To również jest akceptowalne wyjście
nie jest - ccp tylko nerfi od lat nic nie boostuje. Ile poprostu można - obecne droższe statki są tak h# że latając tym czujesz się jak wieczny noob. Po kij skile, po kij hull za ileś kasy czy drogie moduły jak to zwyczajnie jest latające ścierwo, crap nie warty i swojej ceny i czasu aby gracz któy wbił dajmy na to hace na 5 - tym gównem latał.
w grach tego typu bawi głównie przewaga nad innymi, przewaga skila samego gracza ale i samego toola jakiego się używa w tym wypadku statku. CCp tego nie oferuje, starzy gracze obecnie są exploitowani i stanowią pozywkę dla noobów rekrutowanych w mmo przez naganiaczy - i włącza ci taki eve, skuszony niby przypadkową rozmową na global chacie w jakiejś terze, wowie, aionie czy innym popularnym mmo gdzie się w cudzysłowie hoduje świnie - włącza eve i oooo ale fajne rozkuriwm ludzi grających tu 6 lat - ale fajne! zapłace! Im to się kop w ryj należy tam w tym ccp a nie zachwalanie czegokolwiek co robią, bo wszystko jest po to aby zarobić albo cie upierdolić i dać fun twoim kosztem jakimś noobom grającym w tą grę 2 miesiące. A kiedyś to była gra dla pro - 2 miechy skilwania learningu zanim wylecisz ze stacji, nano ownage i inne cuda wianki.
eve to nie jest już nawet prawdziwa gra ekonomiczna - czyli farmerska. Z pozoru teza wygląda śmiesznie ale łatwo idzie ją udowodnić. Po 1. W grach farmerskich pvp polega na tym że im lepszy sprzęt masz tym bardziej noobów gnoisz. I tak 1 dobrze dofarmiony gracz może zabić stado źle dofarmionych. Przkładając to na eve to powinno iść tak 1 deska z łatwością zabija 4 frejki, 1 cruzer z łatwością 4 deski, 1 bc`ek z 4 cruzery, 1 bs 4 bcki, 8 curzerow i 16 frejek rozgramia od tak, 1 dred powinien gnoić na luzie 4 bsy itd. To jest pvp w grze ekonomicznej gdzie jakość pvp przekłada się na ilość kasy jakie się w to pvp zainwestowało. Eve lansuje model gry który chyba nigdzie indziej nie jest wykorzystywany - model dla cwaniaków, którzy nie mają skili, nie mają dobrego shipa ale w danym momencie są cwansi od ciebie i dlatego wybuchasz. rzygać się poprostu chce co ccp zrobiło z tej gry - nie chodzi tu ani o skill ani o ekonomię.
jednym z ostatnich przykładów ownagu ekonomicznego w tej grze są slowcaty. Zapłaciłeś, ownisz - chcesz to zabić musisz wrzucić więcej isków na grid, ale to ostatnie niedobitki które gracze jeszcze znaleźli i tylko czekać chwili aż i to znerfią i zmienią system tak że jakieś cwane bloby crapu się pojawią i będą to niszczyć. Kiedyś było tego więcej np. tytki i ich ddk. Nie było w tym skila ale był ownage właśnie ekonomiczny - kupiłem zdychajcie, strasznie to się nie podobało ludziom którzy chcieli latać używając mozgu i swoich skili (eko vs skill nigdy się nie zrozumieją), wiec to znerfili tym bardziej że było to zgodne z planem ccp mjącym na celu degradację tej gry i maxowanie zysków. end of story.