Eve Online > Patche i dodatki

Kronos - letni dodatek 2014

<< < (52/81) > >>

Pol Kent:
Płaczesz.

Wysłane przy użyciu Tapatalk

Kolejne niusy jakie ma przynieść Kronos tym razem FW:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4571016#post4571016

ManganMan:
Dobrze wiedzieć.
@Doom: Czy jest szansa na zmianę topika na "Kronos"?

Tloluvin:
@GlassCutter
Jak czytam Twoją odpowiedź to dochodzę do wniosku, że chciałbym móc usiąść z Tobą  przy pifku i pogadać dłużej o wizji EVE.
Z mojego punktu widzenia likwidacja cyno będzie mieć tylko 1 efekt. Zwiększy się liczba bezpiecznych systemów.
Piszesz też o transporcie zaopatrzenia indykami i frachtami. Jak już mówiłem kerbirem jestem i nie znam się na pvp, ale ciekawi mnie jak wyobrażasz sobie przeprowadzenie frachta przez zabańkowaną z obu stron bramę na której stoją przeważające siły wroga czekające na Twój przelot (w końcu mówimy o bronieniu się przed dużym sojuszem na jego terenie).
Poza tym nawet jeżeli te frachty jednak przelecą to skąd brać kasę na uzupełnianie zapasów skoro w bronionym systemie nie możesz zarabiać. Tu być może wychodzą braki w mojej wiedzy, ale w końcu miałem dłuższa przerwę w grze więc mogłem to i owo zapomnieć. W każdym razie imo w takiej sytuacji jedyne co pozostaje to mieć alty gdzie indziej którymi będzie można zarabiać. Tyle że imo nie o to chodzi by 0.0 było dostępne tylko dla tych co mają ileś tam altów.
Inna możliwość to taka, że zamiast robić konwoje frachtów osoby mające braki w sprzęcie będą korzystać z klonowni w hi secu i wtedy jak spadną to zakupią sobie w hi secu to czym chcą latać i na własną rękę, pojedynczo lub w grupie będą się przebijać do bronionego systemu. Tyle tylko, że wtedy powrót do walki po utracie statku nie zajmie kilku chwil a kilka(naście godzin), co dla mnie osobiście byłoby mocno niefajne i to pomijając kwestię, że powrót do walki w swoim systemie może się nie udać gdyż spadnie się gdzieś po drodze.