Autor Wątek: Kronos - letni dodatek 2014  (Przeczytany 152760 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #210 dnia: Maj 04, 2014, 21:01:02 »
IMO byloby odwrotnie. Albo jestes grzeczny, albo sprowadzamy Ci na leb nasza flote tytanow, ktore z miejsca Cie odparuja, a na pomoc nie masz co liczyc, bo i tak nikt nie doleci.

Tak, już widzę takie tytany goonsów śmigające po połowie eve, od północy na południe bo ktoś tam, gdzieś tam stwierdził że już nie będzie słuchał mittaniego.

Pisałeś że produkcje przeniesie się do 0.0, czyż nie o to właśnie chodzi? Czy nie dlatego że są cyna nikomu nie opłaca się tego rozwijać?

Poza usunięciem cyn, wywalenie jb (kolejnego skracacza dystansów) byłoby strzałem w dziesiątkę.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #211 dnia: Maj 04, 2014, 21:29:37 »
też +1
a pozatym to dlej uważam że cała ta sytuacja z dastem to "BUHAHAHAHAHAAHAAHAHA"

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #212 dnia: Maj 04, 2014, 21:38:50 »
też +1
a pozatym to dlej uważam że cała ta sytuacja z dastem to "BUHAHAHAHAHAAHAAHAHA"
Tiaa..wszystko zaskoczonym/zbulwersowanym polecam pogrzebać w czeluściach forum i odszukać posty tych którzy long long time ago pisali że DUST na PS skazany jest na porażkę i im szybciej CCP zgasi nad nim światło tym lepiej dla wszystkich. :P

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #213 dnia: Maj 04, 2014, 22:03:11 »
Tak, już widzę takie tytany goonsów śmigające po połowie eve, od północy na południe bo ktoś tam, gdzieś tam stwierdził że już nie będzie słuchał mittaniego.
Nie przesadzajmy
Na maly sojusz nie trzeba tytanow. Wystarczy, ze wyslesz troche carrierow i matek, a jak sie nie bedzie chcialo ich targac to wyslesz tam setke ludzi na tydzien. Zreszta nawet tego nie trzeba bedzie, bo wystarczy obankowac wyloty i postawic tam kilkuosobowe dyzury + pare osob w systemie niepokornego corpa/sojuszu i nic nie zrobia. Nawet sprzetu nie beda miec jak wywiezc/przywiezc bez cyna, a nowego nie wyprodukuja, bo nie beda mieli jak pozyskac surowca
Poza tym sama grozba wystarczy by nikt nie odwazyl sie sprzeciwic.

Pisałeś że produkcje przeniesie się do 0.0, czyż nie o to właśnie chodzi?
Tez. Ale pytanie jest czy poza tym chcesz zeby 99% nulla bylo miejscem gdzie mozesz zostawic statek na bramie na caly dzien wiedzac, ze go nie stracisz, bo ja osobiscie chcialbym, zeby cale 0.0 bylo jak dziki zachod

Czy nie dlatego że są cyna nikomu nie opłaca się tego rozwijać?
IMO nie

Poza usunięciem cyn, wywalenie jb (kolejnego skracacza dystansów) byłoby strzałem w dziesiątkę.
Tu jest kwestia jakie chcesz 0.0. Jezeli to ma byc najbezpieczniejsze miejsce w eve gdzie jedyne czym ryzykujesz, to ze raty Ci ubija statek to faktycznie wywalenie JB bedzie dobra decyzja
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #214 dnia: Maj 04, 2014, 22:14:41 »
Tiaa..wszystko zaskoczonym/zbulwersowanym polecam pogrzebać w czeluściach forum i odszukać posty tych którzy long long time ago pisali że DUST na PS skazany jest na porażkę i im szybciej CCP zgasi nad nim światło tym lepiej dla wszystkich. :P

Od początku mówiłem, że to się nie uda, bo link DUST <> EVE z definicji musiał być "za słaby". Gdyby był mocny, to wtedy ewentualna porażka DUST (a to trzeba było zawsze brać pod uwagę, jak przy każdej premierowej grze) "utopiłaby" Eve.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #215 dnia: Maj 04, 2014, 22:24:03 »
Nie przesadzajmy
Na maly sojusz nie trzeba tytanow. Wystarczy, ze wyslesz troche carrierow i matek, a jak sie nie bedzie chcialo ich targac to wyslesz tam setke ludzi na tydzien. Zreszta nawet tego nie trzeba bedzie, bo wystarczy obankowac wyloty i postawic tam kilkuosobowe dyzury + pare osob w systemie niepokornego corpa/sojuszu i nic nie zrobia. Nawet sprzetu nie beda miec jak wywiezc/przywiezc bez cyna, a nowego nie wyprodukuja, bo nie beda mieli jak pozyskac surowca
Poza tym sama grozba wystarczy by nikt nie odwazyl sie sprzeciwic.
Ja nie mam na myśli bandy failowych carebearów, bo oni nigdy nie zbudowaliby sojuszu który utrzymałby teren. Wartościowy sojusz z 0.0, taki który tworzy content inny niż dostarczanie statków do złapania na pasku/anomalce/bramie zaśmiałby Ci się w twarz po tym co napisałeś wyżej.

Na resztę rzeczy szkoda mi czasu żeby wyjaśniać Ci w jak wielu miejscach się mylisz.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #216 dnia: Maj 05, 2014, 12:46:35 »
Tak, już widzę takie tytany goonsów śmigające po połowie eve, od północy na południe bo ktoś tam, gdzieś tam stwierdził że już nie będzie słuchał mittaniego.

Patrz NCdot i inwazja na Esoterię. Przylecieli z jakiegoś dronkowa czy innego Dalekiego Wschodu, zaorali wystawiając flotę 120+ capitali, dziękuję, do widzenia.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #217 dnia: Maj 05, 2014, 15:26:04 »
Patrz NCdot i inwazja na Esoterię. Przylecieli z jakiegoś dronkowa czy innego Dalekiego Wschodu, zaorali wystawiając flotę 120+ capitali, dziękuję, do widzenia.

A teraz wyobraź sobie że nie ma cyna
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #218 dnia: Maj 05, 2014, 15:29:04 »
A teraz wyobraź sobie że nie ma cyna
No cyno, no fun
Dla takich sojuszy jak PL czy NC. EVE bez cyna nie istnieje, sama świadomość, że musieli by polecieć po bramach wzbudza w nich obrzydzenie (nie potrafią na 5 osób bijących SBU wrzucić nic innego niż 20 BO :D)
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Tylio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tylio
  • Korporacja: Burning Napalm
  • Sojusz: Northern Coalition.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #219 dnia: Maj 05, 2014, 15:51:34 »
No cyno, no fun
Dla takich sojuszy jak PL czy NC. EVE bez cyna nie istnieje, sama świadomość, że musieli by polecieć po bramach wzbudza w nich obrzydzenie (nie potrafią na 5 osób bijących SBU wrzucić nic innego niż 20 BO :D)

Adapt or die. Jak gra daje możliwość uzyskania przewagi to dlaczego ktoś miałby jej nie wykorzystać. Wywalą cyno to będzie trzeba wymyślić coś innego ;) Moim zdaniem bez cyna w 0.0 żyła by bardzo mała garstka ludzi, która dałaby radę poradzić sobie w takich warunkach i miała ochotę na pokonywanie tych trudności. Cyno umożliwia życie w 0.0 graczom słabiej zorganizowanym i nie mającym dużych ilości czasu.
"TL;DR 22 tytki NC. + 50 PL poszło sie jebać i jakos nikt nie płacze. 3-4 tytki c0venu  zajebane i DRUGI ROK łez i i dramatów. 
Bezcenne" by Koszyk

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #220 dnia: Maj 05, 2014, 15:56:34 »
Adapt or die. Jak gra daje możliwość uzyskania przewagi to dlaczego ktoś miałby jej nie wykorzystać. Wywalą cyno to będzie trzeba wymyślić coś innego ;) Moim zdaniem bez cyna w 0.0 żyła by bardzo mała garstka ludzi, która dałaby radę poradzić sobie w takich warunkach i miała ochotę na pokonywanie tych trudności. Cyno umożliwia życie w 0.0 graczom słabiej zorganizowanym i nie mającym dużych ilości czasu.

Takim jak Goonsi, PL i NCdot.  ;D

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #221 dnia: Maj 05, 2014, 16:03:03 »
Cyno umożliwia życie w 0.0 graczom słabiej zorganizowanym rozgarniętym
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #222 dnia: Maj 05, 2014, 17:34:14 »
Cyno umożliwia życie w 0.0 graczom słabiej zorganizowanym i nie mającym dużych ilości czasu.

Hmm..ciekawe czy można gdzieś dotrzeć do danych ile osób żyło w 0.0 w czasach z przed cyn i JFów.

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #223 dnia: Maj 05, 2014, 17:49:16 »
Hmm..ciekawe czy można gdzieś dotrzeć do danych ile osób żyło w 0.0 w czasach z przed cyn i JFów.

ja pamietam tamte czasy dobrze... siedzielismy wtedy w fountain jako New Hope Unlimited - bardzo duzo osob zylo w nullsecu
nie bylo systemu standow wiec uzywalismy addressbooka - kazdy mial dodatkowo w bio wpisane standy
pamietam jak dzisiaj latanie itkiem przez aridie zeby zatankowac posa
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #224 dnia: Maj 05, 2014, 18:11:54 »
Hmm..ciekawe czy można gdzieś dotrzeć do danych ile osób żyło w 0.0 w czasach z przed cyn i JFów.

Pol myślę, że w tych czasach w ogóle było mniej graczy więc nie mógłbyś uzyskać zbyć miarodajnych danych w ten sposób. Na marginesie. Czy czasem 0,0 w domyśle, nie miało być dla ludzi lepiej zorganizowanych i chcących na tworzenie swojego "poletka" poświęcić więcej czasu? Tak, że argumenty Tylia są z końca pleców po prostu.
Ale tak jak napisał. Obecnie nie da się już skasować cyn bo za dużo ludzi się do nich przyzwyczaiło. CCP stara się jak może (jak widać niewiele mają pomysłów) ograniczyć z nich korzystanie (podniesienie kosztów).
Swoją drogą. Kosmos jest ponoć nieskończony i są w nim różne anomalie. A CCP przewidziało, że coś co świeci się jak boja zawsze będzie wskazywać dobrą drogę i zawsze jak już skoczysz na nią to i na niej wylądujesz. Wystarczyłoby wprowadzić jakąś losowość w to a gra by się bardzo urozmaiciła (dodatkowy content). Stawiasz świeczkę i statek skacze do systemu ale chyba nie znaczy to, że ma się znaleźć na tej świeczce w odległości 100 metrów. Wystarczyłoby aby się pojawił w dowolnym miejscu (np. wewnątrz paska asteroid i dostał solidnego bump-a lub nawet obok wrogiego pos-a). Lub idąc tym tokiem myślenia. Mógłby powstać zaburzenie w danych i zamiast do systemu A skoczyłby do systemu C oddalonego o 3 czy 4 regiony dalej.

Myślę, że ludzie nadal by korzystali z cyn a i gra by uzyskała dodatkowy content tzw. "smaczek".

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #225 dnia: Maj 05, 2014, 18:43:03 »
Herezja przestań pić, albo po prostu nie pisz po pijaku. Jak to mówią stare zabijaki: pić to cza umić.

Nie trzeba wywalać cyna od razu, wprowadzając jednego dnia całego eve w osłupienie a kolejnego w mega emo rage. Stopniowo można je nerfić, potem dać capitalom możliwość skoku przez bramy (niech to trwa odpowiednio dłużej niż u subcapitali). Potem wywalić coraz mniej użyteczne i popularne cyno i wsio. Zostawić covertowe, bo na strategiczne zastosowanie tych statków nie ma co liczyć. Tyle.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #226 dnia: Maj 05, 2014, 18:46:10 »
Pol myślę, że w tych czasach w ogóle było mniej graczy więc nie mógłbyś uzyskać zbyć miarodajnych danych w ten sposób. Na marginesie. Czy czasem 0,0 w domyśle, nie miało być dla ludzi lepiej zorganizowanych i chcących na tworzenie swojego "poletka" poświęcić więcej czasu?
To jasne, że było mniej graczy w tamtych czasach ale można by porównać dane procentowe. Jestem ciekawy czy były znacząco inne.
W końcu taki BoB czy inni Gooni z tamtych czasów mieli słuszne procentowo liczby i jakoś żyli. Czyli dało się.


Swoją drogą. Kosmos jest ponoć nieskończony i są w nim różne anomalie. A CCP przewidziało, że coś co świeci się jak boja zawsze będzie wskazywać dobrą drogę i zawsze jak już skoczysz na nią to i na niej wylądujesz. Wystarczyłoby wprowadzić jakąś losowość w to a gra by się bardzo urozmaiciła (dodatkowy content). Stawiasz świeczkę i statek skacze do systemu ale chyba nie znaczy to, że ma się znaleźć na tej świeczce w odległości 100 metrów. Wystarczyłoby aby się pojawił w dowolnym miejscu (np. wewnątrz paska asteroid i dostał solidnego bump-a lub nawet obok wrogiego pos-a). Lub idąc tym tokiem myślenia. Mógłby powstać zaburzenie w danych i zamiast do systemu A skoczyłby do systemu C oddalonego o 3 czy 4 regiony dalej.

Myślę, że ludzie nadal by korzystali z cyn a i gra by uzyskała dodatkowy content tzw. "smaczek".
Ten temat tez był już wałkowany choćby na tym forum. "Rozrzut" cyna w obrębie systemu/kilku systemów itp. Wszystko wydaje się proste do zrobienia dla nas ale widać dla CCP nie koniecznie.
A co do przyzwyczajenia graczy to CCP robiło już nie raz konkretne zmiany - choćby likwidacja 2 JB w jednym systemie - wiec mogło by zrobić następne.
Zdecydowanie najprostsze wydaje się ograniczenie ilości shipów (masy?) jaka może być przerzucona przez jedno cyno.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #227 dnia: Maj 05, 2014, 18:53:49 »
Herezja przestań pić, albo po prostu nie pisz po pijaku. Jak to mówią stare zabijaki: pić to cza umić.

Nie trzeba wywalać cyna od razu, wprowadzając jednego dnia całego eve w osłupienie a kolejnego w mega emo rage. Stopniowo można je nerfić, potem dać capitalom możliwość skoku przez bramy (niech to trwa odpowiednio dłużej niż u subcapitali). Potem wywalić coraz mniej użyteczne i popularne cyno i wsio. Zostawić covertowe, bo na strategiczne zastosowanie tych statków nie ma co liczyć. Tyle.

GlassCutter wynika z tego, że sam za mało pijesz bo Twoje myśli są proste jak droga po przejechaniu walca ];)
Proponujesz długotrwałe nerfienie czegoś a ja jedynie niewielką zmianę w obrębie choć jednego systemu. Mój pomysł to jak by nie było nie jest nerf jedynie wprowadzenie poprawek urozmaicających grę. I tak mogłoby to przedstawić CCP.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #228 dnia: Maj 05, 2014, 19:31:59 »
Takie rozrzucanie po systemach byłoby całkiem spox na pierwszy rzut oka. Koniec z dropieniem flot na miejsce bitwy. Bitwy przenoszą się pod bramy tak jak kiedyś.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #229 dnia: Maj 05, 2014, 21:22:47 »
Najpierw musiały by się na tej bramie zebrać z całego systemu. A to już jakiś bałagan powoduje w szyku.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #230 dnia: Maj 06, 2014, 08:41:30 »
Na resztę rzeczy szkoda mi czasu żeby wyjaśniać Ci w jak wielu miejscach się mylisz.
Szkoda  :(
Jeżeli się mylę lubię wiedzieć dlaczego. Pozostaje mi więc nadzieja, że kiedyś znajdziesz czas i ochotę by mi to wyjaśnić
Obawiam się jednak, że mam rację i nie cyno jest problemem, a źle zaprojektowany sposób zdobywania bogactwa i zbyt dużo ograniczeń z końca pleców.
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #231 dnia: Maj 06, 2014, 12:00:50 »
bez cyna bardzo latwo dostac sie na tyly wroga, w koncu do czegos sa te dziurki w przestrzeni. IMO bardzo mocno spopularyzowal by sie wlasnie transport WHczami.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #232 dnia: Maj 06, 2014, 12:48:12 »
Chciałbym zobaczyć te konwoje frachtów latające przez WH  ;)
A jak już tak ciągniemy ten offtop to powiem tak. Podstawowa rzecz, to szczera odpowiedź na pytanie w jakie EVE najchętniej byśmy grali. I jak dla mnie tu jest pierwszy poważny problem - szczerość.
Czasem jak sobie myślę o tym w jaką EVE najchętniej bym grał to żałuję, że nie ma prywatnych serwerów EVE tak jak kiedyś było z UO, bo wtedy postawiłbym swój wg własnej wizji po to tylko żeby przekonać się co ludzie o niej sądzą i porównać to z serwerem 'tak jak jest tylko bez cyno'  :P
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #233 dnia: Maj 06, 2014, 13:08:42 »
Tloluvin cyno powoduje że EVE jest mało, bardzo małe. Ile potrzeba zapalić cyn żeby dostać się z empire do najdalszego zadupia w esoterii? Był tu taki płaczek za czasów inwazji ruskich na stare nc, który stwierdził że walczył będzie jak będzie mógł kupić zafitowany statek w odległości 2 skoków przez jb. W praktyce to jest sąsiedni region.. Absurd!

Piszesz o jakichś kampach wystawianych w systemach wlotowych do regionów.. Raz, nie są one permanentne, dwa istnieją wh, a trzy jak widzisz starcie jakichś oszołomów liczących na łatwe wpisy na swoim kb ze zorganizowanym gangiem? Ba, pojedynczym ogarniętym pilotem. Nie raz nie dwa każdy pvper z tego forum wlatywał przez ec- czy inne systemy tego typu. Czasem jest totalnie zakampione i trzeba wrócić, ale zwróć uwagę że teraz wystarczy zrobić 3, 4 j przez jb i jesteś na kampie. Zrobisz 30?

Ally będą zmuszone do racjonalnego zajmowania systemów, nikt nie będzie rozwlekał swoich terenów bo ich nie obroni gdy będzie musiał 2, 3 godziny wlec się flotą bs'ów z capsami.

Produkcja w 0.0 jest martwa, bo cóż to za koszt i wysiłek zapalić cyno?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #234 dnia: Maj 06, 2014, 15:03:08 »
ujebanie cyno i przepychanie capsow i supercapsow normalnie przez bramy to chyba jedyny nerf jaki mozna zapodac bo przeciez cpp nie usunie superow z gry

ewentulanie mozna zostawic mechanike cyno ale zjebac tak masakrycznie zasieg, ze wykorzystanie jump drive bedzie mialo zawsze tylko wymiar strategiczny a nie ekonomiczny czy czasowy - do normalnego przemieszczania capsow bylyby bramy poniewaz za pomoca cyno daloby sie skonczyc max 2-3 systemy palac absurdalna ilosc paliwa :)

swiat eve bez cyno faktycznie kiedys sprawial wrazenie olbrzymiego i niezbadanego
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #235 dnia: Maj 06, 2014, 16:42:52 »
Od biedy mogłoby CCP dodać nowe regiony gdzie jakaś "anomalia" blokowała by cyno tak jak lokal w WH i zobaczyć jak by sobie ludzie radzili.

Wysłane z mojego GT-I9103 przy użyciu Tapatalka


Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #236 dnia: Maj 06, 2014, 17:00:54 »
Od biedy mogłoby CCP dodać nowe regiony gdzie jakaś "anomalia" blokowała by cyno tak jak lokal w WH i zobaczyć jak by sobie ludzie radzili.

to jest zacny pomysl
mozliwe, ze tak zrobia gdy wypuszcza nowe regiony i system bram, ktore bedzie trzeba budowac aby sie do nich dostac
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Komi

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Komi Solette
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #237 dnia: Maj 06, 2014, 17:26:46 »
to jest zacny pomysl
mozliwe, ze tak zrobia gdy wypuszcza nowe regiony i system bram, ktore bedzie trzeba budowac aby sie do nich dostac
Od biedy mogłoby CCP dodać nowe regiony gdzie jakaś "anomalia" blokowała by cyno tak jak lokal w WH i zobaczyć jak by sobie ludzie radzili.


trochę taki kerbirski raj, brama niepotrzebna to off,

a potem w choinki i na farmę.  zlootowane, zarobione czas wywieźć brama on i do jita  ;)

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #238 dnia: Maj 06, 2014, 17:32:09 »
Pytanie ile będzie trwało stawianie tejże bramy a także czy będzie w ogóle można je usunąć lub de aktywować? Czy czasem nie będzie tak jak ze stacjami stawianymi przez graczy. Raz postawisz i są do dziś.

Komi

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Komi Solette
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #239 dnia: Maj 06, 2014, 17:36:40 »
Pytanie ile będzie trwało stawianie tejże bramy a także czy będzie w ogóle można je usunąć lub de aktywować? Czy czasem nie będzie tak jak ze stacjami stawianymi przez graczy. Raz postawisz i są do dziś.

Jeżeli dobrze zrozumiałem stacje postawione przez graczy będzie można je rozwalić, więc możliwe że bramy też

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #240 dnia: Maj 06, 2014, 17:41:43 »
Tloluvin cyno powoduje że EVE jest mało, bardzo małe.
Dla osob chcacych walczyc imo to powinna byc zaleta, nie wada, bo dzieki temu szybciej moga sie dostac tam gdzie mozna powalczyc
Dla takiego kerbira jak ja jest to tez zaleta bo mniej czasu spedzam na ogladaniu statku w warpie

Piszesz o jakichś kampach wystawianych w systemach wlotowych do regionów.. Raz, nie są one permanentne, dwa istnieją wh, a trzy jak widzisz starcie jakichś oszołomów liczących na łatwe wpisy na swoim kb ze zorganizowanym gangiem?
Pisze o czym innym. Zadaje mianowicie pytanie jak wg Ciebie ogarnieta grupka ludzi mialaby utrzymac system bez zaopatrzenia. Bo jak zlikwidujesz cyno to pozostaje Ci albo dostarczanie go przez bramy albo WH.
Jako kerbir chetnie sie dowiem jak to sobie wyobrazasz

Nie raz nie dwa każdy pvper z tego forum wlatywał przez ec- czy inne systemy tego typu.
Nawet taki kerbir jak ja robil takie rzeczy wiec to akurat nie jest jakies wybitne osiagniecie

zwróć uwagę że teraz wystarczy zrobić 3, 4 j przez jb i jesteś na kampie. Zrobisz 30?
Nie kumam o co tu chodzi. Zakladam, ze pytasz czy zrobie 30j zamiast 3-4 by brac udzial w kampach.
Jak bede chcial brac udzial w kampach to skocze na klona w poblizu albo odpale alta ktorym bedzie w skladzie grupy kampiacej wiec to czy beda JB czy nie niczego u mnie nie zmienia.
Od mojego ostatniego skoku przez JB minely ze 2 lata wiec nie jestem pewien czy sie cos nie zmienilo, ale o ile nie, to kazdy skok to zuzyte paliwo. Zuzyte paliwo trzeba uzupelnic, a uzupelnianie paliwa to wiecej celow do upolowania i/lub okazji do wyspawnowania bitki.
Naprawde to takie zle?

Ally będą zmuszone do racjonalnego zajmowania systemów, nikt nie będzie rozwlekał swoich terenów bo ich nie obroni gdy będzie musiał 2, 3 godziny wlec się flotą bs'ów z capsami.
Dobry zarcik.
Duze ally zajmie najpierw 1 system. Potem sasiednie i sasiednie i tak dalej. Terenu nie bedzie musialo bronic bo nie bedzie ryzyka straty. Bo co go niby zajmie. Te pare BSow ktore wyskocza z WH?

Produkcja w 0.0 jest martwa, bo cóż to za koszt i wysiłek zapalić cyno?
Bez cyno produkcja bedzie lokalna, ale bedzie tez mniejsza konkurencja. Oznacza to, ze ceny beda wyzsze oraz bedzie cala masa niedostepnych towarow ktorych nikomu akurat nie bedzie chcialo sie produkowac.
Moge zrozumiec, ze to plus dla kerbira, bo wiecej iskow zarobi, ale twierdzenie, ze to dobre dla EVE imo jest conajmniej naciagane
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #241 dnia: Maj 06, 2014, 19:36:19 »
[]
Bez cyno produkcja bedzie lokalna, ale bedzie tez mniejsza konkurencja. Oznacza to, ze ceny beda wyzsze oraz bedzie cala masa niedostepnych towarow ktorych nikomu akurat nie bedzie chcialo sie produkowac.
Moge zrozumiec, ze to plus dla kerbira, bo wiecej iskow zarobi, ale twierdzenie, ze to dobre dla EVE imo jest conajmniej naciagane

Przecież PvPerzy najlepiej wiedzą o produkcji.
BTW teraz sporo rzeczy produkuje się w 0.0.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #242 dnia: Maj 06, 2014, 20:56:43 »
Dla osob chcacych walczyc imo to powinna byc zaleta, nie wada, bo dzieki temu szybciej moga sie dostac tam gdzie mozna powalczyc
Wyobraź sobie że poza blobami jest też inna forma pvp "bojowego". Ja np na miejsce walki przez cyno leciałem może ze 2 razy, a gram w to 5 lat.

Pisze o czym innym. Zadaje mianowicie pytanie jak wg Ciebie ogarnieta grupka ludzi mialaby utrzymac system bez zaopatrzenia. Bo jak zlikwidujesz cyno to pozostaje Ci albo dostarczanie go przez bramy albo WH.
Jako kerbir chetnie sie dowiem jak to sobie wyobrazasz
Tak jak to robił wiru5 z Zabijaków. Wsadzam nano w indora i lecę na waleta pieprząc na TS'ie i pijąc piwo. Albo eskortuję frachta razem z całym ally. Serio nie widzę problemu. są też statki z covert cloakiem. Generalna zasada jest prosta: zaciskasz poślady i to robisz.

Nawet taki kerbir jak ja robil takie rzeczy wiec to akurat nie jest jakies wybitne osiagniecie
Bo przypadkiem byłeś blue ;)

Duze ally zajmie najpierw 1 system. Potem sasiednie i sasiednie i tak dalej. Terenu nie bedzie musialo bronic bo nie bedzie ryzyka straty. Bo co go niby zajmie. Te pare BSow ktore wyskocza z WH?
Sąsiad, mój drogi, sąsiad.

Bez cyno produkcja bedzie lokalna, ale bedzie tez mniejsza konkurencja. Oznacza to, ze ceny beda wyzsze oraz bedzie cala masa niedostepnych towarow ktorych nikomu akurat nie bedzie chcialo sie produkowac.
Moge zrozumiec, ze to plus dla kerbira, bo wiecej iskow zarobi, ale twierdzenie, ze to dobre dla EVE imo jest conajmniej naciagane
Jak będzie drogo to zacznie produkować ktoś inny. A rzeczy których nie ma w dalszym ciągu każdy rozgarnięty przywiezie sobie sam, choćby indorem z nano.

Czego jeden z drugim jeszcze nie rozumie?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #243 dnia: Maj 06, 2014, 23:03:43 »
nowi gracze nie pamiętają że kiedyś przed jb  i jf kiedy carrier byl rzadkoscia i luksusem wozilo sie stuff indykami :)
czesto zbierając sie w 3-4 osoby zeby to jakos bezpieczniej ogarnac
ale ja zaczynalem w 2007 ....

poza tym w tamtych czasach w null sporo osób kopało
minsów zawsze bylo dosc na lokalnym rynku
sporo ludzi produkowalo lokalnie
prawie kazdy mal jakies bpc /bpo
przy odrobinie ogarniecia dalo sie zyc
Sneer Quen

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #244 dnia: Maj 06, 2014, 23:27:01 »
A ja jestem w miarę nowym graczem i bardzo podobała by mi się wizja EvE bez cyna:) z tego co opowiadacie to był prawdziwy sandbox a nie to co teraz..