Autor Wątek: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.  (Przeczytany 36742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
  • Respect: +90
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Celem tego topiku jest ustalenie wspolnego stanowiska na temat wyzej wymienionych czynnikow, oraz zaproponowanie ustalonych zmian na forum eve online , wraz z aktywnym wspieraniem tego topiku : tj, bumpowanie topiku, poprzez postowanie w nim .

Zapraszam do dyskusji.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
  • Respect: +97
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
+1
Wszystko albo nic łącznie z ilością HP struktur bo oranie sova bez capsli albo 1000 bsów to zło.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
+2
Stopniowe ograniczenie zasięgu cyna i jb, aż do ostatecznego usunięcia z gry. Niech sobie lata 1000 bs'ów, nikt tego nie zabroni. Pytanie jak duży teren toto wyżywi i z jak daleka będzie się ludziom chciało latać na cta. Osobiście nie widzę wówczas innej drogi dla EvE niż rozpad bloków i powrót do małych lokalnych wojen.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
  • Respect: +97
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
-1
Zrozum że te 1000 bsów to wrzuca CFC, N3 ze wzgledu na mnejsze zasoby ludzkie może wrzucić jakieś 70 % tego. To co mówisz GlassCutter można przetłumaczyć '' niech se CFC weżmie wszystko''. Gdzie widzisz tu miejsce na lokalne konflikty ? N3 i CFC składa sie z dużej liczby pomniejszych sojuszy i wystarczyło by je rozlokować na front pólnocny i południowy. Swoją drogą właśnie to miało miejsce w ostatniej wojnie blobów.
Odbierając możliwości przerzucania sił i środków pozbawiasz Stain, Curse i inne regiony NPC możliwości przetrwania. Bez JFów c0ven w Stain nie będzie mial nawet amunicji. No chyba że myślisz że jakiś fracht przeleci przez tereny Brave Collective.
Rozwiązaniem nie jest młotkowanie jedynej kontry na CFC tylko zmniejszenie zapotrzebowania sił i środków potrzebnych do przejęcia systemu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
+4
Zrozum że te 1000 bsów to wrzuca CFC, N3 ze wzgledu na mnejsze zasoby ludzkie może wrzucić jakieś 70 % tego. To co mówisz GlassCutter można przetłumaczyć '' niech se CFC weżmie wszystko''. Gdzie widzisz tu miejsce na lokalne konflikty ? N3 i CFC składa sie z dużej liczby pomniejszych sojuszy i wystarczyło by je rozlokować na front pólnocny i południowy. Swoją drogą właśnie to miało miejsce w ostatniej wojnie blobów.
Odbierając możliwości przerzucania sił i środków pozbawiasz Stain, Curse i inne regiony NPC możliwości przetrwania. Bez JFów c0ven w Stain nie będzie mial nawet amunicji. No chyba że myślisz że jakiś fracht przeleci przez tereny Brave Collective.
Rozwiązaniem nie jest młotkowanie jedynej kontry na CFC tylko zmniejszenie zapotrzebowania sił i środków potrzebnych do przejęcia systemu.

Myśl człowieku, myśl. W dupie mam Was, w dupie mam CFC czy cokolwiek tam na mapie jest. CFC niech weźmie wszystko, oczywiście, już widzę kerbirów z branch jak lecą orać c0ven. A jak polecą to kto im dom będzie bronił? Zrozum że problemem jest możliwość rzucania ogromnych liczb w dowolne miejsce na mapie w ciągu bardzo krótkiego czasu. To jest problem, a nie to że jak CFC się zepnie to jest w stanie wystawić 10tys kont. Jak Ty chcesz to dostarczyć do docelowego systemu bez cyn i jb?

Co z tego że CFC składa się z małych ally? Te ally NIGDY nie powinny mieć tego terenu, bo NIGDY by go nie zdobyły. W to miejsce natychmiast wejdą aliance takie jak c0ven, obiją ryj kretynom którzy teraz tam siedzą, bo nie będzie starszego brata który sypnie liczbami z tytana.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
  • Respect: +97
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
0
Zapominasz o szpiegach. Zanim zorganizujesz inwazje to już tam bedzie Razor i Bastion. Myśl dalej.
EDIT: Z doświadczenia w NC. Gdyby jutro usunąć JB JF Capsle, Vince najpierw zadbał by o dostęp do hi seka młotkując Brave a potem by odbił ESo bo to bogaty region a c0ven będąc odciętym od hi seca był by skazany na porażke Jesli myślisz że w tym momencie ktoś taki jak Yarr przejelo by SPIRE to Ci powiem że bez nerfu HP w strukturach zajeło by Ci to ze 3 miesiące. Wystarczająco długo na reakcje jednego z sojuszy N3. Jeśli nie Yarr to kto ? Masz jakis sojusz na myśli, który podjał by sie zadania ?
Twoje idea mogą być słuszne ale są niepraktyczne. Równie dobrze mozesz powiedziec Smoleńsk kurwa.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2014, 20:40:25 wysłana przez Koszyk »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
+2
Dalej nie rozumiesz. Patrzysz z perspektywy swojego ally.

Zapominasz o szpiegach. Zanim zorganizujesz inwazje to już tam bedzie Razor i Bastion. Myśl dalej.
No i? Zostawią swój region na pastwę losu? Polecą 100/200/300j bs'ami?

EDIT: Z doświadczenia w NC. Gdyby jutro usunąć JB JF Capsle, Vince najpierw zadbał by o dostęp do hi seka młotkując Brave
Z tą różnicą że teraz Brave będzie miało realne szanse w tym konflikcie, w razie czego nie wrzucicie slow catów ;) A jeśli wygracie to Brave może polecieć 2, 3 regiony dalej i zająć sobie tam tereny i nie wystarczą Wam tym razem 2, czy 3 mid cyna.

Reszty komentować nie będę.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 482
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +204
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
0
Już to pisałem w innym wątku ale przekleje tu.

Każdy piszę o ograniczeniu roli cyn. Choćby przez korekty masy jaką one mogą przenosić.

1.
Czy nie można po prostu wydłużyć czasu skoku (aktywacji modułów) pomiędzy systemami przez bramy zależnie od masy statku?
2.
Podobnie przy używaniu bridga z tytana. Owocem tego byłoby szybkie przewalenie floty cepów ale już flota bs-ów przy przeskoku by miała delay na odpalenie modułów i broni np kilka minut.
3.
"Rozstrzelenie" statków po przejściu przez cyno zależnie od masy statku. Im większe statki tym efekt bump-u większy. Cep mając niewielką masę uderzając o innego cepa nie przesunie się daleko ale już bs czy tym bardziej caps zostałby wybumpowany na duże odległości i zebranie tych sił w jednym punkcie by nastręczało sporo problemów.
4.
Zmniejszyć dopuszczalną odległość jaką mogą przeskoczyć statki przez cyno. Czyli np lotnisko nie przeskoczy już z Punkt A do Punktu B (mając lev 5 skili) ale np zatrzyma się na połowie danej odległości. Dotychczasowa mapa systemów skokowych radykalnie by się zmieniła. Wystarczy, że Devsi by tego nie ogłosili to sporo statków bazujących na pracy cyn utknęłoby w konstelacjach, z których nie było by gdzie skoczyć lub tylko do np kilku sąsiednich a między regionami nie wspominając.

Te zmiany dadzą spowolnienie działań (przesuwania dużych sił w relatywnie krótkim czasie) dużych sojuszy jak i okroiło duże ally z superów.

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
  • Respect: +97
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
0
To nie ja dalej nie rozumiem tylko ty nie masz doświadczenia w sov war. Nikt nie zostawi regionu na pastwe losu tylko intel powie który region bedzie atakowany a który nie. Intel powie jakimi siłami będzie atakowany i ile sojuszy bedzie potrzebnych aby atak odeprzeć.
Możesz powiedzieć no dobra ale atakować będa ze wszystkich stron. Nie będą bo za mały profit.

Zapominasz też że każde ograniczenia dla obrońy będa oddziaływać też na atakujących. Wystarczy zablokować wejścia do null z hi seka i żaden atak nie ma szans powodzenia. Śmiesz twierdzić że sojusz mały 100 osobowy może przeciwstawić sie np. Nulli ?  Zwłaszcza że nie moga liczyć na uzupełnienia ? kluczem do dominacji w świecie EVE który masz przed oczami była by dominacja nad paroma systemami  połączonymi z hi sekiem.

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 790
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
0
Stopniowe ograniczenie zasięgu cyna i jb, aż do ostatecznego usunięcia z gry. Niech sobie lata 1000 bs'ów, nikt tego nie zabroni. Pytanie jak duży teren toto wyżywi i z jak daleka będzie się ludziom chciało latać na cta. Osobiście nie widzę wówczas innej drogi dla EvE niż rozpad bloków i powrót do małych lokalnych wojen.
I do tego ma dojść.


GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
0
To nie ja dalej nie rozumiem tylko ty nie masz doświadczenia w sov war. Nikt nie zostawi regionu na pastwe losu tylko intel powie który region bedzie atakowany a który nie. Intel powie jakimi siłami będzie atakowany i ile sojuszy bedzie potrzebnych aby atak odeprzeć.
Przy dużym rozdrobnieniu, nie będzie tak fajnie. Zakładasz błędnie że utrzymają się obecne twory.

Możesz powiedzieć no dobra ale atakować będa ze wszystkich stron. Nie będą bo za mały profit.
Będą, chociażby dla kilku r64, dobrego systemu lub samego funu prowadzenia wojny z gośćmi mieszkającymi 5 - 10j dalej. Wojny będą bardziej jak te z trailera 'i was there' niż z 'inferno'.

Zapominasz też że każde ograniczenia dla obrońy będa oddziaływać też na atakujących. Wystarczy zablokować wejścia do null z hi seka i żaden atak nie ma szans powodzenia. Śmiesz twierdzić że sojusz mały 100 osobowy może przeciwstawić sie np. Nulli ?  Zwłaszcza że nie moga liczyć na uzupełnienia ?
Na jak dużym terenie chcesz rozlokować nullków? Jakiego terenu są w stanie bronić nie mając w perspektywie wrzucenie win buttonu w postaci superów?

kluczem do dominacji w świecie EVE który masz przed oczami była by dominacja nad paroma systemami  połączonymi z hi sekiem.
Z tego co się orientuję to są tez połączenia przez low.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 790
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
0
Koszyk ja widzę to tak:

Zanim potężny blob doleci na miejsce ze swoją imponującą siłą, małe wojownicze korpy zdążą prewencyjnie dużo namieszać w systemie i się ulotnić. Innymi słowy kontrola dużego obszaru będzie zbyt mocno ograniczona przez mechanikę gry, żeby nad tym zapanować.

Koszyk, moim skromnym zdaniem kluczem do poprawienia tej gry jest to, żeby duże siły nie mogły zdążyć dolecieć na czas, kiedy ktoś u nich gdzieś na terenie zaczyna robić zamieszanie.


Cytuj
Wystarczy zablokować wejścia do null z hi seka i żaden atak nie ma szans powodzenia
To może być akurat problem, bo rzeczywiście mało jest bram do null.

Cytuj
Nikt nie zostawi regionu na pastwe losu tylko intel powie który region bedzie atakowany a który nie. Intel powie jakimi siłami będzie atakowany i ile sojuszy bedzie potrzebnych aby atak odeprzeć.
Nie zdążą dolecieć żadne duże capitalowe siły.

Cytuj
Zapominasz też że każde ograniczenia dla obrońy będa oddziaływać też na atakujących.
Zapominasz też, że małe floty niezależnych małych aliansów i średnie/mniejsze gangi pirate korpów specjalizują się w jak najszybszym przemieszczaniu po świecie EVE bez użycia cyna, JB i tym podobnych wynalazków.

Cytuj
kluczem do dominacji w świecie EVE który masz przed oczami była by dominacja nad paroma systemami  połączonymi z hi sekiem.
To znów może być problem, słuszne spostrzeżenie. Już mam pierwszy punkt do zmiany: więcej połączeń z Hi SEC do NULL.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2014, 23:22:33 wysłana przez Zgudi »

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 058
  • Respect: +283
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
+1
srutu tutu i zamiast cyn, wszyscy beda sie JClonowac: ] Nic nie stoi na przeszkodzie aby miec porozrzucane w miare gesto systemy ze stacjami i zamiast 50-100j, bedzie trzeba zrobic max 20. to mniej niz krotki roamik po okolicy.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
+1
Z tymi JC to racja, tym bardziej że można ich teraz mieć więcej a atakujący nie ma na zapleczu niczego co może pojechać klasyczna flota.
Bieżący SOV promuje behemoty typu supery/tytany.
Jak dotąd pomysły sprowadzają się do:

ograniczyć JC (do highsec/low wyłącznie - a dopiero stamtąd umożliwiać powrót do JC null?),
dodać regiony (przecież pamiętacie latające niegdyś floty 300+ BSów -bez problemu ogarniali po 20j w każdą stronę)
ograniczyć zasięg cyno wprowadzając jednocześnie większe koszty?
wprowadzić dające zyski assety które mogłyby być zniszczone przez mniejsze skirmish floty- inicjując tym samym obronę i trzymanie się swoich terenów lub ew wystawianie ludzi w odwodach.

co dalej?

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 790
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
0
Z tymi JC to racja, tym bardziej że można ich teraz mieć więcej a atakujący nie ma na zapleczu niczego co może pojechać klasyczna flota.
Bieżący SOV promuje behemoty typu supery/tytany.
Jak dotąd pomysły sprowadzają się do:

ograniczyć JC (do highsec/low wyłącznie - a dopiero stamtąd umożliwiać powrót do JC null?),
dodać regiony (przecież pamiętacie latające niegdyś floty 300+ BSów -bez problemu ogarniali po 20j w każdą stronę)
ograniczyć zasięg cyno wprowadzając jednocześnie większe koszty?
wprowadzić dające zyski assety które mogłyby być zniszczone przez mniejsze skirmish floty- inicjując tym samym obronę i trzymanie się swoich terenów lub ew wystawianie ludzi w odwodach.

co dalej?
Słusznie

1. Ograniczyć Jump Clone do hi i low wyłącznie
2. Ograniczyć zasięg cyno do minimum - skok o 1 system
3. Ograniczyć zasięg Jump Bridge do minimum
4. Wprowadzić łatwo zniszczalne i dające zyski assety
5. Dodać dużo nowych bram z low/hi do null

Przy tym wszystkim nie kombinować z cenami, żeby nie udupiać biednych aliansów.

Myślę, że to w znacznym stopniu powinno:
1. Ograniczyć użycie capitali do lokalnej obrony terytorialnej
2. Doprowadzić do namnożenia się flot opartych o BS-y
3. Doprowadzić do namnożenia się mobilnych gangów

Cytuj
przecież pamiętacie latające niegdyś floty 300+ BSów -bez problemu ogarniali po 20j w każdą stronę
Racja ale to nie wyprawa capitali 100 jumpów z północy na południe w celu podoboju pół EVE.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 09:18:06 wysłana przez Zgudi »

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Respect: +87
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
0
Usunąć reinforce timer z posów do kopania moongoo, żeby małe grupy mogły coś zrobić zanim afklordowie się dobridgują

BAMBO

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 44
  • Respect: +11
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: bambollo
0
co do JC to moim zdaniem nie trzeba tego az tak ograniczać, jest delay w używaniu JC wiec zebranie floty gotowej skoczyć w jc  w danej chwili wymaga organizacji a dwa na ban zmniejsza wielkość dostępnej floty

dodatkowo by skoczyc  JC trzeba miec statek w docelowej stacji- dzieki temu nastepuje rozłożenie asstsow.

ponadto  nie chcemy zablokować całkowicie mozliwosci szybkiej reakcji- a noz zbierze sie flota na JC, ale bedzie mniejsza a dwa ze moze byc mniej skoordynowana pod względem fitow itp  moze dojść do ciekawej bitki

ja np wprowadzilbym mozliwosc zmiany regionu dzieki JC raz na 24h ( nie blokuje to znacznie zmiany JC kiedy zmieniasz klona z pve na  pvp) ale ograniczy szybkie skakanie pomiędzy regionami

co do zasięgu cyna obciął bym go o polowe co najmniej dla wszystkich statków (nie wiem jakie sa maxymalne odleglosci miedzy sasiednimi regionami - ale chodzi o to by nie odcciac np jakiegos regionu od mozliwosci wskoku tytanem z sasiedniego regionu - chybazeby zmienic odleglosci miedzy regionami)

Goomich

  • Gość
0
Usunąć reinforce timer z posów do kopania moongoo, żeby małe grupy mogły coś zrobić zanim afklordowie się dobridgują

Wstawiasz moduł nie od kopania. POS już nie jest od kopania, tylko kopanie ma przy okazji. Różnica w kosztach paliwa spada oczywiście na klientów.

Ale to mały pikuś. Teraz duże grupy mogą przelecieć się po dowolnym terenie i nim ktokolwiek zdązy odebrać maile, będą tam juz stały wyłacznie ich posy.

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Respect: +87
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
0
Wstawiasz moduł nie od kopania. POS już nie jest od kopania, tylko kopanie ma przy okazji. Różnica w kosztach paliwa spada oczywiście na klientów.

Ale to mały pikuś. Teraz duże grupy mogą przelecieć się po dowolnym terenie i nim ktokolwiek zdązy odebrać maile, będą tam juz stały wyłacznie ich posy.
No mniej więcej do tego pije. Ale w ramach risk=reward, jeżeli pos ma moduły do pasywnego napierdzielania kasy powinien różnić się od posa który jest posem parkingowym - właśnie brakiem refa.
I wtedy tą mobilnośc można wykorzystać - agrujesz kilka posów rónolegle na zmiane żeby zaspamować kogoś mailami i w zasadzie wtedy masz szansę na to, że jeden z nich poleci -  nie utrzymasz wszystkich posów wszędzie jeżeli nie będziesz mógł ustawić sobie timera na ich obrone tylko bedziesz musial tam byc i ich bronic..

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
0
Ale zdajesz sobie sprawę że wszystkie posy c0venu/dowolnego małego ally zdechłyby pierwszego wieczoru?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
  • Respect: +187
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
-1
tak czytam te wasze pomysły i aż oczom nie wierze. Wy jesteście samobójcami bo zmiany o których piszecie uderzą w małych.


Weźmy przykład: sojusz c0ven. Nie mam na celu nikogo obrażać. Przykład łątwy bo każdy zna

Zaatakował eso. Region te okazał się stosunkowo pusty. Rozstawili sbu wszędzie. W całym regionie. Mają dobry okres więc wystawili 100 flotę bs. SBU się zonlinowało i leci ten że sojusz odbijać BZ. Pierwszy timer udało się załatwić na stacji i ihubie. Cóż razem trwało to jakieś 4h ale nic to. Zostało tylko do zgrindowania 60 systemów

Jakkowliek skutecznie odbił eso ale cyna nie ma albo ma skrócony zasięg. Ups sojusz coven wyprowadza się po miesiącu bo nie ma się czym bić. Ograniczoną logistykę udaje się zrobić przez wh ale statków do pvp nie ma. Amunicji nie ma. Paliwo tylko amarskie. Rso jeszcze jak cie mogę ale zastanawia mnie logistyka do period bassis albo paragon soul czy cache:(


Tak znerfić JC to rozwiąże problemy. Bo każdy ma przynajmniej 1 alta a do tego jest obcja death clone więc co uniemożliwić rozwalanie podów też? :D


Te wasze pomysły są tak głupie że aż sine. Nie mamy capitali to nikt nie powinien ich mieć!!!!


[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 482
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +204
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
+1
Z ciekawości pytam Azell.
Jak sobie ludzie dawali radę Twoim zdaniem przed erą Cyn i przy braku WH?
Jeśli zmiany pociągnęły by przemianę mapy tak aby było więcej wejść przez low sec to dodało by contentu także walkom ludzi żyjących w low.
Czyli potencjalnie zmiany pociągnęłyby rozbudowę contentu dla większej liczby graczy a nie tylko żyjących w 0,0.

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Respect: +87
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
+1
Ale zdajesz sobie sprawę że wszystkie posy c0venu/dowolnego małego ally zdechłyby pierwszego wieczoru?
Jeżeli nie jesteś w stanie utrzymać to widocznie nie zasługujesz, nie? ;)


Jakkowliek skutecznie odbił eso ale cyna nie ma albo ma skrócony zasięg. Ups sojusz coven wyprowadza się po miesiącu bo nie ma się czym bić.
Sojusz jest zmuszony do ściągnięcią BPO/BPC, ustawienia szpilek, ściągnięcia kopaczy i napierdalania wszystkiego na miejscu.
Chyba o to chodzi długofalowo CCP?
Nasze pomysły nie są głupie, dążą do jednego - zmniejszenia bezsensownego przy obecnej masie krytycznej capitali na gridzie power projection. Przy 2 powerblocach kontrolujacych 90% 0.0 nie ma miejsca na powstanie kolejnego, chyba że zjednoczysz wszystkich z npc space pod jedną banderą.
Patrz wasz wczorajszy grind sova po disbandzie EICO - kto pierwszy ten lepszy, komu się chciało palić cynostrade i grindować ten dostał.
To powinno utworzyć content dla wszystkich, a nie dla tego kto pierwszy blobnie i pokaże capitalfucka reszcie przyjezdnych.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 11:17:27 wysłana przez [-BWC-] Xapitan Bomba »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 042
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
0
Z ciekawości pytam Azell.
Jak sobie ludzie dawali radę Twoim zdaniem przed erą Cyn i przy braku WH?
Jeśli zmiany pociągnęły by przemianę mapy tak aby było więcej wejść przez low sec to dodało by contentu także walkom ludzi żyjących w low.
Czyli potencjalnie zmiany pociągnęłyby rozbudowę contentu dla większej liczby graczy a nie tylko żyjących w 0,0.

Było mniej ludzi, było mniej skill pointów, była inna mechanika sov.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 058
  • Respect: +283
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
+2
coven zaoral by bz, moze jeszcze 16p i tyle. moze jeszcze z 2 systemy aby postawic JB. po co reszta? niech sobie inni oraja. bedzie sie przynajmniej z kim bic zaraz za rogiem. po wuj cale te polacia systemow ktorych nikt nie chce? nie jest to z deka pojebane?

dla takiego malego ally jak coven, 1 pocket jest zupelnie wystarczajacy.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 790
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
0
Ups sojusz coven wyprowadza się po miesiącu bo nie ma się czym bić. Ograniczoną logistykę udaje się zrobić przez wh ale statków do pvp nie ma. Amunicji nie ma.

Nieruszanie JF-ów i dużo więcej bram do null zapobiegnie temu.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 042
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
0
Nieruszanie JF-ów i dużo więcej bram do null zapobiegnie temu.

Esoteria jest na końcu mapy. Bardzo mocno bym gdybał by coś to pomogło.

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 790
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
0
Esoteria jest na końcu mapy. Bardzo mocno bym gdybał by coś to pomogło.
Teoretycznie zakładamy, że duże bloby mają się rozlecieć, bo nie będą wstanie kontrolować pół eve gdy wszędzie będzie daleko a przerzut dużych sił na drugi koniec mapy będzie jak wyprawa Krzysztofa Kolumba. Więc to jest dodatkowa korzyść dla c0venu kontrolującego niewielki region, do którego (zakładając teorę cyno+JC nerfa) capitale nie przylecą. Łatwiej będzie więc bronić swojego małego domku. A bitwy byłyby równiejsze. Nie 50 capsów na gridzie, tylko 100 bs-ów.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 11:55:15 wysłana przez Zgudi »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
  • Respect: +732
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
0
Obecnie gospodarka istnieje w 99.99% w empire, a handel w jita. Zmiany o których tu mowa nie mogą wejść bez zmian w produkcji ułatwiających spawanie statków i modułów na miejscu w 0.0.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 790
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
0
Mimo wszystko jeśli chcemy wypracować wspólne stanowisko to trzeba przygotować takie argumenty, żeby trudno było je obalić, bo na forum eve zaraz 100 ludzi napisze "be... to zepsuje grę"

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Respect: +87
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
+2
Obecnie gospodarka istnieje w 99.99% w empire, a handel w jita. Zmiany o których tu mowa nie mogą wejść bez zmian w produkcji ułatwiających spawanie statków i modułów na miejscu w 0.0.
To zdaje sie zaczyna się od przyszłego dodatku?

Mimo wszystko jeśli chcemy wypracować wspólne stanowisko to trzeba przygotować takie argumenty, żeby trudno było je obalić, bo na forum eve zaraz 100 ludzi napisze "be... to zepsuje grę"
No już tutaj przedstawiciele n3 postują że są złe bo oni dostaną po uszach a gooni nie, bo jest ich więcej i są bardziej zorganizowani. Było nie uwalać ostatniego neutralnego sova na mapie to byłby potencjalny sojusznik, a tak są rentierzy.
Enyuej, jak napiszesz posta w sposób dyskredytujący argumenty n3, pl i części goonów to mogą się pluć.
Zaczynasz od tego że problemem jest power projection, piszesz że duże afk alianse są be i bezsensem jest to ze w 15minut przewalaja mape dowolna iloscia capsli co powoduje stagnacje i brak mozliwosci jej przełamania, podpierasz o sovem, podpierasz argumentami z forum tutaj, na buldópy kazdej strony kolejno piszesz że to ich problem bo ich przeciwnik tego nie ma i wykorzystujesz różnice między goonami/pl a n3 jako argumenty że masz racje, przez co każdy używający ich jako swoich problemów (jak n3 narzekające na złego goona który jest lepiej i ciaśniej zorganizowany, gooni narzekający na blue dookoła - PL jakoś sobie roamuje i nie ma tego problemu, PL narzekające jak bardzo ich to wymazuje z mapy w istniejącej formie - gooni/n3 jakoś roamuje w subcapslach).
Wiążesz wszystkich argumentami i masz aktywny topic :)

Trzeba też pamiętać o tym, że zmiany muszą mieć przełożenie na 'lore' gry - zmiana tak dużej mechaniki musi być osadzona fabularnie w uniwersum eve, żeby kerbiry się cieszyły że się rzeczy dzieją.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 12:22:28 wysłana przez [-BWC-] Xapitan Bomba »

xanowron

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 98
  • Respect: +36
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xanowron
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: The Minions.
0
tak czytam te wasze pomysły i aż oczom nie wierze. Wy jesteście samobójcami bo zmiany o których piszecie uderzą w małych.


Weźmy przykład: sojusz c0ven. Nie mam na celu nikogo obrażać. Przykład łątwy bo każdy zna

Zaatakował eso. Region te okazał się stosunkowo pusty. Rozstawili sbu wszędzie. W całym regionie. Mają dobry okres więc wystawili 100 flotę bs. SBU się zonlinowało i leci ten że sojusz odbijać BZ. Pierwszy timer udało się załatwić na stacji i ihubie. Cóż razem trwało to jakieś 4h ale nic to. Zostało tylko do zgrindowania 60 systemów

Powiedz mi proszę po co małemu ally cały region, wszystkie 60 systemów? Przecież rozmawiamy o tym żeby zmienić tę chorą sytuację gdzie sova mają ally które mieć go nigdy nie powinny (tak, c0ven też powinien mieć max 1 pocket o ile nie mniej)

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Respect: +87
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
0
Powiedz mi proszę po co małemu ally cały region, wszystkie 60 systemów? Przecież rozmawiamy o tym żeby zmienić tę chorą sytuację gdzie sova mają ally które mieć go nigdy nie powinny (tak, c0ven też powinien mieć max 1 pocket o ile nie mniej)
Żeby udupić wszelkie możlwości powstawania contentu w tej grze, jeszcze by coś tam wyrosło, jak ostatnio jak stainwagon odbił 2 systemy w eso.

Spoko, zaraz dla CFC/N3 wszedzie bedzie 100jumpów do bitki a capitalowe potyczki zmienią się coroczne tankowanie do downtimu w 0,01% tidi, i nullsec się po prostu zatrzyma i będzie produkował pieniądze z wynajmu dla sperglordów. W sumie aktualnie top 0.0 content jest z hodowania sobie brave i ludzi mieszkających w NPC null (provi nie liczymy bo o provi), dobrze mysle?

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
  • Respect: +187
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
0
Cóż to się zdecydujcie. Nie da się zjeść ciastka i mieć ciastka


albo chcecie mieć kilka systemów np 4-5 czy nawet 10 albo chcecie budować statki do pvp bo połączenia z empire nie ma. Nie wiem jak wy to sobie wyobrażacie. Po pierwsze żeby kopać musisz mieć spokojne miejsce. Stosunkowo mocno odseparowane od frontu. Jak nie masz buffera w postaci kilku systemów to pokopiesz ale w HS. Już widzę kopaczy ryjących w systemie z neutami system obok :)

Trochę te wasze posty zalatują socjalizmem. Każdy ma mieć takie same szanse bez względu na wszytsko. Mały duży nie ważne ma być równo. Tylko że równo nie znaczy sprawiedliwie.


Szczytem wszystkiego jest już obwinianie goonów czy n3 za istnienie tylko 2 power blocków. To nie nasza wina że ruskie poraz kolejny się rozpadły. Nie mam wpływu na to że nieudolni ludzie biorą się za organizowanie koalicji.


Do chwili obecnej nikt mi nie wyjaśnił w czym wam te capitale tak przeszkadzają.



Tak btw ja nigdzie nie pisałem o goonach czy n3 czy zmiany będą in plus dla jednej bądź drugiej strony
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 12:49:02 wysłana przez azell »

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Respect: +87
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
+2
Wychodząc z założenia "Zostało tylko do zgrindowania 60 systemów" to może tak wyglądać.

Wychodząć z założenia ograniczenia power projection, wręcz wymuszasz decentralizację. Chcesz budować na miejscu? Skupuj minsy na miejscu, nie musisz kopać u siebie, kupuj u sąsiadów. Zycie pokazuje że do kopania zawsze są chętni, spadające koparki pozują że neuty im nie przeszkadzają. To nie muszą być 23/7 CTA na kopanie, ale wystarczy że w regionie masz tych 70 bot gówników górników i już jakiś dopływ minsów masz.
Mało? To sprowadzasz resztę. Jak kopaczowi będzie się opłacało to będzie rył, flota cepów może sobie latać jak koparka ci się zwróciła już jakiś czas temu, prawda?

Twoje posty troche zalatują anarchizmem bo mówią co jest źle ale nie dają alternatyw, a troche egoizmem bo nikt nigdzie zdaje się nie wypunktował goonów/n3 w twoim wykonaniu.
Ale w kontekście całej dyskusji to ona dokładnie o tym jest w sumie - bo o ile goonland szło przeżyć, to południowe goonowo rentierstwo dojebało nullsec doszczętnie. A ograniczenia projekcji flot capitalowych dają szansę na ożywienie sytuacji jeżeli ci dotknięci blobem zepną poślady.

Poza tym nie ma co narzekać. Będą bitki, będą newsy, będzie napierdalanie, piwo, łzy i emocje. Po to gramy w eve, a nie po to żeby latać ciepłym blobikiem jak timer zamiga, wrócić i cieszyć się że already reimbursed bo "800b+ zysku z rentu miesięcznie, chuja nam zrobicie lamusy poza koalicją o/"

edit: w czym przeszkadzają capitale?
W tym że w 30minut przepierdzielasz 40 superów, 5 tytków i 90carrierów przez pół mapy, przez co ognisko zapalne nie zmieni się w pożar. Co w zestawieniu z obecnym sovem i systemem timerów daje ci 2 opcje: albo blueball, albo smyrasz straglersów bo nic nie zrobisz.
Jakby Ci flota 200bsów zaczeła opierdzielac ihuby w Impass, to w 20minut na nich dropisz. Godzine pozniej robisz to samo w paragon soul/period, po kolacji bridgujesz się do providence a wieczorkiem może jeszcze do delve.  To jest problem. Nie ma nic co równoważy metamechanike koalicji capitali. A jak coś takiego zaistnieje, to będzie nowy problem bo np. Pandemic Legion straci sens istnienia w obecnej formie :')
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2014, 12:57:29 wysłana przez [-BWC-] Xapitan Bomba »

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal