Autor Wątek: WildStar  (Przeczytany 9483 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zawisza

  • Gość
WildStar
« dnia: Sierpień 03, 2013, 06:40:53 »
WildStar jest pierwszym dziełem studia Carbine Studios. Jego wydaniem zajął się jednak weteran w branży MMO, firma NCsoft, znana choćby z serii Lineage lub Guild Wars.

Sporo ludzi mówi, że ma być to konkurencja dla WoWa! Jak się okazało GW2 nią nie jest gdyż jest zbyt prosty i casualowy. A WildStar ma wymagać więcej aniżeli GW2.


Zapisy do kolejnej bety:
https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/playncCreateWs.pl?language=en

Tutaj o raidach.

Więcej informacji TUTAJ.

Tutaj kilka filmów o mechanice gry (z polskimi napisami):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oGzN2ZR2h30#ws[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KP_ZJqJTK28[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xXRQDAEqJ-E#ws[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZeXoguOkiok#ws[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BfPsanIEjqE#ws[/youtube]

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: WildStar
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 03, 2013, 08:21:08 »
Bez urazy Zawisza, ale jak sam napisałeś gra może być konkurencją, ze względu na charakter rozgrywki, co dla WoW, nie EVE. Podobnie nieszczęsny, sielankowy Arche.

Naprawdę nie chcę tutaj obrażać kogokolwiek prowadzącego ostatnio ewangelizację w stronę koreańskich MMO, ale mam wrażenie, że właśnie ze względu na inność EVE od innych MMO, dowolne forum WoW, Tibii, czy wspomnianego GW2.

Uciekając się do terminologii marketingowej : Target nie ten.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: WildStar
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 03, 2013, 10:25:06 »
DzikaGwiazda akurat jest jedną z nielicznych gier która na starcie ma posiadać pokaźny content (zwłaszcza endgejm) i być dosyć hardcorową jak na dzisiejsze produkcje. Open pvp w którym można lvlować(na fragach), siege, budowanie swoich fortec i wsadzanie do nich bossów z instancji PvE (super pomysł).

Kolesie co to tworzą też mówią o tej grze inaczej niż inni o swoich produkcja... nie pitolą marketingowego bełkotu, a w prostu mówią co się znajdzie w grze, do tego zawsze są na bieżąco z opiniami z community. Premiera pod koniec roku.

Bez urazy Zawisza, ale jak sam napisałeś gra może być konkurencją, ze względu na charakter rozgrywki, co dla WoW, nie EVE. Podobnie nieszczęsny, sielankowy Arche.
Uciekając się do terminologii marketingowej : Target nie ten.

Czy to, że znajdujemy się na forum EVE tj. nie możemy pisać o innych grach? Chyba każdy gracz EVE grał w 'klony WoW' itp. i ma swoje ulubione produkcje z gatunku bardziej standardowych mmo. Do EVE żadna produkcja nie może się porównywać i chyba nikt tego tutaj nie będzie robił.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: WildStar
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 03, 2013, 11:20:28 »
Tak się starali zrobić (lepszą) wersję WOW-a, że aż zastosowali podobną grafikę. Czyli plastelinkowe postacie w pastelowych kolorach.  Brakuje tu zielonej krwi i cenzury gdy wroga się zabija i dostaniemy grę nawet dla małych dzieci. Czyli prawdziwy target dla wszystkich twórców gier w ostatnim czasie.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: WildStar
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 03, 2013, 11:53:46 »
Tak się starali zrobić (lepszą) wersję WOW-a, że aż zastosowali podobną grafikę. Czyli plastelinkowe postacie w pastelowych kolorach.  Brakuje tu zielonej krwi i cenzury gdy wroga się zabija i dostaniemy grę nawet dla małych dzieci. Czyli prawdziwy target dla wszystkich twórców gier w ostatnim czasie.

Według Twojej definicji Torchlight / Borderlands też jest dla małych dzieci. Komiksowa grafika =! targetowi.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: WildStar
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 03, 2013, 13:52:58 »
Według Twojej definicji Torchlight / Borderlands też jest dla małych dzieci. Komiksowa grafika =! targetowi.

Chodzi o sugestywność grafiki. Torchlight to typowy hack&slash nie wymagający wiele uwagi / Borderlands jest raczej grą dla starszych graczy.
Nie zmienia to faktu, że co raz częściej gry są upraszczane i skierowane do co raz młodszej części społeczeństwa i nawet Ty temu nie zaprzeczysz. Agresja wzrasta wśród młodego pokolenia i tylko patrzeć jak ziści się pomysł twórców Klasy 1999 [youtube]http://youtu.be/QvO4NuUBsFI[/youtube]

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: WildStar
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 03, 2013, 16:42:41 »
Chodzi o sugestywność grafiki. Torchlight to typowy hack&slash nie wymagający wiele uwagi / Borderlands jest raczej grą dla starszych graczy.
Nie zmienia to faktu, że co raz częściej gry są upraszczane i skierowane do co raz młodszej części społeczeństwa i nawet Ty temu nie zaprzeczysz. Agresja wzrasta wśród młodego pokolenia i tylko patrzeć jak ziści się pomysł twórców Klasy 1999 [youtube]http://youtu.be/QvO4NuUBsFI[/youtube]

Twierdzisz, że grafika bajkowa lub stylizowana to celowy chwyt aby zainteresować grą dzieci? Dawno większej bzdury nie czytałem. Taka grafika jest stosowana coraz częściej z trzech przyczyn a) Ma/powinna mieć mniejsza wymagania (czyli zagra w taką grę więcej osób) b) O wiele wolniej się starzeje w porównaniu z grafiką realistyczną (co jest bardzo ważne w przypadku MMO) c) mniejszy koszt produkcji.

Star Wars The Old Republic także ma grafikę stylizowaną, to samo tyczy się ostatniej gry F2P Ubisofti The Might Quest for Epic Loot czy ostatniej dobrej grze o zombi State of Decay.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2013, 16:57:14 wysłana przez KiFuso »

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: WildStar
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 03, 2013, 17:27:27 »
W poprzednim poście chciałem dać do zrozumienia, że twórcy gier starają się tworzyć gry dla co raz młodszego odbiorcy i tym samym dawać pewne wzorce zachowań. O tym jakie one są to już inna kwestia.
Owoc zmian może przyjąć formę jaką widzimy filmie podanym poniżej.

Bloders

  • Emeryt ;)
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Po Prostu Bloders
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Moja Nowa
  • Korporacja: The Scope
Odp: WildStar
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 03, 2013, 20:39:21 »
Mi tam sie ideologia podoba... Z tego co widziałem to jest coś innego więc dopiero będę mógł powiedzieć coś więcej na ten temat jak zagram w BETE

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: WildStar
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 04, 2013, 13:18:36 »
W poprzednim poście chciałem dać do zrozumienia, że twórcy gier starają się tworzyć gry dla co raz młodszego odbiorcy i tym samym dawać pewne wzorce zachowań.
Owoc zmian może przyjąć formę jaką widzimy filmie podanym poniżej.

Większej kupy bzdur nie czytałem dawno :D.

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: WildStar
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 04, 2013, 13:27:12 »
W poprzednim poście chciałem dać do zrozumienia, że twórcy gier starają się tworzyć gry dla co raz młodszego odbiorcy i tym samym dawać pewne wzorce zachowań. O tym jakie one są to już inna kwestia.
Owoc zmian może przyjąć formę jaką widzimy filmie podanym poniżej.

To, co widzimy w filmie podanym poniżej, bierze się raczej z bezstresowego wychowywania tych małych kryminalistów.

Mordercy po kal of djuty? kuźwa herezja...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: WildStar
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 04, 2013, 14:24:19 »
To, co widzimy w filmie podanym poniżej, bierze się raczej z bezstresowego wychowywania tych małych kryminalistów.

Wychowywania napisałeś, a gdzie tu jest to wychowywanie? (pytanie retoryczne).
Wielki offtop - nie ma bezstresowego wychowania, (jest tylko jego brak), a to jest określenie wymyślone przez tych którzy nie radzą sobie z wychowywaniem bez "pasa".
Bezstersowe wychowanie < wychowanie > wychowanie poprzez tresurę.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: WildStar
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 04, 2013, 16:05:06 »
To, co widzimy w filmie podanym poniżej, bierze się raczej z bezstresowego wychowywania tych małych kryminalistów.

Mordercy po kal of djuty? kuźwa herezja...
qulko1 myślałem, że wiesz o prowadzeniu przeze mnie kafejki przez dobrych kilka lat.
Widziałem zmiany jakie zachodziły w społeczeństwie (konkretnie dzieci i młodzież). Zbiegły się one w czasie z tzw bezstresowym wychowaniem i zaistnieniem tzw. hip hopu. Z moich wieloletnich  obserwacji wynika, że większość z tzw "trudnej młodzieży" z upływem lat wyszła "na prostą" ale nie wszyscy. Za to współczynnik agresywności wśród młodzieży wzrasta z każdym rokiem.
Obecnie najbardziej popularne wiadomości to te gdzie ktoś kogoś zabił lub okaleczył. Gry jakie dzieciaki lubią najbardziej to tzw strzelanki i gry pokroju GTA. Są one popularne już od wielu lat.
Pisze to jako osoba, która mogła patrzeć na zmiany wielu dzieci a nie tylko wybranych jednostek przez dobrych kilka lat (+ - 9 lat).

Goomich

  • Gość
Odp: WildStar
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 04, 2013, 16:29:33 »
qulko1 myślałem, że wiesz o prowadzeniu przeze mnie kafejki przez dobrych kilka lat.
Widziałem zmiany jakie zachodziły w społeczeństwie (konkretnie dzieci i młodzież). Zbiegły się one w czasie z tzw bezstresowym wychowaniem i zaistnieniem tzw. hip hopu.

http://www.newser.com/article/da7tcbd80/hot-under-the-collar-study-says-for-every-degree-warmer-risk-of-violent-crime-war-inches-up.html

Bloders

  • Emeryt ;)
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Po Prostu Bloders
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Moja Nowa
  • Korporacja: The Scope
Odp: WildStar
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 04, 2013, 16:39:55 »
qulko1 myślałem, że wiesz o prowadzeniu przeze mnie kafejki przez dobrych kilka lat.
Widziałem zmiany jakie zachodziły w społeczeństwie (konkretnie dzieci i młodzież). Zbiegły się one w czasie z tzw bezstresowym wychowaniem i zaistnieniem tzw. hip hopu. Z moich wieloletnich  obserwacji wynika, że większość z tzw "trudnej młodzieży" z upływem lat wyszła "na prostą" ale nie wszyscy. Za to współczynnik agresywności wśród młodzieży wzrasta z każdym rokiem.
Obecnie najbardziej popularne wiadomości to te gdzie ktoś kogoś zabił lub okaleczył. Gry jakie dzieciaki lubią najbardziej to tzw strzelanki i gry pokroju GTA. Są one popularne już od wielu lat.
Pisze to jako osoba, która mogła patrzeć na zmiany wielu dzieci a nie tylko wybranych jednostek przez dobrych kilka lat (+ - 9 lat).

Jak dla mnie osoby co zabija to sam się wyleczą... pójdą siedzieć i będzie coraz mniej psychicznie chorych osób ..

jestem pewien że ci co tworzą tą grę to nie po to aby resocjalizować tylko dać nowy styl rozgrywki ...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: WildStar
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 04, 2013, 17:24:04 »
Jak dla mnie osoby co zabija to sam się wyleczą... pójdą siedzieć i będzie coraz mniej psychicznie chorych osób ..

Po pierwsze osoby, ktore zabijają nie są zwykle chore ale jeśli nawet są to na pewno same się nie wyleczą z choroby psychicznej.
Po drugie więzienie ma dąźyć do resocjalizacji czyli tak jakby wskazaniu co robiłeś źle i że powinieneś to zmienić.
Po trzecie ludzie z więzień (Ci co odsiaduja dłuższe wyroki) zwykle nie poddają sie resocjalizacji a czesto wychodzą nawet z więzień gorsi.

Bloders

  • Emeryt ;)
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Po Prostu Bloders
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Moja Nowa
  • Korporacja: The Scope
Odp: WildStar
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 04, 2013, 17:28:36 »
Po pierwsze osoby, ktore zabijają nie są zwykle chore ale jeśli nawet są to na pewno same się nie wyleczą z choroby psychicznej.
Po drugie więzienie ma dąźyć do resocjalizacji czyli tak jakby wskazaniu co robiłeś źle i że powinieneś to zmienić.
Po trzecie ludzie z więzień (Ci co odsiaduja dłuższe wyroki) zwykle nie poddają sie resocjalizacji a czesto wychodzą nawet z więzień gorsi.

I co z tego .. zacznijmy od tego że ten temat miał być n a temat gry a nie qrwa o jakiś oszołomach co nie wiedzą ile do 2+2 albo coś innego ...

Herezja ty trolu bez koloru

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: WildStar
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 04, 2013, 18:11:58 »
Dziękuję ];)

Zawisza

  • Gość
Odp: WildStar
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 08, 2013, 15:03:42 »
To jak mamy mówić o grze to tutaj macie porcje informacji o 4 ścieżkach dostępnych w grze:
http://wildstar.mmoinfo.pl/klasy-i-rasy/sciezki.html

Każdy może sobie wybrać sposób w jaki będzie levelować.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2013, 16:39:39 wysłana przez Zawisza »

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: WildStar
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 21, 2013, 23:39:18 »
http://www.youtube.com/watch?v=w2G_8c-u2qc nic tylko czekać :-) oby się z tego nie wycofali przez płacz pve casuali

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: WildStar
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 22, 2013, 11:01:41 »
Nie widzę tu nic, czego bym nie widział w bardzo casualowym GW2, po za utratą broni. Nie mają z czego się wycofywać, kilka cc musi być.

Zawisza

  • Gość
Odp: WildStar
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 27, 2013, 08:03:52 »
WildStar - DevSpeak - Ability Mechanics


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WSzqi_UoYVY[/youtube]