Mysle, ze to zalezy od stylu gry . Jednak z tego o piszesz grales duzo wieej, ponizej ewentualnie moj tok rozumowania odnosnie porad. Z checia skorzystam z Twoich.
Do dupy porady, rainbow. Widać niewiele grałeś. Nie potrzeba ci więcej niż 2 explo ships, jak dla mnie dwa to za dużo.
Najczesciej jest tak, ze nie masz 2ch naukowcow do wybrania z survey speed czy anomaly chance. 100 leadership points daje Ci mozliwosc szybko dodania 2 i przetasowania ich w razie potrzeb tak zeby science szedl szybciej. Do tego exp leader'a, ktory bawi sie w robienie projects czy anomek idzie o wiele szybciej i gdzies kolo 4 lvlu dostaja czesto dodatkowego trait'a, ktory moze byc do science okreslonej rzeczy. Ergo im wiecej ich podskillujesz na poczatku gry moze zawazyc na Twoim zaawansowaniu technologicznym. Szczegolnie jesli uda Ci sie miec szybko deski a pozniej cruisery to przy takiej grze jak moja - bardzo agresywnej da Ci mozliwosc wyszykowania floty o sile minimum 2.5k co umozliwia rozbijanie wrogich stacji a dodatkowe science w postaci mozliwosci budowania lepszych kopalni, elektrowni odbudowywania/budowania/utrzymania floty.
Galaktyka pierścieniowa daje najwięcej frajdy,
Zgodze sie w 100%, jednak jesli zaczalbym od pierscieniowej zaczynajac gre po raz pierwszy to po 2h okazaloby sie, ze dostaje wardeca, ktory rozbije mi terytorium. I love Iron man mode
galaktyki ramienne są znacznie bardziej odizolowane i z reguły ma się jednego/dwóch sąsiadów, co nie zostawia wielkiego pola manewru.
Chyba ze wybrales technologie stargatow na poczatku to przy odrobinie szczescia znajdziesz system, z ktorego mozna przeskoczyc z ramienia do ramienia.
Ale w sumie to do ciebie pasuje. Własna rasa jest najlepszym wynalazkiem, podstawowe są bardzo ograniczone (polecam Ethic&Government + AlphaMod od petruxa, daje znacznie większe możliwości politczne), a do tego pozwala się wczuć w grę, zamiast grać tym, co wymyślili szwedzi.
Jasne, to wszystko byly rady na poczatek. Jesli chodzi o robienie nowej rasy, mam swoja "Uszate"
jednak nawet czytajac opisy jak to jest juz w grach paradoxu po kilku godzinach dobrniesz do punktu - "swietnie ze mam tez inne rasy jako poddanych bo sa lepsiejsze:D" o ile do tego dojdzie.
Tego w ogóle nie ogarniam, imo gra full warplane jest przyjemna i nie aż tak łatwa. Nie powinno się zajmować kolejnej planety bez floty minimum dziesięciu korwet, w przeciwnym wypadku piraci cie zjedzą i znsizczą wszystkie stacje górnicze/naukowe
Przez pierwsze kilka godzin dobrze miec jedna flote. Co do piratow atakujacych to trzeba znalezc ich baze i im ja rozpierniczyc ale to dobrze wiesz. Wiec jak dostajesz info, ze space piracy begin nalezy spojrzec skad leca. Nie pamietam sily stacji ale chyba jest 80 wiec flotka 200 da rade. No i jak najszybciej pozbyc sie korwet i przesiasc w deski.
Z tego co piszesz na pewno grales wiecej ode mnie wiec jak masz jakies porady to wal smialo. Z checia skorzystam i pogram w najblizsza srode. Alpha Mod na pewno pobiore, ma ciekawy opis.