Autor Wątek: Grid Fu (Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))  (Przeczytany 5789 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
A jak się to ma do silnika EVE ? Przecież w EVE teoretycznie można lecieć setki tysiący kilometrów stateczkiem a tu się okazuje że Cry Engine 3 ma ograniczenie do 20km. W EVE też na pewno zastosowali jakiś trick.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Goomich

  • Gość
Re: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 20, 2013, 20:50:26 »
W Eve robi się bąbelek (grid) o promieniu 200-250 km. Jeśli lecisz sobie prosto przed siebie przez kilka tysięcy km, to gra na bieżąco tworzy i niszczy gridy.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Re: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 20, 2013, 21:20:54 »
W Eve robi się bąbelek (grid) o promieniu 200-250 km. Jeśli lecisz sobie prosto przed siebie przez kilka tysięcy km, to gra na bieżąco tworzy i niszczy gridy.
200-250km? hmmm. To czemu wiedzę inne statki na bramie stojąc trochę dalej np. 250-300km? Ok. nw. Mogło Ci się pomylić. Najważniejsze jest to by Chrisowi udało się jakoś do kur.....y nędzy rozwiązać ten problem 20km.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Re: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42)
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 20, 2013, 21:24:45 »
200-250km? hmmm. To czemu wiedzę inne statki na bramie stojąc trochę dalej np. 250-300km? Ok. nw. Mogło Ci się omylić.
Bo grid można rozciągnąć, zresztą zachowuje się on dziwnie w niektórych sytuacjach, miałem sytuację, że nie widziałem statków ~120km ode mnie.  :-\
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Goomich

  • Gość
Re: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42)
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 20, 2013, 21:30:30 »
200-250km? hmmm. To czemu wiedzę inne statki na bramie stojąc trochę dalej np. 250-300km? Ok. nw. Mogło Ci się pomylić.

Nie
Po pierwsze promień 200-250km, a po drugie, jak pisał White Cat, można je rozciągać.

To dosyć stary manual i pewnie już nieaktualny: http://go-dl.eve-files.com/media/0912/gridfumanual2.pdf