Autor Wątek: Invention  (Przeczytany 41605 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MightyBaz

  • Gość
Invention
« dnia: Luty 16, 2007, 14:50:13 »
Proponuje nowy temat, bo sporo osob juz jest w posiadaniu data interfaces, i probuje robic t2 bpc.
Ceny Komponentow tez juz spadly do sensownego poziomu, oprocz datacores , ktore siegaja absurdalnych cen na markecie.

Osobiscie czekam az doskiluje na lvl5 amarr encryption method, czyli zadnych efektow nie mam, oprocz sprzedazy data interfaces  na markecie - na razie 2,5b :)

Mysle ze warto wymienic sie info jak wam idzie inwencja
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2007, 14:53:14 wysłana przez Xarthias »

Soulless

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2007, 09:02:40 »
Cytat: Xarthias
No coż, cała afera przyniosła chociaż jeden skutek - likwidacja loterii t2.
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=431

Tylko najpierw loteria przyspieszy...

CIekawe co zrobia z juz istniejacymi BPO...

Wpisalem nawet propozycje swoja, moze ktos zauwazy.
Zeby istniejace BPO zamienic w special z ktorego nie da sie produkowac a tylko robic BPC, plus zeby zrobienie kazdego nastepnego BPC trwalo 1s dluzej :)

Wydzieliłem z wątku :Skandal czy ściema" i scaliłem z wątkiem "Invencja" jako bardziej odpowiednim. X.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2007, 14:42:10 wysłana przez Xarthias »

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2007, 14:15:21 »
jak nic nie zrobia z bpo t2, to inwencja bedzie gowno warta.
raz zrobilem sobie probe na energized adaptive nano, z max komponentami, czyli rare nano, najlepszy decryptor i otrzymalem 7x bpc. Czyli wydalem 200m , a sprzedalem za 63m,

Poniewaz nie jestem filantropem, wiec olewam invencje. Jedyne co sie oplaca to robienie hulkow, vaga czy innego drogie na rynku badziewia.


marioosh

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2007, 14:24:48 »
co wiem o invention? wiem który interface jest wymagany do danego BPO...

lista poniżej:
Occult data Interface 25554

+-----------------------------------------------+
| typeName                                      |
+-----------------------------------------------+
| ECCM - RADAR I Blueprint                      |
| Dual Light Beam Laser I Blueprint             |
| 800mm Reinforced Steel Plates I Blueprint     |
| 50mm Reinforced Steel Plates I Blueprint      |
| Small EMP Smartbomb I Blueprint               |
| Dual Light Pulse Laser I Blueprint            |
| Armor Kinetic Hardener I Blueprint            |
| Reactive Plating I Blueprint                  |
| Energy Ambit Extension I Blueprint            |
| Reactor Control Unit I Blueprint              |
| Heavy Pulse Laser I Blueprint                 |
| Shield Flux Coil I Blueprint                  |
| Energy Locus Coordinator I Blueprint          |
| Heavy Capacitor Booster I Blueprint           |
| Medium Nosferatu I Blueprint                  |
| 400mm Reinforced Steel Plates I Blueprint     |
| Medium Armor Repairer I Blueprint             |
| Medium Capacitor Booster I Blueprint          |
| Thermic Plating I Blueprint                   |
| Energy Collision Accelerator I Blueprint      |
| Large EMP Smartbomb I Blueprint               |
| Capacitor Power Relay I Blueprint             |
| Mega Beam Laser I Blueprint                   |
| Energized Thermic Membrane I Blueprint        |
| Large Energy Transfer Array I Blueprint       |
| Medium Energy Transfer Array I Blueprint      |
| Medium EMP Smartbomb I Blueprint              |
| Small Nosferatu I Blueprint                   |
| Shield Power Relay I Blueprint                |
| Cap Recharger I Blueprint                     |
| Reflective Plating I Blueprint                |
| Adaptive Nano Plating I Blueprint             |
| Heavy Energy Neutralizer I Blueprint          |
| Small Energy Transfer Array I Blueprint       |
| Mega Pulse Laser I Blueprint                  |
| Multi Sensor Backup Array I Blueprint         |
| Dual Heavy Beam Laser I Blueprint             |
| X-Large Capacitor Battery I Blueprint         |
| Medium Pulse Laser I Blueprint                |
| Medium Beam Laser I Blueprint                 |
| Dual Heavy Pulse Laser I Blueprint            |
| Energy Burst Aerator I Blueprint              |
| Small Capacitor Battery I Blueprint           |
| Power Diagnostic System I Blueprint           |
| Energized Magnetic Membrane I Blueprint       |
| Capacitor Flux Coil I Blueprint               |
| Armor Explosive Hardener I Blueprint          |
| Medium Energy Neutralizer I Blueprint         |
| Tachyon Beam Laser I Blueprint                |
| Medium Capacitor Battery I Blueprint          |
| Heavy Nosferatu I Blueprint                   |
| Armor Thermic Hardener I Blueprint            |
| Small Capacitor Booster I Blueprint           |
| 200mm Reinforced Steel Plates I Blueprint     |
| Algid Energy Administrations Unit I Blueprint |
| Energized Adaptive Nano Membrane I Blueprint  |
| Small Energy Neutralizer I Blueprint          |
| Heat Sink I Blueprint                         |
| Small Armor Repairer I Blueprint              |
| Energized Reactive Membrane I Blueprint       |
| Energized Regenerative Membrane I Blueprint   |
| Energy Discharge Elutriation I Blueprint      |
| Focused Medium Beam Laser I Blueprint         |
| 1600mm Reinforced Steel Plates I Blueprint    |
| Gatling Pulse Laser I Blueprint               |
| Energy Metastasis Adjuster I Blueprint        |
| Magnetic Plating I Blueprint                  |
| Focused Medium Pulse Laser I Blueprint        |
| Energized Reflective Membrane I Blueprint     |
| Large Armor Repairer I Blueprint              |
| Quad Light Beam Laser I Blueprint             |
| Armor EM Hardener I Blueprint                 |
| 100mm Reinforced Steel Plates I Blueprint     |
| Large Capacitor Battery I Blueprint           |
| Regenerative Plating I Blueprint              |
| Heavy Beam Laser I Blueprint                  |
+-----------------------------------------------+

occult tuner data interface 26603

Nanobot Accelerator I Blueprint       |
| Anti-Explosive Pump I Blueprint       |
| Anti-Kinetic Pump I Blueprint         |
| Auxiliary Nano Pump I Blueprint       |
| Ancillary Current Router I Blueprint  |
| Semiconductor Memory Cell I Blueprint |
| Anti-EM Pump I Blueprint              |
| Anti-Thermic Pump I Blueprint         |
| Gravity Capacitor Upgrade I Blueprint |
| Trimark Armor Pump I Blueprint        |
| Remote Repair Augmentor I Blueprint   |
| Salvage Tackle I Blueprint     

occult ship data interface 25851

 Abaddon Blueprint     |
| Tormentor Blueprint   |
| Harbinger Blueprint   |
| Inquisitor Blueprint  |
| Coercer Blueprint     |
| Apocalypse Blueprint  |
| Armageddon Blueprint  |
| Arbitrator Blueprint  |
| Augoror Blueprint     |
| Omen Blueprint        |
| Punisher Blueprint    |
| Sigil Blueprint       |
| Prophecy Blueprint    |
| Executioner Blueprint |
| Bestower Blueprint    |
| Crucifier Blueprint   |

incognito data interface 25556

 ECCM - Magnetometric I Blueprint        |
| ECM - White Noise Generator I Blueprint |
| Heavy Electron Blaster I Blueprint      |
| Signal Distortion Amplifier I Blueprint |
| Ion Blaster Cannon I Blueprint          |
| ECM - Multispectral Jammer I Blueprint  |
| Heavy Ion Blaster I Blueprint           |
| ECM - Spatial Destabilizer I Blueprint  |
| ECM - Phase Inverter I Blueprint        |
| ECM Burst I Blueprint                   |
| Heavy Neutron Blaster I Blueprint       |
| Medium Plasma Smartbomb I Blueprint     |
| RADAR Backup Array I Blueprint          |
| Remote Sensor Dampener I Blueprint      |
| Co-Processor I Blueprint                |
| ECM - Ion Field Projector I Blueprint   |
| Light Neutron Blaster I Blueprint       |
| Neutron Blaster Cannon I Blueprint      |
| Light Ion Blaster I Blueprint           |
| Electron Blaster Cannon I Blueprint     |
| ECCM Projector I Blueprint              |
| Small Plasma Smartbomb I Blueprint      |
| Large Plasma Smartbomb I Blueprint      |
| Light Electron Blaster I Blueprint      |
| Magnetometric Backup Array I Blueprint

incognito tuner data interface  26601

 Hybrid Collision Accelerator I Blueprint      |
| Memetic Algorithm Bank I Blueprint            |
| Liquid Cooled Electronics I Blueprint         |
| Drone Repair Augmentor I Blueprint            |
| Drone Durability Enhancer I Blueprint         |
| Hybrid Burst Aerator I Blueprint              |
| Hybrid Locus Coordinator I Blueprint          |
| Targeting System Subcontroller I Blueprint    |
| Drone Control Range Augmentor I Blueprint     |
| EW Drone Range Augmentor I Blueprint          |
| Drone Speed Augmentor I Blueprint             |
| Stasis Drone Augmentor I Blueprint            |
| Hybrid Ambit Extension I Blueprint            |
| Hybrid Metastasis Adjuster I Blueprint        |
| Hybrid Discharge Elutriation I Blueprint      |
| Drone Scope Chip I Blueprint                  |
| Sentry Damage Augmentor I Blueprint           |
| Targeting Systems Stabilizer I Blueprint      |
| Algid Hybrid Administrations Unit I Blueprint |
| Ionic Field Projector I Blueprint             |
| Powergrid Subroutine Maximizer I Blueprint    |
| Drone Mining Augmentor I Blueprint            |
| Signal Focusing Kit I Blueprint               |

incognito ship data interface 25855

 Iteron Mark V Blueprint   |
| Celestis Blueprint        |
| Retriever Blueprint       |
| Iteron Blueprint          |
| Incursus Blueprint        |
| Procurer Blueprint        |
| Maulus Blueprint          |
| Myrmidon Blueprint        |
| Iteron Mark IV Blueprint  |
| Dominix Blueprint         |
| Hyperion Blueprint        |
| Catalyst Blueprint        |
| Exequror Blueprint        |
| Vexor Blueprint           |
| Atron Blueprint           |
| Imicus Blueprint          |
| Tristan Blueprint         |
| Covetor Blueprint         |
| Navitas Blueprint         |
| Iteron Mark II Blueprint  |
| Brutix Blueprint          |
| Iteron Mark III Blueprint |
| Megathron Blueprint       |
| Thorax Blueprint          |


cryptic data interface 25553

10MN Afterburner I Blueprint               |
| Medium Proton Smartbomb I Blueprint        |
| Mobile Medium Warp Disruptor I Blueprint   |
| Warp Core Stabilizer I Blueprint           |
| 125mm Gatling AutoCannon I Blueprint       |
| Overdrive Injector System I Blueprint      |
| Reinforced Bulkheads I Blueprint           |
| Dual 180mm AutoCannon I Blueprint          |
| Expanded Cargohold I Blueprint             |
| 220mm Vulcan AutoCannon I Blueprint        |
| Survey Scanner I Blueprint                 |
| Ship Scanner I Blueprint                   |
| 1MN MicroWarpdrive I Blueprint             |
| Tracking Computer I Blueprint              |
| Tracking Disruptor I Blueprint             |
| Mobile Small Warp Disruptor I Blueprint    |
| 100MN MicroWarpdrive I Blueprint           |
| Cargo Scanner I Blueprint                  |
| 650mm Artillery Cannon I Blueprint         |
| Target Painter I Blueprint                 |
| Inertia Stabilizers I Blueprint            |
| 1400mm Howitzer Artillery I Blueprint      |
| 425mm AutoCannon I Blueprint               |
| LADAR Backup Array I Blueprint             |
| 1200mm Artillery Cannon I Blueprint        |
| Stasis Webifier I Blueprint                |
| Nanofiber Internal Structure I Blueprint   |
| ECCM - LADAR I Blueprint                   |
| Damage Control I Blueprint                 |
| Small Hull Repairer I Blueprint            |
| Warp Scrambler I Blueprint                 |
| Mobile Large Warp Disruptor I Blueprint    |
| Warp Disruptor I Blueprint                 |
| Gyrostabilizer I Blueprint                 |
| Large Hull Repairer I Blueprint            |
| Dual 650mm Repeating Artillery I Blueprint |
| 10MN MicroWarpdrive I Blueprint            |
| 800mm Repeating Artillery I Blueprint      |
| 280mm Howitzer Artillery I Blueprint       |
| Large Proton Smartbomb I Blueprint         |
| 250mm Light Artillery Cannon I Blueprint   |
| 720mm Howitzer Artillery I Blueprint       |
| Dual 425mm AutoCannon I Blueprint          |
| 1MN Afterburner I Blueprint                |
| 200mm AutoCannon I Blueprint               |
| Medium Hull Repairer I Blueprint           |
| 150mm Light AutoCannon I Blueprint         |
| Small Proton Smartbomb I Blueprint         |
| 100MN Afterburner I Blueprint              |
| Passive Targeter I Blueprint               |
| Tracking Link I Blueprint                  |
| Tracking Enhancer I Blueprint         

cryptic tuner data interface 26597

 Auxiliary Thrusters I Blueprint              |
| Projectile Burst Aerator I Blueprint         |
| Emission Scope Sharpener I Blueprint         |
| Polycarbon Engine Housing I Blueprint        |
| Projectile Ambit Extension I Blueprint       |
| Hyperspatial Velocity Optimizer I Blueprint  |
| Engine Thermal Shielding I Blueprint         |
| Cargohold Optimization I Blueprint           |
| Warp Core Optimizer I Blueprint              |
| Propellant Injection Vent I Blueprint        |
| Projectile Collision Accelerator I Blueprint |
| Projectile Locus Coordinator I Blueprint     |
| Dynamic Fuel Valve I Blueprint               |
| Egress Port Maximizer I Blueprint            |
| Projectile Metastasis Adjuster I Blueprint   |
| Low Friction Nozzle Joints I Blueprint       |

cryptic ship data interface 25857

 Slasher Blueprint   |
| Vigil Blueprint     |
| Hoarder Blueprint   |
| Rifter Blueprint    |
| Scythe Blueprint    |
| Cyclone Blueprint   |
| Typhoon Blueprint   |
| Probe Blueprint     |
| Rupture Blueprint   |
| Bellicose Blueprint |
| Mammoth Blueprint   |
| Breacher Blueprint  |
| Tempest Blueprint   |
| Stabber Blueprint   |
| Maelstrom Blueprint |
| Burst Blueprint     |
| Hurricane Blueprint |
| Thrasher Blueprint  |
| Wreathe Blueprint

esoteric data interface 25555

 Dual 250mm Railgun I Blueprint             |
| Large Graviton Smartbomb I Blueprint       |
| Ballistic Deflection Field I Blueprint     |
| Heavy Missile Launcher I Blueprint         |
| Explosion Dampening Amplifier I Blueprint  |
| 200mm Railgun I Blueprint                  |
| Heat Dissipation Field I Blueprint         |
| Small Graviton Smartbomb I Blueprint       |
| Large Shield Transporter I Blueprint       |
| Shield Recharger I Blueprint               |
| Small Shield Transporter I Blueprint       |
| Heat Dissipation Amplifier I Blueprint     |
| Shield Boost Amplifier I Blueprint         |
| Sensor Booster I Blueprint                 |
| Medium Graviton Smartbomb I Blueprint      |
| X-Large Shield Booster I Blueprint         |
| Medium Shield Extender I Blueprint         |
| Prototype Cloaking Device I Blueprint      |
| ECCM - Omni I Blueprint                    |
| 350mm Railgun I Blueprint                  |
| Magnetic Scattering Amplifier I Blueprint  |
| Large Shield Extender I Blueprint          |
| Gravimetric Backup Array I Blueprint       |
| Siege Missile Launcher I Blueprint         |
| Small Shield Booster I Blueprint           |
| Photon Scattering Field I Blueprint        |
| Medium Shield Transporter I Blueprint      |
| Kinetic Deflection Amplifier I Blueprint   |
| Heavy Assault Missile Launcher I Blueprint |
| 425mm Railgun I Blueprint                  |
| 150mm Railgun I Blueprint                  |
| Assault Missile Launcher I Blueprint       |
| Rocket Launcher I Blueprint                |
| Invulnerability Field I Blueprint          |
| Small Shield Extender I Blueprint          |
| 250mm Railgun I Blueprint                  |
| Cruise Missile Launcher I Blueprint        |
| Explosion Dampening Field I Blueprint      |
| Remote Sensor Booster I Blueprint          |
| Medium Shield Booster I Blueprint          |
| 125mm Railgun I Blueprint                  |
| Ballistic Control System I Blueprint       |
| Signal Amplifier I Blueprint               |
| Standard Missile Launcher I Blueprint      |
| ECCM - Gravimetric I Blueprint             |
| Dual 150mm Railgun I Blueprint             |
| Large Shield Booster I Blueprint           |
| Magnetic Field Stabilizer I Blueprint

esoteric tuner data interface 26599

Anti-EM Screen Reinforcer I Blueprint           |
| Core Defence Operational Solidifier I Blueprint |
| Bay Loading Accelerator I Blueprint             |
| Inverted Signal Field Projector I Blueprint     |
| Signal Disruption Amplifier I Blueprint         |
| Warhead Flare Catalyst I Blueprint              |
| Core Defence Field Purger I Blueprint           |
| Hydraulic Bay Thrusters I Blueprint             |
| Anti-Explosive Screen Reinforcer I Blueprint    |
| Particle Dispersion Projector I Blueprint       |
| Launcher Processor Rig I Blueprint              |
| Warhead Rigor Catalyst I Blueprint              |
| Tracking Diagnostic Subroutines I Blueprint     |
| Anti-Kinetic Screen Reinforcer I Blueprint      |
| Warhead Calefaction Catalyst I Blueprint        |
| Anti-Thermal Screen Reinforcer I Blueprint      |
| Core Defence Charge Economizer I Blueprint      |
| Particle Dispersion Augmentor I Blueprint       |
| Rocket Fuel Cache Partition I Blueprint         |
| Core Defence Capacitor Safeguard I Blueprint    |
| Missile Guidance System Rig I Blueprint         |
| Core Defence Field Extender I Blueprint         |
| Capacitor Control Circuit I Blueprint   

esoteric ship data interface 25853

 Blackbird Blueprint      |
| Osprey Blueprint         |
| Caracal Blueprint        |
| Condor Blueprint         |
| Griffin Blueprint        |
| Ferox Blueprint          |
| Moa Blueprint            |
| Heron Blueprint          |
| Scorpion Blueprint       |
| Kestrel Blueprint        |
| Drake Blueprint          |
| Cormorant Blueprint      |
| Rokh Blueprint           |
| Bantam Blueprint         |
| Badger Mark II Blueprint |
| Badger Blueprint         |
| Raven Blueprint          |
| Merlin Blueprint     



Ellaine

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 23, 2007, 14:29:29 »
Wedlug for eve-o wlasnie na malych drogich modulach jak EAN czy Cap Recharge daje sie zarobic niezle - wydajac 200 milionow wyciagnac kolo 1-2b - ale to srednia z wielu prob z ktorych jedne sie uddaja lepiej inne gorzej (lepiej = kilkadziesiat run)

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 23, 2007, 14:38:05 »
wlasnie nie jest tak, max teraz to 14xruns, jest sporo info na eve forum o invencji i wszyscy narzekaja, ze przy max skilach i max componets otrzymuja male ilosc, a czasem nic.
Tzn nie jestem teoretykiem , tylko probowalem...i zaluje. wszystko do inwencji sprzedalem za 3,7b , czyli data interfaces, data cores, parts do bpc itd - niom, rzeczyswiscie invetion wtedy jest bardzo oplacalna
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2007, 14:40:23 wysłana przez Mighty Baz »

Ezachiel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 23, 2007, 20:26:29 »
pytanie za 100 pkts te interface i data core sie zuzywaja w procesie invencji ?

Ellaine

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 23, 2007, 21:20:51 »
interface nie datacore tak

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 27, 2007, 13:57:39 »
chyba jednak warto wrocic do skilli, bo duzo info jest na eveforum o "bledach mlodosci" invencji. Duzo graczy narzeka. Moze zwiekszy sie ilosc trafionych bpc, niz jak do tej pory max 14xbpc.
Podobnie bylo z czesciami do data interface'ow. Na poczatku bylo ich bardzo malo, potem sypneli wiecej w hidden encounters.
Ceny interfacesow spadly juz do bardzo niskiego poziomu, praktycznie mozna nawet samemu zrobic za 30-40m.

trzeba sledzic dev blogi

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 25, 2007, 13:34:23 »
ktos robil inwencje po tym nowym 1.4 patchu?

teraz hidden encounters dropuja duzo wiecej niz ostatnio, wiec ceny spadly
- tuner data ok 20-50m
- data - ok 50-100m
- data ship 100-300m

oprocz tego mozna znalezc wiecej datacores  niz poprzednio, oraz wiecej otrzymac od agenta za mniejsza liczbe rp



Wojak

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 25, 2007, 14:30:02 »
No ja prawie robiłem i to prawie robi wielką różnicę ;)

Ale mam pytanko co do dekryptorów mam takie o to info na ich temat
                Probability   ME   PE  Runs

Amarr            
War Strategon            1.3x   -3    2     4
Classic Doctrine         1.1x   -2    5     1
Formation Layout        1.0x   -1    3     0
Sacred Manifesto       0.8x    0    4     2
Circular Logic              0.4x   -4    1     9

Caldari            
Installation Guide        1.3x   -3    2     4
Prototype Diagram      1.1x   -2    5     1
Tuning Instructions     1.0x   -1    3     0
User Manual                0.8x    0    4     2
Alignment Chart          0.4x   -4    1     9

Gallente
Stolen Formulas               1.3x   -3    2     4
Test Reports                    1.1x   -2    5     1
Collision Measurements   1.0x   -1    3     0
Engagement Plan             0.8x    0    4     2
Symbiotic Figures            0.4x   -4    1     9

Minmatar
Assembly Instructions  1.3x   -3    2     4
Advanced Theories      1.1x   -2    5     1
Calibration Data             1.0x   -1    3     0
Operation Handbook      0.8x    0    4     2
Circuitry Schematics      0.4x   -4    1     9

W jakiś tam sposób jestem nawet w stanie rozszyfrować ale dokładniej gdzie je można znaleźć, cz wogóle ich szukanie ma sens, zakładam też że łączenie dekryptorów przy inwencji jest niemożliwe no i oczywiście się nie zużywają. Ktos ich używał w inwencji i coś więcej mógłby napisać?

Pozdrawiam

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 25, 2007, 16:04:55 »
Dekryptory sie zuzywaja niestety dlatego wciaz nie oplaca sie np uzywac bestow ... Assembly Instructions dla minmatar kosztuja okolo 30-40mln co jest calkowicie sick cena. Co ciekawe po patchu uzywalem Calibration Data  wszystkie skile na 4 ( łacznie z encryption) dodany named item i dupsko 3 razy pod rzad nie wyszla inwecja.

Co do sprawy ilosci RUN probowalem przy 40 run bpc zawsze dostawalem 2 runy przy 300 run bpc dostalem tez 2 runy. Mam uczucie ze invencja jak zepsuta byla tak jest. I w dalszym ciagu raczej ciezko na niej cos zarobic sesownie.

Venkhar Krard

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 25, 2007, 16:35:41 »
Testujcie testujcie bo ja chce mojego vagabonda za 50mil ;]

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 25, 2007, 17:00:41 »
o jakich skilach mowisz? encryption methods>? czy jakies inne? Ja zrobilem na razie lvl4 amarrian - kolesie na eve forum pisza, ze lepiej im wychodzi kiedy maja maxa ...ale nie chce mi sie robic 30 dni na lvl5

bo jesli nic nie zmienilo sie to nadal nie oplaca sie robic zadnych modulow , tylko shipy :crazy2: :tickedoff:

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 25, 2007, 17:13:50 »
Molecular lvl 4 minm encryp lvl 4 i rocket sci lvl 4 wszystkie skile potrzebne do budowy 1mn mvd ( moj testowy bpc ) przy innych niz :
Assembly Instructions 
Advanced Theories

Nieuzyskalem jeszcze efektów caly czas nie udane.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 25, 2007, 17:35:21 »
niom ja mam wymaxowane oprocz encryption...ale tak czy siak chyba masz racje z tym ....nic nie zmienili po patchu oprocz wiekszej ilosci dropow

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Odp: Invention
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 26, 2007, 00:04:39 »
Krotko:

Caldari Encryption Methods 3 + odpowiednie skille science wszsytko na 3, decryptory rozne:

Hvy MIssile Launcher t2 - 3 proby 100% sukces
Ballistic Cotnrol System t2 - 3 proby 66% sukces
Invulnerability Fileld - 3 proby 33% sukces

Na wszystkich wyszedlem do przodu (przy Inv. Field ledwo ledwo).
Jest jeszcze kilka ciekawych modulow Caldari ktore moga sie oplacic, ze statkami ponoc jest o wiele mniejsz szansa.

edit:
Przy BSC nawet z najgorszym decryptorem sie udalo. A z najlepszym nie wyszlo.
W ceny  nie wliczyłem kosztu interface'u.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2007, 00:06:30 wysłana przez meen »
Mick Tyxx
niezrzeszony

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 26, 2007, 00:39:27 »
Ok ale ile wyszlo runow ?? i powiedz mi co znaczy "najgorszy" decryptor?

Ehh no i wiadomo jeszcze fart sie liczy.

Wojak

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 26, 2007, 01:20:17 »
Z szipami jest taka sprawa że nie ma mozliwości zwiększenia szansy przez dodanie jakiegoś lepszego szipa bo w końcu jest tylko 1. Chyba żeby można było wstawić tam jakiś frakcyjny jakiś sens to niby ma ( w końcu takie szipy "kożystają" z skilli rasowych i są one ściśle określone więc przynależność takich statków też ) ale nie wiem coś ktoś na ten temat wie?

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 26, 2007, 07:54:21 »
ja nie uzywalem rare ani named items, wsadzilem zwykle plus najlepszy decryptor i 1xBPC run na 300,
robilem energized adaptive nano t2, wyszlo mi za pierwszym razem 7 runs

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 26, 2007, 08:14:40 »
Sprawa wyglada tak ze jestem bardzo ciekawy czy komukolwiek po paczu udalo sie wyinventowac cos co dalo by wiecej niz 14 runow.

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Odp: Invention
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 26, 2007, 12:01:22 »
Ok ale ile wyszlo runow ?? i powiedz mi co znaczy "najgorszy" decryptor?

No wiec wygląda to tak, jak popatrzysz na tabele którą podał wcześniej wojak. Najgorszy decryptor to dla mnie ten który daje najmniejszą szansę w tabelce dla Caldari to jest:
Alignment Chart          0.4x   -4    1     9,  czyli jakaś bazowa szansa (nieznana) x 0.4, -4 do końcowego ME, +1 do końciwego PE, i +9 do runów z tym udało mi się osiągnąć 19 run BPC.
Mick Tyxx
niezrzeszony

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 26, 2007, 12:41:56 »
przymierzam sie do shipow , kupilem wlasnie arbitratora bpo i robie teraz runsy...zrobie pierwszy bez zadnych dopalaczy, ponoc tez wychodzi ???

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 26, 2007, 14:37:52 »
Ej no proponuje wpisywac wyniki sobie tutaj:

- co i nventowane
- lvl skili
- czy byl uzyty decryptor jesli tak to jaki
- jakie ME PE wyszlo oraz liczbe otrzymanych runow

w ten sposob za jakis czas wyplynie napewno jakis dobry wniosek co sie oplaca a co nie.

Dzis bede robil kolejne testowe MVD 1mn to napisze.

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Odp: Invention
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 26, 2007, 21:02:12 »
Nie lepiej testować jakiś bardziej opłacalny moduł niz 1MN mwd?
Z tego co wiadomo nie będzie większej ilości runów, przynajmniej nikt na eve-o się nie chwalił większą niż 19 (Oprócz jednego gościa, który ponoć miał BPC 100 run - ale nikt w to nie wierzy).
Mick Tyxx
niezrzeszony

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Odp: Invention
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 27, 2007, 08:13:40 »
Wczorajsze invention:
5x Invulnerability Field BPC ME=300, PE=0, RUns 300, Decryptor=Installation Guide, Item=v-m15 braced multispectral shield matrix. SKille Caldari Enc lvl3, Hydromagn. Phys. lvl2, Quantum Phys lvl1. Sukces 2/5 -> 2x 14Run, ME -7, PE -2

2x Hvy Missile Launcher ME=240, PE=0, max runs, Decryptor=Installation Guide, Item= 'Limos' Hvy Missile Launcher,  Wszystkie skille lvl3, Sukces 2/2, 2x 14Run, ME -7, PE -2

Chyba tez sprobuje z shipami :)
Mick Tyxx
niezrzeszony

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 27, 2007, 08:34:58 »
Ehh w tym wszystkim jedna roznica "caladari best decryptor" 7mln Minmatar best 59mln galente best 190mln  :o  przeciez to jakas paranoja...

No ale gratulacje udanych prob. Teraz szybkie pytanie czy ktos probowal robic invencje majac ME 0 PE 0 tak z ciekawosci gdyz kraza plotki ze niby me potrzebne wysokie i  jestem ciekaw czy to prawda bo ngdzie nie wpisalo ze ME ma wplyw na ilosc np RUN.

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Odp: Invention
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 27, 2007, 08:39:41 »
Hmmm z tego co widzialem to COSMOSY w ktorych padaja caldari decryptory sa farmione non-stop. Moze dlatego? Bardzo duzo decryptorow sprzedaja, to i cena spadla. Ale hvy missile robilem z tym najgorszym decryptorem, (szansa x0.4) ai tak napisalo mi ze moglbym to robic podczas snu.
Mick Tyxx
niezrzeszony

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 27, 2007, 09:27:35 »
Wlasnie kurcze hi sec Cosmos minmatar nie rzuca tych best decryptorow jedynie second w kolejnosci, i nieda sie ukryc tez jest farmiony maxymalnie.

Wojak

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 27, 2007, 14:41:27 »
Rozumiem że pisząc kosmosy macie na myśli zwykłe DEDy a nie encountery, więc w miarę waszych możliwości moglibyście podać ich lokalizację tak aby i nasi mogli pofarmić troszkę.

Pozdrawiam

Goomich

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 27, 2007, 15:16:35 »
Pisząc Cosmosy, ma na myśli Cosmosy.  >:D

White_Haven

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 27, 2007, 17:40:59 »
Cosmos, Wojak, czyli konstelacje zawierające misje od 'Agents in Space', w których tu i tam znajdują się pleksy.
Każda rasa ma konstelację Cosmos w high/low i 0.0 secu (a przynajmniej mieli 0.0 dodać).
Gdzieś tam na necie są podane ich lokalizacje.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 27, 2007, 19:56:57 »
polecam link na eve-o....od poczatku istnienia inwencji

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=470233

Mick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mick Tyxx
  • Korporacja: Defekt Muzgu
Odp: Invention
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 27, 2007, 21:27:44 »
Lista COSMOSów jest na http://eveinfo.com, ja sie nie bawie w kampienie, bo po pierwsze pełno tam ludzi, chamówa i wole poświęcić czas na inną zabawę.

Choć przyznam że cena kilkadziesiąt M za decryptor by mnie odwiodła od invention zupełnie, albo bym się bawił gorszymi decryptorami. Dzisiaj wrzucam kolejne BCSy i czekam na bpc na 425mm :D
Mick Tyxx
niezrzeszony

Wojak

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 28, 2007, 00:41:44 »
Hmm. Troszku brak logiki w myśleniu większości forumowiczów zarówno na centrali jak i oficjalnym forum ( to nie żaden zarzut ). Większość jak zauważyłem uważa że decryptory będą tańsze jeśli się je samemu wyciągnie skądś tam, byle nie kupując ich na markecie. Nic bardziej błędnego bo wyrywając je NPCom nadal posiadają one pewną wartość i to wartość jaką ( z pewnym przybliżeniem oczywiście ) przedstawia cena na markecie. Więc naprawdę nie ma sensu nawet myśleć co bardziej się opłaca kupić czy samemu zdobyć. Koszty inwencji zaś spadną jeśli dekryptorów pojawi się więcej ale to tak na marginesie moich kilka spostrzeżeń.