Autor Wątek: Invention  (Przeczytany 41606 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Invention
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 28, 2007, 09:41:33 »
Hmm. Troszku brak logiki w myśleniu większości forumowiczów zarówno na centrali jak i oficjalnym forum ( to nie żaden zarzut ). Większość jak zauważyłem uważa że decryptory będą tańsze jeśli się je samemu wyciągnie skądś tam, byle nie kupując ich na markecie. Nic bardziej błędnego bo wyrywając je NPCom nadal posiadają one pewną wartość i to wartość jaką ( z pewnym przybliżeniem oczywiście ) przedstawia cena na markecie. Więc naprawdę nie ma sensu nawet myśleć co bardziej się opłaca kupić czy samemu zdobyć. Koszty inwencji zaś spadną jeśli dekryptorów pojawi się więcej ale to tak na marginesie moich kilka spostrzeżeń.

LOL ? :uglystupid2:

Wojak

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 28, 2007, 11:56:39 »
LOL ?

?????

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Invention
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 28, 2007, 12:09:35 »
Ej kufa, tylko bez lolkowania co?  ^-^
Człowiek dwa dni czasu przypilnować was nie ma i się już zaczyna... :)
Przedwieczny.

Voulture

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 28, 2007, 12:54:26 »
No ja tez nie rozumiem. Znaczy chyba wiem o co Ci chodzilo mr Wojak, ale pojechales po calej linii.

Po pierwsze wartosc a cena to zupelnie dwie inne rzeczy. Uswiadom sobie roznice.
Policz sobie ile czasu poświecisz na szukanie datacora, porownaj z cena z marketu i policz sobie ile zarobiles na tym iskow na godzinke. Pozniej zas policz ile zarabiasz na ratach. Jak wyjedziesz na plus, mozna myslec o sensie szukania samemu.

Edit:
Myśle, że to moja wina akurat, bo nie potrafie przelać swoich mysli na tej głupiej klawiaturze ;p
NIe podoba mi się to zdanie o braku sensu załatwianiu sobie tych rzeczy samemu, czy tam ogólnie o braku nawet myśleniu o tym. Różnica jest taka, że właśnie nalezy to robić. Myślę, że trzeba policzyć ile się na tym zarabia, zanim zacznie się w ten sposób komentować.
Co do wartości nie podoba mi sie porównanie mi do ceny marketowej, 50% (nie czepiać się wartości, to taki chwyt demagogiczny ;p) tej kasy to logistyka i nasycenie rynku, jak się poszuka, to wszystko można dostać wiele taniej, szczególnie zaś rzeczy o cenach niezwykle płynnych i nie ustabilizowanych. Póki co, cena zupełnie nie odzwiercielda wartości i o to mi chodziło.
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2007, 13:30:21 wysłana przez Voulture »

Rhovana

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 28, 2007, 13:05:11 »
ja mam wrażenie że Wojakowi chodziło dokładnie o to co napisałeś ;)

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 29, 2007, 08:34:00 »
Moje experimentaru  ;D

Cargo Expander ME 71, PE 0 + skille lv 1 + tech I item = 10 run
Warp Disruptor ME 20, Pe 10 + skille lv 3 + initiated harmonic disruptor + decyrptor 1,1 szansy +1 run
1/4 próby - fail
2/4 proby [ bez decyrpotra ] robi sie.

Wojak

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 29, 2007, 13:54:21 »
Eh widzę że mój wpis troszkę nameszał więc śpieszę wyjaśnić co miałem na myśli

Otóz kiedyś być może na tym forum ( nie karzcie mi szukać topicu ) spotkałem się, na zarzut że bodajże datacory/decryptory sa drogie, z tezą że wystarczy je samemu poszukać wtedy staną się tańsze. To właśnie uważam za pomyłkę. Załóżmy że mamy jednolity rynek i ceny ustabilizowane na poziomie na którym mamy taką płynność gdzie każda ilość dekryptorów wystawionych na sprzedaż znajduje swoich nabywców. W tedy nie ważne czy zdowbywasz je samemu czy kupujesz na rynku ich wartość dla ciebie jako dla człowieka prowadzącego inwencję jest taka sama i odpowiada idealnie cenie na markecie. Nie jest istotne tutaj w jaki sposób zostały zdobyte poświecając je tak czy inaczej tracisz te miliony które mógłbyś zdobyć sprzedając je ( nie ma znaczenia czy coś przybyło czy nie na wallecie bo stratę w majątku i tak ponosisz ). To jest sens mojego posta. W tym przypadku cena na markecie to po prostu wartość dekryptora i nie ma najmniejszego wpływu na nią ilość NPCów zabitych po drodze.

Rację ma też Voulture, z tym że jego post tak naprawdę nie odnosi się w żaden sposób do mojego bo mówi o opłacalności samego szukania dekryptorów a nie o ich cenie. Zgadzam się, istotne jest czy lepiej zająć się kopaniem czy szukaniem całego stuffu do inwencji samemu. Zakładałem optymistycznie że każdy średniointeligentny gracz EVE i tak wybierze najbardziej optymalną dla niego drogę do bogactwa.

p.s. Tak czytam tego twojego ( Voulture ) posta i wsumie wydaje mi się ze o tym samym pisaliśmy a przynajmniej o tym samym myśleliśmy

Pozdrawiam

Voulture

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 29, 2007, 14:20:19 »
NIe wykluczam tego, może sie po prostu nawzajem nie zrozumielismy do końca, albo to ja jestem ślepy ;]

Wojak

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 30, 2007, 03:11:19 »
Heh to moja pierwsza inwencja ale wyszło czy może nie wyszło mi tak:

350mm Railgun blueprint
100 ML 300 RUN 100PL                         
Datacores-Mechanical engineeringx3(6,75m)lvl2
Electromagnetic Physicsx3 (0,5 )lvl5
350mm Prototype I Gauss Gun
Caldari Encryption Metods lvl1
 ==> BPC t2 : -4ML 3RUN -4PL


425 railgun I blueprint
270ML 300RUN 40PL
Datacores-Mechanical engineeringx3(6,75m)lvl2
Electromagnetic Physicsx3 (0,5 )lvl5
Caldari Encryption Metods lvl1
425mm "Scout" I Accelerator Cannon
==>Sadly you were unable to produce anything of value in this job. You've got a good feel for this job, even if nothing of value came out of it this time.

425 railgun I blueprint
100ML 300RUN 100PL
Datacores-Mechanical engineeringx3(6,75m)lvl2
Electromagnetic Physicsx3(0,5 )lvl5
Caldari Encryption Metods lvl1
425mm Carbide Railgun I
==> taka sama lipa

425 railgun I blueprint
30ML 15RUN 0PL
Datacores-Mechanical engineeringx3(6,75m)lvl2
Electromagnetic Physicsx3(0,5 )lvl5
Caldari Encryption Metods lvl1
425mm compressed Coil Gun I
==> No i znowu to samo

Czyli jednym słowem lipa. Wsumie jakoś nie przykładałem się do tej inwencji ( a do czegu tu niby było się przykładać ) a zrobiłem ją tylko dlatego żeby zdążyć przed świętami. dlatego żadnego kombinowania z szukaniem datacorów czy najtańszych wersji itemków i celowo starałem się wybierać najdroższe zeby zobaczyć co i jak. Myślałem że będzie lepiej.




LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 30, 2007, 08:05:36 »
Wojak koniecznie podciagni caladari encryption do minimum lvl4

Wyniki z wczoraj

1mn mvd
Advanced Theories - decryptor

wyszlo 11 run me-6 PE1

Skile
Minmatar enccry lvl 4
Rocket lvl 4
molecular lvl 4

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Invention
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 30, 2007, 09:36:49 »
Zaglądaliście w ten wątek ?
Uważny spostrzeże, że BPC 100 runs dodaje 3 runy do BPC T2... Teoretycznie dla BPO dającego BPC 1500 runs (np. dronki) uzyskujemy teoretycznie dodatkowo 90 runs.
Jeśli dodać do tego bazowe 4... zbliża się to do wyniku jaki wg mnie jest max na inwencji.

Cytuj
I used a Small Armor Repairer blueprint, War Strategon as decryptor (increases success rate), and Small Accommodation Armor Repairer as meta-item. No ME/PE on the BPC.

1-run tech 1 BPC = 4-run tech 2 BPC (4 success out of 5)
100-run tech 1 BPC = 7-run tech 2 BPC (3 success out of 5)
200-run tech 1 BPC = 10-run tech 2 BPC (4 success out of 5)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 30, 2007, 10:07:12 »
Dormio ale trzeba pamietac iz kazdy rodzaj modu ma okreslona ilosc max copy runs :D z tego co pamietam dla gunow i dla np mvd jest to wlasnie liczba 300 dla szipow chyba 15 itp.

Btw chyba sie nieda inventowac amo i dronek?? czy to moze daj boze zmieniono w tym 1.4 paczu?

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Odp: Invention
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 30, 2007, 12:39:27 »
Zaglądaliście w ten wątek ?
Uważny spostrzeże, że BPC 100 runs dodaje 3 runy do BPC T2... Teoretycznie dla BPO dającego BPC 1500 runs (np. dronki) uzyskujemy teoretycznie dodatkowo 90 runs.

Oj gdyby to była prawda, niestety tak nie jest - robię invention zawsze z max run bpc i najwięcej uzyskałem z decryptorem który ma +9 do run. Wyszło BPC t2 19 run. Zazwyczaj używam , Installation Guide który ma +4 do ilości runów (sory głupio się używa słowa run) i wszystkie udane invention jobs dały t2 BPC 14 run. Z czego wypływa wniosek, że w invention podstawowo udaje się uzyskać 10 run bpc + modyfikatory +/- 1~2 run.

Ostatnie Invention
7 x 425mm Ralgun, max run, ME=100 + Installaation Guide + 425mm Compressed
Sukces 3/7 wszystkie tak samo 14run,-7ME, -2PE.

« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2007, 12:41:33 wysłana przez meen »
Mick Tyxx
niezrzeszony

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Invention
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 30, 2007, 14:32:54 »
Osobiście nie bawię się inwencją bo mam za dużo innych spraw na głowie, ale z tego co różni ludzie wypisują (wierzyć im czy nie - to osobna kwestia) na forumach to faktycznie wynika, że w większości wypadków max to około 15-20 runs.

Dormio ale trzeba pamietac iz kazdy rodzaj modu ma okreslona ilosc max copy runs :D z tego co pamietam dla gunow i dla np mvd jest to wlasnie liczba 300 dla szipow chyba 15 itp.

Btw chyba sie nieda inventowac amo i dronek?? czy to moze daj boze zmieniono w tym 1.4 paczu?
Pamiętam o tym, pewnie proporcjonalnie to wychodzi. O ile mi wiadomo nie da się amo i dronek jeszcze.

Oj gdyby to była prawda, niestety tak nie jest - robię invention zawsze z max run bpc i najwięcej uzyskałem z decryptorem który ma +9 do run. Wyszło BPC t2 19 run. Zazwyczaj używam , Installation Guide który ma +4 do ilości runów (sory głupio się używa słowa run) i wszystkie udane invention jobs dały t2 BPC 14 run. Z czego wypływa wniosek, że w invention podstawowo udaje się uzyskać 10 run bpc + modyfikatory +/- 1~2 run.
Zasadniczo jest to zgodne z tym co inni pokazują, ale... jest kilka osób które uzyskały 19 runs (we wskazanym przeze mnie wątku jest co najmniej 1)... Nie wiem może da się jednak więcej ?
Jeśli zaś chodzi o statki to pojawiło się ostatnio kilka ofert WTS na BPC z ujemnymi wartościami ME i PL - IMHO to dowód na to, że da się inwentować statki, a co ciekawe pokazały ilość 4-5szt (2 ostanio sprawdzane przeze mnie oferty - Crow i coś innego).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Invention
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 30, 2007, 14:52:33 »
Jeśli zaś chodzi o statki to pojawiło się ostatnio kilka ofert WTS na BPC z ujemnymi wartościami ME i PL - IMHO to dowód na to, że da się inwentować statki, a co ciekawe pokazały ilość 4-5szt (2 ostanio sprawdzane przeze mnie oferty - Crow i coś innego).

Ja sam kupilem w Jita BPC (niestety tylko 1run) na Vagabond'a z ME -4 i PE tez ujemne (nie pamietam ile).

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Odp: Invention
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 30, 2007, 17:29:20 »
Hmm tym razem tylko kontrolnie robiłem invention bez itemów, i na przemina z decryptorem lub bez wyiniki (tylko sukcesy):

BCS (tylko decryptor Installation Guide) wyszedl klasyczny BPC t2 14,-7,-2
250mm Rail (bez decryptora bez itema) 10,-4,-4 (to jest najprawdopodobnie podstawa z jakiej sie wychodzi przy max run BPC t1)
Sensor Booster (bez decryptora, bez itemu) 10,-4,-4 (znowu podstawowy wyjściowy układ).
Mick Tyxx
niezrzeszony

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 30, 2007, 19:46:33 »
to najbardziej oplaca sie robic bez "dopalaczy"...

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 09, 2007, 13:13:10 »
ceny modulow spadly juz tak nisko ze w ogole nie oplaca sie robic inwencji dla nich...tylko shipy, chyba ze wielkie ccp zmieni algorytmy i bedzie wiecej z jednego cyklu

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 13, 2007, 07:48:01 »
swietny link polecam

http://eve.databased.at/ invention

 http://www.d-nightmare.de/exploration/  exploration

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 21, 2007, 09:09:42 »
ostatnio ceny t2 items leca w dol na leb na szyje...zrobilem copy maila z moim kumplem od ktorego kupuje t2 od mniej wiecej 2 lat :tickedoff:

"....2007.04.20 21:14
ARRRGh... I need to sleep over this one... maybe I send the BCU BPO for a little refresh in research...

Dammned Inventioners, until they found out that they ruined the market it will take a month or two...

ZR

...."

bez zbednych komentarzy, brac sie do inwencji :2funny:

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 24, 2007, 09:30:01 »
widze ze ten watek umiera, czyzby nikt nie robil wynalazkow t2?

btw
 
ostatnie doniesienia z marketu...dzieki fanatykom inwencji rynek t2 zalamal sie calkowicie...ceny polecialy gwaltownie w dol...producenci t2 sa wsciekli...

przyklady najpopularniejszych modulow , statkow

nazwa cena stara / cena nowa i ciagle spadaja

hulk 550m/250m
ballistic control sys II 10m/2-3m
energized adaptive nano 12m/3-4m
damage control II 10m/ 3-4m

zreszta jak zajmujecie sie troche handlem to widzicie pewnie ogromne spadki cen, jest duze ryzyko , ze majac przekonanie o swietnej cenie - wlasnie wdupiliscie kilkaset m isk

reasumujac jak wiemy inwencja docelowo zajmie miejsce dotychczasowej loterii na t2 bpo...warto inwestowac w skille oraz data interface'sy

W ogole jak wam idzie inwencja?
 

przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 24, 2007, 09:35:47 »
ja bym do tego dodał
covert ops cloack
było ok 70 mln
jest 30 :D :smitten:

Sou

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 24, 2007, 09:43:17 »
No i dobrze. Niech manipulanci i kretacze spadaja na drzewo!  O0

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 24, 2007, 10:14:35 »
occult data ship interface kupie po dobrej cenie..nie mam czasu jakos ostatnio na exploracje...jak cos prosba o mail ingame
dziex

marioosh

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 24, 2007, 10:32:10 »
Cytuj
occult data ship interface
w jita masz po ok 300mln ;)

a tak btw co całkiem całkiem idzie na tym zarobić jednak właściciele bpo t2 jak na razie itak będą sie mieli dobrze... przez wysokie ceny datacor'ów moduły produkowane z invencji nie mają szans spaść poniżej pewnej granicy (2 - 2,5 mln za sztukę)

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 24, 2007, 11:13:19 »
Tak wiec, efektywnosc mojej pracy naukowej  8)
Skille 4 x 3 x 3 [ encryption x field x field ]

6 prób na warp disruptor II, meta lvl 3 => 50 run BPC
4 próby na cargo expander II + meta lv 3 => 30 run bpc
5 prób na vulcan autocanon 220 II + meta lv 3 => 30 run BPC
3 próby overdrive injector + meta 3 = > 0 run
3 próby dcu + meta lv 3 => 0 run
2 próby na cargofold optymalization = > 1 run bpc

.....

Sotharr

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 24, 2007, 12:19:03 »
Edmund, na ile Twoja działalność była opłacalna, zarobiłeś coś na tym, czy koszty przewyższają zyski?

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 24, 2007, 13:05:13 »
Generalnie zarobiłem, ok 20% w stosunku do kosztów, nie liczac kosztów interface i skilla.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 24, 2007, 13:10:50 »
ale z tego co piszesz to nie uzyzwajac dopalaczy do inwencji lepiej na tym wychodzisz, bo i tak otrzymujesz jakas liczbe runs??

Zolthar

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 24, 2007, 13:58:44 »
Nie wiem czy ten topic jest aktualny, ja sie trochę w to bawiłęm bo nie mam kiedy npcować więc pokrótce jak to u mnie wyglądało.

Wykonałem troche inwencji nigdy nie zliczyłem ich czy to było 21 czy 17 ale sporo powyżej 20, do pewnego momentu z 3 inwencji wychodziły mi 2 a każde bpc T2 miało 11 run, nigdy nie miałem mniej ani więcej (więcej raz jak użyłem war strategona) ale tak albo wyszła 11 run albo wcale. Do tej pory inwentowałęm jedynie membrany i cap relaye T2 ale z 300m włożonych w skile i stuff do tego wyciągnąłem 400m na czysto po zwróceniu tego co włożyłem, czyli nie jest źle jak na czas jaki na to poświęciłem ( około 1 tyg kerbirowania po 3 max 4h - w tym wożenie komponentów itp.).

Jednak jest jakaś jazda z tym, bo tydzień temu dałem sobie luz i wczoraj spróbowałem znowu inwencji i na tym samym module z 3 inwencji wyszłą tylko 1 oczywiście jak zwykle 11 run więc opcje są dwie albo coś skopali w CCP albo luck się skończył, ew. trzecia jest jakiś zmniejszacz szczęścia zależny od ilości wykonanych sukcesem inwencji, HGW co oni tam wymyślili ale byłoby to i logiczne i wkurzające jeśli tak jest.

Drugi myk jest taki, że ceny wariują i spadają na psy tak, że praktycznie nawet z darmowymi datacorami staje się to ciężko opłacalne, przykład, EANMII niedawno chodziły po 10m po tygodniu zeszły w Jita do 5-6m a jak 2 dni nie śledziłęm cen i przyleciałem do Jita okazało się, że jakieś p#$#ne debile już to sprzedają po 3,4m więc praktycznie jeśli coś ccp z tym nie zrobi to nie będzie komu nawet inwentować - sam już se dałem siana, ale nadal szukam Occult Ship Data Interface - jeśli ktoś ma jakąś sztuke to chętni ponegocjuję cene (ingame nick Zoltharpl) :)

Pozdro.

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Invention
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 24, 2007, 14:10:34 »
zolthar nie pisz tutaj glupot
to, ze ceny leca na pysk to zajebista sprawa dla ludzi robiacych pvp wiec nic tylko sie cieszyc
dla kasy lec trzepac guristasy
mam nadzieje, ze ccp niz z tym nie zrobi, wszyscy chcieli zlamania monopolu na t2 a teraz jakies marudzenie ochodzi...  :knuppel2:
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Zolthar

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 24, 2007, 14:16:13 »
Hehehe wszystko sie zgadza, gorzej jak zapadnie deficyt na T2 bo nikt nie będzie tego robił :P na razie jest popyt to i podarz jest ale jak podarz spadnie bo koszty będą za duże to ceny znowu ześwirują, ja byłbym raczej za tym aby to w końcu było ustabilizowane, niech ceny będą tanie jak barszcz ale inwencja niech też będzie w miare tania, bo teraz jeżeli mnie membrana kosztuje w produkcji 3 000 000 ISK a ewłaściciela t2  500k ISK to to nie ma nic wspólnego z łamaniem monopolu ale jest to zjkebana mechanika gry :)

Ellaine

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 24, 2007, 14:18:48 »
Hehe, CCP nie ma potrzeby nic robic akurat ze spadajacymi cenami T2 :)
Rynek jest rynkiem. inwencją podniecilo sie nagle 2/3 graczy, mniej, ale wciąż dużo spróbowało, dochod okazal się na niektóre moduły zacny, co wyroilo jeszcze wiecej konkurencji. To i zawsze znajdzie sie ktos, kto zauwazyl ze ten biznes przestaje sie oplacac i postanowil szybko odzyskac plynnosc finansowa po inwestycjach - czyli jednym slowem, sprzedawac tanio w Jita.
Ostatecznie jak kazda dzialalnosc robiona bezpiecznie w Imperium ustatkuje sie raczej niskim poziomie oplacalnosci, chyba ze ktos woli sprzedawac wolniej ale drozej, na mniejszych rynkach (poza Jita). Ale to mozna podpiac pod zarabianie na handlu.

A jesli idzie o lamanie monopolu, to sie zlamie w koncu jak wytna BPO :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2007, 14:20:35 wysłana przez Albi (Ellaine Tash-Murkon) »

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 24, 2007, 14:25:57 »
Ja bym chciał żeby ceny na datacoresy jeszcze spadły, wtedy invencja bedzie tansza.

Ktoś pytał o ilości runów ?

Module = 10 run Pe -4, Me -4 BAZOWO ! jesli uzywa sie max run bpc, jak uzyje sie 1 run bpc t1 to 1 run bpc t2 :embarassed:
RIG = 1 run, Pe -4, Me -4 ( bazowy  ? )
Ship = 1 run BAZOWO ?

Tak, nie używam decryptorów bo wg mojego wyczucia moduły maja szanse na udana invencje od 40% do 20% bazowo, z tym ze np small maja 40%, medium 30%, a Large 20%, ale sa też óznice w obrebie normalnych modułów, i overdrive injector ma na wyczuicie ok 20% albo ja miałem pecha ... a decryptory poza dwoma rodzajami
ktore kosztuja kupe kasy tylko obnizaja szanse na sukces.

Najwieksza szansa na udany proces daje imo meta item 4 + skille 4+, a najwiecej i tak zarobia ci co maja orginaly bo oni placa tylko za produkcje.

W tej chwili jesli bym skupil sie na 1 module do invention to moza powiedziec ze na kazde zainwestowane .. 17 mil około moge zarobic do 20mil o ile nie bedzie faila, a faile sa nawet jak pisze ze mozna to robic przez sen. Jesli mam faile to wychodzi inaczej, powiedzmy 10x invention z 20% failem, czyli koszt invencji 170 mil, uzyskana kasa ze sprzedazy to cena modułu - cena produkcji x 80 ( powiedzmy 3,5 mil ) => 280 mil => zysk  110 mil, ale to bardzo wysoka szansa na sukcjes, przy standardowym 40% juz wyglada inaczej,
170 mil koszt
60 * 3,5 = 210 mil
220 - 170 = 40 mil ( 25% zysku )
Wiec w porównaniu do inwestycji, szansy na udane experimentaru itd .. żadne kokosy, z tym że nei trzeba sie tak nalatać industrialem jak przy produckji bsów a zysk podobny przy tej inwestycji

Edit bo cos za duzo wpisalem hrhrhr
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2007, 15:52:11 wysłana przez Edmund »

marioosh

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 25, 2007, 11:56:33 »
EANM II 3,5 mln? i co z tego ???  i tak się dobrze sprzedaje... no chyba że robisz po jednym bpc na raz to może się nie opłacać....
spzedawałem po wyższych cenach ale po 3.5 i tak się opłaci:

mój wynik na EANM II:
BPC 15 szt. - grosze..
N-type adaptive nano membrane 15 szt = 45 000 000 (buy order po 3mln nie powiem gdzie)
dataocre: HP 30szt = 60 000 000  NE 30szt = 53 000 000
decryptory : nie używam przy tak tanich modułach
koszty invecji razem: ok. 160 000 000 ISK
wynik 12 x 10run bpc. = 120 runs
koszt produkcji jednego EANM II = ok 320k ; x120 = ok.40 000 000;

łączny koszt wyprodukowania 120 EANM II = 200 000 000   = 1,760,000 ISK sztuka
licząc 1,5 mln zysku na sztuce: 180 000 000 zysku
czas operacji: kilka dni wystarczy się logować co kilka godzin... na kilka chwil...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moje invencje:
prób 98 udanych : 83  nie używam decryptorów, tylko best named...

zysk z ostatnich 30 invencji: 1 200 000 000 isk 

jeżeli wam się nie opłaca to ja się cieszę :)
pozdrawiam.