Autor Wątek: obliczanie DMG, czy dobrze?  (Przeczytany 5381 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pynio

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« dnia: Styczeń 25, 2006, 13:23:02 »
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=272042&page=1#11

tutaj wyrwane z kontekstu:

EM: 22.5 * (1 - 0resist) = 22.5
EXP: 45 * (1 - 0.6resist) = 18
KIN: 67.5 * (1 - 0.4resist) = 40.5
THE: 90 * (1 - 0.2resist) = 72

Add these values up, and we get the total amount of damage applied to the shields:

22.5 + 18 + 40.5 + 72 = 156 damage

ja sadzilem ze do shield em i thermal a do armor kin i exp.... a on sumuje wszystkie obrazenia...  wedlug tego jaki sens ma wogole podzial skoro i tak wszystko idzie najpierw w shield a potem w armor

RIPsento

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 25, 2006, 19:15:01 »
Hmm. Jak tu odpowiedzie?. Po pierwsze ?le, ?e wyrwa?e? obliczenie z kontekstu. Po drugie jest to ?wietnie policzone w tym topicu i lepiej chyba nie mo?na.
A je?li chodzi o obra?enia i ich rodzaje to faktycznie masz racje tych typów u?ywa si? w ten sposób. Popatrz na statystyki statków w wiekszo?ci T1 maj? shielda odpornego w 0% na obra?enia EM. Wi?c warto shielda ?ciaga? takim rodzajem pocisków. Znowu armor jest na EM bardzo odporny wi?c strzelasz EXP, i tak dalej. Mo?na mie? na przyk?ad - rakiety na ?ciaganie shielda - wtedy powiedzmy ca?e obra?enia wchodz? na niego i szybko znika, pó?niej odpalasz jakis laser lub karabin na explosive i równie szybko pozbywasz si? armor no a w hulla wchodzi wszystko w 100%

Jak co? nie jasne to pytaj dalej  :roll:

Pynio

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 26, 2006, 00:22:30 »
wiesz ale ja dokladnie tak robie... polowe sprzetu mam na shield a polowe na armor bo nie wiem kogo z npc spotkam i jest to dla mnie logiczne. Jednak wydawalo mi sie ze jest konkretne rozgraniczenie na rodzaj amunicji i uszkodzen, tam z obliczen jednak wynika ze pomimo ze dane obrazenia "specjalizuja" sie w armor to jednak i tak zliczasz to do uszkodzen shielda i na odwrot.

i nie wiem czemu ireul tak zareagowal....

ja lubuje sie w takich obliczeniach i bardzo lubie jak mam cos takiego dokladnie wytlumaczone...

marc_in

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 26, 2006, 03:27:09 »
jezeli nie stosujesz zadnych hardenerow shielda czy armora ,to ew. mozna sobie pozwolic na repair i shield booster ,ale w jednej chwili mozesz albo naprawiac armor albo ladowac shield ,nie starczy ci capacitora na oba wiec po co zawalac sobie statek zbednymi modulami .Lepiej sie skupic na shieldzie lub armorze ,uczyc skili do tego.Spojrz jakie masz resisty na statku i ile punktow shielda/armora wybierz to co ma wiecej .Zauwaz ze np. caldari statki maja wiecej med slotow i wieksze shieldy niz armor ,w przypadku tej rasy zalecane jest tankowanie wlasnie na shieldzie ,natomiast amarr ,gallente sa typowo nastawione na armor tank ze wzgledu na wieksz ilosc low slotow.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 26, 2006, 07:12:20 »
Cytat: "Pynio"
i nie wiem czemu ireul tak zareagowal....

ja lubuje sie w takich obliczeniach i bardzo lubie jak mam cos takiego dokladnie wytlumaczone...


Bo Ire to bej i gra w wowa :roll:  :roll:  :roll:
A ponadto ka?dy ma swoje zboczenia :)

Generalnie tak jak ick powiedzia? - albo shield albo armor - na obydwa zu?yjesz po pierwsze za du?o slotów w które mo?na wsadzi? co? innego, przydatniejszego, a po drugie do jednoczesnego tanka nie wystarczy ci na d?ugo capa.
A i Caldari do?? cz?sto tankuj? na armorze, w medach u?ywaj?? jammerów, wi?c generalnie nie ma regu?y. Jak masz wi?cej medów mo?esz tankowa? tarcze, jak wi?cej lowów to lepiej armor. No i jak si? wreszcie zdecydujesz to odpowiednie skille musisz do tego porobi?.
Przedwieczny.

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 26, 2006, 09:09:30 »
Cytat: "RIPsento"
Mo?na mie? na przyk?ad - rakiety na ?ciaganie shielda - wtedy powiedzmy ca?e obra?enia wchodz? na niego i szybko znika, pó?niej odpalasz jakis laser lub karabin na explosive i równie szybko pozbywasz si? armor no a w hulla wchodzi wszystko w 100%


Z tym hullem na 100% w RMR bym nie by? taki pewien :)
Dosy? ?atwo teraz zmieni? resisty struktury na 50%
Bermuda Syndrome [BAS-3]

rafaello

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 26, 2006, 10:20:48 »
hehe - no zapowiadali i wykonali
hull moze miec spore odpornosci i to w sumie dosc niskim kosztem - 50% na all za jeden modul ktory dodaje tez odpornosci do shielda i armora...

genialne zabaweczki ;)

Goomich

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 26, 2006, 11:59:06 »
Cytat: "xarthias"
Bo Ire to bej i gra w wowa :roll:  :roll:  :roll:


No dobra, co to zanczy bej?

hallor

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 26, 2006, 12:24:22 »
Hm, a ja nie jestem do konca pewien tego obliczania -
obraznia potrafia czasem penetrowac tarcze/pancerz mimo ze ta nie spadla do 0, a ten gostek z forum eve tego nie uwzglednil.

