam jeszcze byc.)

roofi

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 13, 2007, 07:28:18 »

Cytuj
Crucifer - Ammarski negatyw Cheesy
Zadanie : Obniżyć trackin działek przeciwnika - najlepszy przeciw minamtarskim gunship.
Sprawdz to najpierw w praktyce potem napisz :P


To tyle z mojej strony (czytalem tylko pobieznie wiec moze cos tam jeszcze byc.)
* rooofi wyczuwa w tekście wyraźny entuzjazm do minmatarskich statków/działek  :smitten:
jeden z "urodzonych w kisogo" nawrócony  :angel:

« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2007, 12:10:49 wysłana przez rooofi »

Ezachiel

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 13, 2007, 08:22:29 »
Spoko, przyjołem wasze komentarze. Oczywiscie już mnie raz zflamowano za ten brak MWD  :uglystupid2:
Tekst oczywiscie dotyczy walki w 0.0 lub walki na safespocie / belcie. Kampienie Merlinem w low sec gate to jest krótka zabawa :D

Zgadzam się w 99% z waszymi uwagami, nie ma to jak zdjac tracking z raili  >:D , ale ... generalnie tracking disruptory sprawdzają sie własnie najlepiej przeciw wszelkiej masci gunship na long range, statki typu typhoon z autocanon's i wypasionym tracking albo blastrony gallente maja bardzo wysoki tracking ( najwiekszy maja chyba minmatarskie jednak .. ) więc ... no nie wiem jak to w praktyce wyglada ale sadze ze lepszy jest cruz do tego akurat zastowsowania  >:D aczkolwiek taka frejka też może namieszać  :2funny:

Teraz tak, oczywiscie że scrambler 20 lub 24 km, oczywiscie najlepiej z MWD, ale ... nie kazdy ma skille na MWD no i najwazniejsze zeby utrzymać ten scrambl 20 km fregatka to już trzeba troche skillz w enginering niestety ... :coolsmiley:

Druga sprawa, taki dajmy Merlin z sensor boosterem i scrablmlem 20 km postawiony na gate ( centralnie ) ma 20 km zasięgu scrabla i skubany blyskawicznie targetuje ... wystarczy zaby dac czas np minmatarskim specom od web-a, scrabla itp na lock i scrambl  :knuppel2:

Ale ten poradnik to jest dla ludzi ktorzy zaczynaja swoja zabawe w PvP Team, niech się uczą i przydaja i taki był jego głowny cel, no ale jak górnik powie że on nie ma skillz na zfitowanie takiej frejki a jest CTA w korpie, no to sorry, rece mi opdadaja  :tickedoff:

MMoroz

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 13, 2007, 11:12:52 »
Pmiaetaj ze tracking distruptory zdejumja nie tylko tracking ale tez izasieg wiec jak mi rzucisz na blstherona 2 takie to z 4.5km na void robi mi sie kolo 1km a jak mnie zwebowales to bedzie ciezko poedleciec blizej( aha i nie jestem pewien - zwykle uzywam dampow - ale tracking distruptory wplywaja chyba na optimal i dlatego mniej bola matarow )

Jak chcesz sie bawic w wilcze stada tak 4+ osob to zamontuj 1+ dampnera na kazdej fregatce bardzo chamska taktyka ale  bardzo skuteczna

Co do koncowki - to niech sobie zrobi alta na poczatki zabawy pvp moze miec fregeate na 5, small wybrane guny na 5 itp - jak nawet tego mu sie nie chce to nie ma sensu latac chyba ze chcesz wdupic statek.

Rhovana

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 13, 2007, 11:41:27 »

Jak chcesz sie bawic w wilcze stada tak 4+ osob to zamontuj 1+ dampnera na kazdej fregatce bardzo chamska taktyka ale  bardzo skuteczna


Dokładnie, przetestowaliśmy to kiedyś z chłopakami. 4 maulusy i jeden griffin. Mauusy po dwa dampy griffin każdy rodzaj ecmów. BS zanim zdąży wywalić drony już namierza fryge 200sekund +, przy czym w miedzyczasie dostaje jamm. Nie może zrobić nic. Jeszcze do tego 1-2 riftery i masakruje sie wszystko bez strat własnych :)

Ezachiel

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 17, 2007, 08:39:40 »
No o co robimy z tym moim tekstem ? Dopisac uwag kilka wróbla ćwirka pt 20km scrambl, mwd itd ?

Venkhar Krard

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 20, 2007, 16:16:58 »
"W systemach hi-sec (1,0–0,5) pvp jest nieco utrudnione, ponieważ przy każdym nieuzasadnionym ataku na gracza reaguje Concord  oraz sentryguny. W momencie ataku w lewym górnym rogu pojawia sie komunikat “global agression countdown”, co oznacza że przez czas tam podany (15 minut od momentu ataku) możemy zostać zaatakowani przez każdego.  Wiec odradzam przy “global agression” wydokowywać ze stacji ponieważ zostaniemy zaatakowani przez sentry i Concord, to będziemy również stanowili łup dla graczy.  Poza tym za każdy atak na gracza spada nam “security status”.

Ja chcialem cos do tego napisac..
W High secu pvp jest "nieco" utrudnione ? To chyba lekki eufemizm. Jak kogos zaatakujesz bez tego zeby migal na czerwono (kill rightsy, prowokacja z puszka itp) to juz jestes trup, bedzie warpowal na ciebie concord coraz szybciej az cie ubije.. Udana ucieczka przed concordem jest uwazana za exploit, nie powinno sie dac tego przezyc, wiec te utrudnienia sa chyba troche powazniejsze niz "nieco" ;]

EDIT: Esz dupa blada, wlasnie widze, ze ktos juz sie do tego odniosl.. :/
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2007, 00:30:56 wysłana przez Venkhar Krard »

Zaafiel

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 30, 2007, 16:57:36 »
Taki fit dla Drake'a stosuje tiller (znany pirat) do tankowania sentry solo:

High: 7 * Limos Heavy with Scourge, 1 * Med Dim Nos
Mid: 4 * 20km disrupt, 1 * invun II, 1 * Large shield booster II
Low: 2 * Sensor Amp, 1 * PDU II, 1 * DCU II
Rigs: 1 * em, 1 * kin, 1 * therm
Implants: low grade crystals but not needed

Jest w stanie tankować sentry w low sec przez 4,5 minuty. Niestety fit jest drogi i wymaga dobrych skilli, ale chyba można go przerobić na coś tańszego :).

Co do poradnika, to Concord w hi-secu nie tyle reaguje na agresję, ile po prostu rozwala statek agresora. Trzeba to jasno napisać, w hi-secu można atakować tylko tych, z którymi mamy wojnę lub którzy mają criminal flag. Za wszelkie inne ataki płaci sie strata statku i nie można tego uniknąć. Zasady criminal flag warto szczegółowo opisać, bo one czesto sprawiają ludziom problemy.

Właśnie dziś widziałem pirata ktory w drake'u bawił się z concordem, po tym jak zostawił pierwsze 25 wraków znudziło mi się patrzenie, moje pytanie brzmi czy to jakas częsta sytuacja? czy on sobie tak dorabia (po concordzie zdaje sie zostawaly jakies cargo), czy mu sie poprostu nudzilo?...zdawal sie byc calkiem beztroski w tym dzialaniu a statki concoru pękały jak bańki mydlane...

Mitzrael

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 30, 2007, 18:27:24 »
Czy to jest możliwe? Osobiście mnie nigdy nie atakował concorde. Ale tankowanie concorde?? Słyszałem ze wielu sie starało..

Zaafiel

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 30, 2007, 19:44:48 »
cała ta historia miała miejsce gdzieś w przestrzeni Caldaryjskiej...jezeli jest jakis wiekszy odpowiednik Drake'a to moglo byc to, nie wiem, nazwy statku szukalem po fakcie poznając po wygladzie...tak czy inaczej wygladalo to dosc komicznie...pan najpierw zdaje sie torpedowal stacje natomias pozniej gdy pojawiły sie pierwsze statki concordu zaczal zabawe zostawiajac za soba szlaczek z cargo po statkach concordu...co chwila pop, pop, pop, nawet zdaje sie ktos probowal dorwac sie do tych cargo, ale skonczył szybciej niz concord...

dlatego zwatpilem jak przecytalem tu w postach o tym jaki to concord nie jest...

« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2007, 19:47:00 wysłana przez Za'afiel Fraway »

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 30, 2007, 21:40:54 »
Właśnie dziś widziałem pirata ktory w drake'u bawił się z concordem, po tym jak zostawił pierwsze 25 wraków znudziło mi się patrzenie, moje pytanie brzmi czy to jakas częsta sytuacja? czy on sobie tak dorabia (po concordzie zdaje sie zostawaly jakies cargo), czy mu sie poprostu nudzilo?...zdawal sie byc calkiem beztroski w tym dzialaniu a statki concoru pękały jak bańki mydlane...

To nie był Concord tylko policja danej frakcji. Concordu nie da się tankować (no może Dreadnaughtem w siege jeśli ktoś podrzuca Ci paliwo ale i tak statek musisz stracić bo jak nie to Cię zbanują) a poza tym zostaniesz szybko zwebowany, zescramblowany i zjamowany więc zdjęcie statku Concordu też nie jest możliwe.

To co widziałeś to koleś, który miał bardzo złe stosunki z daną frakcją. Na tyle niskie, że ich statki zaczynają strzelać. Nie są one tak mocne jak Concord i bez problemu można je zniszczyć.

Zaafiel

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 30, 2007, 22:01:54 »
Cytuj
To nie był Concord tylko policja danej frakcji. Concordu nie da się tankować (no może Dreadnaughtem w siege jeśli ktoś podrzuca Ci paliwo ale i tak statek musisz stracić bo jak nie to Cię zbanują) a poza tym zostaniesz szybko zwebowany, zescramblowany i zjamowany więc zdjęcie statku Concordu też nie jest możliwe.

To co widziałeś to koleś, który miał bardzo złe stosunki z daną frakcją. Na tyle niskie, że ich statki zaczynają strzelać. Nie są one tak mocne jak Concord i bez problemu można je zniszczyć.

no i wszystko jasne, dzieki za info...nie wiedzialem ze jest cos takiego jak policja frakcyjna wiec wszystko co strzela do piratow to byl dla mnie concord ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2007, 22:03:36 wysłana przez Za'afiel Fraway »

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 30, 2007, 22:08:53 »
No nie jestem tak do końca pewna tego że nie można tankować Concorda - przynajmniej rok temu słyszałam o osobach co takie coś robiły...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Nerxes

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 30, 2007, 23:48:58 »
Carrier traci capacitora w 15s po ataku na concord :) jakiekolwiek tankowanie nie wchodzi w gre.. natomiast mozna atakowac haulery NPC.. powoduje to tylko agresje sentry gunow przy stacji ale concord trzyma sie z daleka (testowane tylko raz na SISI)

Natomiast jesli ktos ma niski standing do frakcji lub niski security status atakuje go policja i to mozna spokojnie wytankowac i dokulac sie do bramy (testowane i sprawdzone) natomiast nie atakowalem policji nigdy i raczej nie bede :)

Goomich

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 31, 2007, 02:49:18 »
natomiast mozna atakowac haulery NPC.. powoduje to tylko agresje sentry gunow przy stacji ale concord trzyma sie z daleka (testowane tylko raz na SISI)

Kiedyś czytałem poradnik jak atakowac haulery, żeby i sentry nie strzelały. Generalnie, trzeba było czaić się na taki kanwój, zobaczyć gdzie leci i u celu go zaatakować.

Nerxes

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 31, 2007, 07:54:45 »
Tobie ciezko a mnie na sisi nie... chcialem rozwiazac watpliwosci co do tankowania concord (masz kaca i nie czytasz ze zrozumieniem? czy sie poprostu tak po ludzku przypieprzasz?)

partridge

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 31, 2007, 12:36:09 »
nie mozna tankowac Concordu Carrierem... na SISI tez :) pewnie z prostego powodu ze carriery nie mog apowstawac powyzej 0.4 ... i nie moga wlatywac powyzej 0.4... Malo prawdopodobne ze jakikolwiek GM by Cie przeniosl w carrierze do High Sec... Kiedys byly Dread'y w High sec bo mozna bylo je tam budowac... zreszta dalej sa kopiace Dread'y w High sec ale to tylko dlatego ze Dread'y wyszly na dlugo przed carrierami i nie bylo jeszcze zaostrzenia.... Nie wiem jaka masz wersje SISI Nerxes ale chyba miales mokry sen o tankowaniu Concordu Carrierem

Goomich

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 31, 2007, 12:38:45 »
Na sisi są stacje gdzie można kupić prawie wszystko za 100 ISK, te stacje są także w hisecu.

Nerxes

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 31, 2007, 15:43:38 »
Jeszcze raz powtarzam.. carrier sluzyl do tego bo zobaczyc "co potrafi concord"  i informuje was ze:
 NIE DA SIE TANKOWAC CONCORD!!!

Niektorzy to wiedza inni maja watpliwosci
Moge nawet jutro na kacu zrobic frapsa tym ktorzy maja "inna wersje SISI" lol

PS. Nie chodzilo mi tutaj o dyskusje czy capitale moga byc w hi-sec czy nie.. rozmowa byla w przyblizeniu o concord policji i NPC innych niz czerwone w kontekscie strzelania do nich
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2007, 15:51:48 wysłana przez Nerxes »

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 31, 2007, 16:45:09 »
Zacznijmy od tego, że jeśli zaatakuje Cię Concord to według zasad CCP MUSISZ stracić statek. Jeśli w jakiś sposób uda się statek ocalić to jest to traktowane jako poważny exploit i dostaje się za to bana. Dyskusja jest więc trochę akademicka.

Voulture

  • Gość
Odp: PvP dla opornych
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 01, 2008, 17:33:54 »
Kontynuujac akademicka dyskusje.
Agresja w alignie i syzbki skok na posa w hi secu. Co sie dzieje dalej? :P Concord rozwali posa? :P