Autor Wątek: DEV blog o tier 3 bsach  (Przeczytany 4079 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

regis

  • Gość

Ellaine

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2006, 09:14:11 »
0
Rokh
    *  10% large hybrid optimal range per level
    * 5% shield resistance per level

Wyglada na to, ze caldari BS stanie sie nagle absolutna podstawa flot - znosny tank i 200 km zasiegu na niskich skillach jednoczesnie, jakies calkowicie absurdalne zasiegi z t2 railami.
W moich marzeniach kada rasa miala dostac snajperski BS o ograniczonych innych parametrach w zamian za bonus zasiegu. To by dawalo 320 km floty snajperskie o slabszym DPS i odpornosci jako akternatywe dla wspolczesnych flot snajperskich i nie.
A tak poprostu wszyscy beda latac Rokh'iem :(

Assari

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2006, 09:57:16 »
0
Maelstrom

Bonuses:
5% large projectile weapon rate of fire per level
7.5% shield boost amount per level

Zaraz, czy aby Minmatarzy to nie mieli tankowa? armorem?  :? Ten BS jako? najgorzej si? prezentuje, moim zdaniem.  :?

Goomich

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 26, 2006, 10:52:53 »
0
Cytat: "Assari"

Zaraz, czy aby Minmatarzy to nie mieli tankowa? armorem?  :? Ten BS jako? najgorzej si? prezentuje, moim zdaniem.  :?


Minmatarzy tankuj? tym, co akurat znale?li w ?mieciach innych ras. :P

Ellaine

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 26, 2006, 11:02:42 »
0
Wedlug zamiarow CCP, Minmatarzy tankuja shieldem ino slabo.

Jesli tankuja armorem to nie dlatego ze takie sa pierwotne zalozenia minmatarskiej technologii, tylko dlatego ze tankowanie armorem jest zwykle efektywniejsze, ogolnie, nie rasowo.

Assari

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 26, 2006, 11:51:58 »
0
Cytat: "Goomich"
Minmatarzy tankuj? tym, co akurat znale?li w ?mieciach innych ras. :P


Goomich, jaka? trauma na punkcie Minmatarów ?  :)

Goomich

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 26, 2006, 12:08:45 »
0
Nie trzeba traumy, ?eby zauwa?y?, ?e statki wygl?daj?, jakby by?y pospawane z losowych cz???i, znalezionych na z?omowisku, a wi?kszo?? pilotów, tak jakby nie uda?o si? znale?? na tym z?omowisku os?on na reaktor.  :twisted:

Kamoris

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 26, 2006, 12:18:36 »
0
Mintamarski ma byc z zalozenia njalepiej tankujacym bs na shield :P.
Ammarski no nie wiem czy smiac sie czy plakac, pewnie bedzie tzreba wybeirac albo tank albo dmg (nie ma lekko) a lasery an nim beda zarly jakies chore ilosci capa to nie zostaje nic innego jak latac z projectilami :).
Caldarski jest fajny w koncu caldari bede mieli bs do kopania :).
A gallencki to nie wiem moze byc fajny zoabczy sie  w praniu.

Goomich

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 26, 2006, 12:53:11 »
0
Cytat: "Kamoris"

Caldarski jest fajny w koncu caldari bede mieli bs do kopania :).


Namawia?, namawia? i namówi?. ;-)

Assari

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 26, 2006, 12:57:38 »
0
Cytat: "Goomich"
Nie trzeba traumy, ?eby zauwa?y?, ?e statki wygl?daj?, jakby by?y pospawane z losowych cz???i, znalezionych na z?omowisku,


Eee... no z tym to si? w zasadzie  nie mo?na nie zgodzi?  :D chyba jedynie destro i BC minmatarski jaki? fason trzymaj?. Reszta to twory projektantów zafascynowanych dzia?ami Picassa  :lol:  :lol:
Cho? gwoli ?cis?o?ci taki "Ziemniak zag?ady"  :lol: te? nie wygl?da na szczyt mozliwo?ci speców od designu :D  

a wi?kszo?? pilotów, tak jakby nie uda?o si? znale?? na tym z?omowisku os?on na reaktor.  :twisted:
A Ty co? Metroseksualista jaki?? Unisex preferujesz? M??czyzna ma wygl?da? jak m??czyna i tak wygl?da. A kobieta, hmm.. kobieta ma wygl?da?... inaczej ni? m??czyzna. I u Brutorów wygl?da... troch? inaczej  :D

Lea Grass

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 26, 2006, 13:43:10 »
0
Cytat: "Assari"
A Ty co? Metroseksualista jaki?? Unisex preferujesz? M??czyzna ma wygl?da? jak m??czyna i tak wygl?da. A kobieta, hmm.. kobieta ma wygl?da?... inaczej ni? m??czyzna. I u Brutorów wygl?da... troch? inaczej  :D


troche ? TROCHE ? czekaj ty no az wroce z bejowa..

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 508
  • Spamin' the World
  • Respect: +41
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 26, 2006, 13:47:34 »
0
Cytat: "Lea Grass"
troche ? TROCHE ? czekaj ty no az wroce z bejowa..


?a?, jaki g?os z za?wiatów :)
Wracaj wracaj z tego bejowa :P
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 26, 2006, 14:15:08 »
0
To mo?e kurna wszyscy wracajcie... bo jako? tak pusto bez Waszych g?b na centrali...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 508
  • Spamin' the World
  • Respect: +41
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 26, 2006, 14:19:08 »
0
My?l?, ?e da si? zrobi? :)))
Cho? tak na sta?e to po wakacjach i urlopach chyba... :)
Przedwieczny.

Assari

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 26, 2006, 15:00:47 »
0
Cytat: "Lea Grass"
troche ? TROCHE ? czekaj ty no az wroce z bejowa..


A kiedy wrócisz?

BTW Co to jest "bejowo" ?!

BTW2 Jeste? z Siedlec? Je?li jeste? z TYCH Siedlec, to ja te? jestem z Siedlec  :)

Lea Grass

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 26, 2006, 16:20:01 »
0
...bejowo jest tam gdzie sie jezdzi na tygrysie, zwlacza smoki i czaruje ;P

Jestem z jedynych slusznych Siedlec. TYCH Siedlec ;P

Ellaine

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 26, 2006, 16:42:06 »
0
Jedno z moich graczy bywa w Siedlcach raz na pol roku :)

korpusz

  • Gość
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 26, 2006, 19:00:14 »
0
To wkoncu te BSy beda produkowac w Siedlcach czy w bejowie ?? bo mnie zakreciliscie  :twisted:

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 508
  • Spamin' the World
  • Respect: +41
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 26, 2006, 19:17:12 »
0
Cytat: "korpusz"
To wkoncu te BSy beda produkowac w Siedlcach czy w bejowie ?? bo mnie zakreciliscie  :twisted:


Patrz?c na poziom techniki to minmatarskie b?d? budowane w bejowie przez orki, a reszta to pewnie w Siedlcach (tam jaka? fabryka wagonów by?a czy co?)  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Przedwieczny.

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
DEV blog o tier 3 bsach
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 26, 2006, 23:10:57 »
0
Cytat: "xarthias"
a reszta to pewnie w Siedlcach (tam jaka? fabryka wagonów by?a czy co?)  :twisted:  :twisted:  :twisted:


A czego tam w siedlcachnie bylo  :roll: nawet troche fajnych rzeczy i ludzi tam zostalo  8)

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal