Miałem dzisiaj ten sam problem. Moje pierwsze logowanie do gry i taka niespodzianka
Rozwiązanie 1Uruchom grę z pliku "ExeFile", który znajduje się w lokalizacji:
Litera dysku --> Program Files --> CCP --> EVE --> bin (jeżeli nie zmieniałeś domyślnej lokalizacji podczas instalacji).
Uruchomienie gry z tego pliku pomija uruchamianie Launchera. Jedynym minusem może być utrata kolorów pulpitu Windows po wyjściu z gry lub przełączeniu Alt+Tab. Aby przywrócić prawidłowe kolory wystarczy zablokować stację i zalogować się ponownie.
Rozwiązanie 2Pobierz i zainstaluj Launcher w wersji 2.1.569300 - dostępny pod linkiem
https://www.dropbox.com/s/p913jif77e2aicz/EVEOnlineLauncher_2_1_569300.exe Po instalacji powinien się samoczynnie uruchomić i rozpocząć aktualizowanie do obecnie obowiązującej wersji - tym razem aktualizacja będzie zakończona powodzeniem.
Rozwiązanie 3Sprawdź czy Antywirus nie blokuje Ci możliwości uruchomienia gry. Ja miałem np. problem z McAfee, który musiał wylecieć z systemu.
Dodatkowo możesz:
- spróbować uruchomić opcję "repair", choć nie wiem czy to coś pomoże, na pewno nie zaszkodzi,
- spróbować uruchomić grę z opcją "uruchom jako administrator"