Autor Wątek: Nowy SOV system  (Przeczytany 25675 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 775
  • Grr goons!
  • Respect: +199
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Nowy SOV system
« dnia: Marzec 03, 2015, 16:37:10 »
0
Ukazały się najbardziej wyczekiwane dev blogi tej zimy, prezentujące zmiany w systemie przejmowania sova.

http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/politics-by-other-means/
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
  • Respect: +839
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 03, 2015, 19:32:34 »
0
Na to czekałem, zimując poza Eve ;)

Ciekawe i nawet niezłe, jak na możliwości Fozziego.

Jedno kluczowe pytanie: jaki ship wytrzyma cykl modułu bez remote repek? Każdego subcapsa można zalfować, triage carrier też spadnie od bloba. Coś małego i szybkiego miałoby sens, gdyby na gridzie nie było 100-km webów.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 537
  • Respect: +298
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 03, 2015, 19:41:31 »
0
Na to czekałem, zimując poza Eve ;)

Ciekawe i nawet niezłe, jak na możliwości Fozziego.

Jedno kluczowe pytanie: jaki ship wytrzyma cykl modułu bez remote repek? Każdego subcapsa można zalfować, triage carrier też spadnie od bloba. Coś małego i szybkiego miałoby sens, gdyby na gridzie nie było 100-km webów.

T2 modul ma miec 250 km zasiegu. 30 cepow i jedziesz.

Witamy z powrotem. :-)

Mnie sie nie podoba jedna rzecz - ten z dupy "vulnerability period". Ustawia timery w AU TZ i sie zesrasz, a nie zdobedziesz.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
  • Respect: +839
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 03, 2015, 19:49:21 »
0
T2 modul ma miec 250 km zasiegu. 30 cepow i jedziesz.

Ale co Ci da 30 cepów, skoro każdy zabity oznacza restart akcji - bo tylko jeden moduł będzie aktywny?

Rozumiem wybór przed jakim stoi CCP - coś, to nie będzie "moar = better". Jednak ograniczenie się do jednego shipa wymusza zmontowanie floty obronnej w takim rozmiarze, który umożliwia zamordowanie tego shipa "na raz".

Być może w jakiś małych wojenkach - w stylu Syndicate - wystarczy triage carrier, ale w poważnym sov-warfare nawet tytek nie się utrzyma.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ulf Nitjsefni

  • Świeżak
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 127
  • Respect: +45
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ulf Nitjsefni
  • Korporacja: Ministry of War
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 03, 2015, 20:01:04 »
0
Ale idą w dobrym kierunku według Was? Takie małe podsumowanie dla słabo znających mechanikę sova by się przydało... małe sojusze będą miały większe szanse zdobycia sobie terenu?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 254
  • Respect: +425
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 03, 2015, 20:07:52 »
0
Na to czekałem, zimując poza Eve ;)

Ciekawe i nawet niezłe, jak na możliwości Fozziego.

Jedno kluczowe pytanie: jaki ship wytrzyma cykl modułu bez remote repek? Każdego subcapsa można zalfować, triage carrier też spadnie od bloba. Coś małego i szybkiego miałoby sens, gdyby na gridzie nie było 100-km webów.
On żyje


W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Deaell Portt

  • MNCT
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 464
  • Respect: +54
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Deaell Portt
  • Korporacja: Pandemic Horde Inc.
  • Sojusz: Pandemic Horde
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 03, 2015, 20:08:10 »
0
Ale idą w dobrym kierunku według Was? Takie małe podsumowanie dla słabo znających mechanikę sova by się przydało... małe sojusze będą miały większe szanse zdobycia sobie terenu?
Ciezko cos wyrokowac nie mogac przetestowac tego praktycznie. IMHO bedzie latwiej grupom graczy, ktory beda mieli motywacje do przejmowania terenu. Pytaniem dla mnie jest tylko jakie bonusy beda z tego, aby o ten teren walczyc. Znowu moony ?

Wrocilem do gry jakis czas temu i stwierdzilem sobie, ze polatam sobie po landmarkach EVE, porobie zdjecia etc etc..0.0 w EVE to normalnie pustynia. Na autopilocie przelecialbym z poludnia na polnoc. Wiec chyba gorzej juz byc nie moze.
I ain't like you!
And I don't want your love.
And I don't need your respect.
I just can't hate enough

If you don't like it you can suck my dick

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
  • Respect: +144
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 03, 2015, 20:19:13 »
0
Chyba w dobrym kierunku idą, bo roamując sobie po pustyni nullsecowej, nasrasz tym modułkiem komuś na wycieraczkę, jeśli nie wydokuje bronić, zamiast jak teraz  karaluchy w stacji siedzą.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
  • Respect: +839
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 03, 2015, 20:32:43 »
0


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 537
  • Respect: +298
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 03, 2015, 20:40:27 »
0
Moze ja nie do konca rozumiem, ale to nie tak, ze zabicie aktualnie cyklujacego modulku przerywa cykl zupelnie. Jesli masz 30 modulow aktywowanych na strukturze, to "efektywnie" dziala tylko jeden, ale jak spadnie to pozostalych 29 bedzie dzialac - i "efektywnie" pracowac zaczyna kolejny.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
  • Respect: +144
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 03, 2015, 23:04:18 »
0
nie, ja to widzę tak że każdy rozpoczęty cykl zrywa wszystkie inne w systemie/na strukturze, inaczej to nie ma sensu: 100 RR carrierów z tym modułem i nie wiem czy zdążysz zebrać tak dużą flotę superów aby to "na czas" wszystko ubić.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 775
  • Grr goons!
  • Respect: +199
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 03, 2015, 23:40:32 »
0
nie, ja to widzę tak że każdy rozpoczęty cykl zrywa wszystkie inne w systemie/na strukturze, inaczej to nie ma sensu: 100 RR carrierów z tym modułem i nie wiem czy zdążysz zebrać tak dużą flotę superów aby to "na czas" wszystko ubić.
Taki mały szczegół - używając tego modułku nie możesz być repowany  ;)

Cytuj
Activating an Entosis Link also causes ships to become extremely vulnerable for the duration of the module’s cycle: the equipped ship cannot warp, dock, jump or receive remote assistance until the cycle completes.
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
  • Respect: +22
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 04, 2015, 07:12:51 »
+2
Hehe, jak dla mnie zmiany w zajebistym kierunku.  >:D
Po prostu piękne. Może nawet odpalę konto z powrotem, raz już to zrobiłem w grudniu ale widząc ten sam syf odpuściłem. To jest inne.

Po pierwsze nie trzeba supercapsów do zdobywania sova. Czy to oznacza, że ich nie będzie ? Skądże, będą, bo to szczyt łańcucha pokarmowego ale one nie są skuteczne przeciw małym szybkim celom i jeśli ktoś będzie ich nadużywał to jest na to wreszcie kontra dostępna dla każdego. Ale najważniejsze -  JUŻ ICH NIE POTRZEBA DO ZDOBYWANIA SOVA.

Po drugie - Myślę, że wrócą najemnicy  >:D Jak dla mnie kwestią czasu jest zanim ktoś zrealoduje MC

3 - Czy to oznacza, że bloby znikną ? Nie, skąd, będą dalej bo liczby dalej dają przewagę. Ale - nie są także ostateczną bronią. Chodzi mi o to, że rekcją każdej PVPerskiej grupy na myśl o tym, że mogą do walki sprowokować ekipe typu Brawe do ustawania na gridzie 400-600 noobów w cruzach, frytkach T1 i zmuszenie ich do pozostanie tam min 10 min zanim będą musieli ruszyć w inne miejsce i tak co najmniej 10 razy będzie wielki obleśny banan. A potem mamy następny wieczór.

4 - Time zony - tak widzę co myślą sobie chłopaki wprawienie w sov gównie teraz. Dalej mamy timery w nocy. Do tego cały sojusz ma ten sam TZ więc koniec z błędami gibonów którzy nie zastrontowali, czy źle ustawili timery. Zgoda. Tyle, że do refa przestrzeni która jest słabo broniona wystarczy 10 min we frytce. WE FRYTCE. A potem ten cały konkurs z nodami, który może trwać w nieskończoność o ile dobrze rozumiem dev bloga. I każdy może przystąpić do niego. Age of the mercs baby.

5 - Koniec z pompowaniem za kogoś strukturek. Hehe.

