Autor Wątek: Connection Lost: The socket was closed  (Przeczytany 17177 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SEM

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: S3M
Connection Lost: The socket was closed
« dnia: Luty 21, 2018, 01:40:44 »
Witam
Ostatnio wróciłem do gry ale mam problem z częstą utratą połączenia przez co nie mogę się zając żadnym sensownym zajęciem.
Sprawdzałem wiele rzeczy ale nie mogę zidentyfikować problemu. CCP Twierdzi, że problem nie leży po ich stronie ale ja sam nie mogę znaleźć niczego po mojej, więc jestem w sytuacji gdzie wszystko działa ale nie da się grać. Nie mam problemów z internetem w żadnej innej grze z wyjątkiem EVE.

Próbowałem:
1. https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/201827699--The-Socket-was-closed-message
2. Zmiany portu w pliku gry
3. Zmiany DNS
4. Czyszczenie cache

W załącznikach umieszczam trochę dodatkowych informacji.

[załącznik usunięty przez administratora]

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2018, 02:08:16 »
Mi się to z rzadka zdarza, tzn. "The socket was closed", powiedzmy miałem to z 5 razy w sumie przez ostatnie 3 miechy, a raczej bardzo mało gram. Przyznam, że jakby wystąpiło pod bramą w low kiedy się ludzie kręcą wokoło to dupa zbita i oko na widelcu, statku nie ma.

SEM

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: S3M
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2018, 02:13:42 »
No ja mam to dość często. Zauważyłem, że występuje to znacznie częściej gdy jestem w wrapie albo gdy skacze przez bramę. Jeżeli lecę gdzieś dalej to mam taki błąd raz na ~15min.

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2018, 07:07:28 »
Zrób sobie godzinną sesję w EVE na internecie mobilnym z telefonu. Zobacz czy problem się powtórzy.

Stawiam na problem u Twojego dostawcy internetu.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 21, 2018, 08:18:06 »
Sa osoby ktore to maja, ale gro nie. Wiec oczywiscie wina po Twojej stronie, lub bardziej neta ktorego masz.
Opcji jest wiele, ruter, fifirifi, sam sprzet operatora netu. Na poczatek wepnij sie w sciane kablem i spr czy jest lepiej. Pozniej zostaje tylko walka z dostawca neta.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

[BWTF] Nightwisherek

  • BWTF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nightwisherek
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 21, 2018, 10:37:22 »
Jeśli masz od kogoś pożyczyć router polecam przetestować.

SEM

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: S3M
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 21, 2018, 10:46:51 »
Zrób sobie godzinną sesję w EVE na internecie mobilnym z telefonu. Zobacz czy problem się powtórzy.

Stawiam na problem u Twojego dostawcy internetu.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Spróbuje dzisiaj jak wrócę do domu.

Sa osoby ktore to maja, ale gro nie. Wiec oczywiscie wina po Twojej stronie, lub bardziej neta ktorego masz.
Opcji jest wiele, ruter, fifirifi, sam sprzet operatora netu. Na poczatek wepnij sie w sciane kablem i spr czy jest lepiej. Pozniej zostaje tylko walka z dostawca neta.

Korzystam już z kabla. Problem w kontakcie z moim ISP leży w tym, że nie bardzo jestem w stanie zlokalizować przyczynę tych błędów bo nie mam strat pakietów do serwera a trace wygląda w porządku. Spróbuję do nich przedzwonić ale wątpię żeby to coś zmieniło bo nie da się naprawić czegoś jak wszystko działa wiec argumenty będą takie same jak ze strony CCP "wszystko działa poza EVE, nie ma strat pakietów ani wysokiego pingu wiec to wina CCP".

Jeśli masz od kogoś pożyczyć router polecam przetestować.

Z tym możne być ciężko bo nie mam od kogo. Mógłbym kupić nowy ale musiał bym najpierw wiedzieć na 100%, ze to przyczyna moich problemów. Od biedy mógłbym spróbować pomarudzić do mojego ISP o nowy. Moze mi wymienia dla świętego spokoju. :)

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 21, 2018, 11:16:05 »
Też mi się to zdarza, jak są odpalone dwa klienty to obydwa łapią dc. Podejrzewam że w moim przypadku to może być strata pakietów. W lolu to samo mi się zdarza, przy ogladabiu twitch w fhd tez potrafi się czasem "dogrywac".
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 21, 2018, 11:33:44 »
Ja mam mobilny z Orange i Play. I powiem, że działa lepiej niż 3 radiówki które miałem i VECTRA 150mb/s znajomego, który skarży się na dziwne problemy. Prędkości szczególnie wieczorem w godzinach szczytu nie powalają, ale w evkę, Armę i inne FPS-y na multi da się grać bez odczuwania lagów. Disconnecty zaliczam tylko w eve, ale na szczęście nie dzieje się to często. Na radiówce miałem czasami masakrę. Jednak z mobilnym jest ten problem, że jest bardzo nierówny. W jednych miejscach, tzn. miejscowościach czy dzielnicach będzie chodziło super a w innych będzie lipa, a nawet kiła i mogiła z powodu np. zasięgu czy nadmiernego obciążenia niewydajnych anten.
« Ostatnia zmiana: Luty 21, 2018, 11:50:10 wysłana przez Zgudi »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 22, 2018, 23:39:06 »
Traceroute jak na kabel bardzo dziwny. Zakładając że grasz z polski to tak z 5 pozycji to Ty i Twój ISP, kolejnych pare to powinna być *(^)&*^(*^_(* Telia.
Co to za ISP? Jedyny polski operator z virgin w nazwie to mobilka jest.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SEM

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: S3M
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 23, 2018, 12:22:48 »
Traceroute jak na kabel bardzo dziwny. Zakładając że grasz z polski to tak z 5 pozycji to Ty i Twój ISP, kolejnych pare to powinna być *(^)&*^(*^_(* Telia.
Co to za ISP? Jedyny polski operator z virgin w nazwie to mobilka jest.

Mieszkam w UK i nie mam daleko do serwera. :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 23, 2018, 12:26:27 »
wciąż masz 3 linijki na których nie ma danych
często tam są straty pakietów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SEM

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: S3M
Odp: Connection Lost: The socket was closed
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 23, 2018, 12:37:24 »
wciąż masz 3 linijki na których nie ma danych
często tam są straty pakietów

Hmmm z tego co mi wiadomo to straty w pierwszych 2och liniach są normalne ale rzeczywiście możne warto się zainteresować reszta.
Zadzwonię w sobotę do mojego ISP i im pomarudzę porządnie. :)