ja wiem ze to czasami boli zeby przeczytac tutoriala i porownac z tym co sie dzieje
ale ok
..........................Explosion Radius.....Damage
Heavy Missile..........125m....................150HP
Torpedo..................400m....................
450HP
Standardowo frygi maja 50m srednicy.
Uwaga, bedzie troche matematyki...
Heavy Missile 50/125 = 0.4 ... 40% dmg wchodzi... 150HP * 40% = 60HP
Torpeda 40/400 = 0.1 ... 10% dmg wchodzi ... 450HP * 10% = 45HP
Do tego jeszcze trzeba dolozyc wspolczynnik predkosci danej frygi w stosunku do predkosci poruszania sie statku.
Np.
(1) Torpeda GONI ceptorka poruszajacego sie 3km/s, z wlaczonym mwd ceptora ma radius stodoly, dajej... sama torpeda leci jakies 2km/s akurat i akurat pod jakims tam (nieduzym) katem pacnela ceptorka, co sie dzieje... powinien dostac pelen dmg? w zyciu Torpa ma cos takiego jak explosion velocity = 250 m/s wiec dmg to zrobi za gora 10HP.
(2) Ta sama torpeda, ten sam ceptor. tylko ze leca teraz na przeciwko siebie ---> * <--- spotykaja sie jakby nie patrzec przy 0.0 speeda, ceptorek z mwd ma radius stodoly, dostanie pelen dmg (uwaga piloci ceptorow... nie leciec prosto na spamujacego misilami ravena/cerberusa/caracala)
(3) Torpeda bije w stojacego ceptora bez mwd. Czysta matematyka (25/400)*450hp = 28hp. kuniec.