A w erze przystepnych T2 cargo expanderow, Amarrski transport ma wieksza ladownie niz Occator.
Ale obydwa mogą sobie wsadzić swoje bonusy do resistance armora.
Do kopania ujdzie maller albo ktorys z BC, ale ostatecznie musisz wyskillowac BSy do sensownego kopania Amarrskimi statkami.
Tak, Apocalypse jest drugim najlepszym battleshipem do kopania. Kopie prawie tak dobrze jak największa barka - Covetor i lepiej niż mniejszy Retriever. Do tego solidny pancerz i duży capacitor (dużo prądu do laserów) czyni z niego świetny statek, dla kogoś kto w kopanie bawi sie tylko okazyjnie.
Dobrze że nie wiem co to cruza
Kruz (w języku polskim mamy coś takiego jak przypadki i stosujemy to) czyli cruisery, po polsku krążowniki. Jest to druga podstawowa kategora statków w Eve. Są wieksze od fregat i mniejsze od battleshipów (pancerników - w skrócie BS). Oprócz tych trzech, są jeszcze dwie kategorie przejściowe: Destroyery (deski - niszczyciele), okręty z parametrami takimi jak fregaty, ale które namierza się równie łatwo co kruzy. Za to można na nie wsadzić 7-8 lekkich dzial. Służą do masakrowania fregat.
Drugą kategorią są Battlecruisery (BC). Podobna sprawa jak w przypadku desek: CPU i power grid na poziomie kruzów, wielkość w okolicy pancerników.
i tankowanie
Tankowanie to zdolność do przymowania obrażeń.
Przeciwnik strzela do ciebie, a wszystko co zmierza do niedopuszczenia do zniszczenia twojego statku to właśnie tankowanie.
Zwykle przez to rozumie się zmniejszanie zadawanych obrażen za pomocą resistów (każda broń zadaje obrażenia jednego, lub dwóch rodzajów).
Na przykład lasery zadają obrażenia EM (elektromagnetyczne) i thermal (cieplne) Każda część statku ma ma jakieś resisty na każdy z tych typów obrażeń. Na przykład Tormentor ma resisty: 60% na EM i 35% na Thermal. Oznacza, to, że z każdego strzału z lasera w twój pancerz, dostaniesz tylko 40% obrażeń z EM i 65% Thermal. Czyli jak działo strzela z siła 10 EM i 10 Thermal, to stracisz 10.5 HP, które zostaną odjęte od pancerza. Kiedy skonczy ci się pancerz, to będzie niszczona struktura kadłuba (hull), która nie ma żadnych resistów, a gdy i ta się skończy to bum. Aby do tego nie dopuścić używa się naprawiaczek (Armor Repairer).
armorem
Są dwa rodzaje tanków (sensu stricto).
Na armorze, stosowany przez Amarrów i Gallente, częściowo, przez Minmatarów (moduły do tego tanka wchodzą na low-sloty), oraz na tarczy (moduły do tarcz wchodzą na middle-sloty), stosowany przez Caldari. Obydwa sposoby mają swoje zady i walety.
Dzięki temu nie zdaję sobie sprawy z powagi mojego błędu.
Wybrałem amarów bo mieli najfajniejszy opis rasy i super ikonki
Jesteś totalne bezguście.
PS co to jest indyk - prosiłbym mniej żargonu a więcej nazw z gry (pełnych!!!).
Indyk to Industrial Ship, zwany też haulem. Ma olbrzymią (w porownaniu z okrętami bojowymi) ładownię i słuzy do wożenia różnych ladunkow w te i wefte. Każda z ras ma przynajmniej po dwa indyki (Gallente mają pięć, ale tylko ten piąty jest coś wart). Oprócz indyków są jeszcze Transport Shipy, czyli indyki TechII (tech 2 to statki i moduły generalnie znacznie lepsze od zwykłych rzeczy tech I i wymagające sporo większych skilli). Każda z ras ma po 2 transporty - jeden mniejszy i szybszy, do przemykania się przez niebezpieczne rejony, a drugi wikęszy i bardzo wolny.
Problem z indykami jest taki, że standardowo wklada się na nie albo cargo expandery, żeby dodatkowo zwiększyc im ładownię, albo moduły pomagające w uciecce, jak nanofibery, albo Warp Core Stabilizer (WCS, stab). Obydwie te kategorie wchodzą na low sloty przez co muszą tankować shieldem. A statki Caldari są po prostu najlepiej do tego przygotowane.
Trzecia i ostatnią kategorią statkówm stricte transportowych są frachtowce.
Są wieeeeeeelkie, są wooooooooooooooooooolne. Są naprawdę wooooooooooooooooooooolne. I nie mają żadnych slotów do wkladania modułów. A poza tym są wooooooolne. I olbrzymie.
A kopać mogę i tak - ja mam czas.... tylko cargo małe - czy można rafinować skałki przy zbieraniu - to zajmowałyby mniej spaca??
Nie.
PS. Nie należy mylić cruiserów z cruise missile.