Quality u agenta wp?ywa na wysoko?? nagród oraz Loyality Points otrzymywanych za misje wykonane od tego agenta.
Quality = Bazowe Quality + (5* Negotiaion Skill) + Standing do agenta.
Czyli jako?c agenta zale?y od bazowej jako?ci, twojego skilla w negocjacjach oraz od tego jak bardzo ci? agent lubi.
Nie wiem jak du?e s? ró?nice w przypadku Quality i jak si? przeliczaj? na ekstra procenty w LP czy zarobku, ale w przypadku agentów Reasearch&Development, Quality przek?ada si? na liczb? RP otrzymywanych na dzie? - ka?dy punkt Quality daje 1% powy?ej standardu. Mo?na wi?c oczekiwa?, ?e agent o Quality -5 b?dzie dawa? 95% bazowej kasy za dan? misj?, za? agent o Quality 25 b?dzie dawa? a? 25% wi?cej ni? bazowa ilo?? kasy za dan? misj?.
Przy okazji jak to napisa? Dormio, lepiej mie? kiepskiego agenta wy?szego poziomu ni? dobrego agenta ale ni?szego poziomu. Wol? agenta Q-15 poziom 3 ni? agenta Q+20 poziomu2. I tak b?d? wi?ksze nagrody, wi?ksze LP i wi?cej standing w nagrod?.