Autor Wątek: EVE + Oculus VR = Valkyrie  (Przeczytany 42126 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
EVE + Oculus VR = Valkyrie
« dnia: Luty 07, 2014, 15:22:30 »
Oczywiście o Valkyrie słyszeli wszyscy grający w EVE, zapewne część z nich oglądała filmiki. Nikt teraz nie musi wątpić, że pokazane demko będzie grą :)
Engadget
Cytuj
Today, Oculus announced that it'd be entering into a co-publishing agreement with developer CCP Games to make its space dogfighter one of the Rift's first AAA "made-for-VR" games.

Oculus
Cytuj
First, we’re thrilled to announce that the first Oculus co-publishing project is none other than EVE: Valkyrie, making Valkyrie an exclusive Oculus Rift launch title.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2014, 15:26:52 »
Shut up and take my money o_O

Szubrawiec

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szubrawiec
  • Korporacja: State War Academy
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2014, 15:45:50 »
Nie ma co sie podniecac tym Oculusem, to nie ma realnego zastosowania w większosci gier...
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2014, 16:03:36 wysłana przez Szubrawiec »

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 07, 2014, 15:47:23 »
Nie ma co sie podniecac tym Oculusem, to nie ma realnego zastosowania w większosci gier...

Ponieważ gry nie były robione pod tą technologię, a teraz już pewne gry są robione i inne dostosowywane (Warthunder, Skyrim). Typowe polskie marudzenie.

Szubrawiec

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szubrawiec
  • Korporacja: State War Academy
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2014, 15:58:14 »
Przekazywanie obrazu na inne urzadzenie i sledzenie ruchu glowy - twoim zdaniem wymaga technologii i dostosowanej gry? To bylo mozliwe juz na dlugo przed prototypem Oculusa.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2014, 16:07:59 »
Nie ma co sie podniecac tym Oculusem, to nie ma realnego zastosowania w wiekszosci gier...
Przekazywanie obrazu na inne urzadzenie i sledzenie ruchu glowy - twoim zdaniem wymaga technologii i dostosowanej gry? To bylo mozliwe juz na dlugo przed prototypem Oculusa.
Było i dlatego wcześniejsze Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe. Około 1996 w sprzedaży były tzw. hełmy VR. Oculus wg mnie nie jest niczym specjalnie nowym porównując z tamtymi hełmami, a mam porównanie bezpośrednio z pierwszej ręki.
Jeśli za większość gier uznasz strategiczne i platformówki, czy też handlówki, ewentualnie flashowe, to rzeczywiście Oculus nie ma realnego zastosowania (lub w niewielkim stopniu w zakresie wprowadzenia widoku/poczucia widoku 3D), lecz wówczas wszelkiej maści symulatory, FPSy, izomeryki, etc. przestają istnieć wg Ciebie.
Oczywiście najwięcej Oculus zyskuje w tych grach gdzie poruszasz się w przestrzeni trójwymiarowej (np. symulator lotniczy), ale nawet plansza w World of Tanks nie jest przestrzenią dwuwymiarową, gdzie przemieszczają się obiekty dwuwymiarowe.

Uważasz Oculus za zbędny i beznadziejny gadżet - Twoje prawo, ale proponuję byś przestał komentować to co Ciebie nie interesuje, bo najwyraźniej masz słabe pojęcie o tym co ludzie robią by zwiększyć/ułatwić sobie realizm w grach (dla chętnych proponuję na YT poszukać filmików jak zrobić system śledzenia głowy DIY z wykorzystaniem kamerki internetowej montowanej na monitorze  ;) 8)).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Szubrawiec

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szubrawiec
  • Korporacja: State War Academy
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 07, 2014, 16:42:50 »
Było i dlatego wcześniejsze Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe.
Ktore moje stwierdzenie jest nieprawdziwe? Chyba sie pogubiles...

Jeśli za większość gier uznasz strategiczne i platformówki, czy też handlówki, ewentualnie flashowe, to rzeczywiście Oculus nie ma realnego zastosowania
Tu nie chodzi o ilosc dostepnych wymiarow w grze ale o rozbudowane sterowanie, przekraczajace mozliwosci standardowego pada, ktorego uklad i funkcje klawiszy zapamieta kazdy niedzielny gracz.

Uważasz Oculus za zbędny i beznadziejny gadżet
Nie powiedzialem ze to beznadziejny gadzet, po prostu nie sprawdzi sie w wiekszosci gier i trafi na konsole. Reszty twojej wypowiedzi nawet nie wypada komentowac.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2014, 17:23:04 »
Ktore moje stwierdzenie jest nieprawdziwe? Chyba sie pogubiles...
Tu nie chodzi o ilosc dostepnych wymiarow w grze ale o rozbudowane sterowanie, przekraczajace mozliwosci standardowego pada, ktorego uklad i funkcje klawiszy zapamieta kazdy niedzielny gracz.
Nie powiedzialem ze to beznadziejny gadzet, po prostu nie sprawdzi sie w wiekszosci gier i trafi na konsole. Reszty twojej wypowiedzi nawet nie wypada komentowac.

Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami, o jakież to "rozbudowane sterowanie" Ci chodzi ?  ;D
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Szubrawiec

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szubrawiec
  • Korporacja: State War Academy
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 07, 2014, 17:28:41 »
Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami, o jakież to "rozbudowane sterowanie" Ci chodzi ?
To zapraszam na Falcon BMS z tymi dwoma przyciskami, szybko ci wytlumacze. ;)

Goomich

  • Gość
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 07, 2014, 17:39:28 »
Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami,


Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 07, 2014, 17:45:28 »


Naucz się czytać ze zrozumieniem.

Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

[WILD5] Sheridan Philips

  • WILD5
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheridan Philips
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: C0VEN
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 07, 2014, 17:59:32 »
Cała magia z Oculusem polega na tym, że zrobiło się o nim głośno. System nie jest jakiś specjalnie innowacyjny, ale taki wcale nie musi być. Jeżeli Valkyrie okaże się sukcesem pod względem grywalności, to branża na pewno podchwyci temat i problem dostosowywania gier pod to po zniknie, bo większość tytułów w standardzie będzie miała obsługę tej zabawki. A sama konstrukcja jest prosta jak budowa cepa, wystarcza prosty układ akcelerometrów żeby umożliwić śledzenie, nie trzeba mieć żadnej kamerki ani punktu odniesienia.
Większym problemem niż sam hełmofon będzie układ sterowania w grach. Miałem na uczelni symulator spawania, który był praktycznie identyczny jak to - hełm, słuchawki - full 3D. Operowanie elektrodą wcale nie było takie proste jakby mogło się wydawać. A tutaj trzeba dodać do tego klawiaturę / dżojstik których nie będziemy widzieć (no, chyba że będą wchodziły w skład zestawu, i będą wyświetlane w grze).

Szubrawiec

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szubrawiec
  • Korporacja: State War Academy
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 07, 2014, 18:35:21 »
Szczerze watpie w sukces Valkyrie, malo pokazali a kilka bardzo obiecujacych gier jest juz w zaawansowanej fazie rozwoju. Oculus wysyla sygnal z markera, ktory odbija swiatlo do kamery pozbawionej filtra podczerwieni, wiec operuje na tej samej zasadzie co TrackIR czy FreeTrack. Nie musisz miec specjalnie dostosowanej gry zeby to wykorzystac, wystarczy odpowiednia aplikacja od producenta, ktora przelozy obliczenia na dowolne urzadzenie wejscia, oczywiscie w tym wypadku (bez API) nie ma mowy o 6 stopniach swobody kamery.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 07, 2014, 20:42:59 »
Gadanie o tym że nie sprawdzi/przyjmie się oculus jest tak samo sensowne jak kiedyś o tym że nie sprawdzi się myszka (była projektowana przede wszystkim z myślą o graczach), joystick, laptopy, tablety itd. okulary rozszerzające rzeczywistość są stosowane w przemyśle od dawna, oculus stanieje i stanie się chociażby w symulatorach tak samo must have jak joy.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Szubrawiec

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szubrawiec
  • Korporacja: State War Academy
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 07, 2014, 20:55:10 »
W symulatorach Oculus nigdy sie nie sprawdzi, bo nigdy nie zastapi TrackIR. Symulatory to nie tylko TrackIR i Joystick ale rowniez zewnetrzne panele a nawet kokpity, masa papierow typu checklisty, rozpiski lotnisk i czestotliwosci radiowych. Ponad rok juz latam na tym samym joysticku i nadal czasami musze sprawdzac czy naciskam odpowiedni klawisz, do tego dochodzi tez klawiatura bez ktorej nie mozna sie obejsc, nawet majac HOTAS, jak wiec sobie wyobrazasz obsluge tego wszystkiego z "monitorem" na oczach? TrackIR ktory na ten czas byl dosc rewolucyjny - nie zrobil furory poza symulatorami, Oculus rowniez nie zrobi furory poza konsolami i grami arcade, wypelni jedynie jakas waska luke.

myszka była projektowana przede wszystkim z myślą o graczach
Tym cytatem powinienes wygrac jakas nagrode imienia Engelbarta. ;)

Maciek

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jesus Lord
  • Korporacja: Brutor Tribe
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 07, 2014, 21:08:02 »
Klawiatyre czy Joistick mozna bez problemu wyswietlic na ekranie z uwzglednieniem naniesienia jej w odpowiednie miejsce wzgledem fizycznej klawiatury. Zapewne jesli pomysl przejdzie to mozliwe ze producenci peryferiow beda dodawali taka mozliwosc podobnie jak dodaje sie sterowniki. Nie widze tu wiekszego problemu.

myszka (była projektowana przede wszystkim z myślą o graczach),

cytat dnia hehe

Szubrawiec

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szubrawiec
  • Korporacja: State War Academy
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 07, 2014, 21:30:00 »
Klawiatyre czy Joistick mozna bez problemu wyswietlic na ekranie z uwzglednieniem naniesienia jej w odpowiednie miejsce wzgledem fizycznej klawiatury. Nie widze tu wiekszego problemu.
Ja tu jednak widze problem. Co mi z wyswietlania obrazka klawiatury w Oculusie, skoro nie widze wlasnych rak i klawisza ktory naciskam? Co mi z tego ze wyswietle obrazek w odpowiednim miejscu, wzgledem fizycznej klawiatury, skoro stale ruszam glowa obracajac kamere?

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 07, 2014, 22:15:42 »
Tym cytatem powinienes wygrac jakas nagrode imienia Engelbarta. ;)

Czytasz wikipedie, to dobrze :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Maciek

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jesus Lord
  • Korporacja: Brutor Tribe
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 07, 2014, 23:24:04 »
Ja tu jednak widze problem. Co mi z wyswietlania obrazka klawiatury w Oculusie, skoro nie widze wlasnych rak i klawisza ktory naciskam? Co mi z tego ze wyswietle obrazek w odpowiednim miejscu, wzgledem fizycznej klawiatury, skoro stale ruszam glowa obracajac kamere?

Rzeczywiscie zbyt mocno uproscilem, potrzebne by byly proste rekawiczki, podobne do tych jakich uzywa sie przy pracy z blue-boxem. Choc mysle ze za pomoca samej kamery tez mozna to zrobic, przeciez wszelkie kinecty itp. urzadzenia wlasnie tym sie zajmuja.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 10, 2014, 14:06:17 »
Ktore moje stwierdzenie jest nieprawdziwe? Chyba sie pogubiles...

Aby na pewno ja się pogubiłem ?
Było i dlatego wcześniejsze Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe.

Tu nie chodzi o ilosc dostepnych wymiarow w grze ale o rozbudowane sterowanie, przekraczajace mozliwosci standardowego pada, ktorego uklad i funkcje klawiszy zapamieta kazdy niedzielny gracz.
A co ma moja wypowiedź względem dostępności wymiarów w grze ? EVE teoretycznie ma 3 wymiary, klawiatura i myszka wystarczają do poruszania się, a nawet do obracania kamery (niewyobrażalne, że nic ponadto nie jest potrzebne !). Tu nie jest kwestia pamięci, lub jej braku, a wygody.

Nie powiedzialem ze to beznadziejny gadzet, po prostu nie sprawdzi sie w wiekszosci gier i trafi na konsole. Reszty twojej wypowiedzi nawet nie wypada komentowac.
No to nie komentuj, szkoda Twojego czasu... ale... czekaj...
(...) proponuję byś przestał komentować to co Ciebie nie interesuje (...)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Szubrawiec

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szubrawiec
  • Korporacja: State War Academy
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 10, 2014, 14:33:25 »
Aby na pewno ja się pogubiłem ? A co ma moja wypowiedź względem dostępności wymiarów w grze ? EVE teoretycznie ma 3 wymiary, klawiatura i myszka wystarczają do poruszania się, a nawet do obracania kamery (niewyobrażalne, że nic ponadto nie jest potrzebne !). Tu nie jest kwestia pamięci, lub jej braku, a wygody.
Proponuje zebys jeszcze raz, powoli i ze zrozumieniem, przeczytal moje wczesniejsze wypowiedzi, ewidentnie masz jakis problem z czytaniem.

(...) proponuję byś przestał komentować to co Ciebie nie interesuje (...)
Bede komentowac co chce i jak chce, jesli masz z tym problem to usun konto...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 10, 2014, 14:34:28 »
Bede komentowac co chce i jak chce, jesli masz z tym problem to usun konto...

Komuś się reaktor właśnie spala.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 10, 2014, 14:44:12 »
Proponuje zebys jeszcze raz, powoli i ze zrozumieniem, przeczytal moje wczesniejsze wypowiedzi, ewidentnie masz jakis problem z czytaniem.
A dlaczego sam się nie zastosujesz do swojej "porady" ?
Bede komentowac co chce i jak chce, jesli masz z tym problem to usun konto...
Buhahaha
[troll mode on ?]
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 10, 2014, 15:04:36 »
Bede komentowac co chce i jak chce, jesli masz z tym problem to usun konto...

Hahah, chyba ktoś za dużo przebywa na wykopie.

Goomich

  • Gość
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 13, 2014, 20:49:18 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FXx_gbdIUKg[/youtube]

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 19, 2015, 14:33:32 »
Nowy trailer:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DZ4gpjwJa08[/youtube]

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 19, 2015, 14:44:49 »
Najs, ale to nic jak się ma szansę wbić się na prealfę... :D
http://evevalkyrie.com/prealpha

EDIT: Wymagany jest Oculus Rift DK2 :(


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Goomich

  • Gość
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 19, 2015, 16:16:37 »
EVE: Shut_up_and_take_my_moneyrie

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 19, 2015, 17:14:13 »
Marynarka gallente z fpp epicka :)
Fajnie to wygląda , choć miałem wrażenie że wieksza perspektywa by się jeszcze przydala.
Ekhem... ale co robi ship z karabinkami w marynarce gallente? ;P
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 816
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 19, 2015, 17:16:34 »
Marynarka gallente z fpp epicka :)
Fajnie to wygląda , choć miałem wrażenie że wieksza perspektywa by się jeszcze przydala.
Ekhem... ale co robi ship z karabinkami w marynarce gallente? ;P

Przyleciał z matarowa w ramach wymiany kulturalnej wojskowej ;)

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 19, 2015, 17:57:46 »
Będę zrzędził, ale jakoś mi się ten zeszłoroczny model lotu wydawał bardziej czytelny. No ale może z Czapeczką 3D będzie faktycznie lepiej.

Ciekawe czy Fightery będą mogły jakoś zagrozić "normalnym" shipom w EVE, bo na filmiku to tak wyglądało, jakby miały je głęboko w nosie. No i ciekawe czy FB też będą dostępne (np. właśnie do atakowania shipów, a Fightery do eskorty). W tym kontekście zmiany polegające na usunięciu asysty fighterów stają się jasne... :)

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 19, 2015, 18:45:31 »
No to teraz wypadałoby zrobić dedykowane szipy dla kapsularzy:
- Carriery do wożenia pilotów fighterów (prawdziwy lotniskowiec a nie przerośnięty drone carrier);
- Desantowce dla przewożenia żołnierzyków z EVE: Legion ;);
- I te nieszczęsne T3 BS'y do kasacji Capitali... Monitory? ???


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 19, 2015, 19:54:22 »
monitory pasowałby bardziej jako t2 dredy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 19, 2015, 22:19:52 »
No to teraz wypadałoby zrobić dedykowane szipy dla kapsularzy:
- Carriery do wożenia pilotów fighterów (prawdziwy lotniskowiec a nie przerośnięty drone carrier);
Supery po buffie? :D

- I te nieszczęsne T3 BS'y do kasacji Capitali... Monitory? ???

Już są, nazywają się maelstormy w liczbie 200+
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: EVE + Oculus VR = Valkyrie
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 20, 2015, 11:30:38 »
Już są, nazywają się maelstormy w liczbie 200+

Chciałbyś. :(