...ej, no czepiacie sie...
Ire wyjasnil wam, kilka postow blizej...tracking...
A tak naprawde, to nie wyobrazam sobie, zeby 1400 howitzer trafial cel orbitujacy z szybkoscia 3000m/s...inercja takiego dziala to porazka i tak ma byc......poronionym pomyslem sa tez tracking enhancery...niby to co ma byc...dodatkowa sila w silnikach sterujacymi obrotem dzial???
Niech bedzie....
Ale co z masa samej lufy???
Na SuperGlu sa przyklejone i nie podlegaja prawom fizyki...
...
A reszta? Nie nalezy mieszac wyimaginowanej "fize" z rzeczywistoscia. Zostala ona stworzona na nasze potrzeby, zeby sie jakos pobawic i polatac po tym ccp-space....
Mi osoboscie w EvE odpowiada wszystko, bo z tym nie walcze, a staram sie dostosowywac...poza lagami i "dziwnym" zachowaniem enpecow..hhehe...
A odpowiadajac na pytanie. Technik jest kilka i wszystkie sa inne, tak samo jak kazda potencjalna walka, ktora stoczysz bedzie inna. Nie przewidzisz zachowania drugiego gracza. Mozesz, widzac shipa, przewidziec stuff jaki ma na sobie, znajac dokladnie liczbe jego slotow...
..i albo uciec, albo przyjac walke...
NIGDY jednak nie ZATRZYMUJ SIE W MIEJSCU. Stanie = smierc.
Jesli latasz duzym statkiem, alignuj gdzies...czasem alignuje sie na komende dowodzacego, czasem nie ma na to czasu wiec skacz gdziekolwiek...na pas, slonce, planete. Naprawiasz sie w locie, i jesli jest po co, to wracasz na pole walki....
Odradzam samodzielne walki w pierwszym pol roku grania....nabywaj doswiadczenia poprzez latanie z "starszymi" graczami - skiluj postac.
Szybciej nauczysz sie czegos, latajac w gangu niz jak bys mial sam zbierac doswiadczenia....
...