Autor Wątek: Rubicon  (Przeczytany 248643 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #455 dnia: Listopad 11, 2013, 12:40:27 »
Przepraszam hac z 200 dps gdy t1 fregi mogą i często mają więcej?


Mówimy o karakalu bo jego przykład był podany

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #456 dnia: Listopad 11, 2013, 13:42:09 »
Przepraszam hac z 200 dps gdy t1 fregi mogą i często mają więcej?
Frytki t1 rzadko mają więcej, przeważnie jest to przedział 100-180. Bliżej af-kom do 200 i więcej.

200 depsa na cruza t1 to biednie i jeśli zatrzymujemy się na tym, to przynajmniej powinien on dobrze wchodzić w cele, nadrabiać zasięgiem. Ship powinien być szybki lub przyzwoicie otankowany. Musi być coś, co zrekompensuje taki mały DPS, inaczej nie ma sensu wsiadać.
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2013, 14:13:09 wysłana przez Zgudi »

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #457 dnia: Listopad 11, 2013, 14:39:13 »

Jeżeli podzielimy działka to istotnie dps spada do 200.. ale nie ma tu już żadnego czekania na przeładowanie bo jak jedne strzelają to drugie się przeładowują więc nie wiem na jakiej podstawie znów dzielić to 200 na 2 bo dps jest stały.. (zakładamy że 200) a jest to porównywalne z obecną wartością.
Faktycznie nie napisałem, Caracal ma pięć wyrzutni więc wartość dps jest niższa, gdy strzelasz z dwóch (lol) w porównaniu do trzech.
To co napisałeś odnosi się do Cerberusa, gdzie stały DPS, przy równym podziale wyrzutni wyniósłby około 350 DPS.
Tylko po co, gdy:

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #458 dnia: Listopad 11, 2013, 15:05:08 »
Może po to że masz MOŻLIWOŚĆ zwiększenia go dwukrotnie? Wiadomo że kosztem późniejszej bezsilności.. ale może to pomóc przebić np tankującego aktywnie vagasa itp?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #459 dnia: Listopad 11, 2013, 15:28:03 »
widzisz pomysł z dubeltówką jest fajny ale pod warunkiem właśnie że da się na jednym magazynku ostrzelić typowego przeciwnika w swojej kategori wagowej. Jak ten magazynek wedle testów starczy na ubiecie jednego dwóch tacklerów którzy to z reguły raczej zbyt mocnego tanka nie mają (w porównaniu do tego co ma zabijać) to śmiem wątpić czy magazynek starczy na przetopienie vagasa

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #460 dnia: Listopad 11, 2013, 20:26:39 »
Może po to że masz MOŻLIWOŚĆ zwiększenia go dwukrotnie? Wiadomo że kosztem późniejszej bezsilności.. ale może to pomóc przebić np tankującego aktywnie vagasa itp?
Chciałbym zobaczyć, jak Cerb zabija Vagasa w 18 wystrzałów, podczas gdy X-L ASB Vaga tankuje 1k+ kinetic DPS.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #461 dnia: Listopad 11, 2013, 21:38:03 »
widzisz pomysł z dubeltówką jest fajny ale pod warunkiem właśnie że da się na jednym magazynku ostrzelić typowego przeciwnika w swojej kategori wagowej.

Dokładnie... jeśli to ma być dubeltówka to ja oczekuję, że jedna rura urwie przeciwnikowi łeb. A to tutaj, to jest pistolet na wodę.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #462 dnia: Listopad 12, 2013, 12:52:07 »
Czepiacie sie T1 frejke zdejmie - wiec w milicji beda teraz mogli OWNIĆ i pojawia sie FW piraci latajacy z takimi fitami.

Co do Null - jakos nie widze zastosowania w realnych flotach.
Missle leca, wiec za cholere nie bedzie mozna wyczuc ile salw aby zabic statek 40km od floty , a tym bardziej czekac na przeladowanie.
TIDI  0.7% uwala totalnie koncept tego rozwiazania.

W nano roamach - juz bardziej , o ile przeciwnik uciekajac musi leciec w Twoim kierunku.
Jest wtedy realna szansa zdjac go przed dolotem do gate ( missle trafiaja, dzialka czasem nie).

Ja tam czekam tylko na nullified Interceptory.
To bedzie cudo .... dla szabrownikow.
Nic piekniejszego niz 700 bijacych sie T3 a Ty 400km od nich.
Ktorys spada?
Warp ( w banki ) na wrak, lotowanie z jednoczesnym rewarpem na celestiala.
Wyladunek do scloaczonego indyka/ carriera w posie i powrot na pozycje.

Srednio w jednej T3 zostaje od 60-200mln , koszt inteceptora + staby kilkanascie milionow ;)

I bedziemy miec corpy rozstawiajace male szpilki przed wiekszymi timerami.
W nich carrier + zapas interceptorow :P, zebranie 2 wrakow zwraca operacje ;)

Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #463 dnia: Listopad 12, 2013, 13:09:00 »
Co do cepów, o ile będzie to fajna sprawa polecieć do głębokiego nulla na ultra szybki roam, to ten miecz ma również i drugi koniec. Absolutna śmierć solo na terenie sova. W co drugim systemie masz bańki, które spowolnią ewakuującego się marudera, ale nie stado cepów które będą nie tylko niewrażliwe na bańki, ale także ekstremalnie szybkie w warpie. To plus uproszczenie skanowania powoduje że po krótkiej bitce (o ile coś takiego będzie w ogóle miało miejsce), jeśli nie uda się zabić cepów pozostaje latanie po ss'ach w systemie w którym wszystko miało miejsce i 15minut robienia nowych bm'ek po czym logout. Pewnie przesadzam, ale te zmiany będą cholernie niekomfortowe dla każdego solo.
« Ostatnia zmiana: Listopad 12, 2013, 13:36:47 wysłana przez GlassCutter »
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #464 dnia: Listopad 12, 2013, 13:40:57 »
Przesadzasz, czy latanie solo nie zakłada przypadkiem, że lecisz czymś co potrafi zabić szybko cepa (neut + dronki chociażby)?

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #465 dnia: Listopad 12, 2013, 13:42:44 »
Wiesz przy zmianach w ceptorach nie masz szans uciec jesli nie jestes w ceptorze.

Tak szybka przesiadka w ceptora i raz dwa stawiasz cyno 2j przed uciekajacym wrogim roamem.

Pojedyncza osoba?
Cep(y) zawsze dogoni i przytrzyma.
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #466 dnia: Listopad 12, 2013, 13:43:14 »
hehe, wlasnie, jakims trafem, wiekszosc snuje marzenia jak to teraz beda tepic kerbirow i jak to bedzie zajebiscie. Ale jakos nie widza, ze bardzo ciezko bedzie teraz przeleciec samotnie gatecampe, a z tlustych kerbirow i tak bedzie chuj, bo pewnie szybko zaszyja sie gdzies gleboko gdzie beda bezpieczni. I z pustego sov space zrobi sie prawdziwy NULL sec, gdzie bedzie albo NULL, albo blob, ewentualnie gang cepow. kazdy kij ma 2 konce, byloby przykro gdyby 1 z nich wbil sie wam w dupe.
nie wiem, narazie mam mieszane uczucia, z jednej strony fajnie "wolnosc i swoboda" festyn pelna geba, ale z 2 moze to pograzyc resztki spontanu i balansu.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #467 dnia: Listopad 12, 2013, 13:44:54 »
Przesadzasz, czy latanie solo nie zakłada przypadkiem, że lecisz czymś co potrafi zabić szybko cepa (neut + dronki chociażby)?

Goni cie flota crusow, do tego 2-3 interceptory - ubijesz je/zwiejesz nim reszta doleci?

Goni Cie interceptor, punktuje Cie po przeskoku, stawia cyno i na Twarz dostajesz hica z bania + reszte floty.
Zwiejesz ?
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #468 dnia: Listopad 12, 2013, 13:59:15 »
Sytuacja pierwsza - a czym to się różni od sytuacji jaka jest obecnie? Niczym.

Sytuacja druga - a czym to się różni od sytuacji obecnej kiedy jakikolwiek statek stawia ci banie na ryju? Niczym.

Z punktu widzenia solo nic się nie zmieni, imo będzie nawet łatwiej znaleźć jakąś zaczepkę bo ludzie nie ogarniający ceptorów będą kozaczyć (no bo teraz każdy będzie musiał mieć cepa na 5, chuj że pizda i nic nie ogarnia ;) )

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #469 dnia: Listopad 12, 2013, 14:04:10 »
Jeśli wszyscy będą tak robić to wiedzcie... będzie się działo  8)


Edyta
Nie nerfią cargo ceptorom tak żeby się cyna nie dało postawić ?
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #470 dnia: Listopad 12, 2013, 14:34:47 »
Centurion ja nie mówię o samej walce, tu cepy nie maja znaczenia, albo zabijesz, albo będziesz próbował odwarpować. Tu zabawę będą psuć efrety, ale to nie dyskusja o nich. Mówię o tym co będzie się działo po tym jak już wydokuje kilka cepów rekony, long range dps i ze 2 carriery, albo inny blobik którego nie ruszysz, może się składać z 2, 3 dps'ów i cepów, nieważne. Automatycznie robisz warpout, tylko gdzie? Po 3 sek po twojej ewakuacji masz cepy na bramach, to że będzie czekał jeden nie ma znaczenia, bo jak Cie zobaczy reszta będzie po 5sek, dochodzą bańki itd. To oczywiście czarny scenariusz, ale swobodnie skalowalny. Nie powiesz mi chyba że nigdy nie spierdzielałeś przed miejscowymi farmerami z pochodniami i widłami :) Teraz nie będą wyłącznie ginąć im fretku próbujące Cie dorwać w warpie, lub po przeskoku na drugą stronę bramy w akompaniamencie syfu wypisywanego na localu pod adresem Twojej matki i przekonań płciowych, teraz cep będzie na Ciebie czekał, zawsze będzie przed tobą i nie będzie musiał przebijać się kilkadziesiąt km przez bańki.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #471 dnia: Listopad 12, 2013, 14:44:55 »
Glass a już teraz raterzy mogą latać cepami i cię wyprzedzać, owszem po Rubiconie będzie to łatwiejsze, itd...
No ale coś za coś, z jednej strony small gang dostaje potężną broń do ręki, z drugiej farmerzy jak pomyślą łatwiej niż teraz mogą oddać. Jak dla mnie wszystko jest w porządku :)

Nie jest to nawet w 5% tak przerąbana zmiana jak ta swego czasu z agro na anomkach ;)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #472 dnia: Listopad 12, 2013, 14:52:31 »
Gang będzie miał to w dupie tak samo jak efrety, ale solo nie przemielisz. Obecnie jesteś w stanie cynabalem, albo hacem konkurować z cepem, także gdy są bańki i możesz się urwać. Ja po prostu gdy o tym myślę mam przed oczami wydokowujące 4, 5 cepów. I to, jeśli jesteś solo, w zasadzie oznacza że jest źle, bardzo źle :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #473 dnia: Listopad 12, 2013, 14:56:18 »
Pożyjemy zobaczymy, imo nie ma tylu ogarniętych pilotów cepów żeby to przeszkadzało. ;)
Samo warpnięcie i krzyknięcie mam go warpujcie na mnie.... ooo już nie mam, nie żyje.... nic nie da ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #474 dnia: Listopad 12, 2013, 16:21:43 »
Glass,

rozumiem Twój punkt widzenia, ALE pamiętaj że reszta gangu będzie musiała do tego cepa dolecieć. To oznacza kupę sytuacji kiedy będziesz sam vs. 1 lub 2 cepy - w których mogą siedzieć jakieś nieogary, na których dodatkowo FC będzie się darł przez TS "tackle him, I don't care how and if you gonna die, just fucking HOLD HIM AT ALL COST, nigger!". I takie cepy nadal będą stosunkowo łatwe do zmielenia i dalszej ucieczki. Poza "suddenly cyno", rzecz jasna.

Dlatego tym bardziej szkoda zamordowania RLML... idealna kontra na zbuffowane właśnie cepy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #475 dnia: Listopad 12, 2013, 18:43:00 »
Cytuj
efrety
Szto?
Cytuj
Sytuacja druga - a czym to się różni od sytuacji obecnej kiedy jakikolwiek statek stawia ci banie na ryju? Niczym.
Wiesz jaką przeżywalność ma ceptor który się nie porusza?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

FN

  • Gość
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #476 dnia: Listopad 12, 2013, 18:58:49 »
Łapałem (na sisi w ramach testów czasowych sztyletem)carriera na anomalce, który był 100km ode mnie po wleceniu na zero miał mieć zainicjowanego warp-outa w chwili, gdy pojawiłem się na lokalu (15+ au jakoś tak nie pamiętam już) dolot i złapanie na punkt 2 cykle na ciepłym mwd, kiedy zaczęło mnie jeść 19 worriorów (na gridzie był jeszcze mach, który do mnie nakurwiał z AC) kolejne palenie już wystudzonego mwd bla bla bla koniec ostatni cykl overhita dronki mnie doganiają i wcale nie tak szybko zabijają.Tyle powiem, że czasu aż nadto dla arazucha/lacha, a nawet protka do przejęcia punktu. Racące lotnicha bez 2 navy neutów lub cyniarki online bedą w głębokiej dupie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #477 dnia: Listopad 12, 2013, 21:38:17 »
Racące lotnicha bez 2 navy neutów lub cyniarki online bedą w głębokiej dupie.

Dlaczego dwóch?

Jak rozumiem, scenariusz z punktu widzenia pilota carriera jest taki:
1. Stoję (0 m/s) z wywalonymi sentry.
2. Neut wskakuje mi na local
3. Klikam warp na stację/posa/SS
4. Ląduje na mnie cep i zakłada mi punkt zanim odwarpuję
5. Wywalam ECM dronki i aggruję nimi cepa cepa (ale zakładamy, że akurat tym razem nie zadziałają)
6. Alignuję w stronę tego, na co chciałem wywarpować
7. Odpalam neuta i w tej samej chwili klikam warp.
8. Jeden heavy neut suszy cepa do zera od razu, zatem przy braku punkta instawarpuję.

Oczywiście jeśli taki cep mnie np. bumpuje, to i 5 heavy neutów nie pomoże. Zatem czemu 2?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FN

  • Gość
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #478 dnia: Listopad 12, 2013, 22:03:59 »
Zatem czemu 2?

Ja jako pilot cepa próbowałbym do końca. W normalnym ficie sztylet ma nosa i scrambla

[Stiletto, FnDrake's Stiletto]
Signal Amplifier II
Micro Auxiliary Power Core I
Overdrive Injector System II

Medium F-S9 Regolith Shield Induction
Limited 1MN Microwarpdrive I
Warp Disruptor II
Warp Scrambler II

125mm Gatling AutoCannon II,Republic Fleet EMP S
125mm Gatling AutoCannon II,Republic Fleet EMP S
Small Diminishing Power System Drain I

Small Auxiliary Thrusters I
Small Polycarbon Engine Housing I
(2x warp speed t2 po patchu)

wobec powyższego jeśli obrywam po kapie neutem staram się dobić i taklować na krótko bo to tylko 0,75 do aktywacji scrambla i nos w odwodzie reasumując robię robotę do końca - ludzie popełniają błędy które kosztują sekundy zwłaszcza w panik mode on.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #479 dnia: Listopad 12, 2013, 23:49:01 »
...
7. Odpalam neuta i w tej samej chwili klikam warp.
...

i dupa siedzisz i kwiczysz do kolegow na lokalu o pomoc, a nie warp, bo pkt trzyma przez caly cykl mimo 0 capa w baku cepa, a jesli miales niefartfart to zdazy sie zregenerowac i zapodac kolejny cykl, ewentualnie vamp. to juz lepiej warriory lub nawet medowe drony ktore go zjedza bez mvd.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #480 dnia: Listopad 13, 2013, 08:03:43 »
Ann
Trolowałbym a nie suche fakty...  8)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #481 dnia: Listopad 13, 2013, 09:29:30 »
i dupa siedzisz i kwiczysz do kolegow na lokalu o pomoc, a nie warp, bo pkt trzyma przez caly cykl mimo 0 capa w baku cepa, a jesli miales niefartfart to zdazy sie zregenerowac i zapodac kolejny cykl, ewentualnie vamp. to juz lepiej warriory lub nawet medowe drony ktore go zjedza bez mvd.

Bardzo celna uwaga, dzięki :)



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

garnoo

  • Leń Patentowany
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Garnoo
  • Korporacja: Eternity INC.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #482 dnia: Listopad 13, 2013, 15:22:18 »
cepy, czy to solo czy w grupie beda niespiertelne nic je nie ubije po ostatnich nerfach sebo, oni zaatakuja tylko cos co bedzie latwe do ubicia i nie bedzie dla nich stanowic zagrozenia i nie ma opcji zlapac takiego (chyba ze afkuje)
I nie ma gdybania ze moze go rapier zlapac, arazu czy inne ustrojstwo - bo w praktyce to tak nie dziala... cepy beda przegiete; juz zrobilem zakupy cepow :D
"Głupi jak komentarz na Centrali" - stara indiańska obelga

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #483 dnia: Listopad 13, 2013, 15:26:06 »
po ostatnich nerfach sebo

Były takie?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #484 dnia: Listopad 13, 2013, 17:23:28 »
Były takie?
Z pół roku temu, resebo.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #485 dnia: Listopad 13, 2013, 18:36:10 »
Jeszcze nie ma Rubicon 1.0 a tu już się ploteczki o 1.1 pojawiają.
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3869098#post3869098

Interesujące zdanie: We've already decided which new mobile structures we will be adding in Rubicon 1.1, but we'd like to open up the brainstorming to all of you to help come up with great ideas for the future expansions!

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #486 dnia: Listopad 13, 2013, 22:06:50 »
Z pół roku temu, resebo.

Znalazłem, to było razem z nerfem matarów (TE). Dredem nie latam, gejtów nie kampie to zmian w sebo nawet nie dostrzegłem..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #487 dnia: Listopad 14, 2013, 10:25:17 »
Jeszcze nie ma Rubicon 1.0 a tu już się ploteczki o 1.1 pojawiają.
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3869098#post3869098

Interesujące zdanie: We've already decided which new mobile structures we will be adding in Rubicon 1.1, but we'd like to open up the brainstorming to all of you to help come up with great ideas for the future expansions!

"A communications structure that completely disables local while deployed."  :D

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #488 dnia: Listopad 14, 2013, 10:27:54 »
Jak to gówno wejdzie na TQ to będzie to mój ostatni dzień w tej grze.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #489 dnia: Listopad 14, 2013, 10:39:39 »
Jak to gówno wejdzie na TQ to będzie to mój ostatni dzień w tej grze.
mówisz o:
Cytuj
"A communications structure that completely disables local while deployed."

To propozycja gracza, jak wszystko w tamtym wątku, na pewno jest to bardziej rewolucyjne niż automatyczny salvager...
Poza tym Twój korp nie z wh? xDD