Tak mi sie wydaje przynamniej

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 26, 2006, 12:25:12 »
Cytat: "Goomich"
Cytat: "xarthias"
Bo Ire to bej i gra w wowa :roll:  :roll:  :roll:


No dobra, co to zanczy bej?


Ju? to raz gdzie? na tym forum t?umaczy?em i nie chce mi si? powtarza?  :roll:
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Przedwieczny.

Pynio

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 26, 2006, 12:57:47 »
kolega HALLOR ma jak najbardzie racje... czesto zdarza mi sie, ze shield nie jest do konca zdjety a armor juz leci w dol..... co nie zgadza sie z obliczeniami (bardzo skomplikowanymi) ze strony

co do fitu, jako ze jestem minmatarem to mam:

3x plates 400mm

2 recharge capy + 2 medium repairy

+skille na capa, medium launchery, i howitzery

...czyli tankuje armorem... w skrocie :)

nie bede sie bawil w liczenie na kartce wszystkiego bo lepiej obadac wszystko organoleptycznie, jednak skoro juz sie ktos pokusil to warto to obadac...

jakbym wam wkleil topic o obliczaniu predkosci... masakra :) tego juz nie ruszam :)

WolfSimon

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 26, 2006, 13:27:39 »
Poni?ej 25% ca?kowitej pojemno?ci shield potrafi "przepuszcza?" obra?enia na armoura, na co jest oczywi?cie odpowiedni skill by temu zapobiec. Nie ma to zupe?nie nic wspólnego z resistami.

hallor

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 26, 2006, 13:44:08 »
Cytat: "WolfSimon"
Poni?ej 25% ca?kowitej pojemno?ci shield potrafi "przepuszcza?" obra?enia na armoura, na co jest oczywi?cie odpowiedni skill by temu zapobiec. Nie ma to zupe?nie nic wspólnego z resistami.


Jasne, ja tylko zauwazam ze ten wzor co jest podany na "ile zadamy bazowo wrogowi dmg" jest nieprecyzyjny

Pynio

  • Gość
DAM WAM PRZYKLAD Z ZYCIA WZIETY
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 27, 2006, 02:49:38 »
mam resistance plating na statku (czy jakos tak)

daje mi to, jako ze tankuje armorem +25 % do resistance explosive, bo taki wybralem, wiadomo ze jak bede mial wytrzymalosc na max na kinetic i expl to nie zdejma mi tak szybko armor i nie bede musial sie tak czesto repairowac

tyle ze z wyliczen tego kolesia wynika ze i tak WSZYSTKIE uszkodzenia sa przeliczane wiec w armor oberwe i tak z punktow przydzielonych do em i thermal... czyli do shielda... ROZUMIECIE??? paranoja wychodzi z tego. wiec po co mi w takim razie kupowanie "wytrzymalosci" na statek? skoro jak zwieksze shield to i tak przeliczy uszkodzenia z armor....

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 27, 2006, 09:06:08 »
Obawiam si?, ?e Ty nie zrozumia?e?...
Nie ma absolutniej odporno?ci, nie ma maksymalnej odporno?ci. Zak?adanie dodatkowych modu?ów powoduje jedynie, ?e odporno?? d??y do 100% nigdy ich nie osi?gaj?c. Teraz je?li bazowa odporno?? to 60% i zak?adasz modu? daj?cy 10% to odporno?? statku wzro?nie... tada... do 64%, a nie 70%... Czyli o 4% (bo tyle jest 1/10 z 40 jakie zosta?o), ale to chyba akurat do?? prosto zrozumie? i jak si? domy?lam wiedzia?e?, ?e tak jest obliczana sumaryczna odporno??.
Teraz maj?c te 64% odporno?ci otrzymujesz obra?enia... a niech b?dzie ?atwiej... rakiet? zadaj?c? obra?enia jedynie tylko w tym typie dmg. Rakieta nominalnie ma 100 dmg, wi?c otrzymasz 36 dmg - reszt? powstrzyma odporno??. I nie ma znaczenia, ?e pozosta?e odporno?ci s? 0%. Je?li zadajesz obra?enia jedynie tylko w jednym dmg to tylko ten rodzaj si? liczy. No, ale dla przyk?adu hybrid zadaje 2 rodzaje obra?e? (kinetic i thermal)...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

EverSin

  • Gość
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 27, 2006, 09:12:30 »
lol....
to jest tak, im mniej masz tarczy tym wieksza szansa na to ze DMG przejdzie przez nia i uszkodzi armora... tak to mniej wiecej dziala... jest jakis skil zeby ta szanse zmniejszyc :]
Latalem sporo ravenkiem i jakos nie stwierdzilem zadnych problemow w tym systemie obrazen z szildem :P nic nie jadlo mi armora... no dobra zle mowie... po calodniowym lataniu na NPC mialem tego armora w ravenie o powiedzmy 100 mniej ^^

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
obliczanie DMG, czy dobrze?
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 27, 2006, 13:20:20 »
Cytat: "EverSin"
lol....
to jest tak, im mniej masz tarczy tym wieksza szansa na to ze DMG przejdzie przez nia i uszkodzi armora... tak to mniej wiecej dziala... jest jakis skil zeby ta szanse zmniejszyc :]


Tactical Shield Manipulation
Bermuda Syndrome [BAS-3]