I to pokazuje jakość Customer Supportu w EVE. Ja wróciłem opłacając dokładnie w tej samej promocji i tak samo zostałem skasowany później za kolejne 3 miesiące. Gdyby nie ta totalnie bezsensowna wypowiedź nie chciałbym zwortu kasy. A później zwrotu kasy i polubownego rozwiązania bez konieczności cofania kasy przez PayPal nawet nie zaoferowano choć Paypal najpierw daje szanse na polubowne załatwienie sprawy bez wtrącania się przez nich w cały proces..
Nie wiem jak jest wedle prawa brytyjskiego czy islandzkiego - nie wiem także gdzie firma została zarejestrowana.
Jednakże jeśli sytuacja miałaby sytuację w Polsce operacja wymaga korekty tutaj w tym wypadku paragonu. Ze względu na prawo fiskalne Unii (i tutaj wyjątkiem może być GB gdzie wywalczyli przed akcesją całkiem fajną autonomię a prawa brytolskiego nie znam) to jeśli płatne było gotówką in hand -> trzeba zwrócić in hand, jeśli kartą debetową (każda karta jaką posiadasz nie licząc kredytową jest debetową nawet jeśli nie masz włączonego debetu) -> na tą samą kartę chociaż polski fiskus w wypadku gdy było brane na osobę fizyczną przymyka oko jak na inną.
Jeśli płatność odbywała się przez pośrednika - znaczy, że
płatnikiem jest firma "X" tutaj w rozumieniu PayPal a
odbiorcą Pan Jan Morgenstern całość należy być zwrócona tą samą drogą bo wedle prawa płatnikiem nie był Pan Morgenstern i to firma "X" ma się z Panem Janem rozliczyć.
To prawo może być idiotyczne jednak z punktu widzenia globalnego w taki sposób jakiekolwiek Państwo ma wgląd w transparentność działań CCP czy innej firmy nie musząc wszczynać dochodzeń dotyczących domniemania popełnienia przestępstwa podatkowego, kręcenia karuzeli VAT czy nielegalnego przepływu gotówki. Jest to mądre jednak chore w przypadku osoby fizycznej.
Tutaj ewentualnie by sprawę dokładnie wytłumaczyć to Pan Gaunt jest radcą prawnym i mógłby na pewno szepnąć odnośnie procedury więcej bądź napisać, że nie mam racji.
I to pokazuje jakość Customer Supportu w EVE. Ja wróciłem opłacając dokładnie w tej samej promocji i tak samo zostałem skasowany później za kolejne 3 miesiące. Gdyby nie ta totalnie bezsensowna wypowiedź nie chciałbym zwortu kasy. A później zwrotu kasy i polubownego rozwiązania bez konieczności cofania kasy przez PayPal nawet nie zaoferowano choć Paypal najpierw daje szanse na polubowne załatwienie sprawy bez wtrącania się przez nich w cały proces..
Już nie gram ale grałem pi razy drzwi od 2006-2007 i od 2009\10 do 2017. To standardowa polityka CCP gdzie wysyłają powiadomienie o regulaminie przy kupnie ... oczywiście, że nie przeczytasz Y stron i klepniesz po prostu "TAK ZGADZAM SIĘ" i w ten sposób przykładowo do Twojej karty kredytowej są przypisane stałe zlecenia, które mogłeś dostrzec po logowaniu. Jest to globalny problem, na który także się złapałem i jeśli powstałaby na forum CCP duża zorganizowana grupa z petycją o zaniechaniu takiego działania myślę, że spokojnie mogłoby to przejść.