Autor Wątek: Invention  (Przeczytany 42187 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwiec 20, 2007, 08:43:20 »
mam zle wiesci dla inventors, koszty produkcji moga spowodowac zmniejszenie zainteresowania inwencja jako taka:

1. ceny adv materials poszly w gore ok 20%
2. zmieniono ilosc potrzebnych komponentow do produkcji t2 bpc z inwencji ...siem wkurzylem z lekka , a mialo byc " z górki", zreszta sami zobaczcie:

Before kali 2 (podano procentowe straty)

ME 0: 10 %
ME -1: 0%
ME -2: 10%
ME -3: 20%
ME -4: 30%
ME -5: 40%
ME -6: 50%
ME -7: 60%
ME -8: 70%

after kali 2 (podano procentowe straty)

ME 0: 10 %
ME -1: 20%
ME -2: 30%
ME -3: 40%
ME -4: 50%
ME -5: 60%
ME -6: 70%
ME -7: 80%
ME -8: 90%



dobre wiesci - spadna ceny decryptors, bo jest wiecej encounterow z tym badziwiem
tiaa...mam mieszane uczucia, chyba zaluje ze sprzedalem swoje wszystkie bpo t2
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2007, 09:18:01 wysłana przez Mighty Baz »

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 20, 2007, 08:56:33 »
Nic nie rozumiem z tego Posta Baz, przy ME 0 jest 10% czego ? Straty?

Voulture

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwiec 20, 2007, 10:10:00 »
Kiedys bylo tak, ze me -1 dawalo 0% co wydaje sie dosc glupie i troche ito pzresuneli.

Ellaine

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwiec 20, 2007, 10:21:17 »
Decryptory sa jak rozumiem one use only?

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwiec 20, 2007, 10:35:17 »
No, czyli nie popsuli ale poprawili, bo zawsze ME 0 = 10 lub 5% straty ... :2funny:

Ellaine

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwiec 20, 2007, 10:52:39 »
W jakim sensie lub 5%?
Raczej naprawili, ME -1 = 0% straty bylo ewidentnie bledem.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwiec 20, 2007, 12:29:04 »
niech ktos zobaczy bpc t2, wtedy przekona sie, ze wiecej komponentow trzeba do zbudowania ..
minusowe "me" oznacza wieksze zuzycie materialowe (wieksze straty) niz me 0, czyli

me-7 zuzywa wiecej niz me-1

Voulture

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwiec 20, 2007, 12:34:39 »
Nom iuwazasz, ze ccp zepsulo, gdyz me -1 dawal mniejsze straty niz me 0 ?

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 20, 2007, 13:03:58 »
No ja tu nie bardzo widze problem, poza budowa statkow sa zuzywane tak marginalne ilosci components i mecroxitu ze 90% uzycia to moze podrozy o 20k cala produkcje. Oczywiscie nie licze common minerals, ale dla przykladu DCU II zuzywa 1 mecroxit, to przy 90% wzroscie moze zuzyje 2 mecroxity ... to samo tyczy sie modułów gdzie jest zuzywany 1-2 elementy typu advaced components ... szkoda wogole sie rozwodzic.
Inna sprawa ze na budowe hulka idzie powiedzmy 80 plates, 100 capacitors itd.. i to podrozy impreze 2 x. Czyli koszt budowy 1 hulka to juz nie 45 mil a 90 mil przy me -9 ! ...

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwiec 20, 2007, 13:04:18 »
tak zepsulo" bo dla przykladu

me -7 wczesniej - bylo 60% strat
zas teraz jest 80% strat

btw czy u was tam jakos goraco  jest?

Sotharr

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwiec 20, 2007, 13:06:21 »
CCP zepsuło bo 2 dni temu ME -7 dawało 60% strat, a teraz daje 80%. Jak łatwo policzyć, koszt produkcji wzrósł o około 20%. Nad tym ile daje strat ME -1 nie ma co debatować, bo takich BPC z inwencji praktycznie nie było.
CCP powinno sie zdecydować, czy chcą popularyzować inwencję, czy utrzymywać monopol właścicieli BPO T2.

Edit:
Baz mnie ubiegl.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2007, 13:17:19 wysłana przez Sotharr »

Ellaine

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwiec 20, 2007, 13:15:13 »
Wszystko zalezy od relacji kosztu BPC i kosztu materialow w finalnym koszcie produkcji itemu.

Jesli zrobienie BPC kosztuje np 10% a material 90%, to wzrost kosztow materialowych w istocie jest  spory.
Jesli zrobienie BPC kosztuje np 90% a material 10%, to wzrost kosztow materialowych to tylko 2% ceny itemu.

Fizyk

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwiec 20, 2007, 13:28:44 »
kwestia punktu odniesienia, przesuneli po prostu skalę i tyle teraz ( tak jak wcześniej ) wraz ze wzrostem ME spada zużycie materiałów tylko że początek skali ( ME dla straty straty 0 jest w innym miejscu ) żadne big deal. Znacznie ciekawsze jest to że przyniesie to skutki dla rynku t2, podejrzewam że mniej osób będzie się nim zajmować opłacalność spada więc ludzie znajdą sobie inne dochodowe zajęcia.

Pozdrawiam

Voulture

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwiec 20, 2007, 13:34:42 »
Szkoda, bojak dla mnie invencja nic a nic nie ruszyla cen commandow a na ich spadku cen by akurat mi zalezalo. Gdy widze na markecie nighthawka za 220m to naprawde chce zeby sie te gunnery szybciej skillowalo...

Sotharr

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwiec 20, 2007, 13:51:56 »
Jeśli chodzi o statki T2 to sądzę, że ceny wzrosną o około 10%. Nie wiem, jak zareagują właściciele BPO, ale nie wydaje mi się, żeby na siłę utrzymywali niższą cenę swoich produktów. Popularnych statków T2 jest na tyle mało na rynku, że raczej nie ma problemów ze sprzedażą.
W każdym razie ja na to liczę, pozwoli mi to ograniczyć straty wynikłe z nerfa. >:D

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwiec 20, 2007, 14:04:45 »
robie curse i pilgrimy, te same ilosci komponentow, wiesz ile wychodza koszty? przed kali 2:

seria 5x invention

5x war strategon = 125m
40x mechanical data = 100m
40x starship = 4m
5x arbitrator = 20m
czyli koszty lacznie inwencji ok 230m

uzyskałem:
5x pilgrim  - cena rynkowa w jita 5x 70m = 350m
5 x curse - cena rynkowa w jita 5x 90m = 450m
czyli przychod 800m


koszty produkcji (bez buyorderow, kupowalem "od reki" na markecie)
10x 48m = 480m


zysk = przychod - (koszty inwencji + koszty produkcji)= 800 - 230-480= 90m (!!!) czy to jest duzo za 5x 2,2 dnia?


Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwiec 20, 2007, 15:02:52 »
robie curse i pilgrimy, te same ilosci komponentow, wiesz ile wychodza koszty? przed kali 2:

seria 5x invention

5x war strategon = 125m
40x mechanical data = 100m
40x starship = 4m
5x arbitrator = 20m
czyli koszty lacznie inwencji ok 230m

uzyskałem:
5x pilgrim  - cena rynkowa w jita 5x 70m = 350m
5 x curse - cena rynkowa w jita 5x 90m = 450m
czyli przychod 800m


koszty produkcji (bez buyorderow, kupowalem "od reki" na markecie)
10x 48m = 480m


zysk = przychod - (koszty inwencji + koszty produkcji)= 800 - 230-480= 90m (!!!) czy to jest duzo za 5x 2,2 dnia?


No tak misiek, ale pilgrim i curse przed invencja kosztowaly 150 i 200-220 mil za sztuke. Invencja spowodowala ze statki kosztuja ile kosztuja. CCP poprawilo tylko machanizm, bład ktory zle przelicza ME w stosunku do faktycznego stanu ME.

Inna sprawa że invencja jest zjebana i CCP musi cos z tym zrobić !!!
Z drugiej strony to zle i tak liczą % strat, bo skoro bazowo dla ME 0 jest 10% straty, czyli 0,1 a dla ME 20 0,03 jakos tak, to dla Me 10 powiedzmy 0, 06 to jakim cudem im wychodzi dla Me -8  1,8 straty ???!

Ellaine

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwiec 20, 2007, 15:36:54 »
Bylo w miare oczywiste, ze jesli rzuci sie na temat polowa Eve, to opłacalnosc procederu spadnie w okolice innych rzeczy, ktore robi polowa Eve - jak produkcja statkow T1 etc. Czyli nie 300% procent inwestycji a około 5-15% w Jita, a jeśli sie wiecej nachodzisz za korzystnym kupnem skladnikow i sprzedaza produktow - lepiej.

Sotharr

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwiec 20, 2007, 15:39:30 »
Z drugiej strony to zle i tak liczą % strat, bo skoro bazowo dla ME 0 jest 10% straty, czyli 0,1 a dla ME 20 0,03 jakos tak, to dla Me 10 powiedzmy 0, 06 to jakim cudem im wychodzi dla Me -8  1,8 straty ???!

Wynika to z tego, że do obliczania strat zastosowano funkcję potęgową, która dla argumentów ujemnych przyjmuje wartości ujemne (straty dla ujemnego ME wychodzą ujemne, czyli jest to de facto zysk). Poza tym dla argumentu -1 ta funkcja dąży do +/- nieskończoności. Dlatego typowym dla CCP sposobem zrobiono prowizorkę i dla argumentów ujemnych zastosowano funkcję liniową.

PS. Ceny nie wszystkich statków spadły, np. Rapiery podrożały ok. 2 razy.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwiec 20, 2007, 17:11:32 »
No tak misiek, ale pilgrim i curse przed invencja kosztowaly 150 i 200-220 mil za sztuke. Invencja spowodowala ze statki kosztuja ile kosztuja. CCP poprawilo tylko machanizm, bład ktory zle przelicza ME w stosunku do faktycznego stanu ME.

po pierwsze geniu nie jestem dla ciebie misiek, po drugie amarskie recony w jita tak kosztowaly przed patchem - sam po tyle je puszczalem, chyba ze u was na prowincji tak zdzieraja

vulor

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwiec 20, 2007, 18:06:45 »


po pierwsze geniu nie jestem dla ciebie misiek, po drugie amarskie recony w jita tak kosztowaly przed patchem - sam po tyle je puszczalem, chyba ze u was na prowincji tak zdzieraja
Wyraźnie napisał:
pilgrim i curse przed invencja kosztowaly 150 i 200-220 mil za sztuke.

Czytać misiek nie umiesz?  ;D ;D

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwiec 21, 2007, 08:04:06 »

po pierwsze geniu nie jestem dla ciebie misiek,

Ależ misiu no coś ty ... :smitten:

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwiec 23, 2007, 12:20:32 »
sa dostepne nowe imple w grze do inwencji:

* Poteque "Draftsman" GI-1/2 ,

* Zainou "Beancounter" CI-1/2,

* Inherent Implants "Cleric" AI-1/2

ceny od 800m w gore  :o  oraz cybernetics na lvl5

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwiec 23, 2007, 12:50:11 »
sa dostepne nowe imple w grze do inwencji:

* Poteque "Draftsman" GI-1/2 ,

* Zainou "Beancounter" CI-1/2,

* Inherent Implants "Cleric" AI-1/2

ceny od 800m w gore  :o  oraz cybernetics na lvl5

Misiu pls, wklej jakies info o nich pls :)
Moze ktos zerknac ile LP kosztuja te cacka?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Invention
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwiec 23, 2007, 13:01:43 »
80k LP i 80mln isk w sklepiku :) (bez paru groszy).
Dostępne m.in. u Duvolle i Quafe.
Przedwieczny.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwiec 23, 2007, 15:18:49 »
"...A neural Interface upgrade that boost the pilot's skill at invention...."

niestety nie wiadomo ile procent czy jakkolwiek...jeden kupilem za 500m, zobaczymy jak dzialaja

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwiec 25, 2007, 17:22:27 »

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwiec 26, 2007, 11:33:01 »
gdzie masz to napisane? jestes pewien ze parametr chanceOfDuplicating to wlasnie modyfikator szansy inwencji?
Pewien nie jestem, ale jest to jedyny parametr wystepujacy w przypadku tego implantu.
Jesli nie jest to paramter podbijajacy % na udaną invencje to znaczy że ten implant nie robi nic, a to co napisane w opisie itemu to fake.

Zresztą, zobacz, Heron ma szanse 0,07

http://eve.coldfront.net/db/item/Heron

Overdrive injector system I  0,06

http://eve.coldfront.net/db/item/Overdrive+Injector+System+I

Jakis inny atrybut nie przychodzi mi do glowy. Ale pewny nie jestem.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2007, 11:41:32 wysłana przez Edmund »

Voulture

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwiec 26, 2007, 11:34:39 »
Hmm czyli ten implanty maja ten sam bonus i roznica jest tylko w wymaganiach? Nie glupie w sumie...

Ellaine

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwiec 26, 2007, 11:38:30 »
AFAIK, chance of duplicating to parametr wystepujacy przy kazdym itemie i oznacza szanse jego skopiowania w niezaimplementowanym mechanizmie reverse engineering.
Ale moge sie mylic.
Trzeba zobaczyc te implanty  w grze.

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #135 dnia: Czerwiec 26, 2007, 11:53:35 »
AFAIK, chance of duplicating to parametr wystepujacy przy kazdym itemie i oznacza szanse jego skopiowania w niezaimplementowanym mechanizmie reverse engineering.
Ale moge sie mylic.
Trzeba zobaczyc te implanty  w grze.

Wszystkie itemy poza BPO maja szanse na duplikacje .. no prawie wszystkie ..

Ja bym sie pokusił o taki domysl :

[bazowa szansa itemu t1 na duplikacje (+-*) szansa na duplikacje * meta lvl itemu (+-*)  skill encryption 0,0? * poziom skilla encryption (+-*) skill science 1 0,0?*poziom skilla science 1 (+-*) skill science 2 0,0? * poziom skilla science 2 ]*decryptor probability= szansa na invencje.


Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #136 dnia: Czerwiec 26, 2007, 11:57:13 »
A moze byc tez tak że poziom skilla science 1 i science 2 nie wplywa na szanse invencji ... wtedy to juz banał wzorek

Overdive injecetor system , meta lvl 4, skill encryp. lv 4, decyptor 1,3
http://eve.coldfront.net/db/item/War+Strategon

(0,06 + 0,24 + 0,2 )*1,3 = 0,5*1,3 = 0,65 szansy

Assari

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #137 dnia: Czerwiec 27, 2007, 07:11:01 »
Według informacji z patch motes do Rev 2 powinno się dac robić w ramach inwencji BPC na ammo T2. Czy ktoś próbował to robić? Z jakim skutkiem?

przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #138 dnia: Czerwiec 27, 2007, 07:55:14 »
ja bede próbował jak sie skonczy kopiować bpo
czyli jutro rano
jak cos dam znac

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #139 dnia: Czerwiec 27, 2007, 10:53:10 »
jakis koles na eve forum chwali sie ze dalo sie, ponizej oryginalny text:


"...I have had unmodified success with cruise missiles, which gave the standard ME:-4 PE:-4 10 Runs. But you must keep in mind that 1 run of T2 missiles is 5000 units. Not done drones yet, just waiting for D.T to finish and I'll be bunging some Hornets in for invention..."