Doktrynalnie to będzie turbo karuzela  :D
Ale zaryzykuje stwierdzenie, że do łask wrócą floty LR bsów.  Z tym, że skoro wystarczy jeden moduł do zamknięcia noda, a może to być frytka z tankiem na speedzie/sygnaturze, to floty będą musiały być DUŻO bardziej zróżnicowane. Nie wystarczy postawić samych bsów i to nie dlatego, że będą bały się dropa carierów.  Muszą być BSy + support to ogarnąć całe spektrum statków, które będą miały moduły. Swoją drogą ciekawe, czy będzie jakiś jasno rozpoznawalny efekt, który ship ma odpalony sov laser.

A skoro już tak się w proroka bawię, to myślę, że na strategicznym poziomie, zmiany nie nastąpią od razu. Power bloki będą trochę zdychać. Ale w dłuższym terminie, skoro nie będą już niezbędne do trzymania sova, to skończy się ich bezwzględna dominacja. Owszem, będą dominować dalej. To najbardziej doświadczone ekipy z niesamowitą organizacją i przepastnymi walletami. I dalej kontrolują moony. Ale pojawią się mniejsze ekipy na mapie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2015, 07:19:45 wysłana przez Yogos »

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
  • Respect: +90
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 04, 2015, 09:40:45 »
-2
Eve ma szanse stac sie cudownym miejscem dla roamow :)
Pozyjemy zaobaczymy.
Witaj Sokole
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2015, 15:46:41 wysłana przez Doom »
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Qlko1

  • ZBJ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 553
  • Respect: +260
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 04, 2015, 10:20:20 »
0
Rozumiem motywy przemawiające za zmianami, rozumiem istotę samych zmian, rozumiem na jakie CCP liczy konsekwencje.

Ale kompletnie nie widzę sensu w samej mechanice. Znaczy działać to może i będzie dobrze. Ale gdzie tu LORE. A tam, j*bać LORE, ale gdzie tu sens!
 
Cytuj
Żołnierze! Mamy rozkaz zdobyć to wzgórze! Plan jest taki:
1. Jacuś, bierzesz laser i oświetlasz tamten bunkier przez godzinę. I niech mi nikt k*rwa nie próbuje do tego strzelać.
2. Przez następne 48h nie możemy do niego strzelać. I niech mi nikt k*rwa nie próbuje do tego strzelać.
3. Po tym czasie na sąsiednich pagórkach pojawią się kolejne bunkry, które będziemy oświetlać. I niech mi nikt k*rwa nie próbuje do tego strzelać.
4. Jak już wszystko oświetlimy na śmierć, to wzgórze będzie nasze.

No po prostu mega  :-X
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2015, 11:22:25 wysłana przez qlko1 »

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 554
  • Respect: +190
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 04, 2015, 11:41:06 »
0
Rozumiem motywy przemawiające za zmianami, rozumiem istotę samych zmian, rozumiem na jakie CCP liczy konsekwencje.

Ale kompletnie nie widzę sensu w samej mechanice. Znaczy działać to może i będzie dobrze. Ale gdzie tu LORE. A tam, j*bać LORE, ale gdzie tu sens!
 
No po prostu mega  :-X

Prawie ale nie do końca.
Łaczysz się przy pomocy modułu zdobytego na Drifterach umysł-komputer z systemem (sov, ihub, stacja) i go hakujesz.


Qlko1

  • ZBJ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 553
  • Respect: +260
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 04, 2015, 12:22:58 »
0
Prawie ale nie do końca.
Łaczysz się przy pomocy modułu zdobytego na Drifterach umysł-komputer z systemem (sov, ihub, stacja) i go hakujesz.
Państw nie zdobywa się hakując komputer, zdobywa się je mordując, paląc i gwałcąc (w dowolnej kolejności).

Sorry, nie kupuję tego pedalskiego tłumaczenia CCP  >:D

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 006
  • Respect: +421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 04, 2015, 12:30:07 »
0
Prawie ale nie do końca.
Łaczysz się przy pomocy modułu zdobytego na Drifterach umysł-komputer z systemem (sov, ihub, stacja) i go hakujesz.

pvp zależne od pve w eve, świat się wali

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 081
  • Respect: +221
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 04, 2015, 12:43:24 »
0
Państw nie zdobywa się hakując komputer, zdobywa się je mordując, paląc i gwałcąc (w dowolnej kolejności).

Sorry, nie kupuję tego pedalskiego tłumaczenia CCP  >:D

A skąd wiesz jak się podbija tereny w przyszłości? Byłeś tam? :P
Obecnie cyber ataki stają się coraz częstsze a co dopiero w przyszłości...
Jak chcesz się czepiać to czepiaj się dymu za rakietami w próżni.  ;D
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 006
  • Respect: +421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 04, 2015, 12:55:43 »
0
A skąd wiesz jak się podbija tereny w przyszłości? Byłeś tam? :P
Obecnie cyber ataki stają się coraz częstsze a co dopiero w przyszłości...
Jak chcesz się czepiać to czepiaj się dymu za rakietami w próżni.  ;D

Cyber atak bez wsparcia wojsk lądowych podczas inwazji to słodkie pierdzenie, a nie zajmowanie terenu.

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 862
  • Respect: +13
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 04, 2015, 12:57:56 »
0
Swoją drogą ciekawe, czy będzie jakiś jasno rozpoznawalny efekt, który ship ma odpalony sov laser.
Będzie wyraźnie widoczne, który ship ma odpalony link.

Cześć mordo! :D
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 081
  • Respect: +221
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 04, 2015, 13:09:31 »
0
pvp zależne od pve w eve, świat się wali
Wszystko w EVE powstaje z pve bo to SandBox  8)


Cyber atak bez wsparcia wojsk lądowych podczas inwazji to słodkie pierdzenie, a nie zajmowanie terenu.
Wybacz ale nie bardzo rozumiem jaki ma sens próba doszukiwania się analogi w walkach lądowych przy podbijaniu systemów gwiezdnych.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 006
  • Respect: +421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 04, 2015, 13:27:42 »
0
Wybacz ale nie bardzo rozumiem jaki ma sens próba doszukiwania się analogi w walkach lądowych przy podbijaniu systemów gwiezdnych.

Podbijanie systemów gwiezdnych to abstrakcja, której nie zrealizujemy co najmniej przez chwilę i gdybanie jaka przyszłość będzie to jak obejrzenie Powrotu do przyszłości i weryfikacja z dzisiejszym czasem. Świat realny pokazuje, że bez interwencji militarnej to cyber atak zostanie tylko aktem terrorystycznym.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 081
  • Respect: +221
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 04, 2015, 13:30:53 »
0
EVE to nie jest świat realny. To gra osadzona w dalekiej przyszłości.
Tam się nie podbija Krymu. Więc stosowanie analogi do wojsk lądowych i do dzisiejszych konfliktów jest bezsensu.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
  • Respect: +90
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 04, 2015, 13:31:06 »
0
Przy okazji chcialbym nadmienic ... zapraszamy do c0venu.
Wspolny TZ bedzie teraz istotniejszy niz kiedykolwiek.
PTF rekrutuje 8)

Ps.
Dla osob myslacych ze ustawia sobie fretke lecaca 10k + m/s i orbitujaca cos na 200km powiem tylko :
1 modulek "obronny" niweczy calkowicie twoje proby gdyz calosc soji w miejscu.
Dodatkowo Dampy , musisz miec zlockowane aby statek dzialak , stajesz na 0 na modulku i zakladasz dampy na targeting range.

Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 879
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 04, 2015, 13:33:23 »
+1
Przy okazji chcialbym nadmienic ... zapraszamy do c0venu.
Wspolny TZ bedzie teraz istotniejszy niz kiedykolwiek.

Ps.
PTF rekrutuje 8)

Że też Cie jeszcze nie zbanowali
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Qlko1

  • ZBJ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 553
  • Respect: +260
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 04, 2015, 13:46:17 »
0
EVE to nie jest świat realny. To gra osadzona w dalekiej przyszłości.
Tam się nie podbija Krymu. Więc stosowanie analogi do wojsk lądowych i do dzisiejszych konfliktów jest bezsensu.

No popatrz, ludzkość od zarania dziejów (od kiedy tylko byli w stanie sformować społeczność) podbija teren tak samo. Wejść, zatłuc co nie nasze, wbić flagę, okopać się. Od patyków z jednym ostrym końcem kilkanaście tysięcy lat temu do zaawansowanej broni dalekiego zasięgu - cały czas teren zajmuje się tak samo. PIECHOTĄ. Nie rakietami, nie czołgami, nie bronią atomową... PIECHOTĄ.

Gdyby amerykańce wiedziały, że zamiast tego można poświecić laserkiem w komputer  ;D

I fakt, w EvE się nie podbija Krymu, tam się podbija cały układ planetarny. Poszli na łatwiznę i tyle.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 006
  • Respect: +421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 04, 2015, 13:47:56 »
0
EVE to nie jest świat realny. To gra osadzona w dalekiej przyszłości.
Tam się nie podbija Krymu. Więc stosowanie analogi do wojsk lądowych i do dzisiejszych konfliktów jest bezsensu.

Dust 514 chciałby z Tobą porozmawiać i nie długo Project Legion  ::)

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 081
  • Respect: +221
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 04, 2015, 14:03:28 »
0
Dust 514 to zwykła strzelanka, wpływu na EVE praktycznie nie ma. Są jakieś tam bonusy itd. ale i tak większość zależy od graczy EVE.
Jak wyjdzie Project Legion to chętnie wznowię temat ;)

No popatrz, ludzkość od zarania dziejów (od kiedy tylko byli w stanie sformować społeczność) podbija teren tak samo. Wejść, zatłuc co nie nasze, wbić flagę, okopać się. Od patyków z jednym ostrym końcem kilkanaście tysięcy lat temu do zaawansowanej broni dalekiego zasięgu - cały czas teren zajmuje się tak samo. PIECHOTĄ. Nie rakietami, nie czołgami, nie bronią atomową... PIECHOTĄ.
Jeśli już koniecznie musisz porównywać do 'ludzkości' to trafniejszym przykładem będą rozgrywki o tron, gdzie chłop pańszczyźniany w dupie miał kto rządzi. On chciał mieć pełny brzuch i dach nad głową. Przewroty nieraz dokonywały się w ciągu jednej nocy a ogromne krainy zmieniały właściciela bez ingerencji jakiejkolwiek piechoty  8)

A tak apropo to ten stateczek świecący laserem przecież nie będzie solo tylko będzie musiał mieć obstawę.  :)
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Qlko1

  • ZBJ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 553
  • Respect: +260
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 04, 2015, 14:08:34 »
0
Dust 514 to zwykła strzelanka, wpływu na EVE praktycznie nie ma. Są jakieś tam bonusy itd. ale i tak większość zależy od graczy EVE.
Jak wyjdzie Project Legion to chętnie wznowię temat ;)
Jeśli już koniecznie musisz porównywać do 'ludzkości' to trafniejszym przykładem będą rozgrywki o tron, gdzie chłop pańszczyźniany w dupie miał kto rządzi. On chciał mieć pełny brzuch i dach nad głową. Przewroty nieraz dokonywały się w ciągu jednej nocy a ogromne krainy zmieniały właściciela bez ingerencji jakiejkolwiek piechoty  8)

A tak apropo to ten stateczek świecący laserem przecież nie będzie solo tylko będzie musiał mieć obstawę.  :)

Stwierdzam, że nie rozumiesz argumentów (ani soula ani moich), ja o Wiśle a ty o przemyśle.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 527
  • Respect: +141
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 04, 2015, 14:12:55 »
0
Teraz wojny prowadzi się inaczej...
Filmuje się niezadowolony tłum ludzi  np. na tle Trypolisu (nie musi tam być wystarczy blue screen)  a następnie za pomocą swoich środków przekazu wmawia ludziom że istnieje jakaś opozycja np. w Libii która chce obalić jakiś rząd... Wysyłasz najemników wspieranych z powietrza siłami np. NATO które przy okazji pozbywają się starych zapasów broni.
Wygrywasz wojne zgarniasz rope ...

I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 04, 2015, 14:22:57 »
0
Hejka Yogos  8)

Hehe, jak dla mnie zmiany w zajebistym kierunku.  >:D
Po prostu piękne. Może nawet odpalę konto z powrotem, raz już to zrobiłem w grudniu ale widząc ten sam syf odpuściłem. To jest inne.
Tak jak Ty myślących jest chyba więcej sądząc po wypowiedziach niektórych "dziadków"  8) 8)

Po pierwsze nie trzeba supercapsów do zdobywania sova. Czy to oznacza, że ich nie będzie ? Skądże, będą, bo to szczyt łańcucha pokarmowego ale one nie są skuteczne przeciw małym szybkim celom i jeśli ktoś będzie ich nadużywał to jest na to wreszcie kontra dostępna dla każdego. Ale najważniejsze -  JUŻ ICH NIE POTRZEBA DO ZDOBYWANIA SOVA.
Ich rola się z pewnością zmieni (szczególnie jeśli uwzględnić brak asysty). Ciekawi mnie czy trzymają jeszcze jakieś inne zmiany w kieszeni/szufladzie.

Po drugie - Myślę, że wrócą najemnicy  >:D Jak dla mnie kwestią czasu jest zanim ktoś zrealoduje MC
IMHO kwestią tylko aż ktoś wymyśli w miarę skuteczny sposób na opędzenie tego ekonomicznie. Zauważ, że przy tej mechanice faworyzowane raczej będą floty, a nie jedna flota orająca wszystko jak leci. Floty mobline (roam FTW ?) i chyba rzeczywiście zróżnicowane (ad.3).

3 - Czy to oznacza, że bloby znikną ? Nie, skąd, będą dalej bo liczby dalej dają przewagę. Ale - nie są także ostateczną bronią. Chodzi mi o to, że rekcją każdej PVPerskiej grupy na myśl o tym, że mogą do walki sprowokować ekipe typu Brawe do ustawania na gridzie 400-600 noobów w cruzach, frytkach T1 i zmuszenie ich do pozostanie tam min 10 min zanim będą musieli ruszyć w inne miejsce i tak co najmniej 10 razy będzie wielki obleśny banan. A potem mamy następny wieczór.
j.w. - jeden blob nie zdobędzie i utrzyma przewagi strategicznej, ale na poziomie taktycznym w jednym systemie - why not.

4 - Time zony - tak widzę co myślą sobie chłopaki wprawienie w sov gównie teraz. Dalej mamy timery w nocy. Do tego cały sojusz ma ten sam TZ więc koniec z błędami gibonów którzy nie zastrontowali, czy źle ustawili timery. Zgoda. Tyle, że do refa przestrzeni która jest słabo broniona wystarczy 10 min we frytce. WE FRYTCE. A potem ten cały konkurs z nodami, który może trwać w nieskończoność o ile dobrze rozumiem dev bloga. I każdy może przystąpić do niego. Age of the mercs baby.
Odkopie się "kalkulatory" :)

5 - Koniec z pompowaniem za kogoś strukturek. Hehe.
To chyba najciekawszy element zmian  8)

Doktrynalnie to będzie turbo karuzela  :D
Ale zaryzykuje stwierdzenie, że do łask wrócą floty LR bsów.  Z tym, że skoro wystarczy jeden moduł do zamknięcia noda, a może to być frytka z tankiem na speedzie/sygnaturze, to floty będą musiały być DUŻO bardziej zróżnicowane. Nie wystarczy postawić samych bsów i to nie dlatego, że będą bały się dropa carierów.  Muszą być BSy + support to ogarnąć całe spektrum statków, które będą miały moduły. Swoją drogą ciekawe, czy będzie jakiś jasno rozpoznawalny efekt, który ship ma odpalony sov laser.
Frytki mają ograniczony zasięg lockowania, ale kruzy...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 527
  • Respect: +141
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 04, 2015, 14:26:55 »
0
A czy ten system nie promuje też np takie grupki które żyją w WH i próbują wyspawnić bitkę ? Do tej pory nie było opcji żeby ktoś wydokował i się chciał bić teraz być może będą musieli :)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 04, 2015, 14:31:50 »
0
A czy ten system nie promuje też np takie grupki które żyją w WH i próbują wyspawnić bitkę ? Do tej pory nie było opcji żeby ktoś wydokował i się chciał bić teraz być może będą musieli :)
Teraz każdy kto chce wyspawnować bitkę wyskoczy z "frytką" z sovlaserkiem i będzie świecić po stacjach przez 5 minut - nie wydokujesz by rozwalić natręta ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
  • Respect: +90
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy SOV system
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 04, 2015, 14:34:00 »
0
Ten system bedzie promowal codzienny bitki.
Juz sie ciesze z tego powodu.
Na poludnie NC , Na polnoc S2N/Brave, na wschod pewnie jakies NA.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal