Autor Wątek: pytanie do doświadczonych graczy - moduły  (Przeczytany 5871 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[CP] Pawel KG Szczecin

  • CP
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pawel KG Szczecin
  • Korporacja: Caldari Provisions
pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« dnia: Październik 18, 2015, 14:39:24 »
0
Witam wszystkich.
Wspaniałe forum, aż mnie dziwi, że tyle cierpliwych rozmówców i tyle praktycznych porad. Rzadko to się spotyka takie życzliwe podejście do tzw nobów,   przeważnie się  wyśmiewa nowych graczy. Tu tak nie jest zatem zamieszkam u was na dłużej:)
Faktycznie Ewka to temat rzeka :)
Czytam forum od kilku dni z otwartą buzią, grałem w ewke kilka miesięcy w zeszłym roku ale zamierzam zreaktywować swoje "stare" konto i ruszyć znowu.Chwilowo gram na trialu i odświeżam sobie "sterowanie"

Pytania:

1. jak bronić się przed uniemożliwianiem odwarpowanie? Starciłem barke kopiącą w HS właśnie w taki sposób, że ktoś mi to założył.
Wiem,że jest coś takiego jak "Warp Scrambler" - to uniemożliwia wejście m iw worpa?
Odpowiedzią na to jest  "Warp Core Stabilizer"?
Są jakieś inne metody obrony?

2. Co zrobić w sytuacji gdy raty zdejmują mi locka - wiem, że mają do tego specjalne fregaty jammingujące  - co zakładać wtedy?

3. czy:

Reactor Control Unit II - daje bonusu do zasilania - przed wysysaczami capa?
Small Hyperspatial Velocity Optimizer I - daje to bonus  do szybkosci wchodzenia do worpa?
Small Warp Core Optimizer - zmniejsza pobor capacitora potrzebnego do worp???


4. jak rozumieć w specyfikacji statków: "Drawback" 


Dziękuje z góry za za pomoc bo wiem, że będzie:)



Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 532
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
  • Respect: +113
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2015, 16:20:21 »
0
1. tak, warp core stabiliser nie pozwala zalozyć scrambla i disrupta o ile ma siłę przynajmniej równą scramblerowi. czyli na disrupta wystarcza jeden, na scrambla 2 - o ile przeciwnik nie ma frakcji albo kilku sztuk.
2. inne sposoby obrony - są.
- być szybszym niż cel i wyjść mu z zasięgu.
- zjamować go (nie działa na 100 %)
- zdumpować  (mało relalne - musiałbyś mieć tyle dampów żeby stracił zasięg lockowania)
- zatłuc zanim zatłucze ciebie - do odganiania się przed fregatami przydają się dronki
- zneutować - pozbawić capacitora żeby mu się wyłączył scrambler.
- w hi secu nie dac mu mozliwości otwarcia ognia do ciebie (jak kradnie ci z puchy to go olej, jak strzelisz będzie mógł cię zabić)
3. odpowiedzią na jammery jest zwykle moduł eccm dobrany do rodzaju sensorów twojego statku.
4. reactor daje tylko grida, power diagnostic daje i powerdgrida i capacitor.
5. zapomnij o tych modułach do wchodzenia w warpa - to w 99,9% przypadków nie ma sensu w ficie.
6. drawback to generalnie kara do czegoś. np. różne typy amunicji mają różne cechy. np. bonus do damage i drawback to trackingu.


Some Men Just Want to Watch the World Burn

[CP] Pawel KG Szczecin

  • CP
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pawel KG Szczecin
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2015, 17:56:44 »
0
dziekuje:)

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 890
  • Respect: +240
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 19, 2015, 08:24:58 »
0
rozumiem, ze chodzi Ci o bezpieczne kopanie. jest na to rozwiazanie.

procurer, wsiadasz w procurca, pakujesz full tank i masz wywalone na gankerow, zadnych gownianych WCSow, jamow ani innych bzdur, bo nie warto. ponizej wklejam przykladowy fit.  bo najwieksza wada procurca jest male cargo. dlatego musisz szybko sie zbierac z paska aby leciec na stacje i spowrotem. masz moje slowo, ze nikt Ci tego gowna nie tknie, ale jesli mimo wszytko by ktos Cie zabil (cody to jednak pojeby) to pisz. oddam kase

acha, dronki light(male) pakujesz pod konkretny region tam gdzie siedzisz, wywalasz je z trybem aggressive i zapominasz.

[Procurer, New Setup 1]
Mining Laser Upgrade II
Mining Laser Upgrade II

Survey Scanner I
Thermic Dissipation Field II
Thermic Dissipation Field II
Kinetic Deflection Field II

Modulated Strip Miner II, Veldspar Mining Crystal II

Medium Low Friction Nozzle Joints I
Medium Low Friction Nozzle Joints I
Medium Low Friction Nozzle Joints I

"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 252
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 19, 2015, 10:41:25 »
0
Do tego co napisał Azbuga dopowiem że najskuteczniejszą metodą na wszelkie scramble jest proponowaana opcja 2.4. Zajeb chuja i kop dalej, albo zadokuj na 15 minut puki nie zejdzie agro.
Do tego co Ci napisał Ci Karaś mam ale że dronki na agresiv atakują też kolesi podbierających Ci gruz z puszki, więc kopiesz bez puchy wiosłując na trasie pasek - stacja za kazdym razem jak Ci cargo sie kończy, albo wywalasz dronki wtedy kiedy coś co nie jest graczem gryzie cię w kostki

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 890
  • Respect: +240
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 19, 2015, 13:40:57 »
0
nie jestem pwien, czy na opcji safe(ziolona) dronki agruja cokolwiek wiecej niz raty na pasku. nawet gankera ktory Cie oklada.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 252
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 19, 2015, 13:43:06 »
0
Tryb zielony to raczej nie jest agresiv o którym pisałeś wyżej :P
Ale owszem na zielonym coś musi zacząć zdejmować hop aby drony się tym zainteresowały

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 890
  • Respect: +240
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 19, 2015, 13:45:18 »
0
tryb bezpieczenstwa nie jest w zaden sposob powiazany z dronami. drony na aggressive po prostu same zajma sie ratami na pasku nie tykajac innych graczy, czy to z crime czy bez niego.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

c.michalska

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 12
  • Respect: +3
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Chech Clone01
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 19, 2015, 22:21:11 »
0
Gdzieś obiło mi się o uszy, że odpowiedzenie ogniem na kradzież towaru z cargo statku skutkuje obniżeniem prestiżu de facto ofiary (nieuzasadniona obrona konieczna  ::)). Ciekawe (albo i nie) jak to jest w rzeczywistości (virtualu) i czy odnosi się również do blokady wrapu i ataku dronów.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 532
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
  • Respect: +113
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 19, 2015, 22:43:51 »
+1
"spadek prestiżu" to będzie miał ganker, jak go górnik zajebie tą odpowiedzią ogniem i zobaczą to koledzy na kb :)
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 252
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 20, 2015, 06:17:48 »
0
Mechanika jest taka że jak koleś kradnie Ci rude możesz do niego strzelić. Jesli strzelisz on może się "bronic". Jesli strzeli wczesniej to Ty możesz sie bronić a do tego w high secu wpadnie zomo na pasek i gościa spałuje (kwestia osobną jest czy przed tym, czy po tym jak stracisz koparke i może poda)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

pawel_szczecin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 10
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 22, 2015, 18:57:03 »
0
dziekuje za informacje!

pytanie:
jak koleś kradnie mi rude to ma wtedy czache tak? "zomo" do niego strzela wtedy czy "zomo" strzela tylko wtedy jak on strzeli do mnie pierwszy?


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 252
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: pytanie do doświadczonych graczy - moduły
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 22, 2015, 19:31:47 »
0
Kradzież nie interesuje evkowego zomo czyli Concordu. Concord reaguje tylko jeśli zostaniesz nielegalnie ostrzelany w high secu gdzie czas reakci zalezny jest od sec statusu. W 1.0 pojawia się prawie odrazu, w 0.5 po jakichś 30 sekundach. Odpowiedzenie ogniem za to że Ty do niego strzelasz bo on Ci ukradł coś z puszki jest legalne

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal