EVE się zmienia, każdy nowy patch wnosi sporo nowości i sporo zmian do gry. A to nowe shipy a to zmiany w statach, a to zmiany w machanice gry - np. WCSy ostanio.
Wczoraj przypadkiem byłem niemym uczestnikiem wymianyzdań między dwoma graczami na temat zmian w kwestii walki (PvP) w EVE.
Jeden z nich pisał bardzo ciekawe rzeczy, ciekawe jesli oczywiście prawdziwe. Sam nie grałem wówczas więc nie wiem jak to było. Pisał mianowicie, ze kiedyś np. asteroidy były przeszkodą, że nie mozna było strzelać z dział/missili do przeciwnika zasłoniętego przez asteroid, że mozna było wymanewrować wystrzeloną do nas rakietę ! A teraz to lipa bo nie liczą się umiejętności pilota tylko posiadane moduły. Czy rzeczywiście tak było? Dlaczego tak nie jest? Czy tak będzie w przyszłości?
Możliwość wykorzystywania asteroid jako przeszkód w strzelaniu a nie tylko przeszkód na drodze shipa bardzo by się przydała. Tak samo np. gdyby planety, moony, słońce zyskały "cielesność" i mogły być wykorzystane jako przeszkody, zeby powodowały swoisty "cień" podczas skanowania, "stojący" na drodze między probem/shipem a przeciwnikiem księżyc czy planeta powodowałby "niewidzialność" tego ostatniego na skanerze. Czy chmury (nebule) pozwalające w jakimś stopniu ukryć statek/flotę przez przeciwnikiem i możliwością jej wyskanowania.
Jakie zmiany chcielibyście zobaczyć w EVE w tym zakresie? Co Wam się marzy a czego nielubicie w obecnym modelu walki? Piszę o PvP ale w zasadzie nei widzę problemu aby te same zasady obowiązywały także podczas potyczek PvE.