Autor Wątek: Rubicon  (Przeczytany 249213 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #595 dnia: Styczeń 06, 2014, 22:37:28 »

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #596 dnia: Styczeń 07, 2014, 09:02:51 »
Micro MJU mówisz?
W końcu dostaniemy (namiastkę) Acceleration gate'a :P


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #597 dnia: Styczeń 08, 2014, 07:30:27 »
Sokole napisz może co słyszałeś o dronach, moim marzeniem jest żeby nie można było assignować ich innym statkom szczególnie sentrom by się to przydało  ;)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #598 dnia: Styczeń 08, 2014, 08:39:03 »
Sokole napisz może co słyszałeś o dronach, moim marzeniem jest żeby nie można było assignować ich innym statkom szczególnie sentrom by się to przydało  ;)

I skad to info?

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #599 dnia: Styczeń 08, 2014, 08:57:21 »
Jak patrzę na opis MicroMJU, to mam chęć zobaczyć frapsa ze stadem np cepów, które go orbituje i na komendę aktywują. Może być fajny efekt rozproszenia :)
Cała prawda o moim graniu...


Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #600 dnia: Styczeń 08, 2014, 10:12:03 »
o ile dobrze zrozumiałem nie będzie można tegoż skoku przerwać - chciałbym zobaczyć jak flota inicjuje skok z tego ustrojstwa i parę sec przed parę SB "przytrzymuje" scramblem kilka osób i je szybko ubija - na oczach tych co już są 100km dalej :)

albo jak flota inicjuje skok i jakieś arazu przytrzymuje 5 z nich :)

no nic - zobaczy się...
natomiast drugi modułek - odpadnie solo-fikanie z hostami na lokalu bo nie będzie jak sprawdzić czy są na stacji czy stoją na offgrid czekając na kampie... to taki przytyk CCP żeby każdy latał "solo" ale z altem?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #601 dnia: Styczeń 08, 2014, 10:15:09 »
I skad to info?

Nie mogę powiedzieć, poza tym że dość wiarygodne i nie jest to info "z trzeciej ręki".

Sentry mają się nie dać asystować. Nie wiadomo jak dokładnie to zostanie rozwiązane, ani kiedy.

Moja spekulacja jest taka, że może być to częścią revampa Drone UI (zamiast okienka, ma być coś w rodzaju modułu od dronek), zdaje się że pokazywali to na ostatnim Fanfeście. W każdym razie pamiętam takiego koncepcyjnego screena.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #602 dnia: Styczeń 08, 2014, 12:26:23 »
Cytuj
o ile dobrze zrozumiałem nie będzie można tegoż skoku przerwać - chciałbym zobaczyć jak flota inicjuje skok z tego ustrojstwa i parę sec przed parę SB "przytrzymuje" scramblem kilka osób i je szybko ubija - na oczach tych co już są 100km dalej

albo jak flota inicjuje skok i jakieś arazu przytrzymuje 5 z nich
Albo flota aktywuje modułek i w tym momencie w okolicy docelowej stukilumetrówki declockuje dictor i kilka bomberół wesoło machając do tch co się rozpędzają?
Nie mogę powiedzieć, poza tym że dość wiarygodne i nie jest to info "z trzeciej ręki".

Sentry mają się nie dać asystować. Nie wiadomo jak dokładnie to zostanie rozwiązane, ani kiedy.

Moja spekulacja jest taka, że może być to częścią revampa Drone UI (zamiast okienka, ma być coś w rodzaju modułu od dronek), zdaje się że pokazywali to na ostatnim Fanfeście. W każdym razie pamiętam takiego koncepcyjnego screena.
ech no to latanie misji na cztery konta gdzie dwa dają asystę dominików z sentry włąsnie sie poszło....

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #603 dnia: Styczeń 08, 2014, 12:35:57 »
ech no to latanie misji na cztery konta gdzie dwa dają asystę dominików z sentry włąsnie sie poszło....

I bardzo dobrze. Bo to już jest praktycznie legalne bociarstwo.

A co to tego Micro Jump czegoś tam... chyba najbardziej kretyński pomysł jaki widziałem odkąd gram w Eve. Jeśli Fozziemu się nudzi i nie ma co robić, to w 15 minut mogę mu zaplanować pracę na kolejny rok. Bałwan.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #604 dnia: Styczeń 08, 2014, 12:38:42 »
Cytuj
I bardzo dobrze. Bo to już jest praktycznie legalne bociarstwo.
Zarzucasz mi bocenie?
Cytuj
A co to tego Micro Jump czegoś tam... chyba najbardziej kretyński pomysł jaki widziałem odkąd gram w Eve. Jeśli Fozziemu się nudzi i nie ma co robić, to w 15 minut mogę mu zaplanować pracę na kolejny rok. Bałwan
Fajny pomysł na szybkie wyjście krowami z baniek. na gate zrzucasz takie coś i jump, najbardziej zabomblowany gate jaki widziałem miał długość bombli max na trzy takie urządzenia

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #605 dnia: Styczeń 08, 2014, 12:49:28 »
Fajny pomysł na szybkie wyjście krowami z baniek. na gate zrzucasz takie coś i jump, najbardziej zabomblowany gate jaki widziałem miał długość bombli max na trzy takie urządzenia

Brakuje mi emotki :facepalm:
Doom do tego co piszesz służy cyno, że już o zwykłym MJD nie wspomnę >:D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #606 dnia: Styczeń 08, 2014, 12:52:49 »
Za cynem z flotą musi być coś co ją wystrzeli na cyno portalem, a mjd jest tylko dla bs size, co z mniejszymi, ale wciąż klocowatymi co przelecenie kilkuset km grida im zajmuje sporo czasu?
Ponadto nie chodzi mi o zastosowanie bojowe w obleganym systemie tylko np dla małego konwoju który wiosłuje z orką / indykami / frachtem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #607 dnia: Styczeń 08, 2014, 12:54:48 »
Brakuje mi emotki :facepalm:
Doom do tego co piszesz służy cyno, że już o zwykłym MJD nie wspomnę >:D

Wychodzenie krowami z baniek na cyno też jest takie, no tego, trochę niebardzo... ;)

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #608 dnia: Styczeń 08, 2014, 13:03:09 »
@Doom
Cały problem w tym, że nie można patrzeć na zastosowanie tego modułu dla małego transport opa czy czegokolwiek małego, bo to będzie niezauważalne. A perspektywa używania tego w walkach flotowych jest... hmm... posrana? Anchor, asist dron... idźcie spać, jak coś mam to to i was wywalę z grida :P

@Isengrim
No proszę cię, chyba dało się domyślić, że chodzi mi o zabańkowany system do którego się wskakuje - no lepiej przez cyno w środek systemu niż przez gejta w bańki? ;)

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #609 dnia: Styczeń 08, 2014, 14:13:13 »
Ok, nie do konca zrozumialem. :)

Ale to chyba nie tak ma dzialac, ze FC moze wywalic cala flote jak na MJD. Kazdy musi ten modulek sam aktywowac, jak Jump Bridge, z tego co rozumiem. A i nie dziala na slowcaty. :)

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #610 dnia: Styczeń 08, 2014, 14:15:04 »
Szczerze to nie wiem jak to ma działać, nie wiem po co wymyślają takie coś zamiast zająć się realnymi problemami. To jak maskowanie smrodu przez dezodorant podczas gdy na środku dywanu leży świeża kupa.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #611 dnia: Styczeń 08, 2014, 15:05:44 »
Szczerze to nie wiem jak to ma działać, nie wiem po co wymyślają takie coś zamiast zająć się realnymi problemami. To jak maskowanie smrodu przez dezodorant podczas gdy na środku dywanu leży świeża kupa.

dokładnie tak jak mówisz... modułki srułki... zmiany nazwy indyków... BS soe który nic nie zmienia...
ciągle czekam na jakieś zajawki odnośnie player-gatów do nowych systemów ale na tym ruskim blogu który 2mieś wcześniej opisywał bieżące/najnowsze modułki cisza... :(

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #612 dnia: Styczeń 08, 2014, 15:08:20 »
Ja osobiście czekam na Town Portal Generator (moduł generujący wh do najbliższego huba :P)
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #613 dnia: Styczeń 08, 2014, 15:14:54 »
ciągle czekam na jakieś zajawki odnośnie player-gatów do nowych systemów

Czytałeś tekst Soundwave'a w CSM Summit Minutes? "It doesn't have to be many of those new systems". 10 lat temu mówili "There will be 3-4 titans in whole Eve" :D

A prawda jest taka, że powinni naprawdę rzucić wszystko i zabrać się za sov w 0.0. Tak, żeby skończyć z AFK Empires, co obiecywali już w 2009 roku i nigdy tego nie zrealizowali.

No, chyba, że jest jakiś inny fragment gameplaya - o którym nie wiem - tak spieprzony, że trzeba to naprawiać teraz zaraz, bo inaczej ludzie zaczną się wieszać na kablach o myszy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #614 dnia: Styczeń 08, 2014, 15:15:30 »
Mobile Solo Inhibitor.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #615 dnia: Styczeń 08, 2014, 15:30:41 »
Czytałeś tekst Soundwave'a w CSM Summit Minutes? "It doesn't have to be many of those new systems". 10 lat temu mówili "There will be 3-4 titans in whole Eve" :D

A prawda jest taka, że powinni naprawdę rzucić wszystko i zabrać się za sov w 0.0. Tak, żeby skończyć z AFK Empires, co obiecywali już w 2009 roku i nigdy tego nie zrealizowali.

No, chyba, że jest jakiś inny fragment gameplaya - o którym nie wiem - tak spieprzony, że trzeba to naprawiać teraz zaraz, bo inaczej ludzie zaczną się wieszać na kablach o myszy.

No nie do końca się zgodzę - ale to czysto z subiektywnego punktu widzenia. Patrząc obiektywnie naprawa sov poprawiłaby sytuację (nie mówię o finansach a o grywalności jako takiej) dla masy ludzi... Na razie są to walki coraz większych flot z coraz większym zapleczem i groźbą zdropienia coraz większej ilości superów - wystarczy spojrzeć na przepychanki na innych wątkach.
Oczywiście są szumne deklaracje że "jak tylko się to skończy to RESET" ale... jakoś nie wierzę by miało się to stać w skończonym czasie...
Ale to obiektywnie - subiektywnie to lubię odkrywać coś nowego i mieć eksploracje zgoła odmienną od tego co w eve exploracją nazywają... farma nie exploracja ot co... nowe tereny może okażą się fajne - może będzie można zmajstrować bitki a nie bloby... rzucić 60 na 10 hostów każdy potrafi nie?...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #616 dnia: Styczeń 08, 2014, 15:53:29 »
..
Ale to obiektywnie - subiektywnie to lubię odkrywać coś nowego i mieć eksploracje zgoła odmienną od tego co w eve exploracją nazywają... farma nie exploracja ot co... nowe tereny może okażą się fajne - może będzie można zmajstrować bitki a nie bloby... rzucić 60 na 10 hostów każdy potrafi nie?...

Tylko, że bez zmian w sovie, które przełożą się na bloby, to pierwszy player-built-gate będzie zbudowany przez Goonów, a Ty będziesz sobie nadal mógl eksplorować raty na beltach w Syndicate :P

Jak zaczynałem grać to Eve było pewne małych konfliktów. Dziś jest jedna uber wojna i cisza do okoła. To trzeba naprawić, bo to może naprawdę położyć grę.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #617 dnia: Styczeń 08, 2014, 16:18:25 »
Tylko, że bez zmian w sovie, które przełożą się na bloby, to pierwszy player-built-gate będzie zbudowany przez Goonów, a Ty będziesz sobie nadal mógl eksplorować raty na beltach w Syndicate :P

Jak zaczynałem grać to Eve było pewne małych konfliktów. Dziś jest jedna uber wojna i cisza do okoła. To trzeba naprawić, bo to może naprawdę położyć grę.

Na razie Ruskie ogłosiły Posting CTA w sprawie dron.  ;D ;D ;D

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=310903

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #618 dnia: Styczeń 08, 2014, 17:20:26 »
Tylko, że bez zmian w sovie, które przełożą się na bloby, to pierwszy player-built-gate będzie zbudowany przez Goonów, a Ty będziesz sobie nadal mógl eksplorować raty na beltach w Syndicate :P

Jak zaczynałem grać to Eve było pewne małych konfliktów. Dziś jest jedna uber wojna i cisza do okoła. To trzeba naprawić, bo to może naprawdę położyć grę.
No wiem wiem - ale ja im nie bronie pod warunkiem że będzie dosyć systemów do zabawy, niech będę nawet 999 byleby miało to jakiś sens. Jeśli ograniczy to możliwość blobowania to bijąc po kawałku można wpierdziel każdemu spuścić... sam chyba zresztą wiesz jak to działa. Jak wystawią na Ciebie takie same siły i wygrasz - jest fajnie, jak wystawią silniejsze i wygrasz - jest duma i z siebie i z floty, ale jak cisną na Ciebie siły 3x, 4x większe i jeszcze piszą gf po wszystkim... trochę tak i straszno i smutno...
W samych wh teraz też nie jest lepiej - czasem można się pobić ale trafiają się floty po 40 i więcej t3 z supportem i się dziwią że nie mają z kim walczyć... - a niestety gra w takim jak jest układzie sama do tego skłania.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #619 dnia: Styczeń 08, 2014, 17:31:53 »
Większe TiDi od tych biednych dron na które się uwzięliście powodują skille w czerepach.

Naicinh

  • Gość
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #620 dnia: Styczeń 08, 2014, 17:51:32 »
Na razie Ruskie ogłosiły Posting CTA w sprawie dron.  ;D ;D ;D

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=310903
A cos procz laga jest jescze problemem? Sorry nic chce mi sie czytac wszystkiego.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #621 dnia: Styczeń 08, 2014, 17:57:13 »
A cos procz laga jest jescze problemem? Sorry nic chce mi sie czytac wszystkiego.

Oficjalnie nie. :)

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #622 dnia: Styczeń 08, 2014, 18:11:49 »
Większe TiDi od tych biednych dron na które się uwzięliście powodują skille w czerepach.

Czyli proponujesz wymazanie wszystkich skili z czerepów?

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #623 dnia: Styczeń 08, 2014, 18:12:54 »
Czyli proponujesz wymazanie wszystkich skili z czerepów?
Albo mnie czerepów naraz.

Naicinh

  • Gość
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #624 dnia: Styczeń 08, 2014, 18:30:56 »
Albo mnie czerepów naraz.
Solved...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #625 dnia: Styczeń 08, 2014, 18:34:49 »
Solved...

Tak, wprowadźmy odgórny limit 1200 charów w systemie i w ogóle będzie klawo. Kto szybciej wrzuci 600 capitali na grid wygrywa. A nie, czekaj...

Naicinh

  • Gość
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #626 dnia: Styczeń 08, 2014, 18:37:44 »
Tak, wprowadźmy odgórny limit 1200 charów w systemie i w ogóle będzie klawo. Kto szybciej wrzuci 600 capitali na grid wygrywa. A nie, czekaj...
Jak zrobia cap 1200 charow to polowa CFC wskoczy tylko wiec i tak bedzie placz...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #627 dnia: Styczeń 09, 2014, 16:42:37 »
Cytuj
Ok everyone, here is our first round of changes since the beginning of public feedback. These are some quite large changes but we think the end result is a much stronger design.

Mobile Micro Jump Unit

We're cutting the EHP of the structure by 80%, to 5000hp.
We're increasing the time that the MJU takes to activate to 1 minute.
We're increasing the range at which the MJU can be used to 5000m.
We're increasing the minimum range from other MJU structures to 10km.
We're disabling the ability to jump while cloaked.

Mobile Scan Inhibitor

Ships inside the area of a MSI's effect will have their own directional scanner and probe results disabled.
We're adding a minimum distance of 75km from wormholes.
We're reducing the sensor strength of the structure to 5 and increasing the signature radius to 500. Go ahead and apply as many projected ECCM to that as you want.
We're increasing the build cost to ~15m isk.
We're decreasing the structure's lifetime in space to 1 hour.
Minimum distance to another MSI is now 100km.
We're increasing the volume of the structure to 100m3.

CCP Fozzie - nerfing shit before it is even released. :)

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #628 dnia: Styczeń 09, 2014, 18:03:31 »
Czyli wszystkie istotne modułki zostały już wprowadzone, a teraz tworzą content, żeby Hilmar miał na biurku dowód, że nie siedzą na dupach i nie pierdzą w stołek.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #629 dnia: Styczeń 09, 2014, 18:12:36 »
CCP Fozzie - nerfing shit before it is even released. :)
Tak jakby nam na tym szicie zależało...