Eve Online > Wsparcie techniczne
[HDD - SMART] 184 - end-to-end-error failing
Soulscream:
Seagate daje ze 3 lata z tego co pamiętam.
sztosz:
--- Cytat: Soulscream w Marzec 18, 2015, 21:11:05 ---Seagate daje ze 3 lata z tego co pamiętam.
--- Koniec cytatu ---
Nie wiem jak teraz, ale był pewien czas że dawali tylko rok. A potem wrócili do dwóch. W momencie jak odchodziłem z branży to i WD i Seagate dawali dwa lata. 3 letnie gwarancje mieli wtedy nieliczni, jak np. Transcend na zewnętrzne dyski.
ManganMan:
No to kicha bo dysk był kupiony w 2012...
Wysłane strzałą na twoje drzewo :)
sztosz:
Sprawdź po serialu na stronie producenta http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp
ManganMan:
--- Cytat: sztosz w Marzec 19, 2015, 09:03:13 ---Sprawdź po serialu na stronie producenta http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp
--- Koniec cytatu ---
Tak, jeszcze mam gwarancję. Ciekawostka: Wyłączyłem kontroler AMD (AHCI) i nie mam juz faila w 184 ???
Co najwyżej mam jeszcze 1210 błędów Ultra DMA CRC Count, ale myślę że wystarczy wymiana kabla. Prawda?
EDIT:
Na wszelki wypadek jeszcze podwójnie zrobiłem testy SMART w 2 programach (SeaTools Seagate'a nie ma niestety możliwości podglądu, ehh...:( - dlatego wyniki są z Data Lifeguarda WDC).
BIOS także nie marudził że jest "Bad Health - failure imminent".
[załącznik usunięty przez administratora]
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej