Forum Gry > Inne gry

EVE: Aether Wars

<< < (2/3) > >>

Filip Bonn:
Już widzę jak się wszyscy rzucacie :)

Skaza:

Aether Wars prawdopoobnie nie będzie samodzielną grą, a projektem mającym na celu rozwój infrastruktury sieciowej CCP.


https://youtu.be/_GpKMrZY2Io?t=391


Zatem, czy można spodziewać się, że w przyszłości TiDi nie będzie już tak dokuczliwe?






[NOGRL] Asm Nihouyah:
Biorąc pod uwagę specjalizację tej brytyjskiej firmy, która to wszystko stawia (rozproszone systemy czasu rzeczywistego), to bardziej wygląda jak pomysł migracji backendu Tranquility z obecnego systemu node'ów na bardziej elastyczne i skalujące się rozwiązanie - czyli turboblob bez rezerwacji node'a, mniej crashy i dziwnych zachowań gry jak nagle przy 5k osobach na gridzie 150 odpali ECM burst itd. Plus może kompletnie nowy silnik graficzny/sieciowy dla gry. Pomysł wydaje się być dobry i może pomóc EVE przetrwać przy coraz większych bitwach dziejących się z 5x częściej niż kiedyś (kilka na rok zamiast jednej na 2-3 lata).

Z drugiej strony, patrząc jak poszła migracja systemu czatów...

Gaavrin:
To tylko test, czy za rok będzie przycisk "dołącz do bitwy" w każdej stacji, który będzie nas przerzucał na arenę do pvp? Za dwa zlikwidują sova (bo nikt nie będzie chciał się o niego bić), a za trzy nie będzie można poza specjalnymi miejscami strzelać do nikogo w nowym edenie?

Isengrim:

--- Cytat: Gaavrin w Marzec 14, 2019, 11:18:02 ---To tylko test, czy za rok będzie przycisk "dołącz do bitwy" w każdej stacji, który będzie nas przerzucał na arenę do pvp? Za dwa zlikwidują sova (bo nikt nie będzie chciał się o niego bić), a za trzy nie będzie można poza specjalnymi miejscami strzelać do nikogo w nowym edenie?

--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej