A o co chodzi z implants slot? I ile mogę mieć implantów na klonie? Jak implant dodaj dodaje mi 3 points to znaczy, że doda mi 3 punkty do skilla - to się w ogóle płaca?
Czy np. shield boost bonus 3% to znaczy, że o 3% nabije tego skilla?
Implants slots to po prostu miejsca na implanty w głowie klona. Jest ich 10, przy czym każdy implant ma z góry wyznaczony slot do którego będzie wsadzony (info o tym jest w opisie przedmiotu).
Każdy skill ma potrzebuje czasu żeby wbić się na wyższy poziom. Czas ten określany jest ilością SP jaka jest potrzebna by ten wyższy level osiągnąć i ilością SP jakie twoja postać generuje przy danej kombinacji atrybutów. Nie wiem jak to jest dokładnie liczone, ale czysto teoretycznie:
Masz powiedzmy 20 punktów percepcji i 20 punktów willpower, skill który robisz ma oba w primary i secondary więc generujesz 40 punktów co sekundę, skill wymaga powiedzmy 40 tys SP. Za 1000 sekund masz wyższy poziom na skillu. Teraz wkładasz sobie implant +3 i postać zaczyna generować 43 punkty, tym samym skraca się czas potrzebny do wbicia wyższego poziomu.
Rzecz jasna w grze te wartości liczone są inaczej, ale mam nadzieje że ogólną zasadę złapałeś.
Jeśli boisz się utraty implantów to walcz w klonie bez drutów. Po walce przesiądź się w klona "bezpiecznego" i po kłopocie.
Tu doprecyzujmy że przesiadać się w klona można raz na 24 godziny więc w praktyce lata się w tym co można stracić bez większego żalu. Inaczej będzie się latało w milicji gdzie klina nie sposób stracić, inaczej w małych skirmishach, a inaczej w blobach gdzie 90% czasu strzela się będąc w bańkach.
Edit:
Crystal delta daje 3 points i boosta do shielda ale chyba dobrze patrze bo w atribute enhancers.
Zanim zaczniesz się bawić w cristale to może przynajmniej poczytaj na eve wiki jak implanty działają żeby potem nie było niespodzianek, bo już widzę że możesz mieć z tą deltą problem.. Czemu? Z premedytacją nie powiem, doczytaj to najlepsza droga by się czegoś dowiedzieć.