Autor Wątek: Rubicon  (Przeczytany 248621 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #315 dnia: Październik 14, 2013, 11:05:04 »
Ta grafika w opisie to placeholder czy rzeczywiście Nestor będzie wyglądał jak Niszczyciel Imperium z Gwiezdnych Wojen?
Mam nadzieje że to pierwsze.
A wogóle, to jest gdziekolwiek wzmianka o tym statku? Bo chyba w zapowiedziach pacza nie było o nim słowa.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #316 dnia: Październik 14, 2013, 14:03:58 »
Placeholder, znaleziony chwilę temu, na razie CCP twierdzi że SOE nie będzie miało BSa w Rubiconie. Kiedyś może dodadzą stąd placeholder

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #317 dnia: Październik 14, 2013, 15:39:43 »
http://www.youtube.com/watch?v=_v7w9qMQCZk
5:55 - Nestor w szczegółach.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #318 dnia: Październik 14, 2013, 15:46:25 »
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #319 dnia: Październik 15, 2013, 10:36:13 »
http://www.youtube.com/watch?v=YfiwmJZfx_k
Animacja bastionu Vargura, wedle mnie najlepsza  :)

EDIT: zmiany w dictorach
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3739441#post3739441

trzeba czytać uwaznie bo łatwo je pominąć.
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2013, 06:06:19 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #320 dnia: Październik 16, 2013, 09:53:00 »
http://www.youtube.com/watch?v=YfiwmJZfx_k
Animacja bastionu Vargura, wedle mnie najlepsza  :)

EDIT: zmiany w dictorach
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3739441#post3739441

trzeba czytać uwaznie bo łatwo je pominąć.

a właśnie - jak tam nEfryty, słyszałem że jakieś nerfy już poszły na keresa i hyena podobno?

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #321 dnia: Październik 16, 2013, 10:09:44 »
Ja to byłbym zobowiązany gdyby naprawili znikające brackety statków będących we flocie.. Chwała CCP za to że jakimś cudem nie dotyczy to hostów (przynajmniej do tej pory nie zauważyłem :D).
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Goomich

  • Gość
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #322 dnia: Październik 16, 2013, 10:12:19 »
Ja to byłbym zobowiązany gdyby naprawili znikające brackety statków będących we flocie.. Chwała CCP za to że jakimś cudem nie dotyczy to hostów (przynajmniej do tej pory nie zauważyłem :D).

Bo zniknęły i nie mogłeś zobaczyć? :)

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #323 dnia: Październik 16, 2013, 10:16:14 »
a właśnie - jak tam nEfryty, słyszałem że jakieś nerfy już poszły na keresa i hyena podobno?
Z wątku na forum wynika że będą miały rozsądne bonusy, a nie to co zaproponowano na samym początku.
 
Ja to byłbym zobowiązany gdyby naprawili znikające brackety statków będących we flocie.. Chwała CCP za to że jakimś cudem nie dotyczy to hostów (przynajmniej do tej pory nie zauważyłem :D).

Może wcale brackety nie znikają, tylko koledzy z floty z grida  ;D

Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #324 dnia: Październik 16, 2013, 10:23:12 »
Z wątku na forum wynika że będą miały rozsądne bonusy, a nie to co zaproponowano na samym początku.

Badz czlowiekiem i zalinkuj lub przeklej ;)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #325 dnia: Październik 16, 2013, 10:34:59 »
Badz czlowiekiem i zalinkuj lub przeklej ;)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3721407#post3721407
I przeklejamm dla komórkowców  ;):



KERES - make it creodron

Gallente Frigate Bonuses:
7.5% bonus to Drone Tracking and MWD velocity
10% bonus to Drone hit-points per level

Electronic Attack Ships Bonuses:
10% bonus to warp disruptor range per level
10% reduction in warp disruptor capacitor need per level

Slot layout: 2H, 4M, 4L; 2 turrets
Fittings: 42 PWG, 215 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 335 / 440/ 430
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 375 / 187s (-93s) / 2.00 (+.66)
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 355(+10) / 4.1 / 1095000 / 6.22s
Drones (bandwidth / bay): 25 / 50
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 35km / 550 / 7
Sensor strength: 22 Magnetometric(-.5)
Signature radius: 33

HYENA

Minmatar Frigate Bonuses:
5% rocket and light missile velocity per level
5% rocket and light missile Rate of fire per level

Electronic Attack Ships Bonuses:
35% bonus to stasis webifier range per level
10% bonus to effectiveness of target painters per level

Slot layout: 3H, 4M, 3L; 3 launchers
Fittings: 40 PWG, 165 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 410 / 375 / 300
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 355 / 175s (-91s) / 2.02 (+.69)
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 385(+25) / 3.93 / 1083000 / 5.9s
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 30km / 600 / 7
Sensor strength: 19 Ladar
Signature radius: 28

KITSUNE

Caldari Frigate Bonuses:
5% rocket and light missile damage per level
10% rocket and light missile velocity per level

Electronic Attack Ships Bonuses:
10% reduction in ECM target jammers' capacitor need
25% bonus to ECM target jammer strength per level

Slot layout: 2H, 5M, 3L, 2 launchers
Fittings: 39 PWG, 280 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 450 / 300 / 325
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 415 / 195s (-116s) / 2.12 (+.79)
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 315 / 3.86 / 1117000 / 5.98s
Drones (bandwidth / bay): 0 / 0
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 50 / 520 / 7
Sensor strength: 24 Gravimetric
Signature radius: 38

SENTINEL

Amarr Frigate Bonuses:
4% bonus to armour resistances per level
10% bonus to Drone hit-points and damage

Electronic Attack Ships Bonuses:
45% bonus to energy vampire and energy neutralizer range per level
20% bonus to energy vampire and energy neutralizer transfer amount per level

Slot layout: 3H, 3M, 4L; 2 turrets, 2 launchers
Fittings: 46 PWG, 195 CPU
Defense (shields / armor / hull) : 290 / 460 / 375
Capacitor (amount / recharge rate / cap/s) : 415 / 190s (-121s) / 2.18 (+.85)
Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 340(+10) / 4.25 / 1112000 / 6.55
Drones (bandwidth / bay): 20 / 60
Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 36km / 575 / 7
Sensor strength: 21 Radar
Signature radius: 31

To jest ciekawe:
Role bonus
25% reduction in incoming damage due to sensor disruption techniques
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #326 dnia: Październik 16, 2013, 10:40:19 »
Role bonus
25% reduction in incoming damage due to sensor disruption techniques

ano - co to za cholerstwo wie ktos? z opisu wynika ze nie wynika nic :/
(znaczy - domyslam sie ze mniej bedzie bil bo mu sensory siadaja ale...)

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #327 dnia: Październik 16, 2013, 10:43:21 »
ano - co to za cholerstwo wie ktos? z opisu wynika ze nie wynika nic :/
(znaczy - domyslam sie ze mniej bedzie bil bo mu sensory siadaja ale...)
Z marszu będzie dostawał o 25% mniej obrażeń, tak jakby miał fabrycznie wbudowane disruptory  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #328 dnia: Październik 16, 2013, 10:47:21 »
ano - co to za cholerstwo wie ktos? z opisu wynika ze nie wynika nic :/
(znaczy - domyslam sie ze mniej bedzie bil bo mu sensory siadaja ale...)

Zadane obrażenia zostaną zredukowane o 25% ze względu na technikę zagłuszanie sensorów. Nie wiem jak to będzie działało w praktyce, to znaczy czy co czwarty hit będzie ignorowany, czy będzie to działać jako pasywny 25% res na wszystko.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #329 dnia: Październik 16, 2013, 10:58:08 »
Bo zniknęły i nie mogłeś zobaczyć? :)
Śni mi się to po nocach 8)

Może wcale brackety nie znikają, tylko koledzy z floty z grida  ;D
Umiem grać w tom grem :P

Statek jest na gridzie, póki co posiłkujemy się dronami orbitującymi statek.. Potem wystarczy kliknięciem trafić w model statku i pojawia się bracket.. Ogólnie zajebisty ficzer, szczególnie jak próbujesz ogarnąć grid po przeskoczeniu w kilka osób przez bramę na kampę przeciwnika.

P.S. podobno pomaga zmiana taba w overview.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #330 dnia: Październik 16, 2013, 12:39:31 »
KERES - make it creodron
Electronic Attack Ships Bonuses:
10% bonus to warp disruptor range per level
10% reduction in warp disruptor capacitor need per level

Targeting (max targeting range: 35km)

HYENA

Electronic Attack Ships Bonuses:
35% bonus to stasis webifier range per level
10% bonus to effectiveness of target painters per level

Targeting (max targeting range: 30km)

Noooooo.... i teraz możemy rozmawiać. Nie ma ryzyka weba z 40 km.


To jest ciekawe:
Role bonus
25% reduction in incoming damage due to sensor disruption techniques

No ciekawe... bo na pierwszy rzut oka rozumiem, że to po prostu dodatkowy res, który nie będzie pokazywany "w resach". Z drugiej strony, po co kombinują jak koń pod górę, przecież wystarczy dać im bonus do sygnatury na MWD jak w przypadku AFek.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #331 dnia: Październik 16, 2013, 12:59:50 »
Bo to co Puszken wkleił to propozycja jakiegoś kolesia z Deep Core Mining, a nie faktyczne zmiany od CCP?

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3724295#post3724295

Lock Range wciąż 64+, ale ścieli im zasięg webów i punktu oraz dodali masy. Wciąż mają OP PG, ale trudno.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #332 dnia: Październik 16, 2013, 13:03:02 »
Bo to co Puszken wkleił to propozycja jakiegoś kolesia z Deep Core Mining, a nie faktyczne zmiany od CCP?

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3724295#post3724295

Lock Range wciąż 64+, ale ścieli im zasięg webów i punktu oraz dodali masy. Wciąż mają OP PG, ale trudno.
Cały temat na forum EVE to wciąż tylko propozycje, ze strony CCP też.
To jeszcze nie jest finalny pacznot,  do 19 listopada może 10 razy się jeszcze zmienić.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #333 dnia: Październik 16, 2013, 13:11:10 »
Bo to co Puszken wkleił to propozycja jakiegoś kolesia z Deep Core Mining, a nie faktyczne zmiany od CCP?

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3724295#post3724295

Lock Range wciąż 64+, ale ścieli im zasięg webów i punktu oraz dodali masy. Wciąż mają OP PG, ale trudno.




No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #334 dnia: Październik 16, 2013, 13:16:36 »
Litości... dział na forum sie zwie:
EVE Forums » EVE Technology and Research Center » Features & Ideas Discussion
którego głowną rolą jest:
The Features and Ideas forum is primarily for players to make suggestions or put forth ideas that they feel may improve EVE.
a wy traktujecie to jak oficjalny pacznot  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #335 dnia: Październik 16, 2013, 13:24:37 »
Litości... dział na forum sie zwie:
EVE Forums » EVE Technology and Research Center » Features & Ideas Discussion
którego głowną rolą jest:
The Features and Ideas forum is primarily for players to make suggestions or put forth ideas that they feel may improve EVE.
a wy traktujecie to jak oficjalny pacznot  ;D

Ale kumasz różnicę między postem CCP Deva a jakiegoś gracza, który wrzucił swoją propozycję?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #336 dnia: Październik 16, 2013, 13:34:25 »
Ale kumasz różnicę między postem CCP Deva a jakiegoś gracza, który wrzucił swoją propozycję?
Na tę chwilę niewielką, DEV wrzucił swoją propozycje żeby gracze wyrazili swoje zdanie na temat proponowanych zmian ( a niektórzy centralowcy podniecają sie tym jakby to już był finał), gracz wrzucił bardzo ciekawą propozycję która może być uwzględniona, tudzież była zasłyszana z wiarygodnego źródła.
Swoją drogą warto czytać całośc a nie tylko wyrwane fragmenty, to co zalinkował Theront było chyba ze dwa posty poniżej  ;) Link do tematu zapodałem, trza było poczytać a nie podniecać się nie czytając  ;D

Reasumując, kumasz wogóle różnicę między finalnym pacznotem a propozycją Deva wrzucona dla oceny ze strony graczy?  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #337 dnia: Październik 16, 2013, 13:42:05 »
Na tę chwilę niewielką

Drugi raz nie będę tego obrazka wklejał, ale powinienem.

Od ponad roku devovie postują w tej sekcji forum. Ich posty traktowane są jako "oficjalne stanowisko CCP" i podane tam parametry obowiązują do odwołania. Zwykle od pierwszej propozycji od finalnych patch notów są jedna-dwie zmiany.

Natomiast to co ktoś z graczy sobie tam wpisze, nie ma żadnego znaczenia.

Różnica jest taka, jak - nie przymierzając - między obywatelskim projektem ustawy, pod którym zbierasz sobie podpisy przy stoliku w jakimś mieścia, a projektem ustawy "procedowanym" (śliczne słowo) w parlamencie. Pierwszy jest nie wart papieru, na którym go wydrukowano, a drugi pewnie wejdzie w życie i warto go brać pod uwagę tworząc plany na przyszłość.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #338 dnia: Październik 16, 2013, 13:50:17 »
Rozumiem twoje straszne rozgoryczenie  ;D, ale było wejść w podany link i choćby po łebkach poczytać co dalej jest pisane, może nie byłbyś tak bardzo tym zawiedziony  ;D
To była właśnie ta pogłoska o nerfie, o której ktoś wcześniej wspomniał.

Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #339 dnia: Październik 16, 2013, 13:53:48 »
Nie rozumiem czemu przeszkadza wam frytka webująca z 60 km, statek jak każdy inny... Mi bardziej przeszkadza Falcon ale nie płacze na centrali z jego powodu.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #340 dnia: Październik 16, 2013, 13:59:04 »
Nie rozumiem czemu przeszkadza wam frytka webująca z 60 km, statek jak każdy inny... Mi bardziej przeszkadza Falcon ale nie płacze na centrali z jego powodu.
Nie chodzi konkretnie o samą frytke i jej zasięg, chodzi bardziej o to że do tej pory taki zasięg był zarezerwowany dla kogoś kto poświęcił masę czasu na wyskillowanie recona na lvl 5. Po tej zmianie okaże sie że ten czas został zmarnowany. I to jest najbardziej wkurzające.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #341 dnia: Październik 16, 2013, 14:01:58 »
Rozumiem twoje straszne rozgoryczenie  ;D, ale było wejść w podany link i choćby po łebkach poczytać co dalej jest pisane, może nie byłbyś tak bardzo tym zawiedziony  ;D

To co przekleiłeś, napisał jakiś gracz - nikogo to nie obchodzi, to czysta fantazja.

Nie rozumiem czemu przeszkadza wam frytka webująca z 60 km, statek jak każdy inny... Mi bardziej przeszkadza Falcon ale nie płacze na centrali z jego powodu.

Widzisz falcona, dostajesz jamma, mamroczesz przekleństwo, odlatujesz
Widzisz Keresa, dostajesz punkt, a nawet nie możesz go sięgnąć, zwala Ci się na kark reszta gangu, giniesz
Widzisz Hyeneę, dostajesz dwa weby, a nawet nie możesz jej sięgnąć. Paliłeś na MWD, więc masz z dupy agility, zanim odwarpujesz, masz na karku cepa, który założył Ci scrama (lub Keresa), reszta gangu podbija, giniesz.

Drobna różnica, prawda?

Nie ma takiej sytuacji dla gracza solo, w której bycie dwukrotnie zwebowanym jest OK i możesz kontynuować walkę. W tym momencie trzeba już myśleć o ucieczce zanim reszta przeciwników wejdzie na optimal i zmiecie Cię w 20 sekund. Dlatego ostatnią rzeczą, której ta gra potrzebuje, jest ship z "długimi webami" za grosze, który możesz wymaksować w dwa tygodnie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #342 dnia: Październik 16, 2013, 14:04:42 »
To co przekleiłeś, napisał jakiś gracz - nikogo to nie obchodzi, to czysta fantazja.
Jeśli ciebie to nie obchodzi, nie znaczy że zaraz nikogo, mnie np. obchodzą sensowne propozycje, szczególnie takie pod którymi Dev pisze - "zmniejszamy zasiegi", bo jest spora szansa że zostanie to uwzględnione w finale.

Dlatego ostatnią rzeczą, której ta gra potrzebuje, jest ship z "długimi webami" za grosze, który możesz wymaksować w dwa tygodnie.
HOWGH.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #343 dnia: Październik 16, 2013, 14:06:40 »
Nie ma takiej sytuacji dla gracza solo, w której bycie dwukrotnie zwebowanym jest OK i możesz kontynuować walkę. W tym momencie trzeba już myśleć o ucieczce zanim reszta przeciwników wejdzie na optimal i zmiecie Cię w 20 sekund. Dlatego ostatnią rzeczą, której ta gra potrzebuje, jest ship z "długimi webami" za grosze, który możesz wymaksować w dwa tygodnie.
Najgorszy sen pro-pvperów: noob w statku "za grosze", który uczyni ich drogie zabawki bezwartościowymi :D
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #344 dnia: Październik 16, 2013, 14:09:04 »
Najgorszy sen pro-pvperów: noob w statku "za grosze", który uczyni ich drogie zabawki bezwartościowymi :D

Trollujesz, czy jesteś tak tępy?

Nie chodzi o drogie zabawki, bo to zabije zarówno T3 jak i T1. Po prostu nie należy wprowadzać takich zmian, które przekreślą solo... nota bene, kopane w dupę non-stop, odkąd zacząłem grać.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #345 dnia: Październik 16, 2013, 14:11:50 »
Najgorszy sen pro-pvperów: noob w statku "za grosze", który uczyni ich drogie zabawki bezwartościowymi :D
Nie trzeba być pro żeby to wkurzało, bo wychodzi na to że bez sensu jest skillować statki z wyższej półki, bo nie są one w niczym lepsze od taniego crapu.
Kilka takich zmian i gracz ze 100mln SP będzie tyle samo wart na polu walki co gracz z 10mln. Pokaż mi grę w której roczny gracz dorównuje możliwościami graczowi z np. 5-cio letnim stażem.
To tak jakby poborowy po pół roku jeżdżenia na szmacie dorównywał zawodowemu żołnierzowi z jednostek specjalnych.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #346 dnia: Październik 16, 2013, 14:18:33 »
Najgorszy sen pro-pvperów: noob w statku "za grosze", który uczyni ich drogie zabawki bezwartościowymi :D


To nie chodzi o to że drogie zabawki będą bezwartościowe bo te frety zostaną zmiecione przez gang tak jak teraz cepy. Dla gangów nasto osobowych to nie będzie jakiś szczególny problem, ale dla mniejszych odmian pvp już jak najbardziej.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #347 dnia: Październik 16, 2013, 14:19:00 »
Puszek, nie do końca.

Umówmy się, że w sytuacji "gang vs. gang" takie EAF-y nie będą mieć większego znaczenia, bo ciężko będzie je utrzymać logistykom. To jest OK.

Problem jest przy solo, bo tu przeciwnik dostaje do ręki "I win button".

EDIT: jak widać, to nie jest tylko mój punkt widzenia.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #348 dnia: Październik 16, 2013, 14:19:15 »
Kiepska argumentacja Puszek.
Mam Recony na 5 ale nie mam EAS mam na 1 więc w zasadzie dłużej będę skillował to drugie.

Keresa już teraz wykorzystujemy robiąc go na scanresa 4k i łapiąc jajka w low czy innym 0.0.

 
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #349 dnia: Październik 16, 2013, 14:23:19 »

To nie chodzi o to że drogie zabawki będą bezwartościowe bo te frety zostaną zmiecione przez gang tak jak teraz cepy.
Tak, ale jak Sokół pisał, na solo czymkolwiek spotkasz dwie takie EAFy, jesteś trup i tyle, nieważne czy to noob w kruzie czy stary wyga w porządnym statku, nawet jak ci bezpośredno nic nie zrobią, będą cie trzymały tak długo jak zechcą. A ty żeby ich zdmuchnąc musiałbyś być w czymś typu snipe.

Kiepska argumentacja Puszek.
Mam Recony na 5 ale nie mam EAS mam na 1 więc w zasadzie dłużej będę skillował to drugie.

Keresa już teraz wykorzystujemy robiąc go na scanresa 4k i łapiąc jajka w low czy innym 0.0.

Mówie o graczach którzy niedawno zaczęli grę i skillują właśnie sobie "drzewko". Taki ktoś po miesiącu będzie miał taki sam zasięg weba/punkta/jamma jak ktoś kto skillował rekony kilka miesięcy.